Hele fijne opvang!

Super veel aandacht voor de kinderen. Zorgzame medewerkers voor wie niks te veel is. Fijne meedenkende en vriendelijke klantenservice. Blij met deze opvang!

Lieve, meedenkende pedagogische medewerkers

Lieve, meedenkende pedagogische medewerkers

Kind wordt goed opgevangen

Wat ik fijn vind is dat ik mijn dagen kan ruilen. Goede opvang.

• Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

Goed behalve de afdeling financiën. Zijn weinig empatisch noch sympathiek.

• Informatie vanuit Yes!

Erg blij met zulke lieve dames

Mijn zoontje is altijd erg blij als hij weer naar de opvang mag. Er is goede communicatie, je kan altijd bellen en nooit het gevoel dat je te veel bent. Wij laten ons zoontje ( en binnenkort zoontjes ) met een gerust hart achter bij de dames. Ze krijgen gezond eten aangeboden en er worden leuke dingen gedaan op de groep, wat bij de leuke thema's past. Je word goed geïnformeerd als er wat gaat gebeuren.

• Informatie vanuit Yes!

Vriendelijk en competent meedenkend personen

Fijne medewerkers die allemaal erg liefdevol met de kinderen omgaan. Het is een fijne en veilige omgeving voor kinderen om zich te ontwikkelen.

• Informatie vanuit Yes!

Mijn zoon gaat er graag heen

Mijn zoontje gaat met plezier spelen. Er is veel aandacht voor hem en ik zie hem ontwikkelen.

• Informatie vanuit Yes!

Ons kind ziet yes als haar tweede thuis

Wij hebben een zeer positieve ervaring met Yes, onze dochter gaat met veel plezier naar de opvang toe. Er worden leuke activiteiten gedaan met de kinderen, ze worden met liefde ontvangen. Wij zouden het alleen fijner vinden als we iets meer informatie zouden krijgen over hoe de dagen gaan.

• Informatie vanuit Yes!

Hele fijne en betrokken opvang!

Hele lieve en betrokken medewerkers op de groepen.

Communicatie is matig

Communicatie van de locatie is matig tot slecht. Veel wordt niet doorgegeven (bijvoorbeeld tijdelijke opvang op andere locatie)

• Informatie vanuit Yes!

Fijne plek voor mijn kinderen

Er wordt echt gekeken naar de kinderen en hun behoeftes. Fijne opvang plek met lieve en betrokken medewerkers.

• Informatie vanuit Yes!

Fijne zorg voor mijn dochter

De meiden op de groep hebben het beste voor met mijn dochter. Ik laat haar met een gerust hart achter. Ze is altijd vrolijk en gaat met plezier naar de opvang. De verschillende soorten pakketten was voor ons een pré, zo konden we de opvang kiezen die het beste aansluit bij ons werk.

Fijne opvang!

Mijn dochter zit bij de Yes voor de vso en bso. De app werkt prima en nieuwe informatie wordt tijdig bekend gemaakt. Ik ben vooral ook ontzettend tevreden over de medewerkers. Mijn dochter gaat graag naar de opvang hier.

• Informatie vanuit Yes!

Fijne communicatie in woord en schrift!

Fijne medewerkers op gezellige groep. Leuk dat ze na elke ochtend een berichtje plaatsen!

• Informatie vanuit Yes!

Een leuke kinderopvang, maar de communicatie kan beter.

Ik vind het lastig dat de personeel wordt zo vaak verandert op de BSO elke jaar komen er nieuwe mensen en gaan andere weg zonder dat het doorgegeven wordt. Ik vind het jammer dat er geen foto's wordt gemaakt tijdens vakantie weken om een beeld te krijgen waar mijn kinderen mee bezig zijn. Tijdens school dagen hoeft de foto's niet want dan zitten ze maar kort op de BSO. Ik vind het jammer dat er zijn geen oudergespreken met de leidsters over hoe het gaat op de BSO. Ook vind ik het moeilijk om formulieren te vinden en ik snap niet waarom ze niet op de portaal zitten met de informatie van mijn kind. Ook jammer dat in de ouder portaal zit niet aangemeld welke mentor je kind heeft. Ik vind het jammer dat je kan geen berichten achterlaten in de ouderportaal voor de juffen, zeker in de corona tijd was het moeilijk om te weten waar je moest opgeven. In corona tijd vond ik het moeilijk dat ik mondeling iets moet doorgeven en dat het niet via een email of ouderportaal kon gebeuren. Wat een hoop werk voor jullie personeel! Soms is de contact op de telefoon moeilijk en nemen de leidsters niet op. Wel vind ik super leuk de activiteiten dat wordt iedere keer gedaan. Ik ben blij met de activiteit planning voor de zomer en dat het duidelijk staat aan gegeven wat gaat gebeuren en dat het altijd door gaat. Ik vind de medewerkers super creatief.

Super fijne kinderopvang!

Mijn kinderen gaan er altijd met plezier heen. Erg fijn personeel!

Duur en weinig flexibiliteit

Leuke bso als je perfect in de pakketten past. Indien je net buiten de boot valt is er weinig te regelen. Ook zijn ze erg duur, ruim een euro boven de vergoeding van de belastingdienst en dat tikt toch aan. Kind heeft het wel naar zijn zin dus dat is de rede waarom we gebruik maken van Yes!

Goede tijd gehad

5+ jaar gebruikt van Yes kinderopvang (groep de lammetjes) De medewerkers op locatie zijn altijd heel lief en betrokken geweest. De locatie zelf is leuk, voldoende speelmateriaal en een goed onderhouden buitenterrein.

• Informatie vanuit Yes!

Niet meedenkende klantenservice medewerkers + matige informatievoorziening kinderopvang medewerkers.

Ik was altijd erg tevreden over Yes toen mijn kind nog op de kinderopvang zat. Helaas, nu bij de BSO, een heel andere ervaring. Zowel op administratief als persoonlijk vlak (met de BSO medewerkers).

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons dat uw bso-ervaring niet overeenkomt met uw verwachtingen. Wij streven dezelfde hoge kwaliteitsstandaarden na, zowel op het kinderdagverblijf als op de bso. De coronamaatregelen maken het op dit moment wel ingewikkeld om het volledige programma te draaien op de bso en onze betrokkenheid bij ouders iedere dag weer waar te maken. Indien u specifieke punten heeft waar wij van kunnen leren, zouden wij het enorm waarderen als u deze punten mailt naar klantenservice@yeskinderopvang.nl. Dan gaan wij er graag mee aan de slag. Met vriendelijke groet en een fijne dag, Yes! Kinderopvang

Voor de kinderen een prima plek en een veilige plaats, bestuur amateuristisch

Positief: Prima leiding op de groep, kinderen krijgen divers aanbod in spelen en leren, er is veel aandacht voor het kind en de ontwikkeling Negatief: Bestuur is amateuristisch, matige communicatie en geen mogelijkheid tot aangaan van een persoonlijk gesprek. Ook ontbreekt een degelijke onderbouwing bij bijvoorbeeld een prijs / tariefaanpassing. Ouders worden niet gehoord / serieus genomen. Ook is het inzetten van ruildagen vrijwel nooit mogelijk.

Erg tevreden!

Wij zijn erg tevreden over de opvang. We kunnen onze kinderen met een gerust hart achterlaten

• Opvangmogelijkheden N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

Goed geregeld, fijn om bij jullie te zijn.

Onze dochter gaat steeds met plezier naar de dagopvang. Goed geregeld. Fijne pedagogisch medewerkers. Zorgen goed voor onze dochter en doen naast de dagelijkse dingen ook leuke & educatieve activiteiten passend bij de leeftijd. Gewoon fijn!

• Informatie vanuit Yes!

Heel tevreden over de opvang

Er werken allemaal onwijs lieve meiden waardoor elke opvangdag een feestje is voor de kleintjes

• Informatie vanuit Yes!

Fijne opvang met top pedagogisch medewerkers!

Ons zoontje gaat altijd met veel plezier naar de opvang en wij brengen hem met een fijn gevoel weg.

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.