Super goeie ervaring voor zowel terug komende klanten als nieuwe klanten

Super goeie shop waar allemaal professionals werken. De wensen van de klant en de hygiëne staat voorop. Ze nemen echt de tijd voor jou om je de beste ervaring en mooiste tattoo’s te geven. En daarnaast wordt de koffie met veel liefde gemaakt!

• Geholpen door: N.v.t.

Mijn zesde tattoo in totaal en mijn tweede hier. Wederom geweldig geholpen en hij is echt weer super geworden. Voor mij geen andere shop meer. Goede service, relaxed en humor.

Heel klant vriendelijk

Super fijn klantvriendelijk enz ka ik vind het heel mooi ook zeker een aanrader

Top service

Ik word heel erg op mijn gemak gesteld en ze zijn heel klantvriendelijk, Mijn tattoo is ook heel mooi geworden echt top!

Prachtig

Dit was mijn eerste tattoo gelijk goed geholpen en goed advies gekregen, alles duidelijk, chille sfeer binnen alles is netjes en mooi gedaan/afgehandeld. Leuk personeel en in voor een grapje. Ga hier zeker nog terugkomen.

• Geholpen door: Luis Malatesta

Ondertussen 3 tattoos en een piercing hier laten zetten. Altijd super clean en netjes!

Geweldig!

Manouk nam alle tijd en snapte perfect wat ik voor ogen had. Er hing een hele fijne en ontspannen sfeer en de tijd vloog voorbij. De tatoeage is perfect gezet en ik ben erg blij met het resultaat! Perfecte service!

Perfecte service

Gezellige en vriendelijke piercer. Je voelt je meteen op je gemak, ook al heb je zenuwen. De piercing wordt met goed overleg gezet en de nazorg is duidelijk.

Kan niet beter

Je komt met een vaag idee en Matthew maakt er een kunstwerk van. Vertrouw op zijn creativiteit, talent en vaardigheid

Geweldig!

Vanaf begin gesprek gelijk een goed gevoel. Warm welkom. Goed geluisterd naar mijn wensen en ook goede uitleg wat wel kon en wat niet en waarom niet. Gewoon duidelijke taal en goed advies. Daarna supermooi ontwerp gemaakt en het eindresultaat is echt gaaf geworden super blij mee! Volgende keer zeker weer hiernaartoe

Comfortabel

Goed advies gehad over de tatoeage die ik ging zetten, denken goed met je mee. Waren heel vriendelijk en gastvrij. Er hing een hele fijne sfeer.

Helemaal Top!!

Super vriendelijk, in overleg is alles mogelijk. En ze leveren echt super strak werk af.

• Geholpen door: Michael Mikkel

Goeie sfeer en super netjes gezet

Ene tattoo die bij een andere shop gezet was heb je super netjes gemaakt, 2e tattoo er bij laten zetten. Ook super mooi geworden en het was een erg chille sfeer in jullie shop! Joy dankjewel!

Geweldig!!!

Wat denken jullie lief mee Ik raad het iedereen aan, ga met deze tattoo shop in zee. Zij denken niet in problemen maar in oplossingen. Kunnen wij niet bij jullie zijn, dan zorgen jullie op locatie voor de pijn Lieve Joy bedankt voor deze actie, (de mobiele tattoo taxi) Heel veel liefs! Peter Ellen Kim en Dana

• Geholpen door: Joy Damon

Dit jaar een tattoo laten zetten ,super blij mee . Goede service en klantvriendelijk en in voor geintje . Zit te denken in 2022 er weer 1 te laten zetten.

• Geholpen door: Michael Mikkel

Een gastvrije en relaxte shop!

Een gastvrije en relaxte shop! Verschillende tattoo artiesten met eigen specialiteiten, ieder op hoog niveau. Klantgericht en no nonsens.

• Geholpen door: Joy Damon

Super chille, professionele mensen die je meteen op je gemak stellen en een mooi ontwerp maken

Super chille, professionele mensen die je meteen op je gemak stellen, een mooi ontwerp maken en een eerlijke prijs rekenen. Fijne shop, alleen de wachttijden zijn wat lang. Maar ja, iedereen wil graag een tattoo van deze toffe mensen natuurlijk!

• Geholpen door: Luis Malatesta

Super, echt een top zaak!

Personeel is vriendelijk en denkt mee. Ook is het een heel relaxt team waardoor ik mij op mijn gemak voelde! Echt een aanrader❤️

Aardig personeel

Aardig personeel die echt weten wat ze doen!

• Geholpen door: Manouk Jodi

Vriendelijk personeel en goede service

Bij binnenkomst voelde me gelijk veilig/comfortabel Aardige mensen en goede sfeer :)

Echt een toptent

Leuke mensen die er werken en heel persoonlijk. Zij denken echt mee over keuzes die je maakt mbt tattoos of piercings. De mensen werken netjes en hygiënisch en zijn goed benaderbaar voor eventuele vragen achteraf. Heb hier al meerdere afspraken gehad en er zullen er nog meer komen!

• Geholpen door: Michael Mikkel

super, super en nog eens super‼️‼️

iedere tattoo wordt met veel vakmanschap en passie gezet. best shop ever!!!

Super top!!

Gisteren werd ik op gebeld of ik langs kon komen om mijn tattoo te laten zetten omdat de desbetreffende artiest een uitvaller had, natuurlijk zij ik ja en ben als een gek die kant op gegaan. Het ontvangst was vriendelijk en correct werd me koffie aan geboden en de artiest (Michael/,Mikkel)zou bij me komen met de schets. En wat voor een schets..... WOOOOW anders dan in mijn hoofd maar super strak!!! Dus ja uitmeten en op plakken maar, even checken in de spiegel en Lets go! De sfeer bij Blacksword tattoo super relaxed en ontspannen de heren en dame verstaan echt hun vak want als klant voel je, je thuis en man wat een mooie tattoo's zijn er gezet die dag! Ik ga zeker terug komen!!! Keep it up Team Blacksword

Helemaal top

Ik heb vaak problemen gehad met het ontsteken van mijn piercing, telkens als ik terug kwam bij in dit geval Yara, kreeg ik goed advies wat ik kon doen en dacht die ook echt mee met een oplossing. M'n onsteking is uiteindelijk gelukkig weg getrokken.

• Geholpen door: Yara Dandelion

Super nette deskundige en vriendelijke shop

Na elke sessie ga ik blij naar huis. Ik strooi met ideeen en daar maakt in mijn geval Matthew de mooiste ontwerpen van. De manier van werken is hygiënisch en deskundig! En de sfeer is zorgzaam en goed, gezellig.

Over Black Sword Tattoo Parlour

In Apeldoorn vinden we Black Sword Tattoo Parlour. Een ruim opgezette shop waar een heerlijk sfeertje heerst. Uiteraard spelen de mensen die hier werken een grote rol in. De deur staat altijd open en de vriendelijkheid straalt van deze shop af. Ongedwongen en gezelligheid, dit is wat iedereen die hier komt wel ervaart. Black Sword Tattoo Parlour is in 2018 opgericht door niemand minder dan Matthew Luhukay, de runner up van Ink Master: meesters van de lage landen 2. Naast Matthew zijn hier meerdere artiesten werkzaam die stuk voor stuk zeer talentvol zijn en met passie hun kunsten tonen.