Filters

8

Prima

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet geweldig.

Ik vind dat er te weinig contact is. Ook over de Corona maatregelen niets gehoord of het bij mij van toepassing is. Denk dat het voor zzpers niet interessant is om zaken met jullie te doen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Tevreden!

Ik ben enorm blij met de portal die ik ten allen tijden kan inzien. Daarnaast als ik vragen heb, worden deze snel opgepakt of uitgezet binnen de organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

top

super top

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk en fijn contact

Weten waarover ze praten, deskundig, goede communicatie, zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Zeer duidelijk, overzichtelijk, meedenkend. Fijne mensen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werken snel

Plezierig contact en reageren snel!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle en accurate afhandeling van mijn adm.

Alle vraagstukken worden direct opgepakt en krijg duidelijke feed back indien nodig/ gevraagd. Prijs/ kwaliteit is prima. Ik heb wel 1 opmerking, persoonlijk contact in de vorm van een bezoek aan huis/ winkel is m.i. noodzakelijk. Dat mis ik echt. Bij een "keukentafelgesprek" kun je vragen/ informatie uitwisselen welke voor beide partijen van belang kan zijn. Daarnaast is persoonlijk contact een must in deze digitale wereld. Voor mij is dit een must in de dienstverlenende sector waar te makkelijk aan voorbij wordt gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed advies

Goed service staan altijd klaar voor een goed advies

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben een tevreden klant

Ben tevreden over hoe het gaat. Vragen worden altijd beantwoordt. Er is bijna geen persoonlijk contact waardoor er geen mogelijkheid is om adviezen te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer betrokken en kundig.

Goede en snelle service, meedenkend en een persoonlijk betrokken. Ze kennen je echt als klant en zijn bereid het uiterste voor je te doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundig en alle aandacht en tijd!

Deskundig en alle aandacht en tijd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrokken, korte lijnen en verstand van zaken!

De mensen zijn heel betrokken, korte lijnen met vaste contactpersonen die verstand van zaken hebben. Heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

beste accountant tot nu toe en ik ben al meer dan 30 jaar zelfstandig

Zeer gedreven mensen die je in alles bijstaan waar je behoefte hebt en ook perfecte verwerking van data en mogelijkheid tot informatie verkrijgen online. Zeer aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon super goed, als ik een vraag heb krijg ik altijd direct antwoord

Jullie gaan netjes te werk en ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Planee verzorgt mijn cijfers prima.

Al jaren verzorgt Planee mijn boekhouding, belastingaangiftes en jaarcijfers. Dat werkt voor mij prima door de korte lijntjes met de mensen binnen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Doen netjes hun werk, maar voel me een nummertje.

Tot zo ver heeft planee group veel voor mij betekend. Helaas nadat Nick van den Heuvel besloot te vertrekken heb ik gemerkt dat ik midner wordt geholpen als vroeger en dat de vraag om even terug te bellen meerdere malen worden vergeten. Daarnaast merk ik dat er behoefte is voor mij om mijn boekhouding volledig digitaal te doen. Alleen je boekhoudingsbonnen via een systeem uploaden vind ik niet genoeg. Een overzicht van je winst, omzet, gemaakte kosten erbij zou handiger zijn en dat je via dat systeem sneller kan schakelen met je boekhouder.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
5

onduidelijk wie waarvoor verantwoordelijk is

Wat ik prettig vind is dat ik een aanspreek punt heb voor lonen en een voor administratie. Linda en Dinneke, zijn geweldig. Ze hebben geduld met mij en leggen alles 10x uit mocht dat nodig zijn. Wat ik wel erg vervelend vind is dat mijn jaar rek altijd zo laat klaar is, okt 2019 kreeg ik pas het concept jaar rek 2018 (veel te laat vind ik). Ook zou ik veel meer contact willen zien vanuit planee mbt belasting zaken. Naar mijn mening zitten jullie daar niet genoeg bovenop, waardoor en wellicht achterstanden en onduidelijkheden ontstaan of dat ik voordelen misloop.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
4

Te laat met jaarekeningen

Mijn jaarrekening is weer te laat jammer en dat er niet een terug koppeling is als je er om vraagt

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
3

Ontevreden

Allereerst Ik ben heel blij met Dineke en Paula. Die geef ik beiden een dikke 10.. Alleen is er onvoldoende inzicht en aandacht per winkel. De bijtelling auto die te laag is en ik jullie daarvoor blindelings zou moeten vertrouwen dat dit goed gaat. Oplopende rekening courant , waar niet uitleg over gegeven wordt. Lijfrente uitkering waarover ik inkomstenbelasting moet betalen , wat logisch is maar advies van jullie naar mij over bv per maand mee laten lopen met salaris is nul. Kortom zeer ontevreden en ben Blij (waar ik helaas wel extra kosten voor moet betalen) dat ik een externe belasting adviseur heb die hier wel goed advies ingeeft .

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
10

Zeer tevreden

Erg vriendelijk en behulpzaam. Hebben geduld en denken mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
8

goede communicatie

Naast een geavanceerd automatisering systeem ,is er toch ruimte voor het persoonlijk contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
10

Betrokken, deskundig, accuraat, ondernemend

Michiel Tijhuis en zijn mensen verpersoonlijken de professionele manier van samen werken die ik van een dienstverlener verwacht. Helder wie waar verantwoordelijk voor is, intelligente oplossingen voor de soms lastige puzzels waar ik als start up en scale up ondernemer voor kom te staan, no nonsense in de uitvoering van gemaakte afspraken, het er samen over kunnen hebben. Wat wil een ondernemer nog meer? Respect voor het hele team voor de wijze waarop jullie met de digitalisering meebewegen en dit verbinden aan persoonlijke service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
6

Heb het gevoel nog steeds dat ik meer werk heb dan vroeger, en mis een stukje personalisatie

Wat ik jammer vind is dat we als 1 gezien worden. Ieder bedrijf heeft zijn eigen wensen en voorkeuren. Dus je kunt niet bij iedereen hetzelfde eisen. Daarbij blijft het ook dat we klant zijn. Soms voelt het meer alsof we in dienst zijn jammer genoeg. Terwijl je meer klantenbinding krijgt als je daar wat makkelijker in zou zijn. We betalen er namelijk ook genoeg voor. Wil hier wel een kanttekening bij maken. Ik werk met Hennie , en ben daar super tevreden over!! Echt iemand die meedenkt! Maar ook jullie tegeltjes uit moet voeren . Dus wil wel duidelijk maken dat het echt niet aan haar ligt. Maar aan de flexibiliteit om de klant hun persoonlijke wensen te beantwoorden

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.