Neemt al je zorgen uit handen

Hofland heeft voor mij de volledige bouwbegeleiding verzorgd. Van het zoeken van de mensen (sloop, bouw, schilder, elektricien, stukadoor, etc), tot het opstellen van de offerte en het maken van de planning. In drie en een halve maand is mijn woning volledig verbouwd zonder dat ik er zorgen over heb gehad. Alles is keurig, degelijk en op tijd opgeleverd. Wat we besproken hebben is uitgevoerd inclusief tussentijdse aanvullende wensen. Het is precies zo geworden als ik mij had voorgesteld. En dat zonder grijze haren! Hofland is mijn aanbeveling meer dan waard.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Super mooie badkamer en toilet gerealiseerd door goede vakmensen.

In maart 2021 een badkamer en toilet uitgezocht. Vakkundig geholpen en geadviseerd. Door coronatijd en drukte kon dit pas in januari 2022 gerealiseerd worden. Er zijn verschillende vakmensen, met elk hun specialisme, aan het werk geweest. De slopers, de tegelzetters, de personen die weer op gingen bouwen, de stukadoor, de elektricien en weer de mensen die het opbouwen hebben afgemaakt. Ze hebben er met elkaar, mede door hun deskundigheid, een heel mooie badkamer en toilet van gemaakt. Keurig gewerkt, de rommel werd opgeruimd en afgevoerd. We hadden het niet beter kunnen treffen. Fijne ploeg vakmensen.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Top bedrijf, alles in één hand, korte lijntjes

Alle mensen die de afgelopen weken bij ons over de vloer zijn geweest, waren vriendelijk en klantgericht. Communicatie verliep heel soepel en bij vragen/opmerkingen werd er direct gehandeld. Er werd vanaf het offertetraject goed meegedacht en alternatieven aangeboden. Goede kwaliteit, zowel van geleverde producten als diensten.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? N.v.t.
  • Anders, namelijk: -

Vakbekwaamheid en persoonlijke contacten met de eigen monteurs en onderaannemer zijn goed en prettig. Probleempjes welke tijdens de uitvoering ontstonde zijn naar tevredenheid opgelost of worden alsnog verholpen. In het algemeen een nette praktische badkamer gekregen.

• Levertijd* N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Ik ben zeer tevreden met Sanidrõme Hofland. De medewerkers, humor en hun kwaliteit

Ik ben zeer tevreden met Sanidrõme Hofland. De medewerkers werken kei hard! Neimand is van zuren. Ze werken netjes, zijn vriendelijk en met kwaliteit Je huis wordt bij het begin bij binnenkomen, netjes afgedenkt en na een verbouwing van de badkamer, je huis netjes achtergelaten!

• Waar kent u ons van? Anders
  • Anders, namelijk: In de Buurd aan de Vossenkamp- Driebergen, reed een bus van Sanidrõme Hofland over straat

Wat een top team!

Inmiddels drie verbouwingen met Sanidrome Hofland achter de rug, badkamer, toilet en vloerverwarming. Telkens weer worden we verrast door hun deskundigheid, inzet, planning en ideeën. Ook als er iets niet helemaal meezit, komen ze zonder problemen met een oplossing. Ook de vakmensen die zij inhuren voor bijvoorbeeld, elektriciteit, tegels zetten en timmerwerk zijn van topkwaliteit.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Professioneel en persoonlijk! Zeer vertrouwd + levering van kwaliteit!

Alleen maar positief! Met dank aan Erwout!

• Ervaring met: Badkamers/sanitair
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Heel goede samenwerking en overleg.

Ruim de tijd genomen voor het vooroverleg en de eventuele mogelijkheden. Schema van de werkzaamheden werd keurig gevolgd. Prettig personeel. Steeds contact mogelijk. Het uiteindelijke resultaat is zeer naar tevredenheid. Alles is keurig opgeleverd.

• Inrichting showroom* N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Internet (website/social media)
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Maken schade, zeggen dat het aan je zelf ligt, en factureren de reparatie

Ik zal Hofland nooit meer een opdracht geven. Materialen uit een hogere prijsklasse maken het werk nog geen kwaliteit. Ooit was Hofland een begrip, helaas is dit niet meer het geval. Zijn aardig, maar geven fouten moeilijk toe, moet haast gaan zeuren als er weer eens een onterechte factuur binnen is gerold. Onze ervaring en vijf jaar later: Zonnepanelen: Lekkage (plafonds) na de eerste regenbui. Omvormer werkte niet op de eerste productieve dag door een slecht gemonteerde stekker, is "redelijk" opgelost. Omdat men bezig was met de badkamer en wij zelf het plafond zouden stuken zei Erwout, dat plafond zou je toch zelf doen? of wij de lekkage vlekken ook even zelf opnieuw wilde doen.....dat soort dingen dus. Badkamer: Paar keer hadden zij verkeerde spullen besteld, telkens achteraan moeten zitten. Meterkast automaten gesmolten, ik werd hier over gebeld op mijn werk, wat kost een nieuwe vroeg ik, 50 euro zei Erwout, en vervolgens krijg je een rekening van 250 euro ?!, uiteindelijk (na bewijs en gezeur) gaven zij toe dat het toch hun eigen fout was en zij de droger en wasmachine verkeerd hadden aangesloten. Een paar maanden na verbouwing heeft een elektricien het een en ander opnieuw moeten doen en een emmer gruis van de meterkast moeten vegen, stof + stroom = gevaar Hofland!!) CV ketel pomp defect geraakt tijdens werkzaamheden, rekening gekregen met een verhaal dat het er toch aan zat te komen, oude ketel bla bla (7 jaar) , uiteindelijk gaven zij (weer na bewijs) toe dat het hun eigen fout was. Er is gevraagd of zij een koof mochten maken omdat infrezen van leidingen toch niet zou lukken, Hier een afspraak over gemaakt, maar zij sturen een rekening voor meerwerk ....lees verdere ellende op google....

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste heer Louwerens, Bedankt voor uw review. Feedback is altijd welkom om onze kwaliteit te blijven optimaliseren en te bewaken. Een goede kwaliteit en service staat bij ons immers hoog in het vaandel. We hebben uw ervaring intern in behandeling genomen en zijn van mening u goed geholpen te hebben. Uiteraard vinden wij het vervelend te vernemen dat u een minder prettige ervaring met ons heeft gehad. Vriendelijke groet, Sanidrõme Hofland

Heel tevreden

Goede voorlichting, vakbekwame mensen en betrouwbaar

Uitstekend resultaat

Ik hikte al jaren op tegen de lange tijd die nodig is om een badkamer volledig te renoveren. Uiteindelijk besloten de jaren '70 badkamer te vervangen. En ik ben zeer tevreden over het resultaat. Heerlijk helder en ruim en een veel betere badkamer ervaring. Er zijn verschillende partijen langsgekomen: slopers, loodgieters, tegelzetters, etc etc.. Maar alles was duidelijk gecommuniceerd en alles liep volgens planning. Hoewel: 2 dagen eerder opgeleverd, dus dat was ook mooi. Allemaal vriendelijke mensen die ook al mijn vragen konden beantwoorden. En alles keurig netjes opgeruimd op het eind. Tussen het tekenen van de offerte en de uiteindelijke start zat 7 maanden, maar dat was toen al duidelijk en alles liep volgens die planning.

• Anders, namelijk: Heeft eerder loodgieterswerk bij mij gedaan

Prettige en vakkundige aanpak bij ontwerp en installatie van onze badkamer

Wij waarderen al tientalle jaren bij HOFLAND SANIDROME het prettige, vakkundige en behulpzame personeel en het prompte nakomen van de afspraken. (zowel in de ontwerp, de bouwkundige, de installatie en de onderhouds fasen) Ook onze nieuwe badkamer is weer zonder problemen in mooie staat en volgens de afgesproken tijd opgeleverd.

Fantastisch betrouwbaar uiterst vriendelijk

Na eerdere beroerder ervaring en besodemieterd te zijn door anderen was dit een verademing Wat een goede service kennis en klantvriendelijkheid Ook monteurs aangename mensen met kennis en constant overleg Gewoon fantastisch

• Anders, namelijk: N.v.t.

Een forse verbouwing heeft geresulteerd in een prachtige badkamer waar wij heel blij mee z

Een goede selectie van materialen, een goede en strakke planning van alle werkzaamheden, het adequaat volgen van die planning door de diverse echte vakmensen en de steeds uitstekende communicatie over het geheel heeft ons een prachtige badkamer opgeleverd. Deze nieuwe badkamer is de opvolger van de voorgaande badkamer die Sanidrome/Hofland in 1995 tot onze grote tevredenheid in onze woning realiseerde.

• Anders, namelijk: vaste klant van Sanidrome/Hofland

Perfecte begeleiding gedurende het hele proces.

Al tijdens het eerste contact tot de oplevering van de badkamer is er met ons meegedacht over de indeling en afwerking van de badkamer. Keuze van de tegels in combinatie van de mortex muurbekleding en de badkamer inrichting werd er steeds ruimschoots de tijd voor genomen. Ook tijdens de verbouwing is er in gezamenlijk overleg besloten over de plaats van de accessoires en dergelijke. Ook de monteurs werkte heel netjes, zeker gezien dat er in het begin stevig gesloopt moest. De vakkennis van de diverse monteurs straalt van het eindresultaat af.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Zeer klantvriendelijk, oplossingsgericht meedenken en tenslotte deskundige en keurige reparatie.

6 mei j.l. plotseling water uit het plafond in woonkamer. Werd veroorzaakt door een lekkage in de badkamer op 1e verdieping. Installatie bedrijf Hofland gebeld. Ondanks grote drukte en dat ik nog geen echte klant was kwam er diezelfde middag een monteur. Hij kon de oorzaak van de lekkage vinden en vervolgens ook nog repareren. Zonder verdere schade aan het ligbad te veroorzaken verwijderde hij 2 tegels en kon hij bij de lekkende badafvoer komen om die te repareren. Ook de vervolg reparatie (d.m.v. het plaatsen van een whirlpool rooster) heeft dezelfde monteur keurig uitgevoerd. (Hulde aan Thijs)!

• Inrichting showroom* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Installatiewerk

fantastisch

De badkamer van onze dromen is werkelijk geworden. Vakwerk van Hofland Sanidrõme.

Betrouwbaarheid, vakmanschap, Klasse!

Sanidrome Hofland heeft ervoor gezorgd dat een deel van mijn garage en de bijkeuken is verbouwd tot een levensbestendig onderkomen met badgelegenheid en vloerverwarming. Ook het garagedak is vernieuwd. Verder is mijn woonkamer onder regie van Sanidrome gemoderniseerd. Ik ben onder de indruk van het vakmanschap van het bedrijf. Ook een pluim voor de persoonlijke aandacht !

Goede service,communicatie,vakmanschap ,kwaliteit.

Eerste gesprek was al een prettige kennismaking. Door goed naar mijn wensen te luisteren werd er een ontwerp gemaakt wat perfect bij mijn wensen paste .Goede communicatie in het gehele project en specialisme in elk onderdeel waardoor er nu een super mooie metarmafose heeft plaats gevonden van badkamer en toilet.

Vakkundig, Vriendelijk, Vertrouwd

Van onze wensen en de vertaling en vakkennis van Sanidrome Hofland is er een prachtige badkamer gemaakt waar wij heel tevreden en blij mee zijn. De afgesproken planning is volledig uitgevoerd, er werd elke opgeruimd, aangeveegd, kortom er wordt netje en professioneel gewerkt. Ook de onderaannemers leveren vakwerk waar de naam van Tegelzetbedrijf van Zoeren niet mag ontbreken.

• Waar kent u ons van? Anders
  • Anders, namelijk: Ik ken Rik Wolswinkel en weet dat hij bij Sanidrome Hofland werkt, en ben zo gaan googelen.

Correct. Vriendelijk. Volgens afspraak. Flexibel

• Anders, namelijk: Nee

Fantastisch eindresultaat

Zoals bij iedere verbouwing gaat er wel eens wat mis zo ook hier. Een en ander werd wel direct opgelost met een heel mooi eindresultaat. Daarnaast wel verschil in diverse monteurs.

Afspraak is afspraak!

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe badkamer. Sanidrome Hofland heeft ons van te voren goed geadviseerd en met ons meegedacht zonder aan onze wensen afbreuk te doen. Zij hebben zich zowel bij de voorbereiding en uitvoering aan alle afspraken gehouden. Wij zochten een professionele installateur die ons geheel kon ontzorgen. Misschien niet de goedkoopste maar wel de beste. Dat is waar wij voor gingen. Speciale dank aan Erwout voor het meedenken en het plannen en aan Rick die vakkundig de installatie heeft uitgevoerd en steeds met ons heeft overlegd. Chapeau!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Goede service; afspraken worden nagekomen

Wij zijn goed geholpen bij het uitzoeken van de douchewand en het kastje. Alles is keurig gemonteerd en netjes achter gelaten. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat

• Ervaring met: Badkamers/sanitair
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Super blij met het eindresultaat

Vriendelijk en kundig personeel die samen prachtig werk hebben geleverd

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 25 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A tot Z.