We zijn ergens tevreden over Sam en Ko, onze kinderen zitten op de peuterspeelzaal, kinderdagverblijf en BSO. Fijn contact met de organisatie en een leuke vaste poel van leidsters, allen erg kundig en vriendelijk.

• Vestiging: PS Sam&sjakie

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden. Goede communicatie met en tussen medewerkers onderling. Wij brengen (en halen) ons dochtertje hier altijd met een heel goed en fijn gevoel.

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Fijne opvang voor de kinderen

We zijn super tevreden over de opvang, de kinderen hebben het er erg naar hun zin, leuk gebouw en grote buitenspeelplaats! De leidsters zijn ook heel leuk met de kinderen, en doen leuke activiteiten. Voor de opvang een dikke 9. We zijn echter erg ontevreden over de klantenservice (kantoor). Zij hebben ons verkeerd geïnformeerd, waardoor we uiteindelijk moesten betalen voor ruim 2 maanden opvang die we niet gebruikten. Er konden geen excuses vanaf, laat staan een nette oplossing. Wel werd je als klant weggezet alsof je loog. Echt helemaal niet netjes. Een dikke onvoldoende voor de klantenservice.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Er wordt goed voor mijn zoon gezorgd. Mijn zoon heeft een zeehonden hoest door irritatie op de luchtwegen en ze slaan niet gelijk in paniek. Corona, kroep etcetera. Zeer fijn. Verder afwachten hoe de aankomende tijd gaat lopen daar er veranderingen op komst zijn.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Super leuk team leuk net de kinderen

Als er wat mis is word he gelijk gebeld ,dat vind ik zef erg fijn . Super leuk team eb ze zijn super leuk met de kinderen

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Geweldige mensen

Sinds augustus zit onze dochter op de opvang van Pebbles. Wij zijn niets anders dan blij met hoe het personeel met haar omgaat, de aandacht die ze krijgt, en de vriendelijkheid van iedereen die er werkt.

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Fijne warme plek voor mijn zoontje

Lieve leidsters, mooie ruimtes, grote buitenspeelplaats.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Fijne en correcte klantenservice, leidsters zijn altijd vriendelijk en fijn naar onze kindjes toe.

• Vestiging: BSO Sam&sjakie

Fijn!

Fijne samenwerking met de medewerkers. Bij vragen weten we elkaar te vinden. De medewerkers zijn gek met mijn kleintje. Dat is het belangrijkste!

Fijne opvang

Fijne opvang. Aardige, lieve en bekwame medewerkers. Flexibel ondanks de verhalen in de media over kinderopvang in het algemeen.

Fantastische medewerkers

In mijn beleving kan je nog zo’n mooie locatie en nog zulk leuk speelgoed hebben, maar de pedagogisch medewerkers maken of breken de opvanglocatie. Bij BSO Sam en Sjakie werken fantastische pedagogisch medewerkers die mijn kinderen kennen, ze aanvoelen en ze veel liefde en aandacht geven. Altijd positief, liefdevol en enthousiast. Ik laat ze met een gerust hart achter en haal ze vrolijk op. Ik heb dan ook niks te klagen of te verbeteren.

• Vestiging: KDV Sam&sjakie

Super, persoonlijk en proffesioneel

Wij hebben onze kinderen sinds een aantal maanden bij Sam&Billy op de BSO. Het ontvangst was heel prettig. Alle tijd voor uitleg. Iedereen stelt zich voor. De kinderen voelden zich gelijk op hun gemak. Dat is alleen maar meer geworden.

• Vestiging: BSO Sam&billy

Super betrokken pm'ers met aandacht voor elk kind

De pm'ers van Sam&Pluk zijn betrokken en vindingrijk. Ze gaan net dat stapje verder om te zoeken wat er werkt voor elk kind. Die individuele aandacht vind ik knap en waardeer ik zeer. De activiteiten buiten en in de tuin (en met de stampers ook vaak buiten de accomodatie) zijn leuk en leerzaam. De kinderen krijgen de vrijheid om zelf te ontdekken. Daarnaast is de locatie Sam&Pluk super, met de grote tuin om te spelen en tuinieren.

• Vestiging: KDV Sam&pluk

Elke keer brengen we ons zoontje met een gerust hart naar jullie toe

Onze jongen heeft het erg naar zijn zin en komt altijd vrolijk weer thuis. Jullie aandacht en betrokkenheid is echt heel fijn, je kunt zien hoe goed die het heeft bij jullie. Als ik een aanmerking moet verzinnen dan is het wel dat ik op een dag meer fotootjes zou willen zien in de app, maar het is meer dan logisch dat jullie betere dingen te doen hebben dan dat. Super dank altijd voor de goede zorgen.

• Vestiging: BSO Sam&koos

Ik heb een goed gevoel als mijn kind naar de opvang gaat.

Ik word geïnformeerd over de dagen dat mijn kind naar de opvang gaat, hij wordt altijd vrolijk ontvangen en ik merk dat hij tevreden weer thuis komt.

Lieve en betrokken begeleidsters

Op de peuterspeelzaal zijn lieve, behulpzame en betrokken begeleidsters. Ze zien je kind. Ze zorgen voor een fijne ochtend waar ruimte is voor ontwikkeling. Daarin zijn ze transparant over ontwikkeling en daarin eventuele zorgen en bieden hulp aan waar nodig en waar kan. Een veilige en fijne plek voor mijn kind.

• Vestiging: PS Sam&iep

Fijne medewerkers

Goede communicatie, fijne medewerkers

Gebruiksvriendelijk

• Vestiging: PS Sam&iep

Positief

Mijn ervaring met Sam&ko kinderopvang is goed te noemen. De leidsters zijn betrokken bij onze kinderen en bieden een aantrekkelijk spel-aanbod aan.

• Vestiging: BSO Sam&billy

Goede kinderopvang waar veel met de kinderen wordt gedaan en de ouders goed geïnformeerd worden

Goede en fijne kinderopvang met zorgzame medewerkers. Ook is het fijn dat er veel gecommuniceerd wordt via de app en de ouders zo goed op de hoogte worden gehouden. Als er iets is wordt dit goed opgepakt. Als aandachtspunt heb ik de veiligheid van de bedjes die buiten staan. Deze staan op een terrein waar in principe iedereen op en af kan, leveranciers enz lopen hier ook. Nog een ander punt is dat onze dochter laatst ziek was en ik er niet van op de hoogte was dat als we dit 24 uur van tevoren hadden laten weten wij deze ziektedag konden ruilen mits er dan op die andere dag plek zou zijn. Dit is niet door iemand gecommuniceerd. Wellicht hadden wij dit ergens kunnen lezen maar dit was ons niet bekend.

Heel blij met Sam&Zaza!

Leuke en lieve leidsters/ humor/ meedenken/ kind staat voorop/ goede educatieve activiteiten/ gezellige sfeer! Wij zijn blij dat onze jongens zo goed en liefdevol worden opgevangen! Heerlijk spelen op eigen niveau door uitgedaagd te worden binnen de eigen zone van naaste ontwikkeling! Sam&Zaza is echt een aanrader!

• Vestiging: KDV Sam&zaza

Fijne en ruime locatie met goede pm’ers

Een mooie en ruime opvanglocatie met fijne leidsters! Er is goed contact en de kids hebben het erg naar hun zin. Aandachtspunt: Het bijhouden van een ontwikkelingsverslag oid mis ik.

• Vestiging: PS Sam&koos

Ik kan niet beter wensen voor mijn kinderen!

Mijn 2 dochters van 7 maanden en 3,5 jaar gaan al sinds ze 3 maanden oud zijn naar Sam&Pluk. Ze hebben het er ontzettend leuk en de oudste wil meestal niet eens meer mee naar huis. Ze doen zoveel leuke dingen, knutselen, op pas met de gocap, naar de kinderboerderij, enz. Ze luisteren ook goed naar mijn wensen en hebben goede tips. Alleen maar lof voor de pedagogisch medewerk(st)ers!

Super lieve betrokken leidsters

Een super locatie Sam en Pebbles, super lieve en betrokken leidsters die met zoveel liefde spelen en leren met de kinderen. Ideaal is dat zowel kdv, als peuterspeelzaal als bso onder hetzelfde dak zitten dat wanneer je bent doorgestroomd nog altijd gedag kan zeggen. Gewoonweg toppers

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Een plek waar ons kind zich goed kan ontwikkelen

Er is aandacht voor ons kind en er wordt goed gecommuniceerd over hoe hij zich ontwikkelt. Aandachtspunten worden op een goede manier besproken. Het hek wordt door de ouders niet altijd goed afgesloten.

• Vestiging: PS Sam&billy

Brinkgreverweg 3