Super klant vriendelijk en mooie tattoo

Ze hebben alle tijd voor je en dat is zeer prettig. En als je verteld hoe je tattoo er uit moet komen te zien kunnen ze dat ook goed maken. Ben super tevreden.

Toppers

Super gezellige heren. Houden van een geintje maar stellen je erg op je gemak & zijn super goed in hun werk ! Hygiëne ook erg belangrijk in hun zaak & dat was te zien..COMPLIMENTEN VOOR JULLIE ALLEN. Dankjewel yara voor het piercen in mijn gecompliceerde oorlel. Zo blij ermee :-)

• Geholpen door: Yara Dandelion

Top, netjes en er wordt uitstekend werk geleverd!

Geweldige shop, leveren top werk. Altijd gezellig!

• Geholpen door: Joy Damon

Fantastische tattoos gezet door gezellige mensen

Ter ere van mijn oma liet ik een tattoo plaatsen. Het ontwerp had ik zelf maar Matthew heeft me de perfecte plek om hem te zetten aangewezen. Rekening houdend met de manier hoe het lichaam buigt en beweegt. Het bijwerken van de tattoo werd 6 maanden ipv 6 weken ivm COVID-19 en het is tot in de perfectie bijgewerkt. Ik zal zeker terug keren bij Black Sword Tattoo Parlor voor mijn volgende ink.

Super mooie tattoo

Ik kon gelijk terecht om tattoo te zetten en hij is super mooi en super strak geworden. Top service en goede uitleg voor nazorg.

Super!

Twee tattoo’s gezet bij Joy, erg tevreden en als ik er weer één wil kom ik zeker terug!

Hele goede service!

Een helix laten piercen. Is gaan ontsteken, maar heb een nieuwe kunnen laten piercen! Goede service!

• Geholpen door: Yara Dandelion

Wat een relaxede sfeer! Super leuke, gezellige en mega goeie tattoo artisten!! Echt zo blij met het resultaat, precies hoe ik het in gedachten had!

• Geholpen door: Manouk Jodi

Relaxte shop met geweldige artists

Ik heb dit jaar bij Black Sword 2 tattoos laten zetten, 1 grote op mijn been en een kleintje op mijn arm. Beide keren super goed geholpen en nog steeds verliefd op het eindresultaat! De artists (Chino en Matt) denken heel goed met je mee en het contact vooraf met Yara was ook heel fijn. Echt een aanrader deze shop!

TOPPERSSSSS

Nu 2 tattoo's laten zetten! Heel vakkundig!

• Geholpen door: Matthew Luhukay

Zeker professioneel! En heel goed werk!!! Ik kom nog zeker een keer terug!

Super klantvriendelijk

Je wordt er super vriendelijk ontvangen en gelijk op je gemak gesteld! Of je nou komt voor een tattoo of piercing!!

Top service!

Ik heb nu een tweede tattoeage laten zetten en de service is super! Ik werd goed geholpen en alles wat er gebeurde werd verteld. Mijn roos ziet er super mooi uit en ik ben er erg blij mee!

• Geholpen door: Michael Mikkel

Geweldige service van een bekwame piercer

Ik heb samen met een vriendin een piecing laten zetten. We waren nogal nerveus bij het zetten maar daar werd goed op gereageerd. Toen ik later een vraag had over de verzorging kon in langskomen voor een checkup en advies en ook toen ik laatst mn sierraad wilde verwisselen heeft hij mij erg goed geholpen. Ik ben erg tevreden over de service en zou voor eel volgende piercing weer hierheen gaan.

Top tattoo en top zaak

Mijn eerste tattoo laten zetten door manouk. Super blij mee hij is echt mooi geworden. Top lijnwerk. Ook een hele leuke sfeer in de zaak en vriendelijk personeel.

Echt top!

Super lieve mensen in de shop en Yara praatte me door alles heen ☺️

Altijd vriendelijk altijd gezellig

Fantastisch

Eerste tattoo laten zetten. Toch enigszins zenuwachtig daar naartoe gegaan. Binnen gelopen en meteen een ontzettend relaxte sfeer. Ze zorgen dat je je op je gemak voelt en zijn gastvrij. Tattoo laten zetten door Joy maar het zijn allemaal toffe mensen!

Fantastisch

Op mijn zestiende verjaardag heb ik hier mijn eerste tatoeage laten zetten. Inmiddels zijn we een jaar verder en heb ik er vijf! Fantastische shop :)

• Geholpen door: N.v.t.

Super service en top tattoo!

Ze zijn heel vriendelijk niks is hun te veel! Ze denken ook echt mee ok de perfecte tattoo te creëren voor jou! Het was mijn 1e tattoo en zeker niet de laatste en ga voortaan altijd naar hun toe.

Super goed !

Super goede ervaring met black sword tattoo! Nemen echt de tijd voor je en denken mee in je ontwerp! Kom hier graag terug !

• Geholpen door: Manouk Jodi

Mijn eerste tattoo door Matthew laten zetten toen ik 20 was, de rest trouwens ook! Nu 31 en nog steeds zoooo blij met al mijn tattoos

Supergeruststellend en professionele handelingen

Ik was best zenuwachtig voor het zetten van mijn piercing, maar ik werd enorm gerustgesteld. Yara was superrelaxed en zei precies de juiste dingen. Goede uitleg wat ik kon verwachten, elke stap aankondigen en hoe ik me het beste kon ontspannen. Ook de oprechte bezorgdheid achteraf of het echt wel goed met me ging is super!! Hele fijne zaak waar ik me echt thuis voel!! En uiteraard superblij met het resultaat!!

Briljant!!!!!!

Geweldig geholpen!!! Had enkele ideeen wat ik in mijn tatoeage verwerkt wilde hebben,Joy heeft het tot een super mooie tatoeage uitgewerkt!!!! Voor,tijdens en na het tatoeëren een geweldige service gehad!! Het voelt bij hun in de zaak alsof je gewoon thuis zit,zo welkom,gezellig en super vriendelijk!!! Kortom tot de volgende ronde!!!!

Geweldig!

Ontzettende aardige mensen. Mijn eerste kennismaking was op de beurs in Groningen. Een prachtige tattoo “ gekregen “ van Matthew en Yara. Door een mooie deal draag ik het logo Black Sword. Dankjewel Matthew en Yara!