Ik heb een goed gevoel als mijn kind naar de opvang gaat.

Ik word geïnformeerd over de dagen dat mijn kind naar de opvang gaat, hij wordt altijd vrolijk ontvangen en ik merk dat hij tevreden weer thuis komt.

Lieve en betrokken begeleidsters

Op de peuterspeelzaal zijn lieve, behulpzame en betrokken begeleidsters. Ze zien je kind. Ze zorgen voor een fijne ochtend waar ruimte is voor ontwikkeling. Daarin zijn ze transparant over ontwikkeling en daarin eventuele zorgen en bieden hulp aan waar nodig en waar kan. Een veilige en fijne plek voor mijn kind.

• Vestiging: PS Sam&iep

Fijne medewerkers

Goede communicatie, fijne medewerkers

Gebruiksvriendelijk

• Vestiging: PS Sam&iep

Positief

Mijn ervaring met Sam&ko kinderopvang is goed te noemen. De leidsters zijn betrokken bij onze kinderen en bieden een aantrekkelijk spel-aanbod aan.

• Vestiging: BSO Sam&billy

Goede kinderopvang waar veel met de kinderen wordt gedaan en de ouders goed geïnformeerd worden

Goede en fijne kinderopvang met zorgzame medewerkers. Ook is het fijn dat er veel gecommuniceerd wordt via de app en de ouders zo goed op de hoogte worden gehouden. Als er iets is wordt dit goed opgepakt. Als aandachtspunt heb ik de veiligheid van de bedjes die buiten staan. Deze staan op een terrein waar in principe iedereen op en af kan, leveranciers enz lopen hier ook. Nog een ander punt is dat onze dochter laatst ziek was en ik er niet van op de hoogte was dat als we dit 24 uur van tevoren hadden laten weten wij deze ziektedag konden ruilen mits er dan op die andere dag plek zou zijn. Dit is niet door iemand gecommuniceerd. Wellicht hadden wij dit ergens kunnen lezen maar dit was ons niet bekend.

Heel blij met Sam&Zaza!

Leuke en lieve leidsters/ humor/ meedenken/ kind staat voorop/ goede educatieve activiteiten/ gezellige sfeer! Wij zijn blij dat onze jongens zo goed en liefdevol worden opgevangen! Heerlijk spelen op eigen niveau door uitgedaagd te worden binnen de eigen zone van naaste ontwikkeling! Sam&Zaza is echt een aanrader!

• Vestiging: KDV Sam&zaza

Fijne en ruime locatie met goede pm’ers

Een mooie en ruime opvanglocatie met fijne leidsters! Er is goed contact en de kids hebben het erg naar hun zin. Aandachtspunt: Het bijhouden van een ontwikkelingsverslag oid mis ik.

• Vestiging: PS Sam&koos

Ik kan niet beter wensen voor mijn kinderen!

Mijn 2 dochters van 7 maanden en 3,5 jaar gaan al sinds ze 3 maanden oud zijn naar Sam&Pluk. Ze hebben het er ontzettend leuk en de oudste wil meestal niet eens meer mee naar huis. Ze doen zoveel leuke dingen, knutselen, op pas met de gocap, naar de kinderboerderij, enz. Ze luisteren ook goed naar mijn wensen en hebben goede tips. Alleen maar lof voor de pedagogisch medewerk(st)ers!

Super lieve betrokken leidsters

Een super locatie Sam en Pebbles, super lieve en betrokken leidsters die met zoveel liefde spelen en leren met de kinderen. Ideaal is dat zowel kdv, als peuterspeelzaal als bso onder hetzelfde dak zitten dat wanneer je bent doorgestroomd nog altijd gedag kan zeggen. Gewoonweg toppers

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Een plek waar ons kind zich goed kan ontwikkelen

Er is aandacht voor ons kind en er wordt goed gecommuniceerd over hoe hij zich ontwikkelt. Aandachtspunten worden op een goede manier besproken. Het hek wordt door de ouders niet altijd goed afgesloten.

• Vestiging: PS Sam&billy

Goede locaties, daadwerkelijk opvang verschild per medewerker.

• Vestiging: PS Sam&billy

Fijne vaste mensen die mijn kind opvangen

Eigenlijk altijd vaste mensen op de groep, daardoor onstaat er echt een band met de kinderen. Mijn kinderen gaan er altijd graag heen.

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Betrokken en fijne leidsters

We vinden het erg fijn bij Sam & Koos. De leidsters geven ons goede informatie, denken mee en zijn erg betrokken.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Prima opvang

Mijn 2 kinderen hebben het prima naar de zin bij de opvang. Hetgeen ik als ouder mis is het volledig gebrek aan flexibiliteit bij Sam&Co w.b. een éénmalige langere afwezigheid van een aantal maanden.

• Vestiging: KDV Sam&kiki

Kleinschalig, warm en betrouwbaar

Onze zoon vindt het erg leuk om naar de ps te gaan. Hij heeft het erg naar zijn zin. De kinderen worden gezien en maken samen een deel uit van een geheel. Dat is leuk om te zien.

• Vestiging: PS Sam&billy

Ik heb goede ervaring met sam eb billy

Mijn zoon word goed ontvangen bij peuterspelen. Eind van de ochtend altijd even een update hoe het is gegaan.

• Vestiging: PS Sam&billy

Super fijne opvang voor mijn kinderen

Ik breng mijn kinderen met een goed gevoel naar Sam en Gijsje. De leidsters zijn heel betrokken en er worden leuke activiteiten gedaan. Er wordt ook goed naar onze wensen geluisterd.

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Goede opvang met betrokkenheid

Heel erg bedankt voor de goede opvang met betrokkenheid. Onze zoon is steeds met plezier naar de opvang gegaan. Hij heeft daar veel geleerd en zich kunnen ontwikkelen.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Wisselende ervaring

Ik merk dat er erg veel verschillende leidsters op de groep staan en dat er grote verschillen zitten in de aanpak tussen leidsters. Ik mis een gedeelde visie en aanpak hoe je met kinderen omgaat, hun ontwikkeling maar ook emotionele ontwikkeling.

• Vestiging: KDV Sam&kiki

slechte communicatie

weinig gecommuniceerd. Alles gaat via de teamleider en de teamleider communiceert op het laatste moment voor een beslissing die de leidsters hebben genomen. Jammer dat je als ouder niet mee wordt genomen in de beslissing van de leidsters

Kind is blij,

• Vestiging: PS Kindcentrum Rivierenwijk

Het kan mooier

Het is een kleinschalig peuterspeelzaal in een groot gebouw met allerlei andere organisaties. Hierdoor heeft de peuterspeelzaal de kleinste ruimte lijkt mij. In het lokaal zijn er geen bijzondere voorzieningen. De normale speelgoed laat ik het zo zeggen. Een klimrek of een hutje bijvoorbeeld zou het toch iets bijzonders geven. Op de speelplaats is er een zandbak en dat is het. Geen glijbaan of een wipwap of wat dan ook. Luiers moeten we ook zelf voor zorgen en in de kerstvakantie mag je kind 2 weken thuis blijven. Volgens mij alleen bij deze peuterspeelzaal. Dit zijn punten die kunnen worden verbeterd. Het lijkt mij dat er een gebrek aan voorzieningen is.

Leuk!

Ons zoontje komt eigenlijk altijd vrolijk thuis. Hij is eigenlijk een beetje bedroefd als we hem toch maar even thuis houden met 40 graden koorts. Dat is een goed teken. Hij maakt ook een ontwikkeling door van baby naar kleuter, het is maar goed dat hij dat op de zaal kan doen. Ondanks dat hij in de twee-is-nee fase zit merk je dat ie ook wat manieren meekrijgt. Leuke tekeningen , uitstapjes, en aandacht voor sinterklaas. Aandacht ontwikkeling kan ik niet beoordelen eigenlijk, ik heb totaal geen idee zelf wat pedagogische thema's zijn op deze leeftijd en stijlen of modellen, we hebben daar geen hele boekwerken en stukken over gelezen om daar iets van te vinden. Maar dik in orde volgens mij. Hij heeft het in ieder geval naar zijn zin.

• Vestiging: PS Sam&siepie

Echt gezellig en veel te beleven op de BSO

Sam&Sjakie is echt een hele leuke BSO met super lieve leidsters die de kinderen echt zien en laten zijn wie ze zijn. Top!

• Vestiging: KDV Sam&sjakie