Hele fijne opvang!

De PM'ers zijn heel fijn om mee te communiceren. We brengen ons kind met een fijn gevoel weg (maar zijn uiteraard wel blij als we hem aan het einde van de dag weer kunnen halen).

Lieve leuke betrokken medewerkers

Max komt onregelmatig en niet heel vaak. Toch zijn ze altijd goed op de hoogte van Max. Hij voelt zich goed op de bso.

• Informatie vanuit Yes!

Mijn kinderen gaan graag spelen bij de kindjes en de juffen.

Ik ben tevreden over de leidster die werken op frits vogelstraat. Ik breng mijn kinderen met een gerust hart naar de opvang en zij komen altijd met leuke verhalen thuis.

• Informatie vanuit Yes!

Mijn zoontje heeft het prima naar zijn zin op Yes kinderopvang

Mijn zoontje is inmiddels bijna 9 maanden oud en heeft het prima naar zijn zin op de opvang. De dames van de groep zijn heel lief voor hem en zorgen goed voor hem. Het enigste nadeel is dat het 35 graden binnen was in de zomer met de tropische temperaturen. Hier zou de opvang nog een grote stap in kunnen maken. Verder is het een prima opvang.

Fijne opvang

Leidsters zijn erg kundig.

Goede opvang

Onze kinderen hebben een geweldige tijd hier.

• Informatie vanuit Yes!

Er wordt met liefde voor mijn kinderen gezorgd

Mijn kinderen zijn graag bij de Yes en dat is wat telt.

• Informatie vanuit Yes!

Ik vind de kleuterjuffen echt in 1 woord geweldig. Ze zijn heel lief voor de kinderen. Altijd optijd. En ik laat me kinderen met een goed gevoel achter. Echter geef ik geen 5 sterren omdat ik aanloop tegen de tijden. Mijn oudste dochter gaat naar school dus die is om 1200 uit waardoor ik elke keer rond de drie kwartier moet wachten met mijn jongste dochter. Ik en andere ouders hebben ook al meerdere malen aangegeven dat de tijden te verschillend zijn maar hier word geen gehoor aangegeven. Vandaar minder sterren.

• Informatie vanuit Yes!

De medewerkers vind ik heel kundig en ik vertrouw ze helemaal. De betrokkenheid is groot en ze zijn ook erg vriendelijk.

Fijne persoonlijke werkwijze

Mijn zoontje komt er graag. Wij ouders zijn geen nummertje maar een persoon. Wij ervaren het als professionele maar persoonlijke werkwijze. En in dit geval geldt: kind blij, ouders blij. Ons kindje is tenslotte degene die er de uurtjes doorbrengt.

• Informatie vanuit Yes!

Fijne opvang. Dochter heeft 't erg naar d'r zin.

Fijne leidsters, mijn dochter heeft het altijd erg naar haar zin bij Yes.

• Informatie vanuit Yes!

De kracht zit hem in het fantastische personeel!

Ik merk echt dat de kinderen het heel leuk vinden.

• Informatie vanuit Yes!

Mijn zoontje gaat met plezier naar de peuterspeelgroep.

Ik breng mijn zoontje met een gerust hart weg naar de peuterspeelgroep. Hij heeft het er erg leuk en leert veel. De juffies zijn superlief! Heel fijn gevoel!!

Goede leidsters, goed georganiseerd

Goede leidsters, goed georganiseerd

Behulpzaam en vriendelijk

Kan met elk vraag bij ze terecht , ze geven je uitleg op een vriendelijke manier.

• Informatie vanuit Yes!

Super fijne leidsters, een veilige vetrouwde omgeving voor mijn kinderen.

Erg fijne omgeving om mijn twee jongens te brengen. Ze hebben er altijd zin in om te gaan. Ik laat de altijd met een fijn gevoel achter. Super lieve leidsters!

mijn meiden hebben het altijd erg naar hun zin

mijn meiden hebben het altijd erg naar hun zin

• Informatie vanuit Yes!

De meiden op de groep zijn betrokken enhebben plezier in hun werk. Mijn zoon gaat met veel plezier naar de bso.

Geweldig!

Tot nu toe alles naar ons wens!

• Informatie vanuit Yes!

Mijn kinderen zijn vrolijk en kunnen zichzelf zijn hier.

Die 4 jaar dat ik mijn kind(eren) hier breng, zijn we altijd tevreden. De communicatie is top met de begeleiding. Mijn meiden hebben echt een tweede thuis gehad op de emmastraat.

Prachtig verdien de sterren

Ik was erg blij pedagogisch medewerker,Ze waren aardig en vriendelijk

Kan beter

Sinds er weer wachtrijen zijn ontstaan merk ik dat je gewoon een nummer bent. Het is merkbaar dar er weinig concurrentie is. Er wordt niet meegedacht door het bedrijf. Botte klantenservicemedewerkers. De locatiemedewerkers zijn wel enthousiast en professioneel. In het verleden gekozen voor Yes vanwege een voordelig pakket wat inmiddels opgeheven is. Denk er over na om ergens anders heen te gaan, maar lastig i.v.m. wachtrijen.

• Informatie vanuit Yes!

Goede service en fijn om mee samen te werken

Prima organisatie om mee samen te werken

• Informatie vanuit Yes!

Kind zorg top kwaliteit, klantenservice verschrikkelijk

Ik ben heel tevreden over de juffen en zorg voor mijn kinderen, de klantenservice is een andere verhaal- heel ontevreden. Ik in de loop van de tijd heb ik onterechte facturen gekregen, facturen van andere kind etc. Ik moet heel opletten dat er niet ineens honderden euros van mijn rekening afgeschreven wordt.... voor iets, dat ik al lang gestopt heb.

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons te horen dat de facturatie in het verleden niet goed is verlopen. Dat is bijzonder slordig van ons. Ondanks dat we in het verleden problemen met het systeem hebben gehad, had dit niet tot de door u omschreven issues mogen leiden. Onze excuses. Met vriendelijke groet en een fijne dag! Yes! Kinderopvang

De BSO faciliteiten zijn prima, de begeleiding wisselend.

De locatie en de vakantieprogramma's zijn goed verzorgd. De begeleiding is wisselend in niveau (en ook welke mensen het betreft). Met het vervallen van het pakket om vrij van school dagen vooraf in te kopen is het ook meer gedoe qua planning.

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw reactie. Het vooraf inkopen van vrij-van-schoolkeren hebben we afgeschaft omdat we een jaar vooruit niet goed kunnen inschatten hoeveel uren een school incidenteel eerder uitgaat en we ouders niet een standaard aantal uren daarvoor in rekening willen brengen. In Mijn opvang vraagt u de vrij-van-schoolkeer aan. Het spijt ons dat u de werkwijze omslachtig vindt. Dat u het niveau van de begeleiding als wisselend ervaart, vinden wij erg vervelend. Wij streven voortdurend naar een hoge kwaliteit en plegen intern veel inspanningen om medewerkers vanuit de Yes!-filosofie de kinderen optimaal te laten begeleiden. Uw reactie geeft eens te meer aan dat kinderopvang mensenwerk is. We nemen uw reactie zeker mee en gaan ermee aan de slag. Met vriendelijke groet en een fijne dag! Yes! Kinderopvang

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.