Zowel badkamer als keuken laten renoveren. Super tevreden over Sanidrõme Hardeman

• Waar kent u ons van? Sanidrõme bevindt zich bij mij in de buurt
  • Anders, namelijk: N.v.t.

We hebben onze droom badkamer.

Vanaf het begin tot het eind zijn wij zeer tevreden. In de showroom zijn wij door Werner zeer vriendelijk geholpen, kregen goede adviezen en er werd meegedacht. De installatie van de badkamer, door Ron en collega’s, is uitstekend verlopen. Het zijn vakbekwame, vriendelijke en nette mensen. Het hele proces geven wij een dikke 10 en raden dit bedrijf zeer zeker bij iedereen aan. Ze zeggen niet alleen dat ze ontzorgen, ze doen het ook.

• Waar kent u ons van? Sanidrõme bevindt zich bij mij in de buurt
  • Anders, namelijk: N.v.t.

We hebben een droom badkamer gekregen!

Gedurende de gehele verbouwing van onze badkamer was het allemaal perfect geregeld en georganiseerd. Kundige vakmensen die meedachten en we hebben onze droom badkamer gekregen!!! Het bedrijf en de collega’s die daar werken zijn zo goed bevallen, dat we ook onze quooker via Hardeman hebben laten installeren. Op termijn laten we ons toilet ook zeker door hen renoveren Top bedrijf!

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? Internet (website/social media)
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Uitermate tevreden over klantvriendelijkheid en service

Met beide generaties bijzonder goede ervaringen in frisse ideeën, adviezen, nakomen van afspraken en uitvoering van werkzaamheden.

• Waar kent u ons van? Klant (geweest) bij Sanidrõme
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Prima vakmensen, zowel in de showroom als op de klant-locatie: vriendelijk en meedenkend. Goede tips. Netjes gewerkt en prettige afsluiting/oplevering van de werkzaamheden. Van harte aanbevolen!

• Inrichting showroom
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels

Ben steeds op een prettige manier geholpen. Uitvoering van het werk is goed gedaan. Fijne "werklui" over de vloer. Aandachtspunt: het toesturen van info / offertes duurde soms wat langer dan beloofd. Maar zoals Ik in mijn score aangeef ben ik zeer tevreden

• Inrichting showroom
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 25 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A tot Z.