prima!

Goed vakmanschap!

Vakkundig

Zowel vakkundig als klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteitsverhouding: Goed

Punctueel en kwalitatief goed werk geleverd

De voormalige Beekhof club levert nog altijd betrouwbaar en kwalitatief hoogwaardig werk

Schilderbeurt

Ondanks dat er al een afspraak stond met onze vaste schilder in juni, kwam er een vraag , of het ook in april zou kunnen. Dit hebben wij geaccepteerd. Echter kwam tot onze verbazing niet de vaste schilder, maar een andere schilder en een leerling. De andere schilder werd echter ziek, en is de leerling alleen verder gegaan. Na ons beklag heeft hij iets hulp gehad. Echter is de afwerking niet helemaal goed gegaan. Voordeur niet goed (stof, zand). Er bleken de nodige verfvlekken op de betegeling te zitten. Ze hebben nog geprobeerd de vlekken te verwijderen, maar dit is niet goed gelukt. Resultaat is dat er de nodige tegels vervangen diende te worden, en dit is ook gerealiseerd. Echter door miscommunicatie heeft dit vrij lang geduurd. Afspraak is gemaakt voor de volgende schilderbuurt, komend jaar, dat de voordeur opnieuw geschilderd wordt, tevens wordt de rode rand aan de top opnieuw geschilderd.

Kan beter

Een deel van het schilderwerk is rimpelig opgedroogd. Dus te dik opgezet. Ik moest vaak bellen ivm de afspraken voordat het schilderwerk begon. Het timmerwerk is nog steeds niet gedaan.

• Prijs/Kwaliteitsverhouding: Voldoende

aandacht voor schilderwerk en goede voorlichting wat gedaan moet worden aan het huis om het weer mee vooruit

Aardige behulpzame medewerkers

Wat wel jammer is dat er zich nu alweer barsten in het verfwerk zichtbaar zijn. Hoop niet dat het teveel kwaad kan.

Vakkundige schilders

Wij hebben het tweede onderhoudscontract. Na onze verhuizing opnieuw bij Lenferink afgesloten. Schilderwerk zeer netjes en vriendelijk personeel. Telefonisch goed te bereiken en klantvriendelijk.

vriendelijke mensen

netjes gewerkt vriendelijk geen hinder gehad van de werkzaamheden

Prettig partner voor schilderwerkzaamheden

Geen verdere aanvullingen

Vakwerk. zeer tevreden,

Vakwerk. Zeer tevreden.

voldoende

Kon wat netter en wat beschadigingen vergeten en wat verfspetters of de vloer verder prima

• Prijs/Kwaliteitsverhouding: Onvoldoende

Met werk geleverd

De schilder werkte zeer netjes. Wel is er nog het een en ander vergeten, bijvoorbeeld de losse muurdelen. Ik merkte ook dat de overdracht naar deze schilder niet helemaal compleet was.

Netjes en verzorgt werk

Alles goed. Het werk is alleen in Juli uitgevoerd ipv begin van het voorjaar. In de loop van het voorjaar hebben we zelf navraag gedaan wanneer de schilder zou komen. Het is prettig als jullie tijdig informeren dat de planning opschuift.

Vakwerk

Vakwerk geleverd !!

top service

ik vind glans garant ideaal omdat ik nu in de toekomst geen extra kosten meer heb en mijn schilderwerk altijd onderhouden wordt.

• Prijs/Kwaliteitsverhouding: Goed

Er is geen betere schilder dan Chris. Ik wil dan ook niemand anders dan Chris de komende jaren.

Kundig, vriendelijk, bescheiden, vakman. Geef hem loonsverhoging zou ik zeggen

Vakmanschap

Goed schilderwerk, oog voor details

Over GlansGarant

Sinds 2011 zijn wij klant bij Klantenvertellen. Vele duizenden klanten hebben sindsdien GlansGarant beoordeelt, met een gemiddelde score van een 8,8. Iets waar wij trots op zijn! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we krijgen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Huizen laten stralen, en tevreden klanten, daar doen we het voor.