Topbedrijf!

Goed advies, financieel transparant en perfect uitgevoerd. Hier is de klant nog koning! Een familiebedrijf met een kwaliteit die je vandaag aan de dag niet veel meer tegen komt.

• Waar kent u ons van? Via vrienden/familie/kennissen
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Albert, Wauwwwwww wat een fantastische review mogen wij ontvangen. Helemaal Top! Daar doen we het voor,. Trots op ons Team trots op ons bedrijf. Wij danken jullie voor het vertrouwen in ons bedrijf en dat wij dit prachtige project voor jullie mochten uitvoeren. Wij wensen jullie dan ook veel geluk en Spetterplezier in de nieuwe Badkamer. Team Sanidrome Fleming.

Zeer goede en prettige ervaring met een fantastisch resultaat.

Afspraken worden nagekomen en van begin tot het einde duidelijke communicatie en een prettige samenwerking. Fijne vakmensen, wat een zeer mooie badkamer tot resultaat heeft.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Saskia, Wat fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn. Trots op ons Team wat dit project tot een prachtig resultaat heeft gebracht. Wij danken jullie voor het vertrouwen in ons bedrijf en wensen jullie dan ook veel geluk en Spetterplezier in de nieuwe Badkamer. Wij wensen jullie fijne Feestdagen en een Schitterend 2024. Team Sanidrome Fleming

Heel content met uitgevoerde opdracht

Er wordt netjes gewerkt. Alles in overleg, flexibel, klantvriendelijk, goede service.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Geja, Wat mochten wij voor jullie een prachtige Badkamer realiseren. Ons Team heeft met heel veel plezier gewerkt aan dit mooie project. Wij zijn verheugd op de goede ervaring met ons bedrijf en willen jullie dan ook danken voor het vertrouwen. Wij wensen jullie veel geluk en Spetterplezier in de nieuwe Badkamer. Fijne Feestdagen gewenst en een Schitterend 2024! Team Sanidrome Fleming

Zeer tevreden met het hele proces

Na een eerste bezoek ontstond direct een goed gevoel. Onze wensen en de adviezen van de verkoper werden verwerkt in een ontwerp waardoor je direct een vertrouwd gevoel kreeg. Ook de installatie was perfect. Weinig tot geen stof dankzij de getroffen voorzieningen, meedenken over voeglijnen, plaatsen van lichtpunten enzovoort. Het resultaat: alles naar tevredenheid geïnstalleerd.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Rene, Wat een fantastische beoordeling mogen wij van jullie ontvangen. Fijn te horen dat het ontvangst in de showroom een vertrouwd gevoel gaf en natuurlijk dat de installatie perfect is gelopen, dat maakt ons als Team Trots! Wij danken jullie voor het vertrouwen in ons bedrijf. Team Sanidrome Fleming wenst dan ook heel veel geluk en Spetterplezier in de nieuwe Badkamer. Tevens wensen wij jullie Fijne Feestdagen en een Schitterend 2024! Team Sanidrome Fleming.

Mooie badkamer, geheel naar wens geleverd!

Ruim een jaar geleden bij Fleming het eerste gesprek gehad over de renovatie van onze badkamer en toilet beneden. Al in het eerste gesprek veel wensen en opties besproken en na een paar gesprekken waren we eruit en is 3/4 jaar later, in fijn overleg met het hele team, onze prachtige badkamer en toilet gerealiseerd.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Lidi, Wat is het prachtig geworden bij jullie en wat mogen wij een fantastische review ontvangen. Dat maakt ons Team zeker Trots! Dank voor jullie gastvrijheid op de werkplek en natuurlijk wensen wij jullie veel geluk en Spetterplezier in de nieuwe Badkamer Team Sanidrome Fleming

uitstekend werk geleverd

afspraken zijn nagekomen en de service was zeer goed.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Familie Huetink, Wat is het een prachtige badkamer geworden en wat fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn. Een 10 is voor ons de kers op de taart! Dank jullie voor de gastvrijheid en het vertrouwen in ons bedrijf. Wij wensen jullie dan ook heel veel Spettergeluk in de nieuwe badkamer. Team Fleming Sanidrome.

Uitmuntend ervaring van eerste schetsen tot oplevering

Het ging over de verbouwing van een bestaande badkamer; een complete nieuwe badkamer; alsmede herstelwerkzaamheden voor een kleinere doucheruimte, De team van Sanidrõme Fleming te Lochem leverde uitstekende advies en werk. Niks was voor hen teveel, over alles die onverwachts aandacht verdiende was er overleg, zelfs kwamen er wat extra's die onverwachts nodig waren maar die binnen de door ons afgesproken budget opgelost werden. Een genot om ze over de vloer te hebben. Niet de goedkoopste aanbieder, zeker niet, maar het gaat alleen over kwaliteit leveren en dus absoluut de investering waard.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Familie Wallace-Lann Het was een prachtig project wat we voor jullie mochten uitvoeren en we zijn mega trots op deze mooie beoordeling. Super bedankt voor alle goede zorgen voor onze mannen en wij wensen jullie dan ook heel veel woongenot, spetterplezier in het mooie Lochem. Team Sanidrome Fleming

Vakwerk door installatiebedrijf Fleming Lochem

Na diverse badkamerspecialisten voorbij te zijn gegaan en daarbij niet het juiste gevoel te hebben gehad, kwamen we toevallig na zoeken via Google uit bij Installatiebedrijf Fleming in Lochem. Op een zaterdagmiddag zijn we vrijblijvend de winkel ingestapt en werden we vriendelijk verwelkomd door Ivo Fleming. Na verscheidene bezoeken en gesprekken daarna met Ivo te hebben gehad, hebben we een nieuwe badkamer en toilet uitgezocht. Tussen tekening contract en aanvang werkzaamheden zat ongeveer 3/4 jaar tussen (vanwege drukte), maar dit is duidelijk door Fleming aangegeven. De complete verwijdering van de badkamer/toilet en de nieuwbouw daarna (toilet beneden en badkamer) is in een kleine 4 weken compleet gerealiseerd. Alles is 100% geruisloos en exact volgens afspraak gegaan, klasse. Complimenten voor de gehele organisatie, vriendelijke en kundige vakmensen en uitstekende begeleiding van begin tot eind.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Familie Wolterink, Wat een fantastische review mogen wij ontvangen, daar doen we het voor, Kers op de Taart! Fijn te horen dat Google goed werkt en dat jullie na een zoektocht voor het juiste gevoel ons hebben gevonden. Met zorg en zeker met heel veel plezier heeft Ivo en ons voltallige Team aan jullie project gewerkt en wij wensen jullie dan ook heel veel geluk en Spetterplezier in de nieuwe badkamer/toilet. Nogmaals onze dank dat wij dit mooie project voor jullie mochten uitvoeren en voor het vertrouwen in ons bedrijf. Team Sanidrome Fleming

Voldoet aan onze eisen.

Vanaf het ontvangst in de showroom. Tot de uitleg van de verschillende mogelijkheden, waaronder de adviezen, het ontwerpen van badkamer en de indeling daarvan. Tot de plaatsing was goed. Ook het contact met de installateur was goed.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Familie G. Wat een mooi project mochten wij voor jullie uitvoeren, ons Team heeft hier met heel veel plezier aan gewerkt. Wij danken jullie dan ook nogmaals voor het vertrouwen in ons bedrijf en wensen jullie heel veel Spettergeluk. Team Sanidrome Fleming

Onze nieuwe badkamer is prachtig geworden!

Het strippen van de oude badkamer tot het opbouwen van een geheel nieuwe duurde drie weken. De werkzaamheden verliepen geheel volgens plan. Een prima planning dus. Desgewenst kregen we bruikbare adviezen onder andere over de plaatsing van de spotjes en ligging van de grondtegels. Alles gebeurde in overleg. De mensen van Sanidrõme Fleming werken met een grote mate van nauwkeurigheid en zorgvuldigheid. En ze waren allemaal ontzettend aardig! Ze gingen ook voorzichtig en secuur met het huis om. Na elke werkdag ruimden ze de spullen op. We zijn heel blij met het mooie resultaat!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Fantastisch resultaat met excellente service

Wat zijn wij blij dat we met Fleming in zee zijn gegaan! Nergens geen omkijken naar, alles tot in de puntjes verzorgd! Service is meer dan fantastisch

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Tim, Veel te late reactie van ons maar wat een super toffe beoordeling mochten we van jullie ontvangen. Het is een prachtige badkamer geworden en wij wensen jullie dan ook heel veel Spettergeluk. Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf en dat wij dit project voor jullie mochten uitvoeren. Namens Trots Team Sanidrome Fleming

Vanaf eerste moment in de winkel t/m de oplevering van de badkamer renovatie: professionaliteit ten top!. Fantastisch familiebedrijf met hart voor de klant. Over alles wordt nagedacht en er is constant overleg. Uitvoering van het werk zeer netjes, zowel bescherming bij afbreken oud als opbouwen nieuw. Geplaatst materiaal van hoge kwaliteit en afbouw super strak. En het zijn allemaal gezellige mensen.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Sanidrome Fleming is de partner die je je wenst als je jou persoonlijke badkamer wilt realiseren.

Goed luisteren naar de wensen, advies over de mogelijkheden, laten zien wat ook zou kunnen, tijdens het ontwerpproces was dat al heel prettig en hielp ons enorm. Een goede 3d tekening die je thuis zelf ook 360 graden kunt bekijken is een mooie extra luxe en help bij laatste aanpasdingen. Bij het maken van de uiteindelijke keuzes werd er duidelijk over plusen en minpunten van producten voor onze situatie gesproken maar de beslissing lag bij ons. De organisatie en het samenspel van van afbreken oude tot opbouw nieuwe badkamer was heel strak. Schoon werk, zeer goede experts die ook heel aardig waren en al onze vragen beantwoordden. Zelfs een late verandering kon nog doorgevoerd worden en daar zijn wij erg dankbaar voor. Wat ons betreft is Sanidrome Fleming een familibedrijf met expertise waarop en waarmee je kunt bouwen!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Frank, Wat een fantastische review ontvangen, daar doen we het voor! en wat een prachtige Badkamer hebben we voor jullie mogen realiseren. Namens ons Team danken we jullie nogmaals voor de mooie opdracht en het vertrouwen in ons bedrijf. Wij wensen jullie Spetterend veel geluk in de nieuwe Badkamer en alvast veel geluk en gezondheid voor 2023 Team Sanidrome Fleming

Vriendelijke mensen en uitstekende service

Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen vanaf moment 1 dat we in contact kwamen met Fleming! Ondanks dat we een jaar moesten wachten op onze nieuwe badkamer en toilet was het het wachten meer dan waard! Ze werken netjes, niks is teveel gevraagd en mocht er onverhoopt iets anders lopen dan gepland dan wordt dat duidelijk gecommuniceerd zodat je als klant weet waar je aan toe bent. Helaas net na oplevering een klein ongelukje gehad maar dit werd snel en vakkundig opgepakt door Fleming!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Een heel betrouwbaar en prettig bedrijf

Vanaf het moment dat we Sanidrome in Lochem binnenliepn voelde het goed. Fijn advies zodat we uit de vele keuzes die er waren onze eigen keuze konden maken. Ook de hele verbouwing en plaatsing van de badkamer is goed verlopen. Gelukkig weinig stof door een afzuiging wat er werd gebruikt . Alle spullen werden per dag mee genomen en opgeruimd zodat je niet in de troep zat. En het resultaat is fantastisch ! Een heel fijn bedrijf wat we iedereen zouden aanraden.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Inge, Wat fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn. Onze afzuiging helpt inderdaad om het stof te verminderen dat maakt het project net even iets vriendelijker er zit toch veel sloopwerk in. Onze dank voor het vertrouwen en de prachtige review, ons Team heeft met heel veel plezier aan jullie project gewerkt. Namens het hele Team wensen wij jullie heel veel geluk en Spetterplezier in jullie fantastische Badkamer!. Team Sanidrome Fleming

Onze nieuwe badkamer is een topprodukt!

Een goede voorbereiding is het halve werk en dank voor de professionele begeleiding door Ivo Fleming. Met zijn hulp is het ontwerp ontstaan voor de nieuwe badkamer en het toilet, dit gaf ons een goed gevoel. De werkelijkheid heeft het vervolgens overtroffen. Dank ook aan Leon Fleming (en Bram, Mayckel de tegelzetter, de stukadoors en de kitspecialist) De flow vanaf dag 1 was mooi om te aanschouwen en geen overlast, geen rommel, soms wel wat prettige herrie. Genoten van het hele proces en nu elke dag genieten van deze prachtige badkamer en het vernieuwd toilet!

• Levertijd* N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Henk en Hanna, Dit geeft weer hoe leuk ons werk is en hoe trots ook wij zijn om de opdracht te krijgen dit mooie project voor jullie te mogen realiseren. Ons Team heeft genoten van de fijne samenwerking met jullie en het is een fantastische badkamer en toilet geworden. Namens ons allen danken wij jullie voor het vertrouwen in ons bedrijf en wensen wij jullie nogmaals veel Spetterplezier in de nieuwe Badkamer!

Maximaal ontzorgd

Werken netjes, komen afspraken na en denken mee en vooruit. Super tevreden met het eindresultaat.

• Waar kent u ons van? Via vrienden/familie/kennissen
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Koen, Wat een mooie combinatie hadden jullie uitgezocht voor de badkamer en wat is het resultaat prachtig geworden. Genieten met een grote G in jullie nieuwe Badkamer. Dank voor het vertrouwen in ons bedrijf en voor de fijne samenwerking. Namens Team Sanidrome Fleming wensen wij jullie veel Spetterplezier in de nieuwe badkamer. Team Sanidrome Fleming

Prima werk leidt tot prachtige badkamer!

Ivo Fleming is een kundige en prettige adviseur die goed meedenkt. Zijn broer Leon en zijn collega Bram leveren vervolgens puik vakwerk af. Dat heeft ons een prachtige badkamer opgeleverd! Kortom: niets dan lof voor Sanidrome Fleming!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Marcel en Marianne, Hoe leuk is dit als je zo'n mooie review mag ontvangen, dat geeft ons een glimlach van oor tot oor. Natuurlijk ook namens Ivo, Leon en Bram nogmaals bedankt dat wij dit mooie project voor jullie mochten uitvoeren en voor het vertrouwen in ons familiebedrijf. Wij wensen jullie dan ook alle geluk en heel veel Spetterplezier in de nieuwe Badkamer. Team Sanidrome Fleming

Prima. Netjes en deskundig.

Wij hebben nu een prachtige badkamer! Dank zij Sanidrome Fleming en zijn team is alles prima geregeld. Zakelijke, duidelijke afspraken die alle zijn nagekomen en prima zijn uitgevoerd. Met name het afvoeren van het puin en schoon achterlaten van trappenhuis was helemaal o.k. Goede teamgeest. Een tien!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Jan, Namens Team Sanidrome Fleming bedanken wij jullie graag allereerst voor de mooie opdracht en het vertrouwen in ons bedrijf en natuurlijk ook voor de prachtige review die wij mochten ontvangen. Super! voor ons Team en alle derden o.a. tegelzetter, kitter, de kers op de taart. Wij wensen jullie dan ook veel geluk en spetterplezier!. Team Sanidrome Fleming

Heel tevreden met onze nieuwe badkamer

Badkamer op deskundige wijze ingericht,. Ca 3 weken prettig meedenkend personeel over de vloer.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Herman, Wat fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn over de 3 weken dat wij voor jullie dit mooie project mochten realiseren en wat is het mooi geworden. Trots op onze mannen met zo'n dijk van een review. Namens Team Sanidrome Fleming wensen wij jullie heel veel Spettergeluk in de nieuwe badkamer. Team Sanidrome Fleming.

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 25 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A tot Z.