Fijne opvang, vriendelijke medewerkers

Het is een fijne opvang, alleen is het jammer dat je nauwelijks dagen kunt ruilen, gezien de opvang vol is. Daarnaast hoor je te laat of je kind wel of niet naar de opvang kan bij ruilen. Het niet kunnen ruilen resulteert in veel dagen die wel betaald zijn, maar niet kunnen worden afgenomen.

Tevreden, fijne lieve juffen

Ik ben zeker tevreden. Fijne opvanglocatie. Lieve juffen. Wat minder is, vind ik het ruilen van opvanguren Meestal krijg ik 1 dag van te voren of het goed of afgekeurd wordt. Dit is heel kort dag om opvang te regelen bij afkeur. Ik zou het logischer vinden als je je uren altijd mag ruilen (zelfde uren maar dan andere dag incidenteel) en aanvragen van incidenteel Xtra opvang is logisch.

Joy and happiness!

My son Lio loves spending time at daycare - he is happy whenever I come to pick him up.

• Informatie vanuit Yes!

Zonder zorgen laat ik mijn kind achter.

Leuke activiteiten

Mijn zoon gaat naar de BSO. Vaak hebben ze een activiteit. Vooral het koken, zoals jam maken, vindt hij leuk! De juffen zijn top!

Ben tevreden

• Informatie vanuit Yes!

Mijn dochtertje gaat met plezier naar de opvang. De dames zijn super lief, attent professioneel en zorgzaam. Kan mijn dochtertje met een gerust hart achterlaten.

Weinig flexibel

Ik sta al lang op een wachtlijst voor een extra dag opvang, ruilen gaat vaker niet dan wel. Ruilen hoor je pas een dag van te voren of het kan, maar dag van te voren aan vragen kan weer niet. Medewerkers kunnen vaak geen antwoord geven, want gaat via kantoor. Zo omslachtig en niet klantvriendelijk. De leidster zijn top!

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw kritische reactie. We vinden het bijzonder vervelend dat we u niet volledig van dienst kunnen zijn. Beperkte ruilmogelijkheden en het niet kunnen uitbreiden op uw locatie hebben dezelfde oorzaak, namelijk ons krappe personeelsbestand. We zijn hard bezig om dit aan te pakken door nieuwe toppers aan te nemen en slagen hier gelukkig goed in. Informatie over de uitbreidingsmogelijkheden gaat inderdaad via kantoor. De afdeling Planning is dagelijks bezig met het plannen en plaatsen van kinderen. Zij hebben als enige zicht op de einddata van contracten, opzeggingen en aanvragen. Hierdoor kunnen wij garanderen dat u altijd de meest accurate informatie krijgt en kunnen de medewerkers op de groepen zich volledig concentreren op de kinderen en de opvang op de locatie. Fijn te lezen dat u blij bent met met de toppers op uw locatie! We hopen u binnenkort te verblijden met goed nieuws over de gewenste uitbreiding. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Enthousiaste en toegewijde zorg voor onze kleine

Ons zoontje gaat er met veel plezier naartoe. We merken dat de begeleiding écht hart heeft voor het werk, naar ons gevoel doen ze elke dag weer net een stapje extra.

super tevreden

mijn zoontje zit op de peuterspeelzaal! hij heeft het super naar zn zin. het was in het begin heel erg wennen, voor zowel hem als voor mij. maar de medewerkers van Yes kinderopvang zijn voor ons beide erg lief, begripvol, en meedenkend geweest! ik ben ontzettend blij de keus gemaakt te hebben hem hier in te schrijven :)

• Informatie vanuit Yes!

Medewerkers zijn heel erg lief

Heel goede liefe juffen bij Yes heel erg tevreden mee

Topservice

Yes kinderopvang staat altijd klaar om de beste service te bieden en alle vragen te beantwoorden

Fijne opvang.

Lieve vaste leidsters, kinderen hebben het altijd naar hun zin.

• Klantenservice N.v.t.

• Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes! N.v.t.

Leuk

Mijn zoon geniet ervan om op de dinsdagen naar de BSO te gaan. Leuke en lieve leidsters. De kinderen kunnen diverse activiteiten doen en er is geen gedwongen sfeer.

• Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.

Betrokken vriendelijk personeel

De laatste maanden merken we war meer stabiliteit in personeel en wordt er meer ondernomen met de kinderen, meer uitdaging en persoonlijke aandacht. Erg fijn, want dit hebben we lange tijd gemist.

• Informatie vanuit Yes!

Fijne opvang met lieve pedagogisch medewerkers

Mijn zoontje van 1,5 komt met plezier naar de opvang. De medewerkers zijn lief en duidelijk naar hem. De kinderen spelen regelmatig buiten in de tuin en ze organiseren diverse activiteiten voor de kinderen. Te denken valt aan de Kinderboekenweek, opa en oma dag, feestdagen vieren ze uitgebreid. Het enige nadeel vind ik dat je pas vrij laat weet of een ruildag door kan gaan.

• Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

Begin minder omdat mijn zoontje geen vaste leiding had. Dat was voor hem erg verwarrend. Nu is dat gelukkig niet meer

Goeie opvang

Mijn dochter gaat nu al 2 jaar met veel plezier naar Yes! Kinderopvang (locatie Frits Vogel). Ze komt altijd met veel plezier die kant op en komt weer vrolijk thuis. Respect voor hun leraren.

Fijne opvang.

Kinderen hebben het er erg naar hun zin.

Goed!

Fijne medewerkers, mijn zoontje heeft het enorm naar zijn zin.

Kinderen niet voorop

De laatste paar jaar is de BSO achteruit gegaan. Kinderen staan niet meer voorop, maar allerlei regels. De kinderen gaan met tegenzin naar de BSO. Wat ons als ouders belast. Een kind van 4 die door drukte van ouders en kinderen moet lopen om naar een BSO juf te gaan die buiten het schoolplein staat, en dus afgeleid is en de weg "kwijt raakt" die wegloopt als ze bij de BSO juf staat, omdat er niet opgelet wordt. Regels over het buiten spelen en wanneer je wat mag.

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw reactie! We schrikken van uw ervaring bij het ophalen van de kinderen. Dit sluit niet aan bij wat u van onze dienstverlening mag verwachten. Wij gaan dit uitzoeken en waar nodig maatregelen nemen om dit te voorkomen. Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Hiervoor zijn regels nodig, als ook om aan de wet- en regelgeving te voldoen. Daarnaast is onze dienstverlening natuurlijk juist gericht op de kinderen, om ze een plezierige opvangtijd te bezorgen. Het kan soms zijn dat individuele kinderen een andere behoefte hebben. Ook daar staan wij uiteraard voor open. Daarover kunt u te allen tijde contact opnemen met de locatiemanager, zodat we samen de mogelijkheden kunnen bekijken. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Heel fijn personeel!

Onze dochter gaat 1 dag in de week naar de opvang, ze vind het er erg leuk en ze wordt er iedere keer weer met een warm hart ontvangen. Het buiten kunnen spelen is ook een enorm voordeel! Heldere informatie voorziening maar bovenal het personeel, de dames van de Beebies zorgen ervoor dat we onze kleine meid met vertrouwen naar de opvang brengen.

Prettig

Prettig en veilig

Goeie opvang

Heel vriendelijk personeel, goed bereikbaar.

Bedrijfsgegevens

Frits Vogelstraat 1

3333 BC Zwijndrecht

078 6121330

[email protected]

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.