Met pijn in ons hard gaat onze dochter hier weg, i.v.m. verhuizing. Hele fijne kleinschalige opvang, met lieve juffen en genoeg ruimte om lekker te spelen. Iedere dag kijken we weer uit naar de leuke update via de app over wat ze die dag gedaan en geleerd hebben met leuke fotootjes.

• Veiligheid

Betrokken, vriendelijke en gezellige opvang!

Bij Bloem zijn we zeer vriendelijk, open en geinteresseerd ontvangen. Iedereen doet erg haar best om je kindje te leren kennen en er een leuke dag van te maken met elkaar. Ook zijn ze heel betrokken bij het gezin en de ouders. Echt een aanrader!

Very good daycare

My daughter went to bloem for almost a year and we were very happy with them. The staff is really nice and friendly and my daughter felt really comfortable there.

Top Daycare!

My baby has started going to Bloem since 6 months. She has been a difficult child to adapt but people at Bloem have been fantastic. They have been super patient and gone out of their way to make sure she settled 100%! I love how the days are structured. Loads of new activities everyday Food wise is also a perfect place: healthy food! The place itself is also very clean and well kept! Communication is clear and i love all the pictures they upload everyday in the personal app! All in all, i think this is one of the best places to leave your baby at! Great compliments to everyone working there! Thanks for the great time!

Liefdevolle en professionele opvang

Onze dochter heeft jarenlang een fantastische tijd bij Bloem gehad. De leidsters hebben haar een hele bijzondere, liefdevolle en professionele begeleiding gegeven in haar ontwikkeling. Communicatie, persoonlijke aandacht en algehele zorgzaamheid zijn absoluut top. In het bijzonder Becca, Amber en Ilse zijn voor onze dochter een verlengstuk van het gezin geweest en hebben haar een onvergetelijke tijd bezorgd.

• Veiligheid

Zo’n opvang krijgen we niet snel meer terug.

Omdat we gaan verhuizen moeten we helaas ook afscheid nemen van Bloem. De afgelopen 6 jaar hebben alle drie onzen jongens bij Bloem gezeten. Altijd hebben we ze met een volle 100 procent vertrouwen gebracht. Naast dat de kinderen veel liefde kregen werden er altijd veel leuke activiteiten met de kinderen gedaan. Vooral het nauwe contact die we altijd hebben gehad met alle medewerkers van Bloem was echt fantastisch. Ik raad dan ook iedereen aan om haar of zijn kind naar Bloem te brengen. We gaan jullie hee erg missen, dank voor de fijne jaren die jullie ons en onze kinderen hebben gegeven.

• Veiligheid

Het belangrijkste is vertrouwen.

Met veel vertrouwen heeft Bloem de afgelopen 6 jaar mijn 3 zoons achtereenvolgens een goede voorbereiding gegeven op een leven op school. Bloem heeft altijd met veel liefde, aandacht en interesse onze kinderen helpen opgroeien in de eerste fase van hun jonge leven.

Bloem is geweldig!

Voor kinderen een veilige omgeving, zeer veel leuke activiteiten en lieve juffen. Onze zoon heeft bij Bloem geweldige jaren gehad. Als ouder hebben wij hem daar altijd gelukkig gezien.

• Veiligheid

Zeer prettig gevoel om mijn kind bij Bloem achter te laten. Ze zijn heel kundig en communiceren goed m.b.t. de gebeurtenissen van de dag.

• Vestiging: Roerstraat

Mijn zoontje heeft het heel leuk gehad op Bloem! Het was er netjes en schoon. Regelmaat voor de kinderen. De juffen waren ontzettend lief,hij mist ze af en toe nog. Zeker een aanrader! liefs Michelle

• Vestiging: Roerstraat

Heel positief, we hadden niet beter kunnen wensen!

• Vestiging: Waalstraat

Met veel liefde en zorg hebben de begeleidsters van Bloem onze zoon opgevangen tot 1,5 jaar (hierna verhuizing). We zijn erg blij met onze keus; andere opvangen in de buurt hadden niet dezelfde kwalitatieve uitstraling. De nodige aandacht en opvoeding, rust en speelruimte hebben wij en ons kind als zeer prettig ervaren.

Heel goed, erg tevreden

• Vestiging: Waalstraat

Geweldige kinderopvang. Lieve en hele kundige leidsters. De focus van hen is om je kind iedere keer weer een leuke en leerzame dag te bezorgen. Dit wordt ook zeer goed aangestuurd vanuit kantoor. Altijd bereid om mee te denken en mee te plannen. Ik ben Bloem enorm dankbaar voor de afgelopen jaren en kan het iedereen aanbevelen.

• Vestiging: Trompenburgstraat

Wij hebben onze dochter elke dag opnieuw met veel plezier en vertrouwen naar Bloem III (Waalstraat) gebracht. Het is een ontzettend prettige en lichte locatie waar het schoon en veilig is maar waar ook gewoon gespeeld kan worden. De leidsters zijn ongelofelijk kundig en liefdevol. Ook het contact met Marlies was altijd heel erg prettig en professioneel. Kortom wij hebben een hele goede ervaring met Bloem III en verlaten vanwege een verhuizing met pijn in ‘t hart deze geweldige opvang.

• Vestiging: Waalstraat

Na een periode van 11 jaar en drie kinderen sluiten we nu de kinderopvang periode af. Alle drie onze kinderen gingen met veel plezier naar Bloem en wij lieten onze kinderen daar altijd on het volste vertrouwen achter. Dat is al die jaren zo geweest en die constante kwaliteit en nooit ook maar een kreukje in het vertrouwen is een topprestatie van formaat. Natuurlijk zijn de leidsters daar het allerbelangrijkste in. Ze zijn niet alleen warm en lief en professioneel, maar ook - heel fijn - al heel lang bij Bloem. We nemen net afscheid van Britt die al onze drie kinderen van 0-4 jaar heeft verzorgd. Dank zij haar en de anderen hebben onze kinderen een geweldige start gehad. Dank jullie wel voor alle goede zorgen! Ik kan Bloem van harte aanbevelen bij iedereen.

• Vestiging: Roerstraat

Goed en gedreven personeel met oog voor kinderen alsmede de ouders van de kinderen.

• Vestiging: Waalstraat

Echt super blij met het kdv bloem! De leidsters zijn erg kundig en heel lief met ons zoontje.

• Vestiging: Roerstraat

Voelt als heerlijk plekje voor mijn kind. Goede communicatie en duidelijke afspraken. Leidsters zijn fantastisch!

• Vestiging: Roerstraat

Lieve leidsters, denken mee met je. Vanaf begin af aan goed gevoel gehad. Ons zoontje gaat altijd met veel plezier naar de creche. Ook zijn ze flexibel en willen altijd even kijken of het lukt om te ruilen etc als dat nodig is. Ook kantoor goed te bereiken.

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.