Sam & Pippi voelt vertrouwd en is enorm betrokken bij de ontwikkeling van Neeltje.

De leidsters van Sam & Pippi zijn geweldig. Ze zijn erg enthousiast en denken goed mee mbt de taalontwikkeling van Neeltje. We vinden het erg jammer dat per februari Neeltje niet meer daar heen gaat. We hebben ook een erg goed gevoel bij Sam & Gijsje en met de medewerkers van Sam & Ko in het algemeen, dus we vertrouwen er volledig op dat onze dochters met veel plezier naar Sam & Gijsje zullen gaan.

• Vestiging: PS Sam&pippi

Heel warm professioneel en betrokken

Erg tevreden

Onze dochter heeft het erg naar haar zin. De begeleidsters zijn enthousiast en professioneel, locatie is goed gekozen met oog op basisschool die in hetzelfde gebouw zit.

erg tevreden

We zijn tot nu toe erg tevreden en blij dat onze dochtertje naar Sam&Zaza gaat. Wanneer je bijv. als ouder beetje zorgen maakt bij het afscheid s’ochtends dan laat de juf je vaak even weten dat alles oké gaat. Gaat om die kleine gebaren, waardoor je weet dat je dochtertje in goede handen achterlaat.

• Vestiging: KDV Sam&zaza

Ik word altijd goed geholpen

Als ik iets wil weten en er meer informatie over wil loopt de communicatie heel snel en gericht.

• Vestiging: PS De Rank

De peuterspeelzaal op de Ulebelt past perfect bij ons kind.

De communicatie via de klantenservice verliep wat stroef. Heb 3 keer een ondertekemde brief gestuurd en gind de 3e keer pas goed. Hier moest ik zelf steeds achteraan bellen. Overigens werd ik wel vriendelijk te woord gestaan.

• Vestiging: PS Sam&michiel

Vriendelijke medewerkers en een prettige sfeer.

De medewerkers zijn allemaal heel vriendelijk, Jax komt vaak vrolijk terug van de opvang. Wij vonden het heel leuk en handig dat er een schriftje werd bijgehouden vanaf het begin dat Jax bij de opvang kwam. Ze zijn alert en transparant als ze iets signaleren, heel fijn!

Prima opvang

Prima opvang

• Vestiging: BSO Sam&pippi

Mijn zoon gaat naar peuterspeelzaal

• Vestiging: PS Sam&minoes

Goede ervaringen

Alle drie de kinderen op de peuterspeelzaal gehad. Ze hebben het er erg naar hun zin.

• Vestiging: PS Sam&abeltje

onze ervaring met de school is erg goed

mijn zoon is erg opgewonden om elke keer naar school te gaan. mijn zoon is erg opgewonden om elke keer naar school te gaan. als hij blij is, ben ik blij

Vertrouwd

Ik ben tevreden met sam en ko omdat ik zie dat er echt aandacht wordt besteed en het voelt vertrouwd aan.

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Goed geregeld.

Er is veel te regelen en te bespreken met hen.

• Vestiging: PS Sam&siepie

Mijn zoon bloeit helemaal op!

Lieve medewerkers van het palet. Mijn zoon is erg gek op juf Wendy en juf berna. Hij voelt zich daar helemaal eigen en vertrouwd. Ontwikkeld zich super

• Vestiging: PS Peuterspelen Het Palet

Fijn en heel vertrouwd

Mijn kinderen gaan er met plezier naar toe. Lieve leidsters nemen de tijd voor je en erg plezierig in omgang.

• Vestiging: KDV Sam&pluk

Geduldig personeel

Mijn zoon is net 4 en heeft het er moeilijk mee dat hij naar school gaat en daarna naar de BSO. Gelukkig is het personeel erg begripvol en geduldig! Het gaat mede daardoor steeds beter.

• Vestiging: BSO Sam&billy

Vriendelijk en enthousiast, mis wat rust en structuur.

Lieve vriendelijke leidsters, altijd tijd voor een praatje over dochter. Indruk dat drukte zorgt voor minder structuur en persoonlijke aandacht (ritme baby). Soms aandacht moeten vragen voor zaken die vanzelfsprekend lijken (Bv niet uren wakker laten blijven).

• Vestiging: KDV Sam&koos

Hele leuke peuterspeelzaal met lieve juffen

Lekker veel ruimte om buiten te spelen, samen de natuur te ontdekken, te knutselen etc. in een klein groepje kinderen.

• Vestiging: PS Sam&michiel

Super tevreden

Volgens ons levert Sam & Pluk een super start voor onze kinderen en helpt ons ook in de eerste ontwikkelingen van de kinderen op heel veel vlakken. De locatie Sam & Pluk vinden we in het bijzonder fijn vanwege de uitgangspunten om zoveel mogelijk buiten te doen wanneer mogelijk. Helaas gooit Corona nu wat roet in het eten qua mogelijkheden en is er wat minder ruimte voor communicatie tussen PM en ouder. Maar gezien deze situatie wordt er wel goed mee omgegaan.

• Vestiging: KDV Sam&pluk

Geweldige betrokken mensen werken er!

Fijne organisatie, als je naar de klantenservice belt is alles zo geregeld! Op de opvang zelf is er zeer goede en duidelijke communicatie. Hele fijne leidsters om je kind(eren) bij achter te laten. Mocht je een dag willen ruilen, dan is dit ook zo gebeurd. Kortom hele goede ervaringen! Mijn oudste 2 hebben trouwen op peuterspeelzaal Sam&Billy gezeten. Mijn jongste zit nu op peuterspeelzaal de Rank en de 2 oudste gaan naar BSO de Rank. Voor alle 3 geldt dezelfde beoordeling.

• Vestiging: PS De Rank

Er wordt goed voor ons kind gezorgd!

Goede verzorging Voldoende update Leuke medewerks

• Vestiging: KDV Sam&zaza

Bij Sam&kiki zijn de dames erg betrokken bij en lief voor onze zoon.

In de eerste maanden was ons zoontje erg onrustig en het was voor ons daarom best lastig om hem naar het kinderdagverblijf te brengen. Vanaf moment één is onze 'angst' direct weggenomen door de dames van Sam&kiki. We zagen meteen dat hij bij hen in goede handen is en dat zij hem en ons heel serieus nemen en hem zoveel mogelijk de aandacht (proberen te) geven die hij verdient. Een voorbeeld: in de eerste weken kwamen de dames er al direct achter dat hij beter op zijn buik slaapt. De dames geven ons een heel prettig gevoel en we laten hem daarom elke dinsdag en vrijdag met plezier en een gerust hart bij ze achter.

• Vestiging: KDV Sam&kiki

Hele lieve medewerksters

Melanie en marieke zijn super juffen, heel blij mee. Mijn dochter vindt het geweldig bij hun.

Zeer goed.

Allebei mijn kinderen hebben er gezeten. De jongste zit er nog, en word leuk opgevangen, ook nu met carona. Ze leren veel en hebben veel plezier.

• Vestiging: PS Sam&koos

Prettige leid(st)ers, goede locaties, de kinderen gaan erheen met plezier

Fijne locaties (sam en gijsje en sam en pippi) die voor ons in de wijk zijn en waar de kinderen lekker buiten kunnen zinn (erg belangrijk) ook worden er altijd leuke en uitdagende dingen met de kinderen gedaan. Vinden de medewerkers prettig en kundig en communicatie altijd goed

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje