
Prima partner de afgelopen 13 jaar!
Ik vind dat men pro-actiever kan/mag/moet handelen.
Prettig contact met betrokken mensen, altijd deskundig advies!
Ik hou van Michel
vanwege onze persoonlijke adviseur hebben we het met de administratie een stuk makkelijker. Ook met de administratie hebben wij goed contact waardoor het allemaal zeer vlot verloopt. goede terug koppeling.
gaat goed hoor!
We hebben vaak het gevoel dat we er even bij gedaan worden. En misschien is dat ook wel zo gezien de prijs. Om concreet te worden, we moeten vaak lang wachten op antwoord of nogmaals vragen. En er is voor ons gevoel geen betrokkenheid bij ons als bedrijf. Zo leveren we de cijfers altijd op tijd in, maar worden de totaalbedragen pas maanden later doorgegeven. Zoals bijvoorbeeld mbt de inkomstenbelasting 2017. Die moet ik als SalesStriker nog afdragen, maar we wachten nog steeds op de aanslag. Ook al waren we op tijd met de cijfers. Positief is dat we kunnen appen en dat het linksom of rechtsom altijd wel goed komt.
Vind dat ze erg ingewikkeld werken moet makkelijker kunnen iedereen laten werken in exact gaat sneller voor ons en voor de medewerkers van planee
mailverkeer was een ramp, gelukkig loopt het weer, kunnen jullie niks aan doen (google's schuld), maar was uitermate storend, ik vond de wijzigingen van de bonnen-app niet goed gecommuniceerd, ik blijf basecone lastig vinden om te volgen wat er gebeurt, vind het lastig om te beoordelen of de controle dan voldoende is, ook omdat er wat fouten in bleken te zitten... kortom, de ICT is vaak een bron van ergernis, ben denk ik meer een type dat wat persoonlijke aandacht nodig heeft, Michel maakt veel goed.
er word weinig gecommuniceerd , advies mbt tot cijfers of de verwerking ervan is helemaal niet gegeven
Ik zou graag bijv 1 x per kwartaal iemand willen spreken over hoe het nu gaat m.b.t. belasting en kosten die eraan komen.
in korte tijd goede ervaringen , wil alleen graag nog antwoord over IB aangifte 2017 (middelen)
als je ze belt of mailt krijg je snel reactie terug met een antwoord waar je altijd wat mee kunt. het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je erg lang moet wachten op de jaaropgaven.
Heb nog steeds het gevoel dat ik er meer werk aan heb dan eerst. Inscannen verzenden goedkeuren.... en dan als ik even iets terug wil zoeken if ik het wel of niet heb ingezonden voelt dat ook zo. Is niet 1 druk op de knop of in mijn boek ingeschreven fakturen checken. Maar zal ook het onwennige wel zijn en het feit dat je het niet in je hand hebt
Ik ben nog een beetje aan het zoeken bij wie ik wat moet neerleggen...maar daar wordt goed naar geluisterd
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.