Goede communicatie

Alles rondom het regelen van de opvang is helder. Tijdens de lockdown werd er duidelijk gecommuniceerd en als er verder wat is kan ik altijd bellen met de groep op locatie.

• Informatie vanuit Yes!

Fijn contact ondanks de COVID en gezellige mensen die goed met mijn kind om gaan.

• Klantenservice N.v.t.

Super medewerkers

Zijn altijd bereikbaar, denken mee en super voor mijn kids

• Informatie vanuit Yes!

I love yes! Kinderopvang...

Fijne opvang met leuke lieve mensen...

Snel, duidelijk en meedenkend

Altijd netjes te woord gestaan. Denken mee met de situatie

• Informatie vanuit Yes!

Klein schalige opvang met oog voor ieder kind.

Giulia is in de coronatijd gestart op het kdv. Ondanks alle maatregelen hebben wij toch iedere week een persoonlijk praatje, dat maakt dat wij Giulia met een prettig gevoel achterlaten. Groei en tips omtrent de ontwikkeling van Giulia worden gedeeld, maar een mindere dag of een foutje in de voeding wordt met net zoveel openheid gedeeld. Dat is heel fijn. Jullie laten in deze coronatijd een snelle communicatie zien. Soms zat nog op dezelfde avond als de persconferentie een mail in de inbox met hoe jullie omgaan met de nieuwe maatregelen.

• Informatie vanuit Yes!

Betrokken, geïnteresseerd en kind heeft het fijn

Half haar geleden overgestapt wegens verhuizing. Spannende stap omdat oude kdv ook fijn was. Geen moment spijt gehad. Medewerkers nemen de tijd, leren het kind goed kennen en weten wat er speelt. Denken mee, enthousiast en lief!

• Informatie vanuit Yes!

Bereidwillig, goede communicatie, zorgzame leidsters

Onze kinderen gaan met heel veel plezier naar de opvang. We hebben goed contact met de leidsters en de bereidwilligheid is groot.

• Informatie vanuit Yes!

Goede opvang, alles goed geregeld. Opvangmogelijkheden en bijbehorende kosten vreemd, echter zal dit wel aan de overheid liggen.

• Informatie vanuit Yes!

Fijne plek voor onze zoon

Lieve en hartwerkende leidsters. Onze zoon gaat met veel plezier naar de opvang. Ik vind de overdracht en informatie verstrekking weleens summier. Ik snap en respecteer de corona maatregelen en de korte overdracht, maar toch zou ik graag meer betrokken worden in wat mijn zoon doet als hij bij de opvang is.

Tevreden

Over kdv zijn we zeer tevrede. Betreft de bso ook maar wel erg veel wisseling van personeel welke vrij jong zijn momenteel

Prima betrouwbare opvang

Mijn dochter gaat met veel plezier naar de opvang, en wij brengen haar met een gerust hart. Hele lieve juffen en heel fijn hoe er aandacht is voor gezond eten.

Zorgzaam

Veel meer dan sec het woord ‘opvang’

Prima opvang!!

Enige opmerking is dat de uitjes in de vakanties, zoals in het verleden, kijkend naar de flyers van toen, niet meer gedaan worden. Deze opmerking gaat niet zo zeer over 2020 (vanwege Covid) maar sinds 2018/2019.

Tot nu toe tevreden

Tot nu toe tevreden. Helaas door corona weinig met de juffen kunnen praten. Dat is wel jammer.

• Informatie vanuit Yes!

Alle meiden zijn super aardig en doen ontzettend veel met de kinderen . Mijn kind komt altijd heel gelukkig thuis! Ik vind alleen dat ruil dagen continue worden afgewezen en je moet ze voor 2020 opgemaakt hebben .. nu gooien ze alles op Corona en dat vind ik best een slap excuus .. financieel is in het begin niet goed gegaan maar ze waren super aardig en hebben het uiteindelijk voor mij opgelost godzijdank.

• Informatie vanuit Yes!

Gezellige school met leuke leidsters

Mijn zoontje gaat met veel plezier naar school en komt altijd zo vrolijk er weer uit , dat zegt genoeg! Veel tijd en aandacht en voor schipperskinderen makkelijk om naar toe te gaan ook al is het aanmeldtermijn dan vaak kort

Vriendelijke leidsters

Hele fijne opvangplek, als het droog is spelen ze bijna altijd lekker buiten. Leidsters zijn erg lief en betrokken bij de kinderen maar ook duidelijk met grenzen stellen.

betrouwbaar

Ons dochtertje breng ik zonder zorgen. zij heeft altijd veel zin om naar de opvang te gaan, dus dat is een goed teken. lieve juffen die altijd lekker enthousiast zijn. ons dochtertje is gek op ze!

Geweldig!

Ik vind de bereikbaarheid van medewerkers op klanterservice super, als ik een mail stuur krijg ik heel snel reactie en de opvang van mijn dochter Noë is perfect en heel flexibel! Het contact met de locatie medewerkers is heel goed en super fijn/open. Ik ben dan ook zeer tevreden!

Fijne knusse opvang

Veel dezelfde gezichten.

• Opvangmogelijkheden N.v.t.

Lieve juffen & warme omgeving

De PM-ers zijn betrokken, liefdevol en zorgzaam. Al 5 jaar zeer tevreden! Helaas niet altijd positieve contactmomenten met de klantenservice. Bij het wijzigen van de pakketten begin 2020 is er niet meegedacht over aanpassing naar voordeliger pakket. Ook werd er niet goed meegedacht over wachtlijsten. Gelukkig werd dit wel waar mogelijk opgelost door de PM-ers.

Vetrouwd en betrouwbaar

Duidelijke communicatie, een stabiel team, een duidelijke aanpak en een net gebouw. Ik breng mijn dochter iedere week vol vertrouwen weg!

• Informatie vanuit Yes!

Lieve Juffies en mijn dochter heeft het altijd erg leuk op school.

• Informatie vanuit Yes!

Mijn kinderen gaan graag naar de bso

Dat is wel het belangrijkste. De medewerksters zijn ook top. Ik zou nog graag zien dat ze wat meer dingen organiseren voor de kinderen. Daarnaast ben ik zeer ontevreden over de prijsstijging in januari dit jaar van 23 procent!!!

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.