super tevreden

mijn zoontje zit op de peuterspeelzaal! hij heeft het super naar zn zin. het was in het begin heel erg wennen, voor zowel hem als voor mij. maar de medewerkers van Yes kinderopvang zijn voor ons beide erg lief, begripvol, en meedenkend geweest! ik ben ontzettend blij de keus gemaakt te hebben hem hier in te schrijven :)

• Informatie vanuit Yes!

Medewerkers zijn heel erg lief

Heel goede liefe juffen bij Yes heel erg tevreden mee

Topservice

Yes kinderopvang staat altijd klaar om de beste service te bieden en alle vragen te beantwoorden

Fijne opvang.

Lieve vaste leidsters, kinderen hebben het altijd naar hun zin.

• Klantenservice N.v.t.

• Afhandeling financieel
  • Informatie vanuit Yes! N.v.t.

Leuk

Mijn zoon geniet ervan om op de dinsdagen naar de BSO te gaan. Leuke en lieve leidsters. De kinderen kunnen diverse activiteiten doen en er is geen gedwongen sfeer.

• Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.

Betrokken vriendelijk personeel

De laatste maanden merken we war meer stabiliteit in personeel en wordt er meer ondernomen met de kinderen, meer uitdaging en persoonlijke aandacht. Erg fijn, want dit hebben we lange tijd gemist.

• Informatie vanuit Yes!

Fijne opvang met lieve pedagogisch medewerkers

Mijn zoontje van 1,5 komt met plezier naar de opvang. De medewerkers zijn lief en duidelijk naar hem. De kinderen spelen regelmatig buiten in de tuin en ze organiseren diverse activiteiten voor de kinderen. Te denken valt aan de Kinderboekenweek, opa en oma dag, feestdagen vieren ze uitgebreid. Het enige nadeel vind ik dat je pas vrij laat weet of een ruildag door kan gaan.

• Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

Begin minder omdat mijn zoontje geen vaste leiding had. Dat was voor hem erg verwarrend. Nu is dat gelukkig niet meer

Goeie opvang

Mijn dochter gaat nu al 2 jaar met veel plezier naar Yes! Kinderopvang (locatie Frits Vogel). Ze komt altijd met veel plezier die kant op en komt weer vrolijk thuis. Respect voor hun leraren.

Fijne opvang.

Kinderen hebben het er erg naar hun zin.

Goed!

Fijne medewerkers, mijn zoontje heeft het enorm naar zijn zin.

Kinderen niet voorop

De laatste paar jaar is de BSO achteruit gegaan. Kinderen staan niet meer voorop, maar allerlei regels. De kinderen gaan met tegenzin naar de BSO. Wat ons als ouders belast. Een kind van 4 die door drukte van ouders en kinderen moet lopen om naar een BSO juf te gaan die buiten het schoolplein staat, en dus afgeleid is en de weg "kwijt raakt" die wegloopt als ze bij de BSO juf staat, omdat er niet opgelet wordt. Regels over het buiten spelen en wanneer je wat mag.

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw reactie! We schrikken van uw ervaring bij het ophalen van de kinderen. Dit sluit niet aan bij wat u van onze dienstverlening mag verwachten. Wij gaan dit uitzoeken en waar nodig maatregelen nemen om dit te voorkomen. Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Hiervoor zijn regels nodig, als ook om aan de wet- en regelgeving te voldoen. Daarnaast is onze dienstverlening natuurlijk juist gericht op de kinderen, om ze een plezierige opvangtijd te bezorgen. Het kan soms zijn dat individuele kinderen een andere behoefte hebben. Ook daar staan wij uiteraard voor open. Daarover kunt u te allen tijde contact opnemen met de locatiemanager, zodat we samen de mogelijkheden kunnen bekijken. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Heel fijn personeel!

Onze dochter gaat 1 dag in de week naar de opvang, ze vind het er erg leuk en ze wordt er iedere keer weer met een warm hart ontvangen. Het buiten kunnen spelen is ook een enorm voordeel! Heldere informatie voorziening maar bovenal het personeel, de dames van de Beebies zorgen ervoor dat we onze kleine meid met vertrouwen naar de opvang brengen.

Prettig

Prettig en veilig

Goeie opvang

Heel vriendelijk personeel, goed bereikbaar.

Super fijn

Onze oudste zoon gaat telkens met groot plezier erheen. Fijne groep met fijne medewerkers!

Lief zorgzaam personeel

Lief zorgzaam personeel. Goede communicatie. Mijn kinderen gaan met plezier naar de dagopvang en BSO. Alleen jammer dat de ruildagen zelden goed gekeurd worden bij de dagopvang.

Fijn en huiselijk

Mijn dochter gaat nu al 2 jaar met veel plezier naar Yes! Kinderopvang (locatie Frits Vogel). Ze komt altijd met veel plezier die kant op en komt weer vrolijk thuis. Soms hebben de medewerkers het wel zwaar met de persoonlijkheden van de kinderen, maar des te meer respect voor hun.

• Informatie vanuit Yes!

Geweldige opvang, vol vertrouwen laat ik mijn kinderen in goede handen achter.

Lieve, goede leidsters, doen leuke dingen met de kinderen en kennen ze goed. Jammer dat er een wachtlijst is op 1 van de dagen, anders had ik ook daar graag gebruik gemaakt van de opvang.

Super fijn!

Wat een fijne lieve pm'ers werken hier. Onderling lijkt het beter geregeld te zijn dan bij mijn oude opvang. Het personeel komt relaxer over. Heel professioneel en behulpzaam. Ga zo door!

Mijn kind is blij.

In het begint huilde ze heel veel maar nu is ze heel blij op school dagen.

Erg fijne 2e thuisplek

Goed opvang: Leuke activiteiten voor de kinderen, goed aandacht, gezond eten, en fijne, warme juffen. Sinds onze oudste wel veel veranderd op administratief gebied.. prijzen enorm gestegen, soms uitval dagen ivm tekort personeel, meer inval personeel, geen zekerheid op plaatsing nieuwe kinderen, ruilen dagen kan bijna niet

• Informatie vanuit Yes!

Fijne medewerkers die warm en waardevol zijn voor je kind.

Oog voor je kind. Leuke activiteiten worden er gedaan met de kinderen op de groep. Verschillende thema's die aansluiten bij de kinderen. Een fijne locatie, kleinschalig, veel binnen- en buitenruimte. Medewerkers kennen de kinderen goed en stralen warmte uit.

• Informatie vanuit Yes!

Een heerlijk verblijf voor de kinderen

De dag opvang was echt super . Onze zoon heeft er veel geleerd en genoten . De leidsters zijn ook allemaal super lief . Nu zit hij op de peuterspeelzaal en dat is ook super leuk .hij gaat er met plezier heen . Echt een aanrader.

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.