Ruildagen 2 dagen van tevoren goed- of afkeuren is geen service, dit is oplichting. Er wordt betaald voor deze dagen en deze service. Er is dan wel een mogelijkheid om extra dagen af te nemen, want dan kan er extra personeel ingezet worden. Dat is letterlijk wat er gezegd is. Dan is er dus wel personeel?? Na 6 jaar ben ik rond aan het kijken om deze kinderopvang te verlaten. En zeker niet voor de meiden op de groep want mijn kinderen gaan al jaren met veel plezier hier naartoe.
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te lezen dat uw kinderen het naar hun zin hebben op de opvang. Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent met onze ruilservice én dat de informatie die u heeft ontvangen niet juist geïnterpreteerd is. Een aanvraag voor extra opvang beoordelen we op exact dezelfde manier als een aanvraag voor een ruildag. Het is dus niet zo dat een ruildag wordt afgekeurd terwijl dezelfde aanvraag als extra dag zou worden goedgekeurd. En al helemaal niet dat er dan automatisch ook extra personeel ingezet zou worden. Als u de informatie die u heeft ontvangen op deze manier heeft geïnterpreteerd, dan kunnen we ons voorstellen dat u dit een vreemde gang van zaken vindt. Maar deze interpretatie klopt dus niet. We begrijpen dat de termijn van afhandelen van een ruilaanvraag niet heel fraai is. Dit heeft echter een belangrijke reden. We willen en hebben de verplichting om de opvang die we contractueel met u en andere ouders hebben afgesproken, uitvoeren. Daar hebben we voldoende medewerkers voor nodig. Het exacte aantal medewerkers dat daarvoor nodig is, is afhankelijk van het aantal kinderen dat daadwerkelijk komt. Dat wisselt nogal eens en dat weten we pas als een kind wordt afgemeld. Zijn er meerdere afmeldingen? Dan kan er een medewerker 'over' zijn. Als blijkt dat er op een andere locatie een medewerker tekort is (bijvoorbeeld door ziekte), dan moeten wij deze medewerker inzetten om ook die groep open te houden. Wij kunnen dus niet eerder een ruilaanvraag in behandeling nemen, omdat we daarmee het risico lopen een groep te moeten sluiten. Dat vindt geen enkele ouder fijn en is ook niet wat wij willen. Voor de ruilservice betaalt u niets; u betaalt voor en heeft recht op de opvang zoals contractueel is afgesproken. U heeft geen recht op ruildagen, maar als het past op de groep dan hoort u een dag van tevoren dat uw kind op een andere dag dan de contractdag naar de opvang mag komen. We hopen u met deze uitleg een beter beeld te geven van de afwegingen en gevolgen. Uiteraard begrijpen we dat het fijner zou zijn als langer van tevoren duidelijk zou zijn of uw aanvraag goed- of afgekeurd zou worden. Dat kan weer op het moment dat we structureel meer medewerkers hebben. Met vriendelijke groet | Yes! Kinderopvang
Ik laat mijn kinderen met een gerust hart achter, en zij verwelkomen me eind van de dag altijd met een lach en willen dan eigenlijk niet naar huis...
Over de locatie (De Were en Hoendersekade) zijn we zeer tevreden! Onze dochter (3jr) gaat heel graag naar de opvang en naar de peuterschool van Yes! Kinderopvang. De pm'ers zijn allemaal heel lief, behulpzaam en flexibel. Ze denken altijd graag mee als er iets is. Ook de locatiemanager is heel fijn en staat ervoor open om mee te denken als er iets speelt. Zodra je de klantenservice / administratieve afdeling nodig hebt, gaat het allemaal iets minder vloeiend en flexibel. Dan kan vooral heel veel niet... Ook de mogelijkheden voor (een keer) ruilen zijn zeer beperkt, al snappen we dat dat ook deels aan de bezetting ligt. Maar de regel dat ze pas één dag van tevoren hoeven te laten weten of die dag doorgaat, is echt absurd en gewoon slecht beleid. Geef dan maar helemaal geen opties tot ruilen meer, want daar kun je toch niet op wachten? Maar dat is dus vooral beleid van Yes! breed.
Als er vragen zijn kunnen die gesteld worden en er wordt meegedacht. Activiteiten die worden georganiseerd zijn leuk.
Vind het alleen jammer dat er geen ouder app is zodat ik altijd opnieuw moet inloggen op de site als ik bijvoorbeeld mijn kind wil afmelden.
Als ouders heb je geen keuze als de opvang aan de school gekoppeld is. En daar wordt van geprofiteerd. Hoge tarieven en pakketopties die niet klantvriendelijk zijn.
We betreuren het dat u onze organisatie op deze wijze ervaart. Dit is niet wie Yes! Kinderopvang is en wil zijn. Met onze buitengewone betrokkenheid willen we zorgen voor kwalitatief hoogwaardige opvang tegen een zo scherp mogelijke prijs. Uiteraard moeten de hoge kosten om kinderopvang te organiseren binnen de vele verplichtingen die we hebben, betaald worden. Maar wij proberen wel de bruto uurtarieven voor ouders zo laag mogelijk te houden. Het hogere tarief betreft een pakket met weinig opvanguren. Daar tegenover staat een pakket met een lager bruto uurtarief en meer opvanguren. Hiermee ontzorgen we veel ouders voor een zo scherp mogelijk prijskaartje. Veel ouders ervaren dit juist als een bijzonder klantvriendelijk pakket. Het spijt ons dat u een onjuist beeld heeft van onze organisatie, de mogelijkheden en de kosten. Met vriendelijke groet | Yes! Kinderopvang
Mijn zoon is overgestapt naar YES! Kinderopvang en sindsdien gaat hij weer met plezier naar de BSO. Er werken betrokken medewerkers die de kinderen positieve persoonlijke aandacht geven. Er is voor ieder kind wel iets leuks om mee te spelen en ze doen verschillede activiteiten. Wij zijn erg blij met de overstap!
Schone en nette opvang. Wel erg veel wisselingen op de groep. Opvang is net een jaar open maar er zijn constant wisselingen op de groep waar mijn kinderen zitten. Hierdoor is het lastig afspraken maken of communiceren en voor de kinderen ook niet leuk aangezien ze net een band op hebben gebouwd of gewend zijn aan een medewerkster en ze dan vaak alweer vertrekt.
Wij zijn tevreden over de opvangmogelijkheden van Yes! Kinderopvang.
We hebben jaren genoten de bso,mijn dochter heeft altijd leuk gevonden in de bso
Ik had verwacht dat er tijdens de schoolweken een leuk programma zou zijn voor de kinderen. Maar eigenljk is het altijd redelijk hetzelfde. Kinderen kunnen spelen en wat knutselen. Daaarnaast is er de 'service' dat je dagen kan ruilen, maar dat is in de praktijk nooit mogelijk. De leidsters zijn wel erg lief.
Fijne Bso en fijne juffen :)
It was a pleasant experience. I would have just wanted more photo updates on a more frequent basis and a better app that allows you to see messages immediately and not just disappear once you click it. The staffs were accomodating although there were times when I asked for swap days that I couldn't be accommodated but I do understand that it is just not possible at that time. I like that there's a code at the door for safety of the kids.
My kid is happy and taken care of!
Lieve medewerkers, ze hebben zeer veel geduld met de kinderen en maken er elke dag weer iets moois van. Ik breng mijn zoon daar met een gerust hart.
Ons kind heeft het reuze naar der zin, elke vrijdag gaat ze met plezier naar de opvang.
Zielloze opvang met extreem inflexibele organisatie waar het niet gaat om de kinderen of hun werknemers maar alleen maar optimaal mogelijk geld verdienen. De leidsters doen hun best binnen de kaders.
Duidelijk netjes en vooral behulpzaam. Onze zoon heeft het altijd naar zn zin bij de bso. Ga zo door meiden op de vestiging botter.
Fijne opvang voor onze kinderen!
Ik vind het heel fijn dat het een kleinschalige opvang is met 3 groepen, en voornamelijk dezelfde juffen, al jaren. Zijn altijd heel erg lief voor de kinderen en denken mee! Heel erg blij mee
De contracten mogen wel wat simpeler. Elke keer twijfel ik welke contractvorm beter past of soms zelfs goedkoper kan zijn, als je een andere keuze maakt. Ook vind ik de app niet duidelijk en klantvriendelijk, ik vond de vorige versie veel fijner. Ik hoop dat hier nog wat aan gedaan wordt. Ik zou het ook prettig vinden, dat je ergens kan zien hoeveel dagen je nog tegoed hebt om op te nemen, door ziekte en vakantie.
Mijn ervaring als volgt; Leidsters kennen we niet. Er is nu een vaste meester die er altijd is die ook een praatje maakt. Het is ook duur.
Leuke begeleidsters, leuke activiteiten met de kids. Niks op aan te merken.
Met een gerust hart laat ik de zorg van mijn kinderen over aan de lieve dames van de BSO. Ze hebben veel aandacht voor ieder kind, en verzinnen altijd leuke dingen om te doen.
Juf Monica bied structuur, hierdoor weet mijn zoontje waar hij aan toe is. Hij beleeft de dinsdag en donderdag ochtend op de peutergroep als positief en verteld graag wat hij er allemaal heeft gedaan. Iedere dag zingen ze liedjes, eten ze fruit en spelen ze vaak buiten. Ik vind Monica ook een hele fijne juf in hoe ze dingen aan hem uitlegd verteld en de gehele omgang met mijn zoontjeen naar ons toe. Dit maakt dat hij ook de durf heeft om te gaan. Soms vind hij het nog best spannend.
Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.