De maand vloog voorbij

De dag voordat de werkzaamheden begonnen lag ik te woelen in bed en had ik continu "wat als" scenarios in mijn hoofd. De volgende ochtend begonnen de werkzaamheden en na wat uitleg waren de zorgen vrijwel meteen weggewerkt. Vragen werden professioneel beantwoord en er werd een gevoel van zelfvertrouwen uitgestraald waardoor we wisten dat de werkzaamheden tot een goed einde zouden komen. Met het eindproduct zijn we heel erg tevreden, en zullen hier nog een lange tijd van genieten.

• Ervaring met: N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Afspraken nagekomen en prima service

De verbouwing van het toilet is een succes geworden. Er is goed met ons meegedacht en wensen zijn meegenomen in de werkzaamheden. Als er nog een een badkamer aangepast moeten worden weten wij wel waar we naartoe gaan.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Het ontwerpen was al een feest en nu de badkamer daadwerkelijk is opgeleverd, kunnen we alleen maar zeggen : goed dat we het gedaan hebben.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Super bedankt voor de goede beoordeling. Wij wensen jullie namens het gehele team van Sanidrome Huisman veel plezier met de badkamer.

Een prachtige badkamer!

Dankzij goede adviezen van firma Huisman bij het ontwerp en de keuze van materialen en meubels loop ik elke keer zeer blij mijn badkamer binnen. En de complimenten voor de vakmensen die het uitgevoerd hebben! Zeer vriendelijk, nauwkeurig werkend en altijd goede uitleg gevend over de werkzaamheden.

• Anders, namelijk: En door diverse aanbevelingen van vrienden

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer. Namens het gehele team van Sanidrome Huisman.

Gemak van één aanspreekpunt heeft geleid tot prachtig geïnstalleerde badkamer/toilet

Voor ons was het belangrijk dat de gehele verbouwing van advies tot installatie in één hand was. Dit heeft voor ons ook uitstekend gewerkt. Geen gedoe met extra opslag in de woning voor tegels, sanitair etc.. Luisteren goed naar jouw wensen en tussentijdse wijziging/verandering kon worden ingepast. De heren van de installatie verstaan hun vak en werken keurig netjes. De samenwerking verliep voor ons zeer prettig. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe badkamer en toilet.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Super bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer en toiletruimte. Namens het hele team van Sanidrome Huisman.

In één woord? : Perfect

Zowel de voorbereiding om tot een goed ontwerp te komen als de uitvoering ging uitstekend. Dat gold ook voor de planning.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Dank voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer en toiletruimten. Namens het gehele team van Sanidrome Huisman

Prettig en vakkundig geholpen en nu de fijnste badkamer!

Vooraf ruim de tijd gekregen voor een goed plan, onze wensen zijn gehoord en uitgevoerd. Fijne werklui. Stap voor stap is alles uitgelegd. Kleine probleempjes snel en vakkundig opgelost. Ruimte voor wijzigingen tussendoor. We hebben geen stress gehad. Blij met het resultaat.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Dank voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer. Namens het hele team van Sanidrome Huisman

We hadden een badkamer die nog door Fred Flintstone gemaakt was. Er moest echt wat gebeuren, dus je loopt eens een bouwmarkt binnen, maar vonden niet veel mooi. Aangezien we al jaren klant zijn bij Sanidrōme Huisman zijn we daar gaan kijken voor inspiratie. We werden geholpen door Linda die dat zo goed deed, dat we gelijk besloten om de badkamer daar te bestellen. De levertijd viel wel een beetje tegen, maar ja, alles moest tenslotte ook besteld worden. Daarna kregen we een link waar we onze nieuwe badkamer 3D konden bekijken. De werkzaamheden begonnen met enorm veel breekwerk. Toen dat achter de rug was kwam het opbouwwerk. Vloer en wanden egaliseren, Daarna tegelen, stuccen en schilderen. Douchebak, verwarming en wastafels plaatsen. Er waren verschillende teams bij ons aan het werk. Bij 2 teams was dat vader en zoon. Dan merk je dat zo’n vak echt van vader op zoon gaat. En dat zie je, echt vakwerk! Ook was iedereen zeer beleefd en super netjes. Elke keer alles opruimen enz. Na 7 weken was de oplevering en wanneer je dan terug kijkt, was de overlast minimaal. Het resultaat is boven verwachting: Prachtig!

• Waar kent u ons van? Klant (geweest) bij Sanidrõme
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Ontzettend bedankt voor de goede beoordeling. Wat is er een hoop werk verzet. Het was een enorme klus. Het eindresultaat is dan ook prachtig. Nogmaals dank namens het gehele team en wij wensen jullie veel plezier in jullie betere badkamer. Groet, Team Sanidrome Huisman

Absolute top

Alles klopte perfect, van het ontwerp tot de aflevering. Compliment aan de uitvoering. Vakmanschap eerste klas. De medewerkers gingen voor de kwaliteit van het werk! Er werd eer in gelegd. ook de stucers waren top. En alle vier werkten werkten zeer nauwkeurig en zo schoon als mogelijk was. Echt klasse.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Enorm bedankt voor de mooie beoordeling. Namens het hele team van Sanidrome Huisman wensen wij u veel plezier in uw nieuwe badkamer.

Alles zoals het hoort

Vanaf het begin tot het einde een hele positieve ervaring met Sanidrome (huisman) zowel het ontwerp en de verkoop, alsook de installatie. Allemaal vakmannen en vrouwen die weten waar over het gaat en meedenken als het net even anders gaat. Super bedankt!

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de badkamer en toilet.

Service en kwaliteit als basis

Geduld, deskundigheid, service, begrip, kwaliteit. Dit zijn de kerncompetenties van Sanidrome Huisman. Zowel van Linda als Martin als degenen die het werk hebben uitgevoerd. Geen vraag is teveel, het wordt zeer netjes uitgevoerd en het resultaat is zoals verwacht. Het resultaat? Een zeer tevreden klant die dagelijks geniet van de badkamer!

• Anders, namelijk: Wij Techniek en Techniek Nederland

Mooie badkamer door vriendelijke vakmensen geïnstalleerd

Prima geholpen door de firma Huisman. Het werk is heel netjes opgeleverd. Zeer vriendelijk en bekwame ploeg vakmensen die het echte werk deden voor zowel badkamer als toilet. In goed overleg ook nog kleine verbeteringen aangebracht aan bestaande afvoer en verwarming. Super strak plafond.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels
  • Waar kent u ons van? N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Super bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer en toilet.

Een top badkamer geadviseerd en geïnstalleerd door echte vakmensen

Een hele mooie badkamer is gerealiseerd door Huisman. Voor het advies wordt de tijd genomen en er is goed geluisterd naar mijn wensen. De monteurs zijn kundig en aardig en werken bovendien ontzettend netjes. Ik heb nog nooit zo’n nette verbouwing gehad!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Dank voor de goede beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer. Namens het hele team van Sanidrome Huisman

prima kwaliteit , geleverd volgens afspraak,

hele mooie badkamer gerealiseerd door Sanidrome, goede hulp/advies bij ontwerp, bekwame monteurs die netjes tewerk gingen en een open oor hadden voor wensen/aanpassingen gedurende het project, goede supervisie vanuit Sanidrome.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Heel erg bedankt voor de goede beoordeling. Namens het gehele team van Sanidrome Huisman wensen wij u veel plezier met de mooie nieuwe badkamer.

Sanidrõme Huisman levert kwaliteit

Vakmensen van begin tot eind. Goed advies en prima installatie waarbij goed gelet wordt op wat passend is bij het huis, qua isolatie, afvoer, luchtventilatie etc. En men houdt zich aan afspraken.

Super! proffesionals!

Echt vakmensen die bij mij zijn geweest, alles in goed overleg en heel netjes gewerkt tijdens de totale renovatie van mijn badkamer en wc. Wat wellicht beter had gekund was het begin van de uitvoering, moest ik zelf (of was ik te ongeduldig een week vooraf) contact opnemen om te achterhalen wanneer de vuilcontainer geplaatst zou worden en hoe laat men zou beginnen. Het kost wat maar dan heb je ook echt wat! Voor de rest raad ik ze aan iedereen aan, ze denken mee vanaf het ontwerp tot de uitvoering. Heel netjes Linda, Enrico & Arthur!

• Anders, namelijk: vrienden

Dank voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe badkamer en toilet.

compleet ontzorgd

Een prachtige nieuwe badkamer dankzij Sanidrõme Huisman. Een complete verbouwing, nu met toilet dus met nieuwe afvoer. Omleiding waterleidingen, elektra, soundinstallatie in plafond. Vakmannen die ons vanaf het begin het vertrouwen gaven dat het allemaal goed zou komen. Top!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Fantastisch vakwerk en vriendelijk personeel

De badkamer is mooier geworden dan wij hadden verwacht. Het geeft echt een hotel-chique gevoel. Advies in de showroom was super en Linda denkt goed mee! Ervaren vakmensen hebben alles naar wens en perfect afgewerkt. Een enorme aanrader dus!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Super bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer. Namens het hele team van Sanidrome Huisman.

Prachtige badkamer!

Allereerst in de showroom, goed en eerlijk advies gekregen, mooie tekeningen, duidelijke en uitgebreide offerte. Je wordt echt ontzorgd, ze regelen alles. De mannen van Sanidrome Huisman werken keurig, iedere dag werd stof met stoffer en blik opgeveegd voor ze naar huis gingen. Overlegden als het nodig was, kwamen afspraken na en maakten voor ons een prachtige badkamer!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Dank voor de goede beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe in uw nieuwe badkamer. Tevens ook bedankt voor de leuke attentie. Namens het hele team van Sanidrome Huisman

"De betere badkamer" , eindelijk een bedrijf die dit ook waarmaakt!

Wij zijn door Sanidrome zeer vakkundig en op prettige wijze geholpen. De installatie verliep op rolletjes en de afwerking was subliem. Geen seconde spijt gehad om voor dit bedrijf te kiezen.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Wij wensen u veel plezier in uw badkamer en nieuwe woning. Namens het hele team van Sanidrome Huisman

Fantastisch.

De mensen zijn vriendelijk. Er wordt meegedacht over oplossingen. Niets is te veel voor ze. De service is fantastisch.

• Waar kent u ons van? Internet (website/social media)
  • Anders, namelijk: En folder.

Super bedankt voor de goede beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer en toilet. Namens het hele team van Sanidrome Huisman.

Elke dag blij met nieuwe badkamer!

Begin dit jaar heeft Sanidrôme onze badkamer grondig verbouwd. Zo'n 8 maanden ervoor hadden we de badkamer uitgezocht, dus dat was al weer even geleden. Hoe zou het er bij ons uit komen te zien, op dat kleine oppervlak? De mensen van Sanidrome hebben ons goed begeleid: per dag vertelden ze wat ze gingen doen en hadden gedaan. Als er terplekke iets beslist moest worden, gaven ze duidelijke uitleg. Ze waren prettig in de omgang en werkten netjes. Dus veel minder stress dan vooraf gedacht! Dit weekend gingen we voor het eerst in tijden naar een luxe hotel. En voor het eerst vonden we onze eigen badkamer mooier en fijner dan die in het hotel. En daar hebben we elke dag weer plezier van!

• Waar kent u ons van? Internet (website/social media)
  • Anders, namelijk: Het ontwerpprogramma op de website!

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Namens het gehele team van Sanidrome Huisman wensen wij u veel plezier met uw nieuwe badkamer.

Een prachtige badkamer, vakkundig gemaakt!

In alle rust hebben we onze badkamer kunnen kiezen met alle onderdelen. We kregen hierbij een goed advies. Zo netjes mogelijk is de oude badkamer gesloopt. De nieuwe is gedegen geplaatst en tot de kleinste onderdelen is er netjes gewerkt. Goede monteurs zijn bij ons aan het werk geweest.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Dank u wel voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer. Namens het hele team van Sanidrome Huisman.

Geweldig gedaan!

Dit bedrijf levert echt vakwerk. Geheel nieuwe badkamer met een geweldige uitstraling!

• Anders, namelijk: Via werk

Onze toilet is geheel gerenoveerd met o.a. een mooi toilet met stankafzuiging, nieuwe tegels en een aluminium plafond met inbouwspotjes. De klus heeft ongeveer 8 dagen geduurd. Arthur is degene die deze klus heeft geklaard! Hij heeft ons ook nog wat leuke adviezen gegeven. Hij heeft ontzettend goed werk afgeleverd. Wij waren onder de indruk van zijn vakkennis en zijn allround vakmanschap! Onze complimenten voor Arthur! Wat wij ook zeer op prijs stelden was de eind oplevering. Hierbij werd alles nog eens nagelopen! Tevens kregen wij een map met alle informatie die we nog nodig mochten hebben. Zelfs aan een leuke attentie was gedacht! Kortom: super tevreden!

• Waar kent u ons van? Anders
  • Anders, namelijk: Wij hebben al regelmatig zaken gedaan met Huisman. Het is een zeer gerenomeerd bedrijf dat al heel lang bestaat.

Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe toiletruimte.

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 25 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A tot Z.