Gezellige school met leuke leidsters

Mijn zoontje gaat met veel plezier naar school en komt altijd zo vrolijk er weer uit , dat zegt genoeg! Veel tijd en aandacht en voor schipperskinderen makkelijk om naar toe te gaan ook al is het aanmeldtermijn dan vaak kort

Vriendelijke leidsters

Hele fijne opvangplek, als het droog is spelen ze bijna altijd lekker buiten. Leidsters zijn erg lief en betrokken bij de kinderen maar ook duidelijk met grenzen stellen.

betrouwbaar

Ons dochtertje breng ik zonder zorgen. zij heeft altijd veel zin om naar de opvang te gaan, dus dat is een goed teken. lieve juffen die altijd lekker enthousiast zijn. ons dochtertje is gek op ze!

Geweldig!

Ik vind de bereikbaarheid van medewerkers op klanterservice super, als ik een mail stuur krijg ik heel snel reactie en de opvang van mijn dochter Noë is perfect en heel flexibel! Het contact met de locatie medewerkers is heel goed en super fijn/open. Ik ben dan ook zeer tevreden!

Fijne knusse opvang

Veel dezelfde gezichten.

• Opvangmogelijkheden N.v.t.
  • Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.

Lieve juffen & warme omgeving

De PM-ers zijn betrokken, liefdevol en zorgzaam. Al 5 jaar zeer tevreden! Helaas niet altijd positieve contactmomenten met de klantenservice. Bij het wijzigen van de pakketten begin 2020 is er niet meegedacht over aanpassing naar voordeliger pakket. Ook werd er niet goed meegedacht over wachtlijsten. Gelukkig werd dit wel waar mogelijk opgelost door de PM-ers.

Vetrouwd en betrouwbaar

Duidelijke communicatie, een stabiel team, een duidelijke aanpak en een net gebouw. Ik breng mijn dochter iedere week vol vertrouwen weg!

• Informatie vanuit Yes!

Lieve Juffies en mijn dochter heeft het altijd erg leuk op school.

• Informatie vanuit Yes!

Mijn kinderen gaan graag naar de bso

Dat is wel het belangrijkste. De medewerksters zijn ook top. Ik zou nog graag zien dat ze wat meer dingen organiseren voor de kinderen. Daarnaast ben ik zeer ontevreden over de prijsstijging in januari dit jaar van 23 procent!!!

Niets

Niets

Hele fijne opvang

Fijne opvang met hele lieve medewerkers. We brengen ons kind altijd zonder zorgen weg.

• Informatie vanuit Yes!

De locatie en juffen zijn top, maar de organisatie erachter is te zakelijk

Super tevreden over de Lindelaan opvanglocatie en ook de vaste juffen zijn echt fijn. Heel anders wordt het als de Yes besluit om zaken zodanig te veranderen dat je zo goed als verplicht 11,5 uur per dag moet gaan afnemen. Er is totaal niet gekeken naar situaties waarbij de ouders minder dan 8 uur op een dag werken en daardoor in de problemen komen. Bij de aanmelding van een 2e kind verwacht je vervolgens dat daar gewoon plek voor is gezien alle "voorrang-regels", maar dat lukt dan alleen na herhaaldelijk contact en "dreigen" dat we overstappen naar een andere opvang. Het telefonisch contact met de klantenservice was bijna elke keer zeer onprettig en erg zakelijk voor zo'n organisatie als deze. Het meest vervelende is nog wel dat men niet direct wil kijken of een aanvraag/wijziging mogelijk is. Bijvoorbeeld "kan mijn kind van de maandag naar de woensdag". Of ander voorbeeld (na melding dat er voor 2e kind geen plek is) "wat is er dan WEL mogelijk?". In alle gevallen wordt alleen maar gezegd "we noteren het en dan gaat de afdeling planning ernaar kijken. Ik heb een aantal andere kinderopvang organisaties gesproken in die tijd en deze konden gewoon direct terwijl je met ze aan de telefoon hing kijken wat de mogelijkheden waren. Heel klantvriendelijk en betrokken. Iets waar de Yes klantenservice nog heel veel van zou kunnen leren. Het is dat de Lindelaan met de vaste juffen zo'n leuke locatie is anders waren we 100% zeker geswitcht naar een andere opvang.

• Informatie vanuit Yes!

Ik breng mijn kind met een gerust hart naar jullie!

Lieve, betrokken medewerkers.

Geweldig!

Kenna leert zo veel bij jullie. En als ik haar vol zand mee naar huis neem, weet ik dat ze lekker heeft gespeeld!

• Informatie vanuit Yes!

Prima reactie snelheid, helaas is de output niet altijd wenselijk

- ik heb zelf teveel betaalde gelden terug moeten vragen. - Geachte heer/mevrouw, is onpersoonlijk. Nu prettig aangepast. - het systeem geeft betaalde facturen af, dit voegt weinig toe.

• Opvangmogelijkheden N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

Liefdevolle verzorging en mijn kind wordt echt gezien.

Mijn dochter speelt op de psz aan het Hoofdland. Wij zijn daar erg tevreden over. Er is bijna altijd een vast gezicht, uitzondering daargelaten. Onze dochter heeft het super naar haar zin en is echt gegroeid in met name haar emotionele ontwikkeling. De dames van de psz hebben daar zeker aan bijgedragen. Ze zijn betrokken en hebben onze dochter echt in het vizier. Er hangt een gemoedelijke sfeer. We zijn dus erg te spreken over deze psz.

• Informatie vanuit Yes!

Een fijne plek voor mijn kind!

Lieve juffen, fijne kleine locatie, veilige groep. Ik ben zeer tevreden over Yes Kinderopvang. Mijn dochter heeft het er erg naar haar zin, doet leuke dingen en leert van alles!

Fijne opvang, lieve leidsters

We zijn erg tevreden. Onze dochter heeft het erg naar haar zin en de leidsters zijn erg lief.

• Klantenservice N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

Opvang lijkt achteruit te gaan

Voorheen werd er meer gecommuniceerd met de ouders, kreeg je een voortgang hoe je kind het doet op de opvang. Nu, bijna 2 jaar verder hoor je niks meer. Door andere regels door corona is er nog minder informatie verstrekking over de ontwikkeling van je kind, althans zo komt dat op mij over. Ook lijkt er een soort ontmoedigingbeleid te zijn voor bepaalde opvang soorten en werd hierbij de prijs van ons pakket ineens bijna 4 euro (per uur!) opgehoogd, onbetaalbaar. Ouders worden hierin niet eerlijk behandeld en geinformeerd dat andere ouders nu zelfs hun oude pakket (waarbij je je kind 5 dagen kunt brengen) terug hebben voor zelfs nog lagere kosten dan wanneer ouders een pakket hebben waarbij dat maar voor 3 dagen kan.

• Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons dat u minder informatie over de ontwikkeling van uw kind krijgt dan u van ons gewend bent en mag verwachten. Met uw ervaring gaan we zeker aan de slag, want wij vinden de informatie-uitwisseling over de ontwikkeling van de kinderen juist erg belangrijk! Dat we de prijzen van een aantal pakketten hebben moeten aanpassen vinden we enorm vervelend. Een aanpassing van deze omvang was eenmalig en helaas noodzakelijk om de hoge kwaliteitsstandaarden te kunnen handhaven. Wel hebben we het Standaard pakket op het lage basistarief kunnen houden. Dit is voor veel ouders een goed alternatief. Uw informatie over ouders die het oude pakket terug zouden hebben voor een lager tarief, klopt niet. Wij sluiten geen contracten af voor pakketten die niet gangbaar zijn. Dat geldt juist voor alle ouders, want wij vinden transparantie en eerlijkheid bijzonder belangrijk. Indien u hier nog vragen over heeft, kunt u ons altijd een e-mail sturen: klantenservice@yeskinderopvang.nl. Wij zijn u graag van dienst met allerhande informatie. Met vriendelijke groet en een fijne dag, Yes! Kinderopvang

Sommige aanpakken kunnen beter

Zeker veel verbeterpunten aanwezig.

wisselend

Ik vind jullie na alle verandering in pakketten slecht bereikbaar. Ook vind ik op de hoenderse kade de pedagogische aanpak niet altijd even sterk. Er wordt geen intake gehouden wanneer je kind voor het eerst naar de bso gaat of een wen momentje afgesproken. Wat wel fijn is dat je gebeld word om samen te zoeken naar een aanpak voor je kind. En dit ook aardig opgepakt word. En dankbaar dat de wegwijzer een extra groep erbij krijgt en hierin dus vanuit yes ook goed voor gestreden is. Over het hoofdland zijn wij zeer te spreken en hierin merk je dat er met liefde naar de kinderen geken wordt en waar bepaald gedrag vandaan komt ipv het kind gelijk af te wijzen. Deze locatie zouden wij wel aanraden.

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw review en de aanbeveling van onze locatie Hoofdland. Wat enorm vervelend dat u geen intakegesprek heeft gehad! Als kinderen bij ons starten, ongeacht de locatie, is er een intakegesprek waarin o.a. het wennen wordt besproken. Wij hechten hier, net als u, veel waarde aan. Hier is duidelijk iets mis gegaan; onze excuses daarvoor! Onze pedagogische visie en cirkel zijn op alle locaties gelijk. Toch kan de uitvoering per locatie inderdaad iets verschillen. Wij sluiten namelijk zoveel mogelijk aan bij het onderwijs. Voor kinderen die op een andere school zitten dan de school bij de bso-locatie, zoals bij u, kan dit soms onhandig zijn. Dat realiseren we ons heel goed. Daarom zijn we erg blij met de uitbreiding van de groepen op het Hoofdland! Het spijt ons dat u slechte ervaringen heeft met onze bereikbaarheid. Wij staan juist graag klaar om alle ouders zo goed mogelijk te helpen en informeren. Onze klantenservice is altijd per e-mail bereikbaar en op vaste tijden ook telefonisch. Nu hebben we in het begin van 2020 wat pech gehad met de telefooncentrale en hebben de medewerkers vanaf half maart 2020 langere tijd thuis gewerkt ivm de coronamaatregelen, waardoor we telefonisch minder goed bereikbaar waren. Onze excuses daarvoor. We vinden het bijzonder vervelend dat u negatieve ervaringen heeft met onze organisatie en hopen u in de komende periode te mogen voorzien van vooral positieve ervaringen! Met vriendelijke groet en een fijne dag! Yes! Kinderopvang

Super fijne kinderopvang!

Beide kinderenltijd hier naar de opvang geweest, vonden het altijd heel erg leuk om naar toe te gaan. B|lije kinderen, blije ouders.

Hele fijne kinderopvang

Lieve dames op de groepen en altijd betrokken. 7 jaar met veel plezier gebruik gemaakt van het kinderdagverblijf. En straks gaat onze jongste ook naar de BSO. De oudste vindt het erg leuk daar dus dat gaat vast goedkomen.

• Informatie vanuit Yes!

Mijn kind heeft het enorm naar zijn zin

Wij hadden eerst het 40 weken pakket omdat ik lerares ben. Maar deze werd zo duur gemaakt dat we wel moesten omschakelen naar 52 weken. Dan gingen we ook meer betalen maar waren we alsnog goedkoper uit. De manier waarop dit is gegaan vonden we ook niet netjes. Daarnaast een 2e contract aangevraagd voor ons pasgeboren 2e kindje. Dat contract is al aangevraagd toen ik 12 weken zwanger was. Inmiddels is de kleine 2 maanden en weet ik nog steeds niet of zijn contract is goed gekeurd en of er straks plek voor hem is. Dit vind ik echt heel erg vervelend. Uiteraard wil ik hem op dezelfde locatie hebben als de oudste. Wanneer je de klantenservice telefonisch belt wordt je altijd erg netjes te woord gestaan en gelijk geholpen. De locatie Lindelaan is een prima locatie met lieve juffen. Mijn kind gaat altijd met veel plezier naar de opvang, dus dat is een goed teken. En in mijn ogen het belangrijkste, een plek waar hij zich veilig voelt.

Goede begeleiding

Goede opvang, handig in de schoollocatie. Ik zou alleen graag wat meer speelgelegenheid willen zien op schoolplein. (Dat is niet aan jullie) Meer groen om lekker te spelen. En wat meer variatie zoals bijv dans, theater, veel beweging en verkleden.

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.