Fijne groepsleiders maar enorm slechte service

Wij zijn overgestapt vanwege een verhuizing en de Yes is de enige optie in ons dorp. Wij hebben dus wel ervaring met andere kinderopvang en weten dus ook hoe het anders kan. De ruimtes waar de opvang is, zijn netjes en schoon. De buitenspeelfaciliteiten zijn heel erg goed. Er is veel ruimte. Wij hebben veel wisselingen gehad in de groep qua leidsters maar ze waren allemaal lief en kundig. De service is erg slecht. Ruildagen aanvragen is niet mogelijk, zelfs bij noodgevallen niet. Er wordt gezegd dat er te weinig personeel is. Maar als je dan voor dezelfde dag een extra opvangdag aanvraagt kan het opeens wel. Wanneer je hier dan over in gesprek wil gaan wordt er gezegd dat het niet hun probleem is en dat ruildagen een cadeautje zijn. Dit is niet zo, het is een service waar je extra voor betaalt. Het ouderportaal is belachelijk slecht ingedeeld. Hier moet echt eens naar gekeken worden. Ik moest in verband met studiedagen extra opvang aanvragen. Je zou verwachten dat je dit bij extra opvang aanvragen kunt vinden. Niet dus. Na het bellen met de klantenservice kwam ik erachter dat dit bij ruildagen staat. Daar gezocht en kon het ook niet vinden. Pas als je de juiste data invult komt er de optie studiedag te staan. Maar je ruilt dan je normale opvang (na schooltijd) voor opvang overdag, dat wilde ik niet. Ook met de leidsters kwam ik er niet uit. Zij vonden het ook heel raar en als ik het invulde zoals het moest volgens de klantenservice kwam het inderdaad verkeerd in hun systeem Zij hebben uiteindelijk de dag voor mij aangevraagd. Al met al ben ik blij met de leidsters maar vind ik de service erg slecht. Dit is wat ik van een hoop ouders ook terugkrijg.

• Informatie vanuit Yes!

Leuke locatie en top pmers!

Altijd heel open en spontaan. Mijn dochter heeft het ontzettend naar haar zin op de peutergroep aan de Beethovenlaan.

• Opvangmogelijkheden N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

Super lief met onze Mees en hij is altijd heel vrolijk bij jullie. Dat zegt genoeg voor ons :-)!

• Informatie vanuit Yes!

Fijne en goede ervaring met kinderopvang Yes.

Wij laten onze kind/kinderen altijd met een fijn en vertrouwd gevoel achter bij de opvang. En we merken dat ze het ook zelf erg na hun zin hebben en er met een goed gevoel zitten. Verder vinden we de communicatie naar ons als ouders toe vanuit de opvang ook goed, wat voor ons heel belangrijk is.

• Informatie vanuit Yes!

Fijne kinderopvang veel liefde voor de kinderen

Ik vind het een erg fijne kinderopvang en ook de meiden zijn allemaal super aardig en denken altijd mee. Soms is het alleen lastig om te ruilen ivm het personeelstekort, nu heeft half Nederland daar last van dus daar kunnen jullie niets aan doen. Alleen de app om te ruilen werkt niet naar behoren en dan krijg ik vanuit de klantenservice een hele uitleg hoe het werkt maar de app werkt niet naar behoren. Dit heb ik ook aan de dames van de groep laten zien dat ik er echt niets aan kan doen.

• Informatie vanuit Yes!

Betrokken medewerkers. Je laat met een gerust gevoel je kostbaarste bezit bij hen achter

De medewerkers van yes, locatie frits vogel zijn echt toppers! Ik kom inmiddels alweer 12 jaar over de vloer bij yes en ben slechts een enkele keer teleurgesteld in een medewerker. Dat vind ik een top prestatie. Het enige aandachtspunt vind ik ruildagen, deze zouden nog flexibeler moeten zijn. Ook wanneer je bijvoorbeeld een dag 4x zou ruilen, je hebt er voor betaald tenslotte. Dagen in vakanties zouden ook op korte termijn geruild moeten kunnen worden, mits de personele bezetting dat toelaat.

• Informatie vanuit Yes!

Geweldige en warme opvang!

Mijn dochter leert zo ontzettend veel op de opvang en heeft het onwijs naar haar zin. Altijd als ik haar ophaal zegt ze; het was leuk op schooltje mama. Dat zegt genoeg!

• Informatie vanuit Yes!

Voelt goed maar kan beter

Laat mijn dochter met een gerust gevoel achter maar we weten weinig van wat er zich afspeelt op de peuterspeelzaal. Kunnen ons niet echt vinden in de ‘geen nieuws is goed nieuws’ policy die wordt gehanteerd.

Fantastisch

Mijn zoon gaat elke dag lachend maar binnen bij yes.

Fijne, betrokken opvang

Mijn oudste 2 kids zitten al jaren bij Yes, en gaan ook al jaren met plezier ernaartoe. Mijn jongste zoontje zit sinds kort ook bij Yes, en ik heb altijd een veilig gevoel als ik hem weg breng. Alle meiden zijn erg lief en betrokken!

Fijne opvang!

Mijn dochter heeft het heerlijk bij Yes! De kleinschalige opvanglocatie vind ik erg prettig, de PMers erg betrokken en de sfeer bijzonder goed. Het is een veilige, fijne plek. Ik had geen betere keuze kunnen maken!

• Informatie vanuit Yes!

Lieve juffen en medewerkers op de klantenservice

Lieve juffen voor de kinderen.. ze doen ook altijd hun best als er een dag geruild moet worden of als je kind er een dag extra wilt brengen. Bij de klantenservice vind ik de medewerkers erg vriendelijk en meedenkend. Je kan er terecht voor elke vraag..

Redelijk.

Wordt weinig informat gegeven, niet altijd vriendelijk.

• Informatie vanuit Yes!

Super lieve leidsters die altijd met je mee denken en ondersteunen!

Wij zijn zo blij met de keuze om onze kids in een verticale groep te brengen, ze groeien niet alleen met elkaar op, maar ze leren ook met alle leeftijden te spelen. En de leidsters van de Lammetjes zijn echt toppers. Ze zorgen goed voor onze kids, we kunnen alles met ze bespreken, kortom we zijn gewoon super blij met jullie!

• Informatie vanuit Yes!

Fijne plek voor de kinderen

Fijne plek voor de kinderen waar ze met plezier naar toe gaan ook in de vakanties leuk programma

• Informatie vanuit Yes!

Zeer fijne omgang met de kinderen en goede communicatie

Goede medewerkers die geïnteresseerd zijn in de kinderen en goed communiceren met ouders. Fijne samenwerking.

Omschrijvin

Er is een goede leerschool. Maar ik wil dat ze meer aandacht besteden aan buitenlandse kinderen omdat mijn dochter daar pas een paar maanden gaat en haar voeten meerdere keren gewond zijn geraakt en helaas was haar teen een keer in de klas gekneusd en gekneusd en toen ik haar op school meldde Helaas , dit is weer gebeurd.

• Informatie vanuit Yes!

De juffrouw s zijn aardig alleen met sommige dingen kunnen ze een beetje beter opletten wel

In het algemeen gaat het prima , maar met sommige dingen kan er nog beter opgelet worden , met naar de toiletten gaan kinderen die dat wel aan geven kwa fruit ook als het kind het niet lust dan niet toe dwingen en toch stimuleren om wel wat te eten want aangezien dat de kinderen best lang op de peuterspeelzaal zitten en dat ze dan honger hebben. Kind verschil maar . En ook met buiten spelen er kan nog beter opgelet worden met natte broek of sokken mijn zoontje was helemaal door nat in plaats dat ze me opbellen van neem droge sokken en schoenen mee want mijn zoontje was wel ziek geworden de andere dag! Dus met sommige dingen kan er beter worden opgelet naar mijn mening.

• Informatie vanuit Yes!

Een opvang waar mijn kindjes blij heengaan én van terug komen

Hele leuke en betrokken opvang, pm 'ers doen veel leuke dingen met de kinderen. Ook zijn ze betrokken bij de ontwikkeling van de kinderen. Zeer laagdrempelig wat betreft feedback. Enige minpuntje: ik vind regelmatig de hygiëne van de kinderen niet goed: vaak krijg ik mijn kindjes terug met nog ontlasting op de anus .

Goede opvangg

Goede opvang, tot nu toe geen slechte ervaring gehad.

VERSCHRIKKELIJK!

Wanneer mijn zoontje een overvolle luier had werd hij niet eens verschoond waardoor hij luieruitslag kreeg. Dit een paar keer aangegeven werd er gezegd we verschonen alleen als hij gepoept heeft. Echt schandalig! Klantenservice zei alleen ja dat verscheeld per locatie. Nou NOOIT meer al zou het de laatste opvang zijn!

• Afhandeling financieel N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes! N.v.t.

Hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling. We zijn enorm verbaasd over de inhoud ervan en kunnen ons niet voorstellen dat dit over onze organisatie gaat. Op geen enkele plek in de organisatie is dit signaal bekend. Het klinkt ons heel vreemd in de oren en past totaal niet bij onze organisatie en werkwijze. Daarnaast maakt u al bijna anderhalf jaar geen gebruik meer van onze opvang en scheidden onze wegen zich in goede verstandhouding. We kunnen uw review dan ook op geen enkele manier plaatsen. Mocht u interesse hebben in wat wij wél voor u kunnen betekenen, bent u uiteraard van harte welkom om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet en een fijne dag, Yes! Kinderopvang

Hele fijne opvang!

Super veel aandacht voor de kinderen. Zorgzame medewerkers voor wie niks te veel is. Fijne meedenkende en vriendelijke klantenservice. Blij met deze opvang!

Lieve, meedenkende pedagogische medewerkers

Lieve, meedenkende pedagogische medewerkers

Kind wordt goed opgevangen

Wat ik fijn vind is dat ik mijn dagen kan ruilen. Goede opvang.

• Informatie vanuit Yes!

Goed behalve de afdeling financiën. Zijn weinig empatisch noch sympathiek.

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.