Duidelijke communicatie, een stabiel team, een duidelijke aanpak en een net gebouw. Ik breng mijn dochter iedere week vol vertrouwen weg!
Lieve Juffies en mijn dochter heeft het altijd erg leuk op school.
Dat is wel het belangrijkste. De medewerksters zijn ook top. Ik zou nog graag zien dat ze wat meer dingen organiseren voor de kinderen. Daarnaast ben ik zeer ontevreden over de prijsstijging in januari dit jaar van 23 procent!!!
Niets
Fijne opvang met hele lieve medewerkers. We brengen ons kind altijd zonder zorgen weg.
Super tevreden over de Lindelaan opvanglocatie en ook de vaste juffen zijn echt fijn. Heel anders wordt het als de Yes besluit om zaken zodanig te veranderen dat je zo goed als verplicht 11,5 uur per dag moet gaan afnemen. Er is totaal niet gekeken naar situaties waarbij de ouders minder dan 8 uur op een dag werken en daardoor in de problemen komen. Bij de aanmelding van een 2e kind verwacht je vervolgens dat daar gewoon plek voor is gezien alle "voorrang-regels", maar dat lukt dan alleen na herhaaldelijk contact en "dreigen" dat we overstappen naar een andere opvang. Het telefonisch contact met de klantenservice was bijna elke keer zeer onprettig en erg zakelijk voor zo'n organisatie als deze. Het meest vervelende is nog wel dat men niet direct wil kijken of een aanvraag/wijziging mogelijk is. Bijvoorbeeld "kan mijn kind van de maandag naar de woensdag". Of ander voorbeeld (na melding dat er voor 2e kind geen plek is) "wat is er dan WEL mogelijk?". In alle gevallen wordt alleen maar gezegd "we noteren het en dan gaat de afdeling planning ernaar kijken. Ik heb een aantal andere kinderopvang organisaties gesproken in die tijd en deze konden gewoon direct terwijl je met ze aan de telefoon hing kijken wat de mogelijkheden waren. Heel klantvriendelijk en betrokken. Iets waar de Yes klantenservice nog heel veel van zou kunnen leren. Het is dat de Lindelaan met de vaste juffen zo'n leuke locatie is anders waren we 100% zeker geswitcht naar een andere opvang.
Lieve, betrokken medewerkers.
Kenna leert zo veel bij jullie. En als ik haar vol zand mee naar huis neem, weet ik dat ze lekker heeft gespeeld!
- ik heb zelf teveel betaalde gelden terug moeten vragen. - Geachte heer/mevrouw, is onpersoonlijk. Nu prettig aangepast. - het systeem geeft betaalde facturen af, dit voegt weinig toe.
Mijn dochter speelt op de psz aan het Hoofdland. Wij zijn daar erg tevreden over. Er is bijna altijd een vast gezicht, uitzondering daargelaten. Onze dochter heeft het super naar haar zin en is echt gegroeid in met name haar emotionele ontwikkeling. De dames van de psz hebben daar zeker aan bijgedragen. Ze zijn betrokken en hebben onze dochter echt in het vizier. Er hangt een gemoedelijke sfeer. We zijn dus erg te spreken over deze psz.
Lieve juffen, fijne kleine locatie, veilige groep. Ik ben zeer tevreden over Yes Kinderopvang. Mijn dochter heeft het er erg naar haar zin, doet leuke dingen en leert van alles!
We zijn erg tevreden. Onze dochter heeft het erg naar haar zin en de leidsters zijn erg lief.
Voorheen werd er meer gecommuniceerd met de ouders, kreeg je een voortgang hoe je kind het doet op de opvang. Nu, bijna 2 jaar verder hoor je niks meer. Door andere regels door corona is er nog minder informatie verstrekking over de ontwikkeling van je kind, althans zo komt dat op mij over. Ook lijkt er een soort ontmoedigingbeleid te zijn voor bepaalde opvang soorten en werd hierbij de prijs van ons pakket ineens bijna 4 euro (per uur!) opgehoogd, onbetaalbaar. Ouders worden hierin niet eerlijk behandeld en geinformeerd dat andere ouders nu zelfs hun oude pakket (waarbij je je kind 5 dagen kunt brengen) terug hebben voor zelfs nog lagere kosten dan wanneer ouders een pakket hebben waarbij dat maar voor 3 dagen kan.
Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons dat u minder informatie over de ontwikkeling van uw kind krijgt dan u van ons gewend bent en mag verwachten. Met uw ervaring gaan we zeker aan de slag, want wij vinden de informatie-uitwisseling over de ontwikkeling van de kinderen juist erg belangrijk! Dat we de prijzen van een aantal pakketten hebben moeten aanpassen vinden we enorm vervelend. Een aanpassing van deze omvang was eenmalig en helaas noodzakelijk om de hoge kwaliteitsstandaarden te kunnen handhaven. Wel hebben we het Standaard pakket op het lage basistarief kunnen houden. Dit is voor veel ouders een goed alternatief. Uw informatie over ouders die het oude pakket terug zouden hebben voor een lager tarief, klopt niet. Wij sluiten geen contracten af voor pakketten die niet gangbaar zijn. Dat geldt juist voor alle ouders, want wij vinden transparantie en eerlijkheid bijzonder belangrijk. Indien u hier nog vragen over heeft, kunt u ons altijd een e-mail sturen: [email protected]. Wij zijn u graag van dienst met allerhande informatie. Met vriendelijke groet en een fijne dag, Yes! Kinderopvang
Zeker veel verbeterpunten aanwezig.
Ik vind jullie na alle verandering in pakketten slecht bereikbaar. Ook vind ik op de hoenderse kade de pedagogische aanpak niet altijd even sterk. Er wordt geen intake gehouden wanneer je kind voor het eerst naar de bso gaat of een wen momentje afgesproken. Wat wel fijn is dat je gebeld word om samen te zoeken naar een aanpak voor je kind. En dit ook aardig opgepakt word. En dankbaar dat de wegwijzer een extra groep erbij krijgt en hierin dus vanuit yes ook goed voor gestreden is. Over het hoofdland zijn wij zeer te spreken en hierin merk je dat er met liefde naar de kinderen geken wordt en waar bepaald gedrag vandaan komt ipv het kind gelijk af te wijzen. Deze locatie zouden wij wel aanraden.
Hartelijk dank voor uw review en de aanbeveling van onze locatie Hoofdland. Wat enorm vervelend dat u geen intakegesprek heeft gehad! Als kinderen bij ons starten, ongeacht de locatie, is er een intakegesprek waarin o.a. het wennen wordt besproken. Wij hechten hier, net als u, veel waarde aan. Hier is duidelijk iets mis gegaan; onze excuses daarvoor! Onze pedagogische visie en cirkel zijn op alle locaties gelijk. Toch kan de uitvoering per locatie inderdaad iets verschillen. Wij sluiten namelijk zoveel mogelijk aan bij het onderwijs. Voor kinderen die op een andere school zitten dan de school bij de bso-locatie, zoals bij u, kan dit soms onhandig zijn. Dat realiseren we ons heel goed. Daarom zijn we erg blij met de uitbreiding van de groepen op het Hoofdland! Het spijt ons dat u slechte ervaringen heeft met onze bereikbaarheid. Wij staan juist graag klaar om alle ouders zo goed mogelijk te helpen en informeren. Onze klantenservice is altijd per e-mail bereikbaar en op vaste tijden ook telefonisch. Nu hebben we in het begin van 2020 wat pech gehad met de telefooncentrale en hebben de medewerkers vanaf half maart 2020 langere tijd thuis gewerkt ivm de coronamaatregelen, waardoor we telefonisch minder goed bereikbaar waren. Onze excuses daarvoor. We vinden het bijzonder vervelend dat u negatieve ervaringen heeft met onze organisatie en hopen u in de komende periode te mogen voorzien van vooral positieve ervaringen! Met vriendelijke groet en een fijne dag! Yes! Kinderopvang
Beide kinderenltijd hier naar de opvang geweest, vonden het altijd heel erg leuk om naar toe te gaan. B|lije kinderen, blije ouders.
Lieve dames op de groepen en altijd betrokken. 7 jaar met veel plezier gebruik gemaakt van het kinderdagverblijf. En straks gaat onze jongste ook naar de BSO. De oudste vindt het erg leuk daar dus dat gaat vast goedkomen.
Wij hadden eerst het 40 weken pakket omdat ik lerares ben. Maar deze werd zo duur gemaakt dat we wel moesten omschakelen naar 52 weken. Dan gingen we ook meer betalen maar waren we alsnog goedkoper uit. De manier waarop dit is gegaan vonden we ook niet netjes. Daarnaast een 2e contract aangevraagd voor ons pasgeboren 2e kindje. Dat contract is al aangevraagd toen ik 12 weken zwanger was. Inmiddels is de kleine 2 maanden en weet ik nog steeds niet of zijn contract is goed gekeurd en of er straks plek voor hem is. Dit vind ik echt heel erg vervelend. Uiteraard wil ik hem op dezelfde locatie hebben als de oudste. Wanneer je de klantenservice telefonisch belt wordt je altijd erg netjes te woord gestaan en gelijk geholpen. De locatie Lindelaan is een prima locatie met lieve juffen. Mijn kind gaat altijd met veel plezier naar de opvang, dus dat is een goed teken. En in mijn ogen het belangrijkste, een plek waar hij zich veilig voelt.
Goede opvang, handig in de schoollocatie. Ik zou alleen graag wat meer speelgelegenheid willen zien op schoolplein. (Dat is niet aan jullie) Meer groen om lekker te spelen. En wat meer variatie zoals bijv dans, theater, veel beweging en verkleden.
Wij zijn ontzettend tevreden met Yes! Ik moet eerlijk zeggen dat het niet de eerste keus opvang was toen we op zoek gingen voor de opvang van onze eerste dochter, maar zeker wel de beste keus! Yes! Is een naar mijn mening kleinschalige opvang waar het kind centraal staat. Ook wij als ouders worden goed betrokken bij activiteiten die aan de kinderen worden aangeboden. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat deze opvang geen halve dagen opvang aanbied. Voor nu is het niet van belang, maar mijn dochter gaat nu bijna naar de basisschool en mocht ik nog een kindje krijgen ga ik meer schooltijden werken waardoor ik aan hele dagen opvang geen behoefte zal hebben en dus waarschijnlijk voor een andere opvang zal moeten kiezen. Maar dat neemt niet weg dat we een leuke en fijne tijd hebben gehad bij Yes!.
Lieve medewerkers, altijd meedenkend en behulpzaam. Eén minpunt aan de locatie waar mijn kindje op zit is het achterstallige onderhoud aan het speeltuintje. Over de buitenspeelmogelijkheden ben ik niet tevreden over.
Kinderen hebben veel geleerd en ze gaan Graag naar peuterspeelzaal!
werd goed geholpen
Top: regelmatig creatieve activiteiten op de bso, ook de tijd bij de voorschoolse opvang wordt goed benut! Tip: meer stabiliteit in personeelsbezetting en heldere communicatie hierover.
Gebeld ivm aanvraag die via de site niet kon, prima geholpen
Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.