Beste shop van Nederland

Nooit ergens anders heen

Beste shop van Nederland 100%

Wel oke

Ik ben 2 keer geweest voor 2 tattoos. De eerste keer op afspraak. Hele nette tattoo laten zetten van een roos. Zeer tevreden nog over. Jaar of 2 later terug gekomen tijdens een walk-in. Op het eerste oog wel oké tattoo van Varenblad op mijn arm laten zetten maar toen ik na Helen van de tattoo keek toch nog paar blow-out. Had naar mijn mening iets beter gekund zeker toen voer die prijs. Voor de rest wel te vreden. Kan 1 wat mindere tattoo de pret natuurlijk niet laten bederven

• Geholpen door: N.v.t.

Top service met een goed en gezellige sfeer

Gisteren voor het eerst bij jullie een tattoo laten zetten samen met mijn partner. Uitstekende kwaliteit en super goede en gastvrije service ook in het meedenken naar een mooi ontwerp waar Manouk zeer zeker in geslaagd is, ze nam de tijd voor ons. Gezellig en top sfeertje in de zaak, wij voelde ons gelijk thuis. Niks te klagen ook over de prijs als je kijkt naar de kwaliteit en de service. Raad iedereen aan hier te komen!

Vakkundig, gezellig, professioneel

De lieve toppers die er werken doen hun werk super goed. Ze hebben humor en luisteren vooral goed naar jouw wensen en ze stellen je op je gemak waar nodig. Ook als ze op of aanmerkingen hebben of ideeën voor jouw tattoo/piercing zullen ze hun mening met je delen en je advies geven. Tot snel!

• Geholpen door: Joy Damon

Ik werd gehopen door Manouk. Ben zooo blij met de kleine aanpassing van mijn tattoo. Ze is heel kundig en meedenkend. In 1 woord TOP! Ik ga er snel weer heen voor een nieuwe tattoo.

• Geholpen door: Manouk Jodi

Exact wat je mag verwachten van een moderne shop.

Super toegankelijke shop waar je je direct welkom en gezien voelt. Heldere uitleg en uiteraard een cleane en professionele werkwijze. Daarnaast ook gewoon gezellig en mega strak werk. Enorm blij met de resultaten. Serieus verliefd op mijn eigen armen ;-)

Professionele, vriendelijke shop

Je wordt warm welkom geheten, professioneel geholpen, deskundig advies en hulp, vriendelijke mensen. Je gaat naar huis met een fijn gevoel. (En natuurlijk je nieuwe tattoo of piercing!)

• Geholpen door: Yara Dandelion

Super goeie ervaring voor zowel terug komende klanten als nieuwe klanten

Super goeie shop waar allemaal professionals werken. De wensen van de klant en de hygiëne staat voorop. Ze nemen echt de tijd voor jou om je de beste ervaring en mooiste tattoo’s te geven. En daarnaast wordt de koffie met veel liefde gemaakt!

• Geholpen door: N.v.t.

Mijn zesde tattoo in totaal en mijn tweede hier. Wederom geweldig geholpen en hij is echt weer super geworden. Voor mij geen andere shop meer. Goede service, relaxed en humor.

• Geholpen door: Matthew Luhukay

Heel klant vriendelijk

Super fijn klantvriendelijk enz ka ik vind het heel mooi ook zeker een aanrader

• Geholpen door: N.v.t.

Ik word heel erg op mijn gemak gesteld en ze zijn heel klantvriendelijk, Mijn tattoo is ook heel mooi geworden echt top!

Prachtig

Dit was mijn eerste tattoo gelijk goed geholpen en goed advies gekregen, alles duidelijk, chille sfeer binnen alles is netjes en mooi gedaan/afgehandeld. Leuk personeel en in voor een grapje. Ga hier zeker nog terugkomen.

• Geholpen door: Luis Malatesta

Ondertussen 3 tattoos en een piercing hier laten zetten. Altijd super clean en netjes!

• Geholpen door: Yara Dandelion

Manouk nam alle tijd en snapte perfect wat ik voor ogen had. Er hing een hele fijne en ontspannen sfeer en de tijd vloog voorbij. De tatoeage is perfect gezet en ik ben erg blij met het resultaat! Perfecte service!

Perfecte service

Gezellige en vriendelijke piercer. Je voelt je meteen op je gemak, ook al heb je zenuwen. De piercing wordt met goed overleg gezet en de nazorg is duidelijk.

Kan niet beter

Je komt met een vaag idee en Matthew maakt er een kunstwerk van. Vertrouw op zijn creativiteit, talent en vaardigheid

• Geholpen door: Matthew Luhukay

Vanaf begin gesprek gelijk een goed gevoel. Warm welkom. Goed geluisterd naar mijn wensen en ook goede uitleg wat wel kon en wat niet en waarom niet. Gewoon duidelijke taal en goed advies. Daarna supermooi ontwerp gemaakt en het eindresultaat is echt gaaf geworden super blij mee! Volgende keer zeker weer hiernaartoe

Comfortabel

Goed advies gehad over de tatoeage die ik ging zetten, denken goed met je mee. Waren heel vriendelijk en gastvrij. Er hing een hele fijne sfeer.

Helemaal Top!!

Super vriendelijk, in overleg is alles mogelijk. En ze leveren echt super strak werk af.

• Geholpen door: Michael Mikkel

Goeie sfeer en super netjes gezet

Ene tattoo die bij een andere shop gezet was heb je super netjes gemaakt, 2e tattoo er bij laten zetten. Ook super mooi geworden en het was een erg chille sfeer in jullie shop! Joy dankjewel!

Geweldig!!!

Wat denken jullie lief mee Ik raad het iedereen aan, ga met deze tattoo shop in zee. Zij denken niet in problemen maar in oplossingen. Kunnen wij niet bij jullie zijn, dan zorgen jullie op locatie voor de pijn Lieve Joy bedankt voor deze actie, (de mobiele tattoo taxi) Heel veel liefs! Peter Ellen Kim en Dana

• Geholpen door: Joy Damon

Dit jaar een tattoo laten zetten ,super blij mee . Goede service en klantvriendelijk en in voor geintje . Zit te denken in 2022 er weer 1 te laten zetten.

• Geholpen door: Michael Mikkel

Een gastvrije en relaxte shop!

Een gastvrije en relaxte shop! Verschillende tattoo artiesten met eigen specialiteiten, ieder op hoog niveau. Klantgericht en no nonsens.

• Geholpen door: Joy Damon

Super chille, professionele mensen die je meteen op je gemak stellen en een mooi ontwerp maken

Super chille, professionele mensen die je meteen op je gemak stellen, een mooi ontwerp maken en een eerlijke prijs rekenen. Fijne shop, alleen de wachttijden zijn wat lang. Maar ja, iedereen wil graag een tattoo van deze toffe mensen natuurlijk!

• Geholpen door: Luis Malatesta