Snel, adequaat, vriendelijk

Het is toch altijd een soort drempel, de gang naar een notariskantoor. En eerdere ervaringen waren niet zo positief. Maar bij Notariskantoor Mirjam Bos was het vanaf het begin anders. We konden snel terecht, alles werd goed uitgelegd, het voelde bijna vertrouwd.

Onze ervaring is goed.

We kwamen voor de ondertekening van akten. Ontvangst en de uitleg was prima. Wat we ook fijn vinden is de wijze van dossiervorming, makkelijk up/downloaden.

Vakbekwaam en betaalbaar

To the point, professioneel, vakbekwaam en no nonsense. Betaalbaar bovendien.

• Betrokkenheid

Mooie balans tussen afstand en betrokkenheid

Wij ervaren notaris Mirjam als prettig en ter zake doende in haar bejegening. De deskundigheid schrijven we haar toe in vertrouwen. De administratie is op orde.

Vlotte afhandeling

We wilden snel transport van de akte, wat geen probleem was ondanks de vakantieperiode

• Betrokkenheid

Uitstekend en vlot geholpen met kleine wijzigingen testamenten

Snelle communicatie en adequate ondersteuning tijdens het proces.

Fijne informatieve samenwerking

Vaak materie waar je niet alle dagen mee te maken hebt. De mensen van Mirjam helpen je ermee.

• Betrokkenheid

Helder, duidelijk en prettige sfeer

Heldere en duidelijke uitleg over complexe zaken/regels. Prettige sfeer bij persoonlijk contact.

Zeer professioneel kantoor

Bij dit zeer professionele advocatenkantoor zijn wij zeer goed en uitgebreid geholpen. Daarnaast zijn mevrouw Bos en haar medewerkers allemaal erg vriendelijk. Heel erg bedankt voor alles!

Ruim voldoende

De notaris was te laat aanwezig bij de overdracht, dat is een minpunt. Verder prima geholpen.

• Betrokkenheid

Prima kantoor, denken met de klant mee

Prima notaris, denkt proactief met je mee, up to date met communicatie.

zeer goede ervaring

Ik ben erg prettig geholpen en dat op redelijk korte termijn

Prettige ontvangst, correcte afwerking

Bij notariskantoor Mirjam Bos wordt je op een prettige manier te woord gestaan en de betreffende zaken worden correct afgehandeld

Integer en bekwaam.

Vakkundige mensen, prettige communicatie.

Daadkrachtig

Zonder omhaal/ to the point en vlotte benadering

• Betrokkenheid

uitstekende begeleiding bij opstellen partnerschapvoorwaarden en levenstestamenten

In een aantal sessies een vijftal documenten opgesteld en besproken. De notaris was vriendelijk, professioneel en deskundig. De besprekingen konden flexibel worden ingepland, zelfs ook later op de avond.

• Betrokkenheid

Fijn geholpen. Precies gekregen wat wij wouden.

Fijn geholpen. Duidelijk uitgelegd, onze wensen duidelijk verteld en juridisch vertaalt in de documenten. Er werd de tijd voor ons genomen.

Prima ervaring

Vlotte communicatie en snelle afhandeling. Het digitale dossier werkt ook prettig.

Goed en correct geholpen door Notariskantoor Mirjam Bos

Wij zijn goed en deskundig geholpen.

• Betrokkenheid

Prettig, vlot en betrouwbaar.

Na een telefoongesprek konden we snel terecht voor een afspraak, waarin we onze wensen uitgebreid konden bespreken. Nadat onze documenten waren opgemaakt, konden we deze inzien in het online dossier. Op-/aanmerkingen van onze kant zijn daarna verwerkt en we konden daarna komen tekenen. Al met al een prettige ervaring. Het notariskantoor is op ons betrouwbaar over gekomen, waar men kennis van zaken heeft en je serieus neemt.

• Betrokkenheid

Redelijke prijs en uitstekende service.

Goede begeleiding gedurende de procedure.

Goede notaris

Verteld alles duidelijk.

• Betrokkenheid

Het valt me heel goed het is heel vyn afgehandeld

• Betrokkenheid

Ik vond de afhandeling zakelijk prettig.

Ik heb bij dit kantoor de hypotheek laten passeren. Contacten waren prettig. Snelheid van proces was goed en inhoud accuraat. Over de kwaliteit van het advies kan ik niets zeggen. Kwam in dit proces niet aan de orde.

• Betrokkenheid

De laatste jaren regelmatig gebruik moeten maken van de diensten van notariskantoor Miriam Bos. Elke keer enorm goed geholpen en geadviseerd.

Over Notarisscore.nl