Uitermate tevreden over klantvriendelijkheid en service

Met beide generaties bijzonder goede ervaringen in frisse ideeën, adviezen, nakomen van afspraken en uitvoering van werkzaamheden.

• Inrichting showroom*
  • Personeel (monteurs)*
  • Vakmanschap*
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? Klant (geweest) bij Sanidrõme
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Prima vakmensen, zowel in de showroom als op de klant-locatie: vriendelijk en meedenkend. Goede tips. Netjes gewerkt en prettige afsluiting/oplevering van de werkzaamheden. Van harte aanbevolen!

• Inrichting showroom
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels

Ben steeds op een prettige manier geholpen. Uitvoering van het werk is goed gedaan. Fijne "werklui" over de vloer. Aandachtspunt: het toesturen van info / offertes duurde soms wat langer dan beloofd. Maar zoals Ik in mijn score aangeef ben ik zeer tevreden

• Inrichting showroom
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 30 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A t/m Z: van ontwerp t/m de oplevering.