Moeizaam met ruilen

Als ik een dag wil ruilen wordt er altijd erg slag om de arm gehouden. Ik zit met 4 kinderen op 3 verschillende groepen en ik wil niet pas 2 dagen van te voren willen horen of een ruildag akkoord is. Want als er 1 van de groepen niet kan, zit ik met een probleem. Daarnaast is de communicatie hier over erg moeizaam. Even overleg zou fijn zijn over of bijvoorbeeld een andere dag wel zou kunnen. Nu moest ik zelf overleggen met leiding ipv dat zelf onderling even overleggen.

• Locatiemedewerkers N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw review. We kunnen ons voorstellen dat het ruilen op dit moment niet altijd naar wens verloopt. Dat vinden we bijzonder vervelend. De oorzaak is de coronacrisis die helaas nog steeds aan de orde van de dag is. Doordat we regelmatig medewerkers niet in kunnen zetten in verband met ziekte of quarantaine, zijn we genoodzaakt om ruilaanvragen pas kort (twee dagen van tevoren) goed of af te keuren. Bij meerdere kinderen op verschillende groepen kan dit inderdaad heel hinderlijk zijn. Dat realiseren we ons. De tijdelijke ruilregels zijn ook voor ons ongewenst, maar helaas noodzakelijk om alle groepen van de opvang open te kunnen houden. Daarentegen is het nog steeds mogelijk om onbeperkt ruildagen aan te vragen en niet slechts een maximaal aantal dagen per maand of jaar. Ruilen is bij ons altijd gratis en onbeperkt, ook tijdens de coronacrisis. We hopen snel weer de reguliere werkwijze voor ruildagen te kunnen gaan hanteren. Met vriendelijke groet en een fijne dag, Yes! Kinderopvang

goede klantenservice

helpen goed als je een vraag heb, reageren ook snel. verder houden jullie ons op de hoogte voor goede informatie over corona en vakantiedagen. alleen contract aanpassen via de app ging wat moeizaam. ik zat te kijken bij het kinderportaal en kon niks aanpassen. dit kun je dus alleen bij het ouderportaal. met behulp van klantenservice is het uiteindelijk wel gelukt

• Informatie vanuit Yes!

Altijd leuk en enthousiast!

De medewerkers zijn altijd enthousiast en organiseren leuke activiteiten voor de kinderen. Mijn kind gaat met veel plezier.

Ontzettend fijne opvang.

Afgelopen jaar was het tijd voor BSO in plaats van kinderopvang. Onze dochter werd 4. De overgang verliep soepel, ook de leidsters zijn wederom erg leuk en lief. Het enige nadeel aan Yes! Zijn de pakketten die aanbieden. Die sluiten eigenlijk niet aan bij de wens van ons. En ik hoor dat mensen hier vaker tegen aan lopen. We nemen structureel veel te veel uren af omdat de prijzen anders de pan uit rijzen. Dat is eigenlijk het enige min punt. Verder is de bereikbaarheid en de service enorm fijn en denkt de klantenservice altijd ontzettend fijn mee.

Fijne opvang

Fijne opvang medewerkers denken mee en heel fijn om te horen hoe het is gegaan nemen hier de tijd voor. Als ruilen mogelijk is is dit geen probleem en met onregelmatige diensten is het fijn dat het ruilen mogelijk is.

Enthousiaste medewerkers die meedenken

Hele lieve enthousiaste juffen die altijd leuke ideeen hebben en leuk met de kinderen meedoen. Ze denken met je mee. Bedankt allemaal!

• Informatie vanuit Yes!

Geweldige enthousiaste lieve en geduldige medewerkers

Super fijne meiden die luisteren naar je verhaal, naar je kind en aansluiten bij wat je kindje nodig heeft.

• Informatie vanuit Yes!

Ze zijn vriendelijk aan de deur en mijn zoon gaat met plezier

Het is erg fijn dat mijn zoon met plezier naar de groep gaat. Wat ze precies leren is niet helemaal duidelijk.

Geweldig team!

Geweldig leuk team, Alle vertrouwen in jullie

• Informatie vanuit Yes!

Prima opvang met lieve mensen

Dankzij de lieve juffen heb ik er nooit problemen mee gehad om mijn kind achter te laten. Ik weet dat hij goed verzorgd wordt en genoeg aandacht krijgt. Ik vind de website wel erg ouderwets en onduidelijk. Dat is wel een puntje van aandacht. Maar dat is niet het belangrijkste. Het belangrijkste is de zorg voor ons kind, en daar zijn we dik tevreden over.

Top opvang

Mijn dochter heeft het erg naar haar zin op de opvang. Heb een goed gevoel bij de begeleiders.

Geweldig opvang

We kunnen niet ander beste opvang voor onze kinderen vinden, de juffen zijn geweldig, altijd lief en met een grote hart voor de kinderen.

• Informatie vanuit Yes!

Leuke opvang waar mijn kindjes altijd blij naar toe gaan

Goede opvang met betrokken medewerkers. Ze doen veel activiteiten met de kindjes. Ook staan ze altijd open voor feedback. 1 klein minpuntje: ik vind dat de hygiëne iets beter mag:vaak krijg ik mijn kindjes helemaal onder de snot in hun gezicht terug, of nog met beleg van het brood moment op hun handjes.

Prettig

Het is een zeer prettige opvang

• Informatie vanuit Yes!

Veel wisselingen en weinig uitdaging

Kinderen worden prima opgevangen. Wel is er veel wisseling van pedagogische medewerkers. Ik mis voor mijn kinderen ontwikkelingsgerichte activiteiten. Ze vinden het saai geven ze aan. Een tijd gelden konden ze kiezen uit verschillende activiteiten bakken, sporten en ontdekken. Dit wordt helaas niet meer aangeboden. Andere activiteiten zijn uiteraard ook goed.

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw review! Het spijt ons enorm dat u deze ervaring heeft. Te weinig uitdagende activiteiten past op geen enkele locatie en op geen enkele manier bij de kwaliteit waar onze organisatie voor staat, ook niet in coronatijd waarin niet alle activiteiten mogelijk zijn. Uiteraard gaan we dit waar nodig direct aanpakken. Daarom zijn we blij met uw kritische noot. Fijne dag en met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Top meiden zijn jullie!

Een hele fijne ervaring met de meiden van de opvang en BSO!!!

• Informatie vanuit Yes!

Kinderen gaan met veel plezier naar de bso

Wisselende activiteiten, ruime opvangtijden

Fijne opvang

De leidsters die in de klassen staan, heel fijn. Ze doen het ontzettend goed en je merkt ook dat je kindje zich snel hecht aan het team. je ziet de liefde van deze dames echt naar de kinderen toe en dat geeft je het gevoel dat je kinderen veilig zijn en dat ze het daar ontzettend naar hun zin hebben. De communicatie echter in de administratieve zin, laat nog wel te wensen over. Ik vind de inschrijf formulieren niet duidelijk, vanwege de lockdown werd er een uitbetaling gedaan, maar totaal geen idee waar dit op gebaseerd was. Uiteindelijk krijg je wel het antwoord als je er achter aan gaat, maar dit kan anders. Ook dat de klantenservice niet altijd bereikbaar is, maakt het soms wat lastiger.

• Informatie vanuit Yes!

Ik beveel opvang yes heerjansdam iedereen aan!

Erg fijne opvang, vaste gezichten en goede zorg voor mijn kind. Doen veel leuke en leerzame dingen. Mijn dochter gaat er heel graag naar toe.

Behulpzaam

Vriendelijk en duidelijk geïnformeerd. Geholpen om de tool juist in te vullen omtrent vakantieopvang.

• Opvangmogelijkheden N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Locatiemedewerkers N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

fijne ervaring met de opvang

fijne ervaring met de opvang sinds mijn zoontje er zit. ze geven alles duidelijk door hoe het is gegaan en je kan alles vragen.

Prima!

Mijn beide kinderen (7 en 8jr) gaan nu sinds de zomer op vr middag naar de BSO, waar zij het super naar hun zin hebben. Ze hebben altijd wel wat leuks gedaan, krijgen ook de vrijheid om zichzelf te vermaken. De locatie is prettig centraal gelegen en zij voelen zich erg welkom.

Ik ben tevreden.

Goede communicatie

Alles rondom het regelen van de opvang is helder. Tijdens de lockdown werd er duidelijk gecommuniceerd en als er verder wat is kan ik altijd bellen met de groep op locatie.

• Informatie vanuit Yes!

Fijn contact ondanks de COVID en gezellige mensen die goed met mijn kind om gaan.

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.