Goede leidsters, goed georganiseerd
Kan met elk vraag bij ze terecht , ze geven je uitleg op een vriendelijke manier.
Erg fijne omgeving om mijn twee jongens te brengen. Ze hebben er altijd zin in om te gaan. Ik laat de altijd met een fijn gevoel achter. Super lieve leidsters!
mijn meiden hebben het altijd erg naar hun zin
De meiden op de groep zijn betrokken enhebben plezier in hun werk. Mijn zoon gaat met veel plezier naar de bso.
Tot nu toe alles naar ons wens!
Die 4 jaar dat ik mijn kind(eren) hier breng, zijn we altijd tevreden. De communicatie is top met de begeleiding. Mijn meiden hebben echt een tweede thuis gehad op de emmastraat.
Ik was erg blij pedagogisch medewerker,Ze waren aardig en vriendelijk
Sinds er weer wachtrijen zijn ontstaan merk ik dat je gewoon een nummer bent. Het is merkbaar dar er weinig concurrentie is. Er wordt niet meegedacht door het bedrijf. Botte klantenservicemedewerkers. De locatiemedewerkers zijn wel enthousiast en professioneel. In het verleden gekozen voor Yes vanwege een voordelig pakket wat inmiddels opgeheven is. Denk er over na om ergens anders heen te gaan, maar lastig i.v.m. wachtrijen.
Prima organisatie om mee samen te werken
Ik ben heel tevreden over de juffen en zorg voor mijn kinderen, de klantenservice is een andere verhaal- heel ontevreden. Ik in de loop van de tijd heb ik onterechte facturen gekregen, facturen van andere kind etc. Ik moet heel opletten dat er niet ineens honderden euros van mijn rekening afgeschreven wordt.... voor iets, dat ik al lang gestopt heb.
Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons te horen dat de facturatie in het verleden niet goed is verlopen. Dat is bijzonder slordig van ons. Ondanks dat we in het verleden problemen met het systeem hebben gehad, had dit niet tot de door u omschreven issues mogen leiden. Onze excuses. Met vriendelijke groet en een fijne dag! Yes! Kinderopvang
De locatie en de vakantieprogramma's zijn goed verzorgd. De begeleiding is wisselend in niveau (en ook welke mensen het betreft). Met het vervallen van het pakket om vrij van school dagen vooraf in te kopen is het ook meer gedoe qua planning.
Hartelijk dank voor uw reactie. Het vooraf inkopen van vrij-van-schoolkeren hebben we afgeschaft omdat we een jaar vooruit niet goed kunnen inschatten hoeveel uren een school incidenteel eerder uitgaat en we ouders niet een standaard aantal uren daarvoor in rekening willen brengen. In Mijn opvang vraagt u de vrij-van-schoolkeer aan. Het spijt ons dat u de werkwijze omslachtig vindt. Dat u het niveau van de begeleiding als wisselend ervaart, vinden wij erg vervelend. Wij streven voortdurend naar een hoge kwaliteit en plegen intern veel inspanningen om medewerkers vanuit de Yes!-filosofie de kinderen optimaal te laten begeleiden. Uw reactie geeft eens te meer aan dat kinderopvang mensenwerk is. We nemen uw reactie zeker mee en gaan ermee aan de slag. Met vriendelijke groet en een fijne dag! Yes! Kinderopvang
Bij wijzigingen via de mail loopt dit vaak fout. Maar als je even belt wordt dit gelijk recht gezet en goed verholpen. De telefonisten zijn altijd duidelijk en vriendelijk.
Als je iets wilt is het heel snel geregeld met de klantenservice. Vind alleen jammer als je een ruildag aanvraagt pas 2weken van te voren te horen krijgt of dat mogelijk is.
Prima! Stefanie heeft het geweldig naar haar zin! Jullie organiseren altijd hele leuke dingen. :)
Goed geregeld en leuke medewerkers. Helaas wel 2 minpuntjes; Valt op dat er de laatste tijd veel verloop is qua medewerkers. Met de vakantie BSO staan er altijd leuke uitjes gepland, helaas is er één uitje leuker voor de kleinere kinderen en niet voor de grotere kinderen.
goed
De plank mis geslagen. Eén tonig wijnig variatie op de roetines niet uitdagend voor het kind. Te veel onzin met feestdagen. Zo irritant die feestdagen die kinderen onthoudencer toch niks van. Zonde van de tijd van het personeel tijd kan beter besteed worden. Personeel is geweldig en doet uiters hun best op hun niveau.
Bedankt voor uw recensie. Jammer dat u de opvang op deze wijze ervaart. De routines en dagprogramma's komen voort uit onze pedagogische visie op de begeleiding van kinderen in hun ontwikkeling. De activiteiten rondom de feestdagen sluiten hier ook op aan, waarbij we het programma op christelijke locaties uiteraard aanpassen aan de identiteit. Indien u hier mee over wilt weten, kunt u contact opnemen met de locatiemanager van uw locatie. Met vriendelijke groet en een fijne dag! Yes! Kinderopvang
...
Er heerst altijd een goede sfeer, de medewerkers zijn erg betrokken en verzinnen leuke activiteiten voor de kinderen. Wat ik jammer vind is dat de flexibiliteit om een dag te ruilen afgelopen jaar sterk is afgenomen door de volle groepen of gebrek aan plek in het vervoer.
Lieve medewerkers en veel creativiteit in thema's en knutselwerkjes
Wij zijn erg tevreden en brengen onze zoon met een gerust hart weg.
M
Als je iets melden heb bij de locatie manager en die je doorverwijst naar klantenservice. Alvorens al gemeld dat men niet uit komt met de klantenservice dus daarom haar benaderde
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw kritische reactie. Het spijt ons te lezen dat u zich niet gehoord voelt. Dat past absoluut niet bij onze organisatie. Met iedere melding gaan wij aan de slag en waar mogelijk helpen we graag verder. Indien u dit niet heeft ervaren, vinden we dit bijzonder vervelend. Indien u behoefte heeft aan contact hierover, vernemen we dit graag van u. We zijn u heel graag van dienst. Met vriendelijke groet en een fijne dag! Yes! Kinderopvang
De meiden die er werken zijn zo fijn en lief voor onze dochter. Altijd tijd voor een persoonlijk praatje, positief en sluiten goed aan op onze vraag. Wij brengen onze dochter graag naar deze opvang. Ook nu we verhuisd zijn en er wat verder vandaan wonen, rijden we er graag een stukje voor om.
Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.