We hebben voor het opstellen van een stichtingsakte voornamelijk contact gehad met mevrouw Tamana Faqiri. Zij heeft ons goed geholpen en heeft ondanks alle coronaproblemen t.a.v. het passeren ons prima geholpen..

• Betrokkenheid

Snelle service en helder uitleg over het proces

Wij zijn snel geholpen door Van Eldik & Van Eldik. Daarnaast is er heel duidelijk gecommuniceerd over wat er van ons verwacht werd en wat wij van het bedrijf konden verwachten. Daarom is alles soepel verlopen zonder verrassingen.

• Betrokkenheid

Goede communicatie leidt tot snelle en adequate dienstverlening.

In december is er in het notariaat veel te doen gezien het belang van de cruciale datum eindejaar. Ondanks dat toch een zo snel mogelijke levering can de gevraagde akte, waarbij niet verzuimd werd om mogelijke vertraging tijdig te melden en waar mogelijk te compenseren. Het goede stuk ondanks alles en met persoonlijke service binnen redelijke tijd en correct geleverd.

• Betrokkenheid

Goed en relatief goedkoop. Warme behandeling!

Zie boven

• Betrokkenheid

Ongedwongen, prettige omgeving met vriendelijk personeel.

Alle bescheiden betreffende onze zaak waren ruim van te voren verstrekt zodat wij voldoende tijd hadden om deze in te zien. Evt vragen van onze kant werden meteen behandeld en opgelost. Tijdens onze afspraak zijn wij vriendelijk ontvangen en meteen voorzien van koffie. Op tijd door de notaris ontvangen die alle stukken keurig behandelde. Er was zelfs gelegenheid voor ontspannen "afdwalen" maar daarmee werd de professionaliteit niet tekort gedaan.

Notaris geweldig

De notaris was bijzonder kundig en vriendelijk. De ontvangstdame met koffie was bijzonder onvriendelijk.

• Betrokkenheid

Vriendelijk geholpen. Er was alle tijd.

Vriendelijk ontvangen en geholpen

Wij werden hartelijk ontvangen met een kopje koffie en daarna tijdens een leuk gesprek de details door genomen van de statuten en ondertekend

• Betrokkenheid

Toegankelijk, efficiënt, communicatie vlot en prettig

Toegankelijk notariskantoor. Wij hadden te maken met deadlines van weer andere partijen en men heeft daarop vlot ingespeeld en ook efficiënt gereageerd op input van derde partijen. In contact ook vriendelijke bejegening en moeite nemend om het wat minder formeel te maken.

• Betrokkenheid

geen stijf gedoe maar gewoon benaderbaar en goed

Al diverse malen gebruik gemaakt van Van Eldik & Van Eldik en alle keren prima werk geleverd.

• Betrokkenheid

Punctueel, duidelijk, vriendelijk, bereikbaar en een goede prijs

Prettige afhandeling, goed bereikbaar, snel antwoord op vragen vooraf. Duidelijke toelichting tijdens het passeren van de aktes. Persoonlijke communicatie met ruimte voor humor.

Kort en krachtig

Het tekenen van de levering akte was zo voldaan. Kort en duidelijke uitleg.

• Betrokkenheid

Prima! Spontane vriendelijke service.

Fijne service gehad bij deze notaris. Duidelijke uitleg, geen statig ding. We hebben veel plezier gehad bij toch een serieuze aangelegenheid.

vriendelijke notaris

Correct en toch een soepele overdracht uitgevoerd

• Betrokkenheid

Vriendelijk en ongedwongen zonder echt formeel op te treden

zeer vriendelijk en accuraat

voor onze nieuw op te richten vereniging zijn wij bij Van Eldik notarissen geweest. Zij werken met zeer korte lijnen en wij zijn snel en positief geholpen.

• Betrokkenheid

Goede service en prettig in contact.

Goede service met deskundige notarissen.

• Betrokkenheid

Beetje rommelig en niet rolstoeltoegankelijk

Mijn man die rolstoelgebonden is, kwam niet zonder hulp over de zeer hoge drempel, Bovendien zat er een fout in het koopcontract, die tijdens de zitting moest worden rechtgezet. Pijnlijk!!

• Betrokkenheid N.v.t.

Prijs kwaliteit zeer fijn.

Snelle service met duidelijke taal.

Bijzonder prettig notariskantoor

Het was niet ons eerste contact, maar beide keren vonden wij de benadering bijzonder prettig. Vriendelijke behandelng met duidelijke uitleg. Misschien spreekt het boekdelen dat twee familieleden op ons advies voor dit notariskantoor hebben gekozen.

Uitstekend, punctueel.

Deskundig en vriendelijk in de omgang

• Betrokkenheid

ik heb goede ervaring met deze notarissen

notarissen van eldik van eldik zijn sociaalvoelende notarissen en staan open voor gesprekken ook als een erf zaak moeilijk is ik zal ze zeker bij andere mensen aan raden

Professioneel en laagdrempelig

Positieve ervaring met dit kantoor voor akte oversluiten hypotheek. Bij de afrekening waren aanvankelijk de vrijgevallen spaarpolis en advieskosten van de financieel adviseur niet meegerekend, maar mr. Wijers heeft de afrekening tijdig en adequaat hersteld, waardoor we op de geplande datum konden passeren. De deskundigheid, diversiteit, kleinschaligheid en persoonlijke benadering spraken ons aan. Het kantoor had een 10 gekregen als we de concept afrekening eerder hadden ontvangen en er meer tijd was geweest voor de correctie.

• Betrokkenheid

Zeer klantvriendelijk en goede service

Betrokken, professioneel, goede prijs kwaliteit verhouding, waren voor mij de doorslaggevende factoren om te kiezen voor Van Eldik en Van Eldik notarissen.

ongecompliceerd klantvriendelijk

de Weledelgestrenge heer R van Eldik heeft onze akte op een vriendelijke en zeer toegankelijke manier laten passeren. Nogmaals dank daarvoor.