Mijn 1e tattoo hier laten zetten samen met mijn zus. Fijne ervaring. Super relaxt, geduldig, spontaan, humor, deskundig, proffesioneel. Zeker een aanrader. Als ik een tattoo wil, dan kom ik zeker terug.

Yara, koning der piercers

Ik heb pas mijn eerste piercings laten zetten. Een pubic en een frenum. Yara is een professional. Hij heeft veel ervaring, is eerlijk, licht je goed voor en is een ontzettend fijne vent. Het gemak en de snelheid waarmee hij de piercings zette heeft me enorm verbaasd. Een kei.... Aanrader voor wie een (intieme) piercing wil laten zetten.

• Geholpen door: Yara Dandelion

Een warm welkom + een super kwaliteit tattoo

Het personeel is erg vriendelijk en geinteresseerd in je. Hierdoor voelde ik me gelijk op mijn gemak. Voor het zetten van de tattoo werd echt de tijd genomen. Ben erg blij met het eindresultaat. Al met al een topervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

• Geholpen door: N.v.t.

super aardige en leuke mensen

als ik weer een piercing laat zetten. Laat ik dat zeker hier weer doen.

• Geholpen door: Yara Dandelion

Super leuke en lieve mensen

Vandaag mijn 2e piercing hier laten zetten. Altijd een feestje om heen te gaan! Super gezellige sfeer. Je word goed op je gemak gesteld.

• Geholpen door: Yara Dandelion

Strak gezet in relaxte atmosfeer

Bij binnenkomst word je meteen op je gemak gesteld. Er wordt duidelijk verteld wat er gaat gebeuren. Tijdens het tattoeeren is er een relaxte sfeer met een praatje en een grapje. Ook de nazorg wordt duidelijk doorgesproken en nog een keer samengevat. De tattoo zit er goed op en is mooi geworden.

Aardige lui, goede artiesten

Alles ging relaxed. Gezellig gekletst tijdens tatoeëren. Echt toppers!!

Fijne relaxte sfeer!

Samen met mijn dochter, mijn eerste tattoo gezet. Wat een professioneel bedrijf! Bij het maken van de afspraak, al veel informatie gekregen. De relaxte sfeer maakt dat je je helemaal op je gemak voelt. Manoek heeft de tatoeage gezet en wat is dat een pro! Weet wat ze doet en geeft goede informatie. Gezellig gekletst en als ik er nog 1 zou zetten dan is dat zeker bij haar!

Juiste sfeer, professioneel

Goed en duidelijk advies. Mooi werk. Prettige sfeer in zn geheel.

Super goeie service!!

Super fijn geregeld! Ik werd fijn gerust gesteld waardoor ik zelfs met mijn extreme zenuwen dit wel aandurfde!

• Geholpen door: Yara Dandelion

Zeer klantvriendelijk en klantenwelzijn staat voorop.

Helix laten zetten, eerste keer. Super goed geholpen, duidelijke uitleg gehad en vriendelijke mensen. Absoluut aan te raden.

Top zaak

Vriendelijk persoon en zeer professioneel. Zeker een aanrader met dank aan manouk.

Gewéldig

1ste tattoo laten zetten. Best spannend maar zodra je de shop binnen stapt.....spanning weg hoor. Wat een leuke gemoedelijke sfeer, je voelt je meteen op je gemak. Manouk heeft onze tattoo gezet. Wat een leuke, spontane vakvrouw. Kortom, wil je een tattoo dan zou ik zeker Black Sword aanraden!

Super ervaring

Erg aardig en professioneel personeel :D

Topteam

Meerdere tattoos laten zetten en in één woord: 'top' Open en eerlijke zaak, die meer biedt dan alleen tatto zetten. Vriendelijk team en een goed gesprek is altijd te voeren met ze. Mooie kunstwerken en goede suggesties! Prima koffie trpuwens, Matt. Aanrader dus!

Kon niet beter.

Ouderwets trots kunnen zijn op wat je maakt en wat je hebt opgebouwd, en terecht!

• Geholpen door: Matthew Luhukay

Topsessie gehad! Ik zou iedereen deze tattooshop aanraden!

• Geholpen door: Joy Damon

Zeer goede service en klantvriendelijkheid

Ik ben zeer goed geholpen met mijn piercing in mijn oor, die ik ergens anders had laten prikken, maar die na een jaar nog steeds pijnlijk was. Nu nergens geen last meer van. Met het prikken van mijn nieuwe piercing ben ik snel en klantvriendelijk geholpen. De prijs en kwaliteit verhouding is goed.

Super blij

Ik heb bij Black Sword zowel een piercing als mijn eerste tattoo laten zetten. Iedereen is ontzettend aardig, meedenkend, de zaak is goed bereikbaar (ook qua nazorg) en alles is ontzettend schoon. Ik kan eigenlijk helemaal niet goed tegen naalden, maar dit is de enige zaak waar ik überhaupt naartoe durf. Echt een aanrader!

• Geholpen door: Yara Dandelion

Een absolute aanrader voor piercings!

Op advies hier geweest voor mijn piercings. Eerst rustig doorgenomen wat de bedoeling was. Alles werd duidelijk uitgelegd door Yara, wat ik heel fijn vond omdat ik best zenuwachtig was. Eén van de piercings was wat ontstoken en ik maakte mij zorgen. Even langs geweest en werd gelijk geholpen en gerustgesteld naar huis gestuurd. In het najaar komen er wat piercings bij!

• Geholpen door: Yara Dandelion

Beste tattooshop die ik ken!

Al meerdere malen bij deze shop geweest en ik ben mega tevreden! Gezellige tattooshop, deskundig en professioneel. Beste tattooshop voor mij en ik wil nergens anders meer heen.

Super!

Twee keer een piercing laten zetten. Een tragus en een conch, zeer professionele uitleg gekregen. Tijdens het piercing had ik veel vertrouwen in de piercer! Snel, schoon en super kun je hem noemen.

• Geholpen door: Yara Dandelion

Een super leuk team Waar je mee kan lachen en ook je tranen kan delen!

Matthew heeft onze zelf ontworpen tattoo prachtig gezet. In een heerlijke ontspannen sfeer open en eerlijk. Het is mijn eerste tattoo en een super ervaring! Duidelijle uitleg wat er gaat gebeuren en hoe de nazorg moet gebeuren Nogmaals dank!

• Geholpen door: Matthew Luhukay

Beste piercer van Apeldoorn en omgeving!

Met elke piercing voelt het alsof Yara een kusje op je oor geeft. Meerdere piercings al jaren door Yara laten zetten. Bij hem weet je dat je in goede handen bent!!

Super!

Vandaag een tattoage laten zetten door Matthew en het is echt super gelukt! Erg blij mee!!