Zie hieronder

Prima! Stefanie heeft het geweldig naar haar zin! Jullie organiseren altijd hele leuke dingen. :)

Goed geregeld

Goed geregeld en leuke medewerkers. Helaas wel 2 minpuntjes; Valt op dat er de laatste tijd veel verloop is qua medewerkers. Met de vakantie BSO staan er altijd leuke uitjes gepland, helaas is er één uitje leuker voor de kleinere kinderen en niet voor de grotere kinderen.

Vriendelijk en betrouwbaar

Lieve medewerkers en veel creativiteit in thema's en knutselwerkjes

• Informatie vanuit Yes!

Betrouwbare organisatie waar mensen werken met hart voor kinderen.

Wij zijn erg tevreden en brengen onze zoon met een gerust hart weg.

• Informatie vanuit Yes!

Ben tevreden met yes kinderopvang

M

Niet behulpzaam

Als je iets melden heb bij de locatie manager en die je doorverwijst naar klantenservice. Alvorens al gemeld dat men niet uit komt met de klantenservice dus daarom haar benaderde

• Informatie vanuit Yes!

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw kritische reactie. Het spijt ons te lezen dat u zich niet gehoord voelt. Dat past absoluut niet bij onze organisatie. Met iedere melding gaan wij aan de slag en waar mogelijk helpen we graag verder. Indien u dit niet heeft ervaren, vinden we dit bijzonder vervelend. Indien u behoefte heeft aan contact hierover, vernemen we dit graag van u. We zijn u heel graag van dienst. Met vriendelijke groet en een fijne dag! Yes! Kinderopvang

Persoonlijk & positief

De meiden die er werken zijn zo fijn en lief voor onze dochter. Altijd tijd voor een persoonlijk praatje, positief en sluiten goed aan op onze vraag. Wij brengen onze dochter graag naar deze opvang. Ook nu we verhuisd zijn en er wat verder vandaan wonen, rijden we er graag een stukje voor om.

• Informatie vanuit Yes!

Een betrokken fijne gezellige opvang

Ze zijn begaan. Vriendelijk. Betrokken. Mogelijkheid tot ruilen. Xtra opvang. Ik breng mijn dochter er al 7 jaar (eerst dagopvang nu bso) met een gerust gevoel naar toe. Mijn dochter heeft het er altijd naar haar zin.

• Informatie vanuit Yes!

Heel fijne, vrolijke en transparante opvang!

Zodra je binnenloopt voel je de warmte en gezelligheid. Ik weet gewoon dat er goed voor mijn kindjes gezorgd wordt en kan met een gerust hart weggaan. En dat gevoel wordt alleen maar bevestigd als ik zie dat mijn kindjes elke ochtend weer in de armen van één van de leidsters vliegen om even te knuffelen. Helaas is het met een tweeling soms wat lastig om extra opvang aan te vragen. Maar meestal gaat dit wel goed en komen we er wel uit!

Super goede service

Super goed en betrouwbaar, gezellig en mijn zoon heeft altijd zin in.

• Informatie vanuit Yes!

Fijne pedagogisch medewerkers die het belang van het kind vooropstellen

Positieve ervaringen, onze kinderen krijgen de aandacht zoals wij het graag zien. Bij YES zijn ze flexibel en zijn bepaalde dingen in goed overleg afgestemd. De kinderen hebben het goed naar hun zin en komen ook met positieve verhaaltjes thuis na een dag opvang. Locatie is wat verouderd maar al het benodigde is aanwezig en er wordt momenteel onderhoud aan het pand gepleegd.

• Informatie vanuit Yes!

We voelen ons altijd welkom ook met ál onze vragen

Te vroeg of te laat je wordt altijd hartelijk ontvangen! Er wordt altijd tijd gemaakt om dingen te bespreken.

• Informatie vanuit Yes!

Leuke leidsters en goede service.

Fijn dat er weinig tot geen wisseling is in leidsters. Altijd vaste gezichten op de groep. Enig nadeel is dat er weinig ruimte is voor een wissel dag voor mijn kind.

Geweldig!!!

Alltijd vriendelijk en vroolijk! Met veel zorg voor de kinderen!

• Informatie vanuit Yes!

Fijne opvang voor onze kinderen, met vriendelijke en meewerkende pedagogisch medewerkers

Met het altijd welkom pakket is dit een flexibele opvang. Mijn kinderen gaan er altijd met plezier heen. Zowel voor school, als na school. De pedagogisch medewerkers denken graag mee in oplossingen. Top team.

• Informatie vanuit Yes!

Fijne opvang voor onze zoon!

Onze zoon heeft het goed naar zijn zin tijdens de BSO. Er worden wisselende activiteiten aangeboden en tijdens de vakanties worden er leuke uitjes georganiseerd. De transparantie in de financiën zou beter kunnen evenals de mogelijkheden qua pakketten.

• Informatie vanuit Yes!

Goede opvang en vriendelijk leerkrachten

Goede opvang en aardige leerkrachten en erg behulpzaam en begripvol en vriendelijk

• Informatie vanuit Yes!

Leuke opvang, lekker veel buiten spelen en klein maar fijn.

Ik vind het een hele prettige opvang. Er word veel buiten gespeeld. Helaas weten we nooit echt wat ze allemaal doen op de opvang. Levi is nog vrij klein maar we hebben geen idee. Het enige minpunt vind ik in vergelijking met de opvang sol de watervlinder is dat zij iedere week foto’s ontvangen. Zo kunnen ouders ook zien wat er allemaal gedaan word en het is zoiezo leuk om foto’s te zien! Verder zou het ook prettig zijn als je een flexibel contract afneemt dat het meer flexibel is dan twee weken vooraf de dag doorgeven. Dit is in verband met onze werkzaamheden toch nog lastig. Wanneer een ruildag word afgekeurd is het best even puzzelen hoe dit op te lossen. We hebben een goed gevoel bij de opvang en hier leren kinderen zelf spelen. Ik zou het leuk vinden als ze ook eens buiten de poort komen en op bezoek gaan bij de bejaardentehuizen etc.

Gewoon perfect.

Altijd de vaste juffen, ze kennen je kind en zijn hier bij betrokken.

• Informatie vanuit Yes!

Erg blij met de meiden op de groep!

We zijn super tevreden over de meiden op de bso! Onze dochters gaan met plezier! Echter vind ik de communicatie vanuit het management naar de ouders erg matig. Zo zijn er, begin van dit jaar, flink wat personele wisselingen geweest. Dit is niet gecommuniceerd naar ouders. De meiden op de groep hebben hun best gedaan met briefjes op de deur, maar omdat onze dochters nauwelijks vso afnemen en zeer regelmatig zelf naar huis komen is dat grotendeels langs ons heen gegaan. Hierdoor stonden er voor ons ineens meerdere onbekende gezichten. Dat hebben wij als zeer onprettig ervaren. Ik vind het ook aan de locatiemanager om dit naar de ouders te communiceren en niet aan de pm'ers op de groep.

• Informatie vanuit Yes!

Geweldig kids hebben het erg naar hun zin

Fantastisch

Vriendelijk en goede personeel

Helaas slechter ervaring met administratie van Yes, willen niet meewerken en helpen met problemen.

• Informatie vanuit Yes!

Super opvang met lieve leidsters

Mijn zoon moest eerst even wennen maar heeft het nu onwijs naar zijn zin. Er worden in de vakantie leuke dingen gedaan en er is altijd even aandacht voor elk kind.

• Informatie vanuit Yes!

Lindelaan is een fijne locatie en leuke juffen

Opvang bij de Lindelaan vinden wij erg leuk, niet te massaal heerlijke buitenlocatie waar veel gebruik van wordt gemaakt het gehele jaar. Medewerkers zijn heel betrokken op de locatie. Klantenservice van YES heb ik minder positieve ervaring mee. Ze zijn heel aardig maar de antwoorden zijn verre van concreet in de beantwoording.

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.