ik laat mijn administratie al jaren beoordelen en deels uitvoeren bij Buro Freecon. Ik sta altijd versteld van de enorme snelheid waarmee Gerrit van der Scheer reageert, of het nu vragen zijn of de controle van mijn BTW-administratie. Gerichte vragen en oplossingen, goede aanbevelingen en een hele pretige samenwerking. Ik zou het elke ZZP'er aanraden!

• Betrokkenheid

Het fijne aan Freecon is de snelle communicatie. Een vraag is altijd dezelfde dag nog beantwoord. Ik waardeer vooral de persoonlijke benadering en het meedenken in vraagstukken en financieel voordelige constructies.

• Betrokkenheid

Zeer ervaren en betrokken professionals!

• Betrokkenheid

Ik heb een goed ervaringen met buro freecon. Leuke gesprekken en spreken duidelijke taal.

• Betrokkenheid

Altijd fantastisch geholpen, staan voor je klaar en komen met oplossingen! Een aanrader.

• Betrokkenheid

Buro Freecon doet sinds 2014 mijn aangifte IB (ik ben zzp'er) en Gerrit reageert altijd snel op mails, verwerkt deze vlot en denkt proactief mee. Echt heel fijn!

• Betrokkenheid

Voor ons is Gerrit van der Scheer iemand die duidelijk communiceert, ondersteunend en adviserend is. Als je een vraag of gegevens nodig hebt volgen deze snel. Door onze administratie bij hem onder te brengen kunnen wij ons volledig richten op onze werkzaamheden. Wij raden een ieder aan om een gesprek aan te gaan met Gerrit van der Scheer om te kijken of hij wat voor je zou kunnen betekenen.

• Betrokkenheid

Gerrit is een zeer betrokken en kundige boekhouder. Een hele fijne man om mee te werken, komt zijn afspraken na en Is prettig in de omgang. Gerrit bedankt voor je hulp en input!

• Betrokkenheid

Bij Buro Freecon wordt er met de ondernemer meegedacht, en wordt de boekhouding pico bello bijgehouden en verwerkt. Ook de jaarstukken zijn in orde en snel geleverd.

• Betrokkenheid

Afgelopen jaren staat Freecon mij echt bij. Mijn boekhouden deed ik zelf en was een puinhoop. Gerrit en zijn collega's hebben vakkundig alles recht getrokken. Ook voor betere communicatie met de fiscus ben ik goed geholpen.

• Betrokkenheid

Snelle beschikbaarheid. Deskundig advies, na deze afspraak ging ik met een goed en gedreven gevoel weer weg. Zeer deskundig

• Betrokkenheid

Als Kunstkring en Kunstuitleen Capelle zijn wij uitstekend geholpen door Buro Freecon met het herstructureren van de boekhouding na een plotseling opstappen van het voltallige bestuur en boekhouder/penningmeester. Nu werken we prettig samen en zorgt Freecon voor het bijhouden van de boekhouding.

• Betrokkenheid

Gerrit is een zeer doortastende, ervaren en sympathieke boekhouder/administrateur. En vooral n hele goede mede ondernemer. Met alleen een goede boekhouder kom je er als ondernemer nl. niet. Je moet iemand hebben die mee- EN vooruit denkt. Die jou helpt met je cashflow te bewaken en je adviseert bij bepaalde aankopen die je voor je bedrijf moet doen. Misschien zelfs n beetje mee onderhandelt en contracten mee bekijkt. Zo’n boekhouder is Gerrit. Patrick van Zandoort, van Zandvoort Management bv.

• Betrokkenheid

Gewoon een prima administratiekantoor. Ik kan er met al mijn vragen terecht en de aanpak is pragmatisch en direct. Al vijf jaar een hele plezierige samenwerking (sinds 2012)

Hollandsch Diep 63 2904EP Capelle aan den ijssel

Over Buro Freecon

Buro Freecon is een klein, maar uiterst efficiënt kantoor. Met ons vijven helpen we bijna 300 bedrijven en personen met hun administratie. De betrouwbaarheid van je administratie staat daarbij voorop. Wij letten scherp op de juiste toepassing van de fiscale wetgeving, de volledigheid van de administratie en de consistentie met eerdere jaren.

Over Boekhouderscore.nl