Prima opvang waar verbetering mogelijk is.

De opvang is de laatste jaren enorm gegroeid. Hierdoor minder flexibiliteit en een groot verloop van personeel. Niet alle medewerkers tonnen betrokkenheid. Het is de enige opvang in Heerjansdam maar veel mensen van buiten af maken hier gebruik van. Er is weinig ruimte tot schuiven met dagen indien nodig. Ruildagen worden pas 2 dagen van te voren afgekeurd of goed gekeurd maar vanuit de ouders moet alles weken van te voren rond aangevraagd zijn, anders geen mogelijkheid tot afname van opvang.

• Informatie vanuit Yes!

Leuke opvang en fijne medewerkers

Niet alleen onze kinderen maar ook wij als ouders worden gezien en gehoord. Onze kinderen vinden het fijn om bij deze opvang te zijn/ spelen.

• Informatie vanuit Yes!

Kinderen gaan met heel veel plezier

Wanneer we in de auto zitten terug van een super leuke vakantie en de kinderen vragen: "mogen we maandag naar de bso?". Dan zegt mij dat genoeg!

• Informatie vanuit Yes!

Erg blij met opvang, jammer dat er geen plek is voor dochter

De opvang voor mijn zoon en dochter is geweldig. Ik vind het wel jammer dat er geen zicht is op plek voor m’n dochter, waar er wel nieuwe kindjes op de opvang komen die jonger en ouder zijn dan zij is. Vanaf november kan mijn zoon gelukkig 2 dagen. Mijn dochter nog altijd max 1.

• Informatie vanuit Yes!

leuke medewerkers die er altijd een leuke dag van maken.

tevreden over alles, op de bso leuke medewerkers die er elke dag een super dag van maken! denk alleen dat de communicatie naar ouders beter zou kunnen en erg jammer dat je voor de peuterspeelzaal vaste dagen moet kiezen waarin eigenlijk niks mogelijk is om het anders te doen.

My experience is good

My experience is fine with yes! Kinderopvang

Fijne opvang

Fijne opvang hier op de locatie van school zelf. Jammer dat alleen niet meer flexibel kan qua dagen/uren die niet nodig zijn.

• Informatie vanuit Yes!

Goede opvang met lieve meiden!

Ik ben zeer tevreden over de opvang. Ik heb maar 1 minpunt en dat is de beschikbaarheid van de ruildagen. Deze worden voor 75% afgekeurd. Dit is wel een groot nadeel voor de werkende ouder. De opvang zelf is totaal niets op aan te merken.

Leuke medewerkers

Leuke medewerkers

Uitstekende opvang!

Wij zijn heel erg tevreden over de opvang van onze dochter. Ze zit op een fijne groep kinderen met hele lieve en ervaren juffen. Ondanks dat ze maar 1 dag per week gaat, voelt het veilig en vertrouwd. Onze dochter gaat met veel plezier ernaar toe en komt altijd vrolijk weer thuis. Ze ontwikkelt zich daar ook goed. We vinden het (ook) heel fijn dat er vaste juffen en invallers zijn.

• Opvangmogelijkheden N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.

Slechte opvang

Wordt altijd laatst minute een groep dicht gegooid terwijl er al vaker is aangegeven dat ze ook met uitzendkrachten kunnen gaan werken. Ze gooien liever een groep dicht dan dat ze kosten maken. Wachtlijst duurt te lang

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw recensie. Wat jammer dat u onze opvang zo ervaart. We geven u graag wat meer inzicht in onze werkwijze. Natuurlijk is het sluiten van een groep een allerlaatste middel. Dat dit vervelend is voor ouders begrijpen we heel goed en daar houden we voortdurend rekening mee. We proberen dan ook ruim vooraf ouders te informeren als een groep door overmacht een keer niet open kan. Een ziekmelding kan er echter voor zorgen dat een groep toch op het laatste moment niet open kan. Het spijt ons dat u dat heeft moeten ervaren. In een situatie waar personele krapte de boventoon voert, hebben we helaas geen alternatieven. Uitzendkrachten zijn voor ons niet per definitie een gelijkwaardig alternatief. Wij staan voor de veiligheid (fysiek en sociaal-emotioneel) en kwaliteit van de opvang en werken daarom liever niet met uitzendkrachten. Neemt niet weg dat het voor ouders vervelend is als de opvang niet doorgaat en als ze lang moeten wachten op het gewenste plekje. Dat begrijpen we; de veiligheid staat voor ons echter bovenaan bij alles wat we doen en bij alle keuzes die we maken. En zijn we genoodzaakt om een groep te sluiten, dan doen we er alles aan om ouders tegemoet te komen. Zo kunnen ouders bijvoorbeeld een volledige financiële compensatie krijgen. Daarnaast doen we er alles aan om nieuwe medewerkers aan te trekken. We hebben een betaald (om)schooltraject waardoor mensen binnen een jaar als pedagogisch medewerker aan de slag kunnen, we werven voortdurend en hebben aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een leasefiets en aantrekkelijke opvangmogelijkheden voor medewerkers. We hopen dat u met bovenstaande uitleg begrijpt dat wij het beste voor hebben met alle kinderen en ouders, ook al moeten wij door overmacht af en toe een groep voor een dag(deel) sluiten. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Uitstekend!

Hele vriendelijke medewerkers! Alles is goed verlopen. Door de drukte en krapte in de sector was het wel soms moeilijk om te schuiven, maar daar kon yes kinderopvang niet veel aan doen.

• Informatie vanuit Yes!

De peutergroep is een fijne stap richting het basisonderwijs

Bij peutergroep van de Rank wordt door juf Monica een prachtig thema neergezet waarbij niet alleen sociaal emotioneel geleerd wordt, maar ze leren ook nieuwe woorden, liedjes, bouwen, etc. Ook intellectueel worden ze uitgedaagd. Fijn dat we aan de start ook een mooie thema brief krijgen en alle ouders worden per thema ook uitgenodigd voor een gezamenlijke activiteit. Kortom, een fijne groep om je kind te laten spelen en werken. Ze zouden nog wel meer dagen open mogen zijn voor de peutergroep!

• Klantenservice N.v.t.

Het is dat het moet

De yes geeft het gevoel dat je je kinderen brengt bij een organisatie die uit is op maximaal verdienen zonder maximale service. Alle gesprekken die gevoerd zijn komen op hetzelfde uit. Gezien er gewerkt moet worden en je kinderen nog niet alleen thuis kunnen blijven moet je maar dik betalen en luisteren naar het beleid. Volgems mij bestaat de yes door dat wij ze betalen en maakt dat ze niet superieur. Iets meer klantgericht denken zou fijn zijn. Ik geloof alleen niet dat de yes het beste voor heeft voor de klant. Niets ten nadelen van de meiden op de groep maar de organisatie zelf is onder de maat. Deze review schrijf ik als vader omdat we gebombardeerd worden met herinnerings mails. Wij zullen een verbetering niet meer mee gaan maken gezien de leeftijd van mijn kinderen, helaas. Doe er wat mee, ik ben niet de enige die er zo over denkt!

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw reactie. Uiteraard horen we graag wat ouders vinden van de opvang. Daarom vragen we actief om een recensie te schrijven. We zijn blij met uw reactie en reageren er graag op. Onze tarieven zijn gebaseerd op de kosten die wij moeten maken om de opvang goed en veilig te organiseren. De overheid bepaalt uiteindelijk uw netto kosten, omdat zij de hoogte van de kinderopvangtoeslag bepalen. Helaas loopt de overheid niet meer in de pas met de stijging van de werkelijke kosten voor organisaties. Dat maakt kinderopvang voor ouders op dit moment duurder dan in onze ogen zou moeten. En dat vinden wij net zoals u, bijzonder vervelend. Het ligt helaas niet binnen onze mogelijkheden om dit te verhelpen. Wel hebben we goede hoop dat de overheid dit gaat aanpakken. Als buitengewoon betrokken organisatie hebben we veel oog en oor voor onze klanten. Daarom zijn we ook erg blij met de recensies. Waar mogelijk spelen we graag in op de behoeften. Het spijt ons dat u een andere mening bent toegedaan. Vanzelfsprekend zijn er ook individuele behoeften waar we helaas niet aan kunnen voldoen, maar we zullen altijd uitleg daarover geven en meedenken over een oplossing. Wij herkennen uw ervaring niet, ook niet vanuit andere signalen. Indien we u met een specifieke vraag kunnen helpen, horen we graag van u. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Slecht

Wij staan al meer dan 4 jaar ingeschreven voor onze dochter. Zij gaat vanaf 3 maanden oud al naar de opvang. KDV is afgelopen maar geen plek voor bij de BSO. Pas een half jaar van tevoren gaan jullie kijken of er plek is voor onze dochter op de BSO. Onze zoon gaat ook naar BSO en lijkt me niet meer dan normaal dat 2 kids uit hetzelfde gezin voorrang hebben op een heel nieuw kind. Wij betalen al jaren een vermogen aan jullie maar met oplossingen komen jullie niet. En nieuwe kinderen staan niet al meer dan 4 jaar ingeschreven bij jullie! En wij wel.

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw recensie. We begrijpen uw situatie heel erg goed en vinden het ontzettend vervelend. Ondanks het feit dat broertjes/zusjes wel degelijk voorrang hebben op nieuwe kinderen en u al erg lang ingeschreven staat voor bso, kan het inderdaad zo zijn dat wij helaas geen plek hebben op de door u gewenste dagen en locatie. De personele krapte is een kinderopvangbreed probleem waar ook wij helaas mee kampen. Een oplossing is daardoor moeilijk te vinden. Wij zijn gebonden aan de wettelijke verplichtingen en daar is voldoende personeel voor nodig. Mocht u eventueel flexibel zijn in de dagen, bekijken we graag voor u de mogelijkheden op andere dagen. Er zijn drukke en minder drukke dagen. De afdeling Kindplanning helpt u hier graag mee verder. Zodra we een plekje hebben voor de door u gewenste opvang, of voor een deel daarvan, nemen we direct contact met u op. We hopen dat het snel zover is, zodat uw beide kinderen kunnen genieten van de bso van Yes! Kinderopvang! Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Ben ik me akkoord

• Informatie vanuit Yes!

Aardig, lief en professionele dames. Mijn kind gaat er met plezier naar de opvang

Fijne opvang

Kundig en vriendelijk personeel. Onze dochter heeft het altijd naar haar zin.

Opzich prima op de ruildagen na

Opzich prima op de ruildagen na

Leuke peuterspeelzaal

Mijn dochtertje heeft er een leuke tijd gehad

Vriendelijk, betrokken, gezellig en Leerzaam

Mijn kind heeft het daar erg na zijn zien, hij is gaat altijd met veel blijdschap daarheen. Hoe wel het maar een paar uurtjes per dag en hij is maar 3 keer per week daar komt terug met nieuwe worden en liedjes. In de 6 maanden dat hij daar zit is er veel vooruit gaan geboekt waar wij blij mee zijn.

Leuke meiden

Mn dochter haal ik altijd vrolijk op bij de BSO

Lieve juffen

Mijn zoon zit op de peuterspeelzaal waar hij het erg naar zijn zin heeft.. En gek is op de juffen. Waardoor je als moeder natuurlijk ook al snel tevreden ben.. Wat ik wel jammer vind is de flexibiliteit vanuit yess waar mijn dochter nog makelijk mocht ruilen voor een andere vaste dag mag dit nu niet. Ik zou mijn zoontje graag op de maandag en woensdag willen omdat dit gewoon beter uit komt. Ben ik verplicht de dagen die bij elkaar horen aan te houden.. Dit is anders geweest

• Opvangmogelijkheden N.v.t.

In her algemeen goed

Wat betreft opvangmogelijkheden, inruildagen en flexibiliteit en de prijsverhouding vinden wij het matig.

• Informatie vanuit Yes!

Alle kinderen hebben het erg naar hun zin!

Ondertussen 1 op de bso en 1 op de dagopvang. Allebei hebben ze het erg naar hun zin. Ze zijn beide gek op hun juffen. Ze hebben dus ook vaste gezichten en dat is erg fijn.

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.