Fijne plek

Vriendelijk personeel en leuke activiteiten

Fijne opvang

Hele fijne opvang en communicatie

Opvang zelf prima

De opvang zelf en de medewerkers op de locatie zijn geweldig. Kind gaat altijd met veel plezier hierheen. Regels omtrent ophalen zijn wel erg omslachtig evenals de mogelijkheid om meer specifieke dagen/delen opvang af te nemen.

• Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.

Prima! Mijn dochter heeft het naar haar zin. Vriendelijke leidsters

Fijne leidsters, soms een leuk uitstapje en het belangrijkste: mijn dochter is er met plezier!

• Informatie vanuit Yes!

Ik ben tevreden over de opvang

Ik ben tevreden over de opvang, de kinderen hebben het naar het zin op de BSO. Paar tips/verbeterpunten/dingen die beter kunnen: * veel wisselingen in personeel, zou fijn zijn dat hier wat balans in komt, snap veel personeelstekort, maar wat structuur zou hier in wenselijk zijn. * mogelijkheid tot flexibel contract, met onregelmatige diensten nu heel vaak geen opvang nodig, maar betaal er nu wel voor. Soms door cursussen andere dagen nodig maar kan ik niet afnemen of bouwen, zie volgende punt. * en dat ruildagen eerder goed gekeurd mogen worden, is nu 2 werkdagen van te voren, maar hier kan ik als ouder niet op bouwen, als hij niet wordt goedgekeurd wordt. Dit zou minstens 2 weken van te voren moeten zijn zodat ouders nog mogelijkheid hebben naar alternatieven te kijken mocht opvang niet mogelijk is.

• Informatie vanuit Yes!

De hulp is goed, qua personeel vaker problemen maar waar niet in de opvang vandaar pas laat definitieve info i.v.m. extra bso bso. Dat zou voor mij fijner zijn als het sneller kan. Echter besef ik mij de problematiek en proberen ze in alles mee te denken.

• Informatie vanuit Yes!

Alleen maar goede ervaringen!

Het is een top opvang. Leuke mensen. Zijn goed voor de kids. Doen leuke activiteiten in vakanties. Ik heb alleen maar lof over Yes! Kinderopvang. Heb er nooit problemen mee of klachten over gehad. Staan altijd voor je klaar.

Positief

Fijne opvang met veel activiteiten voor de kinderen

Top!!!!

Super blij met yes Hendrik ido ambacht Super lieve mensen werken er Enige min punt ruildagen zeer kort van te voren maar andere kant is dat logies En leuk dat je soms foto's krijg in je mail als je op het werk bent. En dat jullie zoveel buiten spelen ook met water en zand daar is sven gek op ook thuis uren lang

• Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes! N.v.t.

Allemaal toppers die er echt voor de kinderen zijn!!

Onze zoon heeft het hier heerlijk! De dames op de groep zijn top!

Fijne opvang, vriendelijke medewerkers

Het is een fijne opvang, alleen is het jammer dat je nauwelijks dagen kunt ruilen, gezien de opvang vol is. Daarnaast hoor je te laat of je kind wel of niet naar de opvang kan bij ruilen. Het niet kunnen ruilen resulteert in veel dagen die wel betaald zijn, maar niet kunnen worden afgenomen.

Tevreden, fijne lieve juffen

Ik ben zeker tevreden. Fijne opvanglocatie. Lieve juffen. Wat minder is, vind ik het ruilen van opvanguren Meestal krijg ik 1 dag van te voren of het goed of afgekeurd wordt. Dit is heel kort dag om opvang te regelen bij afkeur. Ik zou het logischer vinden als je je uren altijd mag ruilen (zelfde uren maar dan andere dag incidenteel) en aanvragen van incidenteel Xtra opvang is logisch.

Joy and happiness!

My son Lio loves spending time at daycare - he is happy whenever I come to pick him up.

• Informatie vanuit Yes!

Zonder zorgen laat ik mijn kind achter.

Leuke activiteiten

Mijn zoon gaat naar de BSO. Vaak hebben ze een activiteit. Vooral het koken, zoals jam maken, vindt hij leuk! De juffen zijn top!

Ben tevreden

• Informatie vanuit Yes!

Mijn dochtertje gaat met plezier naar de opvang. De dames zijn super lief, attent professioneel en zorgzaam. Kan mijn dochtertje met een gerust hart achterlaten.

Weinig flexibel

Ik sta al lang op een wachtlijst voor een extra dag opvang, ruilen gaat vaker niet dan wel. Ruilen hoor je pas een dag van te voren of het kan, maar dag van te voren aan vragen kan weer niet. Medewerkers kunnen vaak geen antwoord geven, want gaat via kantoor. Zo omslachtig en niet klantvriendelijk. De leidster zijn top!

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw kritische reactie. We vinden het bijzonder vervelend dat we u niet volledig van dienst kunnen zijn. Beperkte ruilmogelijkheden en het niet kunnen uitbreiden op uw locatie hebben dezelfde oorzaak, namelijk ons krappe personeelsbestand. We zijn hard bezig om dit aan te pakken door nieuwe toppers aan te nemen en slagen hier gelukkig goed in. Informatie over de uitbreidingsmogelijkheden gaat inderdaad via kantoor. De afdeling Planning is dagelijks bezig met het plannen en plaatsen van kinderen. Zij hebben als enige zicht op de einddata van contracten, opzeggingen en aanvragen. Hierdoor kunnen wij garanderen dat u altijd de meest accurate informatie krijgt en kunnen de medewerkers op de groepen zich volledig concentreren op de kinderen en de opvang op de locatie. Fijn te lezen dat u blij bent met met de toppers op uw locatie! We hopen u binnenkort te verblijden met goed nieuws over de gewenste uitbreiding. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Enthousiaste en toegewijde zorg voor onze kleine

Ons zoontje gaat er met veel plezier naartoe. We merken dat de begeleiding écht hart heeft voor het werk, naar ons gevoel doen ze elke dag weer net een stapje extra.

super tevreden

mijn zoontje zit op de peuterspeelzaal! hij heeft het super naar zn zin. het was in het begin heel erg wennen, voor zowel hem als voor mij. maar de medewerkers van Yes kinderopvang zijn voor ons beide erg lief, begripvol, en meedenkend geweest! ik ben ontzettend blij de keus gemaakt te hebben hem hier in te schrijven :)

• Informatie vanuit Yes!

Medewerkers zijn heel erg lief

Heel goede liefe juffen bij Yes heel erg tevreden mee

Topservice

Yes kinderopvang staat altijd klaar om de beste service te bieden en alle vragen te beantwoorden

Fijne opvang.

Lieve vaste leidsters, kinderen hebben het altijd naar hun zin.

• Klantenservice N.v.t.

• Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes! N.v.t.

Leuk

Mijn zoon geniet ervan om op de dinsdagen naar de BSO te gaan. Leuke en lieve leidsters. De kinderen kunnen diverse activiteiten doen en er is geen gedwongen sfeer.

• Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.

Frits Vogelstraat 1

3333 BC Zwijndrecht

078 6121330

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.