Geweldig, vriendelijk en snel!

Het contact met Freecon is altijd vriendelijk geweest. Op werkdagen werd mijn mail nog dezelfde mail beantwoord. Ik ben nog startende en Gerrit heeft mij veel tips gegeven om mij nog verder op weg te helpen. Via Google gevonden en geen moment spijt van gehad. Super bedankt voor alles!!!

Deskundig & vertrouwd

Buro Freecon is sterk in zijn communicatie, is slagvaardig & geeft goed advies. Is attent & hulpvaardig in het zoeken naar oplossingen, maar heeft vooral een scherpe blik op de onderneming waardoor je alert blijft.

Geweldig!

Ik, Wouter En Sander, zijn via internet bij buro freecon gekomen. Wij zijn een onderneming gestart 1 november 2019, dit was onze eerste onderneming. Buro freecon heeft ons helemaal begeleid alle boekhouding gedaan en ons goed op weg geholpen. Wij raden dan ook iedereen buro freecon aan!! Bedankt voor alles.

• Betrokkenheid

Freecon is toegewijd, ook de kleine ondernemer heeft hier volledige aandacht.

Uit mijn eigen ervaring kan ik Freecon zeker aanbevelen. Freecon is toegewijd en levert wat er wordt gevraagd. En heeft ook tijd om met de kleine ondernemer om tafel te zitten voor advies en de evt mogelijkheden. Naast de fiscale aspecten waar Freecon je volledig van ontzorgt is het prettig samenwerken

• Betrokkenheid

Duidelijk, professioneel en vriendelijk!

In eerste instantie twijfelde ik of ik een boekhouder nodig had als eenmanszaak. Na een prettig kennismakingsgesprek waren mijn twijfels weggenomen. Mijn ervaring is dat het veel beter is om samen te werken met Freecon. Ik word vriendelijk en professioneel geholpen. Het leven is een stuk makkelijker geworden.

Prima!

Prettige samenwerking, goede bereikbaarheid en goede ondersteuning en uitleg voor startende ondernemers

Vlotte en duidelijke hulp

Op advies van vrienden bij dit bedrijf terecht gekomen. Na aanlevering van spullen was mijn aangifte binnen een dag geregeld. Heel fijn en vooral erg snel.

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Betrokken bij jou en je bedrijf, en snel en duidelijk antwoord

Nadat ik in financieel in problemen was gekomen door mijn vorige boekhouder, hebben we een goed gesprek gehad waarbij wordt meegedacht. We zijn snel begonnen de problemen op te lossen en zijn nu mede door freecon halverwege. De communicatie en betrokkenheid is erg prettig.

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, accuraat snel, en to the point!

Heb de administratie van mijn pensioens BV al een aantal jaar ondergebracht bij Freecon. Voor vragen, tips, en uitleg staat Gerrit altijd paraat. Al jaren uiterst tevreden!

• Betrokkenheid

Snelle afhandeling van mijn vragen en kundig advies.

Als startende ZZP'er in de zorg heb ik veel gehad aan het advies van Gerrit. Ik heb veel vragen, welke hij snel en duidelijk beantwoord. Hij denkt met je mee en dat vind ik erg prettig.

Prima ondersteuning!

Ze zijn er altijd voor je en helpen je ook met de meest moeilijke zaken! Zeer betrouwbaar, mails worden erg snel beantwoord, dus niks op aan te merken.

• Betrokkenheid

Deskundig advies en duidelijk antwoord op mijn vragen

Voor mij is dit de eerste ervaring met een administratiekantoor en ik ben erg tevreden met de service. De juiste kennis is zeker aanwezig en er is ook ruimte voor vragen vanuit mij.

• Betrokkenheid

Uitmuntende service en zeer betrouwbaar

Sinds 2012 maak ik gebruik van de diensten van Buro Freecon. Ik ben uitermate tevreden. Zij helpen mij altijd snel, efficiënt en op een deskundige manier. Ik hoop nog veel jaren fijn samen te werken.

• Betrokkenheid

Flexibel, professioneel en zeer klantvriendelijk

Buro Freecon heb ik als een super vertrouwd en professioneel Buro ervaren. Uitermate flexibel en vriendelijk. Aanbevelenswaardig.

• Betrokkenheid

Persoonlijk, betrouwbaar en een hele prettige samenwerking!

Wij waren op zoek naar een nieuw bureau voor onze financiële administratie en Buro Freecon heeft bij ons direct een goede eerste indruk achtergelaten. De communicatie is persoonlijk en bovendien komen de medewerkers betrouwbaar en zeer professioneel over. Kortom wij zijn ontzettend blij met Buro Freecon, wij geven hen een dikke tien!

• Betrokkenheid

Een geweldig team dat voor je klaarstaat wanneer je ze nodig hebt!

Buro Freecon is een geweldig bedrijf wat echt meedenkt met ons als klant. Op elk vraagstuk wat we bij hen neerleggen krijgen we snel en deskundig antwoord. Voor het team van Buro Freecon is niets teveel en je kunt dan ook altijd op ze rekenen, top!

• Betrokkenheid

Prima financiele dienstverlening met zeer korte lijnen

Sinds 13 jaar doet Freecon naar volle tevredenheid de financiele administratie en belastingaangiftes voor mijn kleine zelfstandige onderneming in de zorg. Wat met name prettig is, zijn de korte lijnen. Je weet wie aan de knoppen draait en krijgt snel reactie op vragen.

Al meer dan 10 jaar een betrouwbaar gezicht

Buro Freecon helpt mij en ons bedrijf al > 10 jaar met de administratie, aangiften en allerlei financieel administratie zaken. Toen al direct contact met Gerrit. 10 jaar later? Nog steeds direct contact met Gerrit (en zijn team). Het is heerlijk om bij een vraag heel snel accuraat antwoord en opvolging te krijgen. Ik kan iedereen Buro Freecon aanbevelen, maar alléén als jij je financiële zaken echt serieus goed geregeld wilt hebben.

Totale ontzorging van A tot Z

Bij iedere vraag een antwoord en bij iedere casus een advies. Buro Freecon heeft zijn meerwaarde voor mijn organisatie al meermaals aangetoond. Mijn administratie is in goede handen bij Buro Freecon.

• Betrokkenheid

Een dikke tien voor moderne software/vooruitstrevend

Snelle en accurate resultaten

Betrouwbaar en fijne samenwerking

Buro Freecon is een betrouwbaar bedrijf met fijne medewerkers. Bij het uitbesteden van je administratie is dit een must en dat doen zij super!

• Betrokkenheid

Een verademing om mee te werken, helder, fris en vernieuwend!

Geen vleesgeworden paperclips of duffe cijferknagers, maar wij ervaren Buro Freecon als een fris administratiekantoor met leuke, prettige medewerkers dat ons met een heldere uitleg en perfecte adviezen terzijde staat. Met haar vernieuwende kijk op financiële zaken worden wij op professionele wijze ontzorgd waardoor wij ons met een gerust hart kunnen blijven focussen op hetgeen van groot belang is voor de voortgang en groei van onze onderneming.

• Betrokkenheid

Zeer snelle antwoord op je hulpvragen!

Zeer persoonlijke aanpak. Als je vragen hebt worden ze snel beantwoord. Er wordt meegedacht naar de goede oplossing. Kortom top! Zeker aan te bevelen.

meedenkend en vakkundig

Vriendelijke betrouwbare mensen welke vakkundig en meedenkend zijn.

• Betrokkenheid

Ontzorging en advies waar je als starter erg mee geholpen bent!

Als starter krijg je te maken met veel nieuwe aspecten. Het is dan ook heel fijn als je je kan focussen op je opdrachten als je weet dat je ontzorgd wordt in je administratie. De samenwerking met Buro Freecon gaat soepel, goede communicatie en goed advies. Precies zoals ik het voor ogen had toen ik besloot samen te gaan werken.

Over Buro Freecon

Buro Freecon is een klein, maar uiterst efficiënt kantoor. Met ons vijven helpen we bijna 300 bedrijven en personen met hun administratie. De betrouwbaarheid van je administratie staat daarbij voorop. Wij letten scherp op de juiste toepassing van de fiscale wetgeving, de volledigheid van de administratie en de consistentie met eerdere jaren.