Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen dat het heel vervelend is als de bso niet open kan. We doen er alles aan om deze situatie te voorkomen. Dit lukt helaas niet altijd doordat we soms te weinig inzetbaar personeel hebben. Niet alleen wij kampen daarmee, maar de hele branche kinderopvang en nog veel meer branches. Het is een maatschappelijk probleem dat we met elkaar moeten oplossen. Al jaren geleden zijn wij gestart met een interne en betaalde opleiding die in één jaar opleidt tot pedagogisch medewerker. Ook bieden wij al jaren een maximum aantal stageplekken aan. In bepaalde periodes loven wij een flinke bonus uit aan nieuwe pedagogisch medewerkers. En uiteraard zetten wij ook in op behoud van medewerkers o.a. door de werkdruk te verlagen en door naar ze te luisteren. Dat betekent soms ook dat ze vrij moeten kunnen nemen. Ook als dit betekent dat een groep een dag(deel) niet open kan of moet worden samengevoegd, omdat er geen (inval)medewerker beschikbaar is op dat moment. Het besluit nemen dat een groep niet open kan is een zorgvuldig en kritisch proces. We proberen hierbij de lasten voor ouders te spreiden, maar hebben ons daarnaast ook aan de wet te houden. Indien de groep van uw kind meerdere keren is gesloten, begrijpen we dat dit kan voelen als 'buitenproportioneel'. Dat spijt ons. De communicatie rondom het sluiten van een groep is eveneens een zorgvuldig proces dat altijd per e-mail gaat en aangevuld wordt met een attenderingsbericht via het ouderportaal. Het is echter ook een proces waarbij een menselijke of technische fout niet volledig uitgesloten is. Helaas heeft u dit ondervonden en dat spijt ons. Naar aanleiding daarvan hebben we het proces opnieuw onder de loep genomen en aangescherpt om de kans op herhaling ervan te minimaliseren. Wij schrikken van het beeld dat u schetst van de opvang op de groep. Dit beeld sluit absoluut niet aan bij de kwaliteitsstandaarden die wij hanteren. Uiteraard gaan we dit verder uitzoeken en indien nodig, bijsturen. Dat geldt ook voor de coaching van de medewerkers op de locatie van uw kind. Coaching van medewerkers is ingebed in onze vaste werkwijze; ons pedagogisch team is er dagelijks mee in de weer. Daarom kunnen wij uw ervaringen op de groep niet plaatsen en gaan we dit verder onderzoeken. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang
Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat u de acties die wij voor u gedaan hebben, op deze manier heeft ervaren. Gezien de grote vraag naar opvangplekken en een krap personeelsbestand, moeten we soms meer acties uitvoeren om de gewenste opvang te kunnen bieden. Dit doen we uiteraard met veel plezier. Het kost soms iets meer tijd en soms zijn er ook meerdere afdelingen bij betrokken. De afdeling Kindplanning plant de kinderen en de locatiemanager heeft zicht op de groepsdynamiek. Samen hebben ze voor u de gewenste opvang kunnen realiseren. De klantenservice is het aanspreekpunt en zij hebben het proces bewaakt en u geïnformeerd over de stappen die we als organisatie voor u gingen nemen en van wie u een reactie tegemoet kon zien. We betreuren het dat u dit op een andere manier heeft ervaren, maar zijn blij dat we u hebben kunnen helpen met het gewenste opvangplekje. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u dit beeld heeft van onze organisatie. Wij zijn dagelijks bezig met het organiseren en uitvoeren van goede en veilige kinderopvang waar kinderen worden gestimuleerd in hun ontwikkeling. De begeleiding van de kinderen heeft daarbij onze hoogste prioriteit en de ervaring van ouders is voor ons uiteraard van groot belang. Onze medewerkers zijn daarvoor van bijzonder grote waarde. Verbinden is een belangrijk woord in onze organisatie. Dat voorkomt echter niet dat medewerkers soms verhuizen of in een andere branche gaan werken. In een tijd met grote personeelstekorten in veel branches en ook in de kinderopvang, vraagt dit om creatieve oplossingen en keuzes maken. Daarin zullen wij altijd het belang van goede en veilige opvang door echte Yes!-medewerkers voorop stellen. Fijn te lezen dat u dat ook zo op de groep heeft ervaren. Mocht u over de genoemde punten contact met ons willen opnemen om ons te voorzien van een nadere toelichting, dan stellen wij dat zeer op prijs. Wij staan altijd open voor verbeteringen waar mogelijk. Naast uw contact op de groep (of via uw persoonlijke digitale omgeving Mijn opvang) en via de locatiemanager kunt u altijd een e-mail sturen naar klantenservice@yeskinderopvang.nl of bellen naar 078-612 13 30 (werkdagen 10-12 en 14-16, in schoolvakanties op ma/wo/vr). Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang
Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd