Een dikke tien voor moderne software/vooruitstrevend

Snelle en accurate resultaten

Betrouwbaar en fijne samenwerking

Buro Freecon is een betrouwbaar bedrijf met fijne medewerkers. Bij het uitbesteden van je administratie is dit een must en dat doen zij super!

• Betrokkenheid

Een verademing om mee te werken, helder, fris en vernieuwend!

Geen vleesgeworden paperclips of duffe cijferknagers, maar wij ervaren Buro Freecon als een fris administratiekantoor met leuke, prettige medewerkers dat ons met een heldere uitleg en perfecte adviezen terzijde staat. Met haar vernieuwende kijk op financiële zaken worden wij op professionele wijze ontzorgd waardoor wij ons met een gerust hart kunnen blijven focussen op hetgeen van groot belang is voor de voortgang en groei van onze onderneming.

• Betrokkenheid

Zeer snelle antwoord op je hulpvragen!

Zeer persoonlijke aanpak. Als je vragen hebt worden ze snel beantwoord. Er wordt meegedacht naar de goede oplossing. Kortom top! Zeker aan te bevelen.

meedenkend en vakkundig

Vriendelijke betrouwbare mensen welke vakkundig en meedenkend zijn.

• Betrokkenheid

Ontzorging en advies waar je als starter erg mee geholpen bent!

Als starter krijg je te maken met veel nieuwe aspecten. Het is dan ook heel fijn als je je kan focussen op je opdrachten als je weet dat je ontzorgd wordt in je administratie. De samenwerking met Buro Freecon gaat soepel, goede communicatie en goed advies. Precies zoals ik het voor ogen had toen ik besloot samen te gaan werken.

Zeer tevreden!!

Gerrit is betrouwbaar, zeer kundig en denkt echt met je mee. Ook ik als startende ondernemer kan bij hem terecht en daar ben ik onwijs blij mee! Vragen worden snel beantwoord en afspraken worden snel ingepland. Gerrit denkt met je mee als het om ontwikkeling en verniewing gaat, zo is ook zijn eigen initiatief 'loonstrokie' onstaan. Zeer aan te raden! :)

Jarenlange deskundige service!

Ik maak al jarenlang naar tevredenheid gebruik van de diensten van Buro Freecon. Altijd vlotte persoonlijke communicatie en goed advies. Zeker aan te bevelen!

uitstekend!

Echt aanrader!. Professioneel administratiekantoor. Hartelijke bedankt aan Meneer Gerrit voor de snelle vakkundige hulp.

• Betrokkenheid

Sinds de start van mijn bedrijf verzorgt Buro Freecon de boekhouding. BLIJ MEE.

Tijdig en goede adviezen.

Buro Freecon verzorgd al zo'n 15 jaar probleemloos onze boekhouding

Wij hebben een prettige samenwerking met buro Freecon. Zij adviseren en verzorgen ook op het gebied van de belasting aangifte

• Betrokkenheid

Goede en snelle service en denken goed met je mee

Ik word altijd goed geholpen bij Buro Freecon. Ze helpen mij herinneren aan deadlines en beantwoorden mijn vragen snel. Mijn boekhouding is hierdoor altijd goed op orde. Een echte aanrader!

• Betrokkenheid

Deskundig, betrokken, zeer vriendelijk en toegankelijk

Aanvankelijk wilde ik geen boekhouder, maar door de deskundigheid, en vriendelijkheid van Freecon ging ik overstag. En ik had er absoluut geen spijt van, ik merkte gelijk de baten! Als zzp'er in de uitgeverij- en kunstwereld ben ik maar een kleine ondernemer, maar daar merk ik nooit iets van bij Freecon. Altijd even betrokken en alert!

• Betrokkenheid

Goed buro met vriendelijke mensen

Altijd snelle behandeling en als je wat vergeten ben mee te sturen zeer snel een vraag daarover.Wij worden altijd goed en vriendelijk geholpen

• Betrokkenheid

Goed en eerlijk advies, recht voor zijn raap.

Helder een eerlijk advies. Duidelijk zeer ervaren, door de wol geverfd. Rotterdamse mentaliteit, "niet lullen maar poetsen".

• Betrokkenheid

Fijn proffesioneel bedrijf dat ik iedereen zou aanbevelen.

Fijn bedrijf dat meedenkt en oplossingen biedt in hun vakgebied. Heeft kennis van zaken, vriendelijke medewerkers en hebben een goede service. Ook wanneer zij het druk hebben laten ze van zich horen wat ik prettig vind. Leuk dat ze prijsvragen hebben voor de ontvangers van de loonstroken. Ik beveel ze van harte aan.

Duidelijk en benaderbaar

Gerrit geeft goede adviezen en reageert snel en duidelijk op vragen of onduidelijkheden. Prettige communicatie is juist de reden waarom wij voor hem hebben gekozen en niet voor ander!

• Betrokkenheid

Klantvriendelijk, duidelijk en nette afhandeling van de belasting aangifte. Zeker een aanrader!

• Betrokkenheid

Vriendelijke medewerkers met een goede en snelle service. Echt een aanrader!

Vriendelijk, persoonlijk en betrokken. Dat zijn mijn ervaringen met de medewerkers van Freecon. En dat ze dan ook nog eens met je meedenken.. Voor mij absoluut een echte aanrader!

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Snelle en persoonlijke service

Wat ons betreft een hele dikke aanrader! Dank aan Jelle & Gerrit voor de persoonlijke adviezen en snelle vakkundige hulp.

Betrouwbare en goede service

Ik ben erg tevreden met de diensten van Buro Freecon. Ik ontvang altijd goed advies en een snelle en betrouwbare service. De communicatie verloopt ook altijd op een duidelijke en fijne manier.

• Betrokkenheid

Ik vind dat ik heel prettig en overzichtelijk met al mijn vragen en opdrachten terecht kan met mijn bedrijfje, dus ik ben dik tevreden!

• Betrokkenheid

Persoonlijk en ongedwongen contact. Geeft advies en tips precies waarnaar je zoekt!

• Betrokkenheid

Reeds 10 jaar prettige samenwerking. Proactief, betrokken en nauwkeurig.

Over Buro Freecon

Buro Freecon is een klein, maar uiterst efficiënt kantoor. Met ons vijven helpen we bijna 300 bedrijven en personen met hun administratie. De betrouwbaarheid van je administratie staat daarbij voorop. Wij letten scherp op de juiste toepassing van de fiscale wetgeving, de volledigheid van de administratie en de consistentie met eerdere jaren.