Liefdevolle verzorging en mijn kind wordt echt gezien.

Mijn dochter speelt op de psz aan het Hoofdland. Wij zijn daar erg tevreden over. Er is bijna altijd een vast gezicht, uitzondering daargelaten. Onze dochter heeft het super naar haar zin en is echt gegroeid in met name haar emotionele ontwikkeling. De dames van de psz hebben daar zeker aan bijgedragen. Ze zijn betrokken en hebben onze dochter echt in het vizier. Er hangt een gemoedelijke sfeer. We zijn dus erg te spreken over deze psz.

• Informatie vanuit Yes!

Een fijne plek voor mijn kind!

Lieve juffen, fijne kleine locatie, veilige groep. Ik ben zeer tevreden over Yes Kinderopvang. Mijn dochter heeft het er erg naar haar zin, doet leuke dingen en leert van alles!

Fijne opvang, lieve leidsters

We zijn erg tevreden. Onze dochter heeft het erg naar haar zin en de leidsters zijn erg lief.

• Klantenservice N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

Opvang lijkt achteruit te gaan

Voorheen werd er meer gecommuniceerd met de ouders, kreeg je een voortgang hoe je kind het doet op de opvang. Nu, bijna 2 jaar verder hoor je niks meer. Door andere regels door corona is er nog minder informatie verstrekking over de ontwikkeling van je kind, althans zo komt dat op mij over. Ook lijkt er een soort ontmoedigingbeleid te zijn voor bepaalde opvang soorten en werd hierbij de prijs van ons pakket ineens bijna 4 euro (per uur!) opgehoogd, onbetaalbaar. Ouders worden hierin niet eerlijk behandeld en geinformeerd dat andere ouders nu zelfs hun oude pakket (waarbij je je kind 5 dagen kunt brengen) terug hebben voor zelfs nog lagere kosten dan wanneer ouders een pakket hebben waarbij dat maar voor 3 dagen kan.

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons dat u minder informatie over de ontwikkeling van uw kind krijgt dan u van ons gewend bent en mag verwachten. Met uw ervaring gaan we zeker aan de slag, want wij vinden de informatie-uitwisseling over de ontwikkeling van de kinderen juist erg belangrijk! Dat we de prijzen van een aantal pakketten hebben moeten aanpassen vinden we enorm vervelend. Een aanpassing van deze omvang was eenmalig en helaas noodzakelijk om de hoge kwaliteitsstandaarden te kunnen handhaven. Wel hebben we het Standaard pakket op het lage basistarief kunnen houden. Dit is voor veel ouders een goed alternatief. Uw informatie over ouders die het oude pakket terug zouden hebben voor een lager tarief, klopt niet. Wij sluiten geen contracten af voor pakketten die niet gangbaar zijn. Dat geldt juist voor alle ouders, want wij vinden transparantie en eerlijkheid bijzonder belangrijk. Indien u hier nog vragen over heeft, kunt u ons altijd een e-mail sturen: klantenservice@yeskinderopvang.nl. Wij zijn u graag van dienst met allerhande informatie. Met vriendelijke groet en een fijne dag, Yes! Kinderopvang

Sommige aanpakken kunnen beter

Zeker veel verbeterpunten aanwezig.

wisselend

Ik vind jullie na alle verandering in pakketten slecht bereikbaar. Ook vind ik op de hoenderse kade de pedagogische aanpak niet altijd even sterk. Er wordt geen intake gehouden wanneer je kind voor het eerst naar de bso gaat of een wen momentje afgesproken. Wat wel fijn is dat je gebeld word om samen te zoeken naar een aanpak voor je kind. En dit ook aardig opgepakt word. En dankbaar dat de wegwijzer een extra groep erbij krijgt en hierin dus vanuit yes ook goed voor gestreden is. Over het hoofdland zijn wij zeer te spreken en hierin merk je dat er met liefde naar de kinderen geken wordt en waar bepaald gedrag vandaan komt ipv het kind gelijk af te wijzen. Deze locatie zouden wij wel aanraden.

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw review en de aanbeveling van onze locatie Hoofdland. Wat enorm vervelend dat u geen intakegesprek heeft gehad! Als kinderen bij ons starten, ongeacht de locatie, is er een intakegesprek waarin o.a. het wennen wordt besproken. Wij hechten hier, net als u, veel waarde aan. Hier is duidelijk iets mis gegaan; onze excuses daarvoor! Onze pedagogische visie en cirkel zijn op alle locaties gelijk. Toch kan de uitvoering per locatie inderdaad iets verschillen. Wij sluiten namelijk zoveel mogelijk aan bij het onderwijs. Voor kinderen die op een andere school zitten dan de school bij de bso-locatie, zoals bij u, kan dit soms onhandig zijn. Dat realiseren we ons heel goed. Daarom zijn we erg blij met de uitbreiding van de groepen op het Hoofdland! Het spijt ons dat u slechte ervaringen heeft met onze bereikbaarheid. Wij staan juist graag klaar om alle ouders zo goed mogelijk te helpen en informeren. Onze klantenservice is altijd per e-mail bereikbaar en op vaste tijden ook telefonisch. Nu hebben we in het begin van 2020 wat pech gehad met de telefooncentrale en hebben de medewerkers vanaf half maart 2020 langere tijd thuis gewerkt ivm de coronamaatregelen, waardoor we telefonisch minder goed bereikbaar waren. Onze excuses daarvoor. We vinden het bijzonder vervelend dat u negatieve ervaringen heeft met onze organisatie en hopen u in de komende periode te mogen voorzien van vooral positieve ervaringen! Met vriendelijke groet en een fijne dag! Yes! Kinderopvang

Super fijne kinderopvang!

Beide kinderenltijd hier naar de opvang geweest, vonden het altijd heel erg leuk om naar toe te gaan. B|lije kinderen, blije ouders.

Hele fijne kinderopvang

Lieve dames op de groepen en altijd betrokken. 7 jaar met veel plezier gebruik gemaakt van het kinderdagverblijf. En straks gaat onze jongste ook naar de BSO. De oudste vindt het erg leuk daar dus dat gaat vast goedkomen.

• Informatie vanuit Yes!

Mijn kind heeft het enorm naar zijn zin

Wij hadden eerst het 40 weken pakket omdat ik lerares ben. Maar deze werd zo duur gemaakt dat we wel moesten omschakelen naar 52 weken. Dan gingen we ook meer betalen maar waren we alsnog goedkoper uit. De manier waarop dit is gegaan vonden we ook niet netjes. Daarnaast een 2e contract aangevraagd voor ons pasgeboren 2e kindje. Dat contract is al aangevraagd toen ik 12 weken zwanger was. Inmiddels is de kleine 2 maanden en weet ik nog steeds niet of zijn contract is goed gekeurd en of er straks plek voor hem is. Dit vind ik echt heel erg vervelend. Uiteraard wil ik hem op dezelfde locatie hebben als de oudste. Wanneer je de klantenservice telefonisch belt wordt je altijd erg netjes te woord gestaan en gelijk geholpen. De locatie Lindelaan is een prima locatie met lieve juffen. Mijn kind gaat altijd met veel plezier naar de opvang, dus dat is een goed teken. En in mijn ogen het belangrijkste, een plek waar hij zich veilig voelt.

Goede begeleiding

Goede opvang, handig in de schoollocatie. Ik zou alleen graag wat meer speelgelegenheid willen zien op schoolplein. (Dat is niet aan jullie) Meer groen om lekker te spelen. En wat meer variatie zoals bijv dans, theater, veel beweging en verkleden.

• Informatie vanuit Yes!

Een fijne kinderopvang met oog op het kind!

Wij zijn ontzettend tevreden met Yes! Ik moet eerlijk zeggen dat het niet de eerste keus opvang was toen we op zoek gingen voor de opvang van onze eerste dochter, maar zeker wel de beste keus! Yes! Is een naar mijn mening kleinschalige opvang waar het kind centraal staat. Ook wij als ouders worden goed betrokken bij activiteiten die aan de kinderen worden aangeboden. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat deze opvang geen halve dagen opvang aanbied. Voor nu is het niet van belang, maar mijn dochter gaat nu bijna naar de basisschool en mocht ik nog een kindje krijgen ga ik meer schooltijden werken waardoor ik aan hele dagen opvang geen behoefte zal hebben en dus waarschijnlijk voor een andere opvang zal moeten kiezen. Maar dat neemt niet weg dat we een leuke en fijne tijd hebben gehad bij Yes!.

Fijne en Vertrouwde opvang

Lieve medewerkers, altijd meedenkend en behulpzaam. Eén minpunt aan de locatie waar mijn kindje op zit is het achterstallige onderhoud aan het speeltuintje. Over de buitenspeelmogelijkheden ben ik niet tevreden over.

Leerzaam

Kinderen hebben veel geleerd en ze gaan Graag naar peuterspeelzaal!

werd goed geholpen

• Informatie vanuit Yes!

Creatieve activiteiten maken dat mijn kinderen plezier hebben

Top: regelmatig creatieve activiteiten op de bso, ook de tijd bij de voorschoolse opvang wordt goed benut! Tip: meer stabiliteit in personeelsbezetting en heldere communicatie hierover.

Vragen goed beantwoord

Gebeld ivm aanvraag die via de site niet kon, prima geholpen

• Informatie vanuit Yes!

Ze zijn goed voot de kindjes

Er wordt goed voor max gezorgd ondanks dat hij het niet heel leuk vind geef ik hem met een gerust hart elke keer weer af.

Duidelijke communicatie

• Informatie vanuit Yes!

Ik ben tevreden met de opvang

Mijn kinderen gaan met plezier naar de opvang om te spelen met de kindjes en de leidsters

• Informatie vanuit Yes!

Proffesioneel en top geregeld!

Heel lief en proffesioneel personeel! Organisatie ook niks op aan t merken, altijd goed geholpen!

• Informatie vanuit Yes!

Begaan met de kinderen en betrokken met de ouders

De locatiemedewerkers zijn heel warm, lief en geduldig voor de kinderen. Elk kind is speciaal, super mooi om te zien.

• Informatie vanuit Yes!

Goede zorg, christelijke identiteit, open communicatie.

Zie boven.

Super fijne opvang!

Super fijne medewerkers op de locatie, altijd super aardig voor beide kinderen nu en in het verleden! Fijn dat er de laatste tijd weinig tot geen wisselingen meer zijn. Heel blij met de dames op de Lindelaan!

Warm en gezellig

Mijn dochter jill is er naartoe gegaan met 1.5 jaar, maar wat ben ik daar blij om! Leert enorm veel en is thuis rustiger geworden in haar doen en laten. Allemaal leuke leidsters stuk voor stuk!

• Informatie vanuit Yes!

De locatiemedewerkers zijn allemaal goud waard!

Er werken allemaal lieve, professionele, meedenkende en meelevende pm'ers. Ze zijn altijd, en zeker in speciale omstandigheden, flexibel om de opvang iets anders in te richten dan normaal. Zo fijn!

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.