Goede communicatie fijne plek voor m’n kinderen

Communicatie naar ons ouders toe is super goed. Mijn kinderen gaan graag naar de peuterspeelzaal toe.

• Vestiging: PS Sam&abeltje

Goede begeleiding

Goede begeleiding en de vele buitenactiviteiten zie ik als een grote plus

• Vestiging: KDV Sam&zaza

Breng mijn kind altijd met een goed gevoel!

Lieve leidsters die echt aandacht hebben voor jouw kind. Hij gaat er altijd vrolijk naartoe en komt blij terug! Knap hoe de leidsters het tijdens drukke momenten allemaal weten te regelen. Er is altijd tijd om even de dag door te spreken :)

Toegankelijk en vertrouwd

Er heerst een ontspannen en vertrouwde sfeer op de groep. Ik heb enorm veel respect en vertrouwen voor/in de medewerkers op de groep. Ze staan altijd met een grote glimlach en tomeloze energie onze kleine op te wachten. Geef al deze mensen aub snel een vast contract!

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Ik ben al jaren tevreden met Sam&Ko

• Vestiging: PS Sam&minoes

Wij brengen Vieve nu sinds september bij jullie. Vieve is altijd heel blij als we haar ophalen dus zij heeft het er goed naar haar zin gelukkig. Maar wij vinden dat de communicatie wel wat beter kan. Laatst had ze bijvoorbeeld ineens 200 cc voeding gekregen i.p.v. 180 over de hele dag. Ik weet dat jullie met personeelstekort en zieke zitten maar dat weerhoudt er niet van dat de communicatie onderling wat beter kan. Verder zouden we het leuk vinden als we wat meer foto's en informatie zouden krijgen. Weet dat dat ook niet altijd meevalt om te maken of te doen maar we krijgen best weinig mee van haar dag. We bedoelen het niet als kritiek want zijn over algemeen tevreden maar willen wel eerlijk zijn.

Prima!

Goed persoonlijk contact, mee willen denken in oplossingen. Maar weinig ruilmomenten beschikbaar.

• Vestiging: KDV Sam&zaza

Betrokken & deskundig

Betrokken pm’ers en een mooie ruime locatie met veel (buiten)speelmogelijkheden.

• Vestiging: BSO Sam&max

Prettige opvang

Vriendelijke medewerkers, goede zorg tijdens de opvangdag en prettige overdracht (schriftelijk en/of mondeling). Enige minpunt vinden wij de buitenruimte (groep Paars). Veel betegeld, weinig natuurelementen. Zou leuk zijn als dat iets vergroend wordt.

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Super prettige omgeving waar Quinn erg graag naartoe gaat

Heel blij hoe de overgang van de oude creche in Amsterdam naar de S&K gegaan is! Quinn heeft het erg naar haar zin en we zijn super blij met alle medewerkers. Iedereen erg betrokken en aardig! Verbeterpunten: - Warm eten tussen de middag zou erg fijn zijn! - Niet echt zicht op de gezondheid van de voeding die nu gegeven wordt (maar dat kan ook aan ons liggen) - Mag meer een plan gemaakt worden voor verbetering van specifieke punten. Quinn loopt nog niet: wat wordt daar specifiek aan gedaan op de creche, ook vanuit specialistische kennis (als dat aanwezig is). Maken we ons geen zorgen over hoor, en zou alleen maar luxe zijn als dit zou gebeuren...

• Vestiging: KDV Sam&kiki

Fijne begeleiders, leuke activiteiten. Mijn dochter word leuk en gezellig opgevangen en heeft het altijd goed naar haar zin.

Super peuterspelen!

Mijn dochter heeft het fantastisch bij Sam en Pebbels. Ze is super blij met de leidsters. De begeleiding is super goed ze hebben alle geduld en zijn zeer liefdevol naar de kinderen toe. Al met al echt top!

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.
  • Vestiging: PS Sam&pebbles

Fijne betrokken leidsters en een prettige plek voor mijn kind om te spelen

We zijn pas een paar maanden bij Sam en Sjakie. Wat een prettige mensen en fijne communicatie. Betrokken leidsters en ontspannen sfeer. Onze zoon heeft het er erg naar zijn zin.

Zeer goed.

Wij zijn erg blij met deze peuterspeelzaal. Mijn zoontje heeft het erg naar zijn zin.

Elke week een feestje!

Onze dochter geniet echt op de bso en komt elke week heel enthousiast terug! Jullie mogen trots zijn op de medewerkers daar die zoveel ondernemen met de kinderen!

• Vestiging: BSO Sam&ronja

Prima opvang

Onze dochter is helemaal gek op de medewerksters. Zij komt blij naar de opvang en als ik haar ophaal is ze nog steeds blij. Ik vind ook dat de medewerksters leuk met de kids omgaan. Prettig ook dat er een soort van regelmaat in de dagjndeling zit. En de babies worden er ook leuk bij betrokken.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Fantastische Pedagogisch Medewerkers

Na een slechte ervaring bij een andere organisatie vond ik het spannend om mijn zoon die wat extra aandacht en zorg nodig heeft te laten starten bij Sam en Sjakie. We zijn ontzettend liefdevol en warm ontvangen door Janice en Giovanna en mijn zoon krijgt ontzettend veel liefde en (extra) aandacht, ook van PM-ers van andere groepen. Ik wil ook via deze weg laten blijken hoe erg ik dat waardeer!!

• Vestiging: BSO Sam&sjakie

fijne begeleiders en een fijne omgeving voor de kinderen

De begeleiders informeren over hoe de dag is verlopen, zijn zelf goed bereikbaar en aanspreekbaar. De kinderen leren veel, na schooltijd: Omgaan met elkaar, afspraken nakomen, wat wel en niet mag, creativiteit.

Prettige omgang

Op Sam&Gijsje is er een erg prettige omgang. Mijn dochter heeft erg veel plezier en ik heb het gevoel dat er genoeg oog voor haar is. Tijdens de coronatijd mist er toch wat contact, maar dat is geheel los van de organisatie. De pedagogisch medewerkers communiceren goed en tijdig.

Super opvang!

Ik breng mijn kinderen altijd met vol vertrouwen naar Sam en pebbels. Het is alleen jammer dat er nu geen dagen geruild kunnen worden en dat je ze dus gewoon kwijt bent als je ze niet afneemt. Verder zeer tevreden!

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Lieve medewerkers die een gezellige sfeer creëeren en daarbij ook aandacht hebben voor het kind.

• Vestiging: BSO De Rank

Heel prettig!

De (vaste) dames op de groep zijn ontzettend enthousiast, spontaan, betrokken en super lief voor ons zoontje. Hij heeft het erg naar zijn zin. De dames doen ook altijd hun best om het hem naar zijn zin te maken, wat maakt dat hij met een glimlach achterblijft! Er wordt ook meegedacht met Mayson zijn eczeem problemen en welke producten er gebruikt worden op de opvang. Bij vragen worden deze gesteld, wat in deze tijd vaak snel kan ik whatsapp. Tevens vind ik het heel leuk dat er zo af en toe eens een leuke foto wordt geplaatst in de app!

Super leidsters!

Fijne leidsters, soms door invallers slechte communicatie en is er niks in het schrift geschreven of door gegeven of ze al gegeten heeft. Kan dit niet makkelijker via een app? Er zouden Max. 12 kinderen op de groep komen ivm grote van de ruimte dat zijn er nu 16.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Enthousiaste betrokken medewerkers met veel aandacht voor mijn kind

Positieve ervaring, pedagogisch medewerkers denken mee, maken tijd voor een goede overdracht

• Vestiging: KDV Sam&pluk

Teveel kinderen met te weinig leiding

Ze zijn heel lief en zorgzaam. Maar er is te weinig aandacht.

• Vestiging: PS Sam&pebbles