Filters

8

De kinderen hebben het goed naar hun zin op de bso.

De juffen zijn zorgzaam en gezellig. De kinderen gaan altijd met plezier naar de bso.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
9

Goed

De omgang met het personeel is goed en de band tussen de juffen en Joe voelt heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice N.v.t.
  • Afhandeling financieel N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!
9

Hele fijne opvang waar mijn kind met plezier naar toe gaat.

Onze dochter gaat met plezier naar de opvang. Zij leert heel veel op de opvang en doet goede ervaringen op. Wij vinden het vooral belangrijk dat ze spelende wijs alles leert en veel beweging krijgt. De tuin op deze locatie is ook echt een enorme pluspunt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
10

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over Yes! Kinderopvang. Ik laat mijn kind met een gerust hart achter, ze heeft het naar haar zin en komt gelukkig en vrolijk thuis. Als er iets is, dan is dit bespreekbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
4

Het is dt het moet en dan gaat het net..

De organisatie is vooral kijkend naar zichzelf. Wij ouders zijn afhankelijk van een organisatie als de Yes, omdat we moeten werken voor ons geld, en hier profiteert de Yes van. De flexibiliteit is ver te zoeken, personeel komt en gaat, vaste medewerkers lopen, communicatie met organisatie gaat stroperig en de site is waardeloos. Zodra mijn kinderen zelfstandig genoeg zijn haal ik ze met spoed bij de Yes weg. Het kost genoeg en levert minimaal. De organisatie wordt gered door het meedenken van de meiden. Koester de meiden dan ook!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u dit beeld heeft van onze organisatie. Wij zijn dagelijks bezig met het organiseren en uitvoeren van goede en veilige kinderopvang waar kinderen worden gestimuleerd in hun ontwikkeling. De begeleiding van de kinderen heeft daarbij onze hoogste prioriteit en de ervaring van ouders is voor ons uiteraard van groot belang. Onze medewerkers zijn daarvoor van bijzonder grote waarde. Verbinden is een belangrijk woord in onze organisatie. Dat voorkomt echter niet dat medewerkers soms verhuizen of in een andere branche gaan werken. In een tijd met grote personeelstekorten in veel branches en ook in de kinderopvang, vraagt dit om creatieve oplossingen en keuzes maken. Daarin zullen wij altijd het belang van goede en veilige opvang door echte Yes!-medewerkers voorop stellen. Fijn te lezen dat u dat ook zo op de groep heeft ervaren. Mocht u over de genoemde punten contact met ons willen opnemen om ons te voorzien van een nadere toelichting, dan stellen wij dat zeer op prijs. Wij staan altijd open voor verbeteringen waar mogelijk. Naast uw contact op de groep (of via uw persoonlijke digitale omgeving Mijn opvang) en via de locatiemanager kunt u altijd een e-mail sturen naar klantenservice@yeskinderopvang.nl of bellen naar 078-612 13 30 (werkdagen 10-12 en 14-16, in schoolvakanties op ma/wo/vr). Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

10

Voelt als thuis

Na de zomervakantie gaat ons derde kindje starten op de peuterspeelgroep. Ik ken de Pedagogisch Medewerkers inmiddels goed. Het voelt als thuis. Vertrouwd en warm.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
7

Leuke meiden op de opvang

Maar de administratieve zaken gaan minder leuk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
9

Al 3 jaar een goede ervaring.

Niet alles gaat zo als we het willen maar dat kan ook niet. De belangrijkste vind ik toch dat de leidsters erg lief zijn. Afspraken worden na gekomen. En veranderingen worden gecommuniceerd. Bedankt voor de afgelopen 3 jaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden N.v.t.
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
10

Fijne plek voor mijn kinderen met oog voor het kind

Mijn kinderen hebben altijd een fijne middag op de BSO en willen niet naar huis als ik ze kom ophalen. Er is goed contact met de medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
6

Medewerkers en opvang goed. Klantenservice en pakketten heel slecht!

De vaste Medewerkers op de bso zijn erg lief. Keuze uit pakketten is erg slecht. Er zijn weinig keuzes en als je minder opvang afneemt ga je veel meer betalen. Wij nemen bijvoorbeeld 12 weken vakantie af. Mijn dochters komen zelden in de vakantie. Ik de denk 1 of 2 keer per jaar. Echt onzin natuurlijk. Als ik een pakket neem zonder vakantie opvang moet ik meer betalen als dat ik nu doe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
6

Opvang zelf is prima

Bso zelf is prima. Leuke uitdagende locatie. De pakketten vind ik minder. Gooi iedere week 3 uur weg die niet afgenomen worden. Ruilen en extra opvang is altijd lastig. Niks mogelijk qua schuiven met uurtjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
7

Prima

Mijn kind heeft het hier naar de zin. Het is wel erg duur en tegenwoordig is het ook afwachten of je opvang heb wat nogal onrust geeft. De opvangjuffen zijn echt lief en hebben veel geduld. Ze zijn altijd in om te knutselen of spelen wat de behoefte van het kind is en of het uiteraard past. In de vakantie doen ze altijd leuke activiteiten. Helaas is de flexibiliteit van bv het kiezen van een pakket qua opvangmogelijkheden minder. Daar zou nog wel ns naar gekeken mogen worden en de informatie per mail is te lang en uitgebreid. Soms komen er mails die zo lang zijn dat ik halverwege opgeef.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
10

Heel fijne opvangplek

De opvangplek voor mijn dochter is heel fijn. Er werken lieve en ervaren medewerksters bij wie ik haar met een gerust hart achter laat. Ze wordt er goed verzorgd, ze hebben oog voor haar behoeften en mijn dochter is altijd blij als ze kan gaan en als ik haar weer ophaal ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden N.v.t.
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!
10

Excellent

Nice and lovely people, the girls are very creative, my son really enjoy and like to be there... I feel calm and I know that my son is safe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
5

Slecht

Mijn ervaring met het personeel op de kdv en op de bso is super goed!!! Wat een lieve en zorgzame mensen werken hier!!!! Hier mee is alles gezegd helaas. Achter de schermen gaat er zoveel mis en dat er iedere keer 1 dag van te wordt aangegeven dat er wegens personeelsgebrek de groep dicht moet is onwijs kortdag en werkt irriterend. Buiten dat duren deze wachttijden bij Yes onwijs lang dit heb ik nog nooit nergens meegemaakt!!! Vaker aangegeven om te gaan werken met eventueel uitzendkrachten of zzpers maar het lijkt wel alsof zij het gebrek aan personeel niet willen opvullen? Ik zou bijvoorbeeld zeker met mijn diploma als zzper aan de slag gaan bij de bso maar ja helaas

  • Aanbevelen? Nee
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw reactie. We begrijpen heel goed dat het erg vervelend is als wij vanuit overmacht een dag geen opvang kunnen bieden en u dit pas kort van tevoren hoort. Helaas kampen wij net als de hele sector kinderopvang en veel andere branches, met een tekort aan beschikbare medewerkers. Het sluiten van een groep is soms helaas onontkoombaar, maar proberen we echt tot een minimum te beperken. We kijken dagelijks organisatiebreed naar de kindaantallen en beschikbare medewerkers, en proberen vooruit te kijken. De situatie verandert voortdurend; medewerkers worden ziek, (zelf)testen positief, blijven langer ziek dan verwacht en ouders melden kinderen vaak pas op het laatste moment of niet af. Dat maakt dat bij een te vroegtijdig besluit we groepen zouden sluiten die uiteindelijk wel open hadden kunnen gaan. Ons streven is alle groepen open te houden op een veilige en verantwoorde manier. Daar stellen we alles voor in het werk. Pas als we zeker weten dat dat niet lukt, gaan we over tot een dag of paar uur geen opvang. Ondertussen doen wij er alles aan om voldoende medewerkers te hebben. We werven voortdurend, bieden aantrekkelijke (combi)contracten aan, staan in nauw contact met de opleidingen en hebben daarnaast ook een interne opleiding. Binnen de wet- en regelgeving staan wij open voor alle manieren om voldoende medewerkers beschikbaar te hebben. Uiteraard staan wij ook in contact met uitzendbureaus en komen wij graag in contact met zzp'ers die de juiste diploma's, certificaten en beschikbaarheid hebben om het personeelstekort het hoofd te bieden. Indien u de juiste papieren heeft om in de kinderopvang te werken, horen we heel graag van u: personeelszaken@yeskinderopvang.nl. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

10

Super

Mijn dochtertje gaat er graag na toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
8

Lieve juffen waar mijn dichter zich thuis voelt

De juffen zijn echt super, wat een lieve dames. Onze dochter had in het begin best een beetje moeite met naar de BSO gaan maar doordat de juffen zo lief zijn en haar zo goed hebben geholpen vind ze het nu super leuk. Keer op keer worden er weer leuke activiteiten bedacht, zeker het klimmen en klauteren wordt erg gewaardeerd. Jammer dat we tegenwoordig niet meer af en toe een leuke foto krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
8

Top locatie met vriendelijk personeel.

Ik breng mijn dochter hier altijd met een goed gevoel weg. De leidsters van de locatie lindelaan zijn erg vriendelijk, meedenkend en een luisterend oor voor de ouders. Wat betreft de corona en de ruilmogelijkheden op dit moment is jammer, de flexibiliteit naar de ouders toe die onregelmatig werken is hierdoor weg. Hopelijk kan alles snel teruggedraaid worden. Ik zou deze opvang zeker aanbevelen, prachtige tuin om te spelen voor de kinderen en als het regent hebben ze een badje binnen waar de kinderen veel plezier van hebben. Foto's ontvangen van je kind terwijl je zelf aan het werk bent maakt je toch blij!

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
8

Top

Top, fijn, lieve mensen ons zoontje heeft het fijn daar. Minder fijn is opvang vaak dicht dus heb ik dan een probleem met m'n werk ik zou ook niet de enige zijn met dit probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!
9

Opvang met ruimte voor persoonlijke aandacht

Al 11 jaar maken wij gebruik van de opvang van Yes! aan de Lindelaan. Nog een maand en dan is het tijdperk van kinderopvang voorbij. Stiekem vinden wij dat wel heel jammer. De meiden op de groep zijn enorm leuk voor de kids, ook heel lief en zorgzaam, maar ook als ouder kun je er terecht voor tips & adviezen of gewoon voor een gezellig kletspraatje. Ook heeft de locatie echt onze verwachtingen overtroffen; een mooie natuurtuin met alle ruimte om te ontdekken, groente / fruit te laten groeien en vrij te spelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!
9

Mijn zoon heeft het erg naar zijn zin.

Abdullah gaat graag naar de vso en bso, heeft vrienden gemaakt en hij krijgt volle aandacht van de leidsters. Ik zie ook dat Abdullah verandert in eetgedrag. Hij lust en proeft meer dan normaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice N.v.t.
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
8

Organisatie oké, pm'ers geweldig

Niet meer zo flexibel als jullie eerst waren, wat gedeeltelijk te begrijpen is door de huidige omstandigheden en het personeelstekort. Gelukkig maken de geweldige pm'ers een hoop goed en gaan onze kinderen met veel plezier naar de opvang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
9

Fantastische PM'ers, leuke sfeer, elke dag weer welkom

Heel erg tevreden en blij met de peuterspeelzaal op de Bilderdijklaan. Heel kind gericht. Kijken echt naar de behoefte en wensen van het kind. Moeizame start maar door de lieve juffen en mogelijkheden voor opbouw gaat het nu erg goed. Prettige en duidelijke communicatie vanuit de pm'ers. Denken mee en geven ons kind en ons elke dag het gevoel welkom te zijn. Onze dochter gaat er met veel plezier naartoe. Thema's komen tot leven, leert veel. Graag deze juffen Kelly, Jolanda en Priscilla(vve) op de groep houden. Klantenservice heb ik als minder prettig ervaren. Voelde bijna als een last om kind aan te melden. Voor de stap om kind naar de opvang/psz te brengen vond ik het persoonlijk te zakelijk. Nu enorm blij dat we wel voor Yes! gekozen hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden N.v.t.
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!
10

Lieve medewerkster en fijne plek

Mijn zoon komt altijd blij weer naar huis en hij heeft het altijd leuk gehad. Ook nu hij steeds meer kan vertellen, merk ik dat hij het goed naar zijn zin heeft bij de peutergroep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Opvangmogelijkheden N.v.t.
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice N.v.t.
  • Afhandeling financieel N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!
2

Bso

Bso is echt een zooitje, Ik heb nog nooit een gesprek gehad over mijn oudste zoon. Geen eens via de telefoon, niemand is te bereiken. Al over gemaild Geen reacties. Het is dat ik het keihard nodig heb. En ja de laaste weken geen personeel echt belachelijk en dat een dag van te voren rond en uur of 5 doorgegeven. Slecht Locaties worden veranderd en niet doorgegeven!! Ook heel slecht En dat is met ukkies zelfde! nog nooit een voorgaand gesprek gehad. En dat zal wel gewoon moeten. Het zal wel aan de locatie/ manager liggen. want mijn moeder werkt er ook en bij haar is alles goed geregeld. Staat op een andere locatie en zij doet altijd eindgesprekken of tussendoor. Meiden die daar staan zijn wel top! Van de bso ken ik niemand. Voor hoe het de laaste maanden gaat zijn jullie echt geen 8 waard.

  • Aanbevelen? Nee
  • Opvangmogelijkheden
  • Locatie
  • Locatiemedewerkers
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes!

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw reactie en het delen van uw ervaring. We betreuren uw ervaring op de locatie en gaan hier uiteraard mee aan de slag. Zoals u ook zelf al aangeeft past uw ervaring niet bij Yes! Kinderopvang. Ondanks de personele krapte proberen we de groepen zo goed mogelijk open te houden. We willen niet onnodig een groep sluiten en dat weten we helaas pas op het laatste moment als we zicht hebben op de ziek- en betermeldingen voor de volgende dag. Indien we eerder zien dat een groep niet open kan blijven, informeren we ouders uiteraard eerder. Dat was bij u helaas niet het geval. Dat spijt ons. We zullen hier extra alert op zijn. Uiteraard hopen we geen groepen meer te hoeven sluiten. Daar zijn we hard mee bezig. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd