Goede en snelle service en denken goed met je mee

Ik word altijd goed geholpen bij Buro Freecon. Ze helpen mij herinneren aan deadlines en beantwoorden mijn vragen snel. Mijn boekhouding is hierdoor altijd goed op orde. Een echte aanrader!

• Betrokkenheid

Deskundig, betrokken, zeer vriendelijk en toegankelijk

Aanvankelijk wilde ik geen boekhouder, maar door de deskundigheid, en vriendelijkheid van Freecon ging ik overstag. En ik had er absoluut geen spijt van, ik merkte gelijk de baten! Als zzp'er in de uitgeverij- en kunstwereld ben ik maar een kleine ondernemer, maar daar merk ik nooit iets van bij Freecon. Altijd even betrokken en alert!

• Betrokkenheid

Goed buro met vriendelijke mensen

Altijd snelle behandeling en als je wat vergeten ben mee te sturen zeer snel een vraag daarover.Wij worden altijd goed en vriendelijk geholpen

• Betrokkenheid

Goed en eerlijk advies, recht voor zijn raap.

Helder een eerlijk advies. Duidelijk zeer ervaren, door de wol geverfd. Rotterdamse mentaliteit, "niet lullen maar poetsen".

• Betrokkenheid

Fijn proffesioneel bedrijf dat ik iedereen zou aanbevelen.

Fijn bedrijf dat meedenkt en oplossingen biedt in hun vakgebied. Heeft kennis van zaken, vriendelijke medewerkers en hebben een goede service. Ook wanneer zij het druk hebben laten ze van zich horen wat ik prettig vind. Leuk dat ze prijsvragen hebben voor de ontvangers van de loonstroken. Ik beveel ze van harte aan.

Duidelijk en benaderbaar

Gerrit geeft goede adviezen en reageert snel en duidelijk op vragen of onduidelijkheden. Prettige communicatie is juist de reden waarom wij voor hem hebben gekozen en niet voor ander!

• Betrokkenheid

Klantvriendelijk, duidelijk en nette afhandeling van de belasting aangifte. Zeker een aanrader!

• Betrokkenheid

Vriendelijke medewerkers met een goede en snelle service. Echt een aanrader!

Vriendelijk, persoonlijk en betrokken. Dat zijn mijn ervaringen met de medewerkers van Freecon. En dat ze dan ook nog eens met je meedenken.. Voor mij absoluut een echte aanrader!

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Snelle en persoonlijke service

Wat ons betreft een hele dikke aanrader! Dank aan Jelle & Gerrit voor de persoonlijke adviezen en snelle vakkundige hulp.

Betrouwbare en goede service

Ik ben erg tevreden met de diensten van Buro Freecon. Ik ontvang altijd goed advies en een snelle en betrouwbare service. De communicatie verloopt ook altijd op een duidelijke en fijne manier.

• Betrokkenheid

Ik vind dat ik heel prettig en overzichtelijk met al mijn vragen en opdrachten terecht kan met mijn bedrijfje, dus ik ben dik tevreden!
  • Betrokkenheid

Persoonlijk en ongedwongen contact. Geeft advies en tips precies waarnaar je zoekt!
  • Betrokkenheid

Reeds 10 jaar prettige samenwerking. Proactief, betrokken en nauwkeurig.

• Betrokkenheid

Al jaren meer dan tevreden klant bij Buro Freecon, zowel zakelijk als privé. Snelle en deskundige afhandeling en er wordt goed meegedacht. Communicatie is netjes en snel.
  • Betrokkenheid

Kom al jaren, tot mijn grote tevredenheid, bij deze firma
  • Betrokkenheid

Gerrit heeft mij super goed geholpen met de inkomstenbelasting!
  • Betrokkenheid

Fijne samenwerking met goed advies.
  • Betrokkenheid

Al jaren goede samenwerking zowel als zakelijk en voor privé zaken. Met een goede service.

• Betrokkenheid

Via Linked-In ben ik door Gerrit benadert. Na een leuk ondernemersportret wat ze gratis en voor niets voor mij gemaakt hebben en fijn gesprek besloten om Buro Freecon als boekhouder te gaan nemen. Ze denken echt mee, heel leuk!
  • Betrokkenheid

Vragen hoe klein ook worden snel en accuraat beantwoord, prettig bedrijf om mee te communiceren.
  • Betrokkenheid

Ik kan niet anders dan overal een 10 scoren. Ik ken Buro Freecon al een aantal jaren voor zowel mijn bedrijfsmatige als prive belastingzaken en advies. Mijn ervaring is dat er altijd de bereidheid en deskundigheid is om te helpen bij alle vragen, bedrijfsadvies en belastingzaken. Er wordt niet niet moeilijk gedaan over even een extra vraagje tussendoor en altijd vriendelijk en correct behandeld.
  • Betrokkenheid

Administratiekantoor met kennis van zaken. Reageert snel op vragen en geeft goed advies
  • Betrokkenheid

Buro Freecon is qua techniek hun tijd ver vooruit. Ze maken gebruik van handige apps en functionaliteiten waarbij het doen van mijn administratie mij geen zorgen meer geeft. Advies is helder en duidelijk en ze denken graag met je mee. Van harte aan te bevelen!

Over Boekhouderscore

Over Buro Freecon

Buro Freecon is een klein, maar uiterst efficiënt kantoor. Met ons vijven helpen we bijna 300 bedrijven en personen met hun administratie. De betrouwbaarheid van je administratie staat daarbij voorop. Wij letten scherp op de juiste toepassing van de fiscale wetgeving, de volledigheid van de administratie en de consistentie met eerdere jaren.