Persoonlijk contact & snelle reactie

Uitstekend contact met Buro Freecon. Ze verzorgen alle nodige administratie voor Barista Bandits en reageren snel op vragen ed. Wat ik persoonlijk erg fijn vindt is dat ik contact heb met één vast persoon.

Verassend professioneel!

Sinds 2,5 jaar maakt EnTra Management gebruik van de diensten van Buro Freecon. Wij zijn een zeer tevreden klant, die op financieel gebied goed ondersteund worden door Buro Freecon. Bijzonder is de stap extra en de snelle service van Freecon. Uitzonderlijk zijn de stimulerende acties waarmee zij ons als ondernemer steeds weer een aangename en positieve verassing bezorgen. Een persoonlijke kalender, een kaartje, een advies per mail i.v.m. Corona maatregelen en een prijsvraag van Loonstrokie zijn daar voorbeelden van.

Volle tevredenheid!

Bij het eerste contact al direct een prettig gevoel. Zeer flexibele instelling, accuraat, meedenken, snelle afhandeling, modern, uitgebreid tijd voor je nemen, grote klantvriendelijk.....kortom, écht een aanrader!

Korte lijnen = snel schakelen

Dat werkt erg prettig! Meedenken en van jouw probleem hun uitdaging maken, dat zijn dé goede eigenschappen van medewerkers bij administratiekantoor Buro Freecon. Deze mensen kun je met vertrouwen met jouw cijfers aan de slag laten gaan!

• Betrokkenheid

Buro Freecon is uiterst klantgericht en werkt supervlot

• Betrokkenheid

Deskundig, goede service en zeer vriendelijk.

Op advies van mijn zoon heb ik een aantal jaren geleden contact opgenomen met Freecon. Een afspraak gemaakt met Gerrit en die heeft onze belastingaangifte helemaal tip top in orde gemaakt. Sindsdien wordt dat ieder jaar probleemloos gedaan. Is er iets niet duidelijk en heb je nog vragen, bel of stuur een mail en het wordt zsm in orde gemaakt!

• Betrokkenheid

Geweldig, vriendelijk en snel!

Het contact met Freecon is altijd vriendelijk geweest. Op werkdagen werd mijn mail nog dezelfde mail beantwoord. Ik ben nog startende en Gerrit heeft mij veel tips gegeven om mij nog verder op weg te helpen. Via Google gevonden en geen moment spijt van gehad. Super bedankt voor alles!!!

Deskundig & vertrouwd

Buro Freecon is sterk in zijn communicatie, is slagvaardig & geeft goed advies. Is attent & hulpvaardig in het zoeken naar oplossingen, maar heeft vooral een scherpe blik op de onderneming waardoor je alert blijft.

Geweldig!

Ik, Wouter En Sander, zijn via internet bij buro freecon gekomen. Wij zijn een onderneming gestart 1 november 2019, dit was onze eerste onderneming. Buro freecon heeft ons helemaal begeleid alle boekhouding gedaan en ons goed op weg geholpen. Wij raden dan ook iedereen buro freecon aan!! Bedankt voor alles.

• Betrokkenheid

Freecon is toegewijd, ook de kleine ondernemer heeft hier volledige aandacht.

Uit mijn eigen ervaring kan ik Freecon zeker aanbevelen. Freecon is toegewijd en levert wat er wordt gevraagd. En heeft ook tijd om met de kleine ondernemer om tafel te zitten voor advies en de evt mogelijkheden. Naast de fiscale aspecten waar Freecon je volledig van ontzorgt is het prettig samenwerken

• Betrokkenheid

Duidelijk, professioneel en vriendelijk!

In eerste instantie twijfelde ik of ik een boekhouder nodig had als eenmanszaak. Na een prettig kennismakingsgesprek waren mijn twijfels weggenomen. Mijn ervaring is dat het veel beter is om samen te werken met Freecon. Ik word vriendelijk en professioneel geholpen. Het leven is een stuk makkelijker geworden.

Prima!

Prettige samenwerking, goede bereikbaarheid en goede ondersteuning en uitleg voor startende ondernemers

Vlotte en duidelijke hulp

Op advies van vrienden bij dit bedrijf terecht gekomen. Na aanlevering van spullen was mijn aangifte binnen een dag geregeld. Heel fijn en vooral erg snel.

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Betrokken bij jou en je bedrijf, en snel en duidelijk antwoord

Nadat ik in financieel in problemen was gekomen door mijn vorige boekhouder, hebben we een goed gesprek gehad waarbij wordt meegedacht. We zijn snel begonnen de problemen op te lossen en zijn nu mede door freecon halverwege. De communicatie en betrokkenheid is erg prettig.

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, accuraat snel, en to the point!

Heb de administratie van mijn pensioens BV al een aantal jaar ondergebracht bij Freecon. Voor vragen, tips, en uitleg staat Gerrit altijd paraat. Al jaren uiterst tevreden!

• Betrokkenheid

Snelle afhandeling van mijn vragen en kundig advies.

Als startende ZZP'er in de zorg heb ik veel gehad aan het advies van Gerrit. Ik heb veel vragen, welke hij snel en duidelijk beantwoord. Hij denkt met je mee en dat vind ik erg prettig.

Prima ondersteuning!

Ze zijn er altijd voor je en helpen je ook met de meest moeilijke zaken! Zeer betrouwbaar, mails worden erg snel beantwoord, dus niks op aan te merken.

• Betrokkenheid

Deskundig advies en duidelijk antwoord op mijn vragen

Voor mij is dit de eerste ervaring met een administratiekantoor en ik ben erg tevreden met de service. De juiste kennis is zeker aanwezig en er is ook ruimte voor vragen vanuit mij.

• Betrokkenheid

Uitmuntende service en zeer betrouwbaar

Sinds 2012 maak ik gebruik van de diensten van Buro Freecon. Ik ben uitermate tevreden. Zij helpen mij altijd snel, efficiënt en op een deskundige manier. Ik hoop nog veel jaren fijn samen te werken.

• Betrokkenheid

Flexibel, professioneel en zeer klantvriendelijk

Buro Freecon heb ik als een super vertrouwd en professioneel Buro ervaren. Uitermate flexibel en vriendelijk. Aanbevelenswaardig.

• Betrokkenheid

Persoonlijk, betrouwbaar en een hele prettige samenwerking!

Wij waren op zoek naar een nieuw bureau voor onze financiële administratie en Buro Freecon heeft bij ons direct een goede eerste indruk achtergelaten. De communicatie is persoonlijk en bovendien komen de medewerkers betrouwbaar en zeer professioneel over. Kortom wij zijn ontzettend blij met Buro Freecon, wij geven hen een dikke tien!

• Betrokkenheid

Een geweldig team dat voor je klaarstaat wanneer je ze nodig hebt!

Buro Freecon is een geweldig bedrijf wat echt meedenkt met ons als klant. Op elk vraagstuk wat we bij hen neerleggen krijgen we snel en deskundig antwoord. Voor het team van Buro Freecon is niets teveel en je kunt dan ook altijd op ze rekenen, top!

• Betrokkenheid

Prima financiele dienstverlening met zeer korte lijnen

Sinds 13 jaar doet Freecon naar volle tevredenheid de financiele administratie en belastingaangiftes voor mijn kleine zelfstandige onderneming in de zorg. Wat met name prettig is, zijn de korte lijnen. Je weet wie aan de knoppen draait en krijgt snel reactie op vragen.

Al meer dan 10 jaar een betrouwbaar gezicht

Buro Freecon helpt mij en ons bedrijf al > 10 jaar met de administratie, aangiften en allerlei financieel administratie zaken. Toen al direct contact met Gerrit. 10 jaar later? Nog steeds direct contact met Gerrit (en zijn team). Het is heerlijk om bij een vraag heel snel accuraat antwoord en opvolging te krijgen. Ik kan iedereen Buro Freecon aanbevelen, maar alléén als jij je financiële zaken echt serieus goed geregeld wilt hebben.

Totale ontzorging van A tot Z

Bij iedere vraag een antwoord en bij iedere casus een advies. Buro Freecon heeft zijn meerwaarde voor mijn organisatie al meermaals aangetoond. Mijn administratie is in goede handen bij Buro Freecon.

Over Buro Freecon

Buro Freecon is een klein, maar uiterst efficiënt kantoor. Met ons vijven helpen we bijna 300 bedrijven en personen met hun administratie. De betrouwbaarheid van je administratie staat daarbij voorop. Wij letten scherp op de juiste toepassing van de fiscale wetgeving, de volledigheid van de administratie en de consistentie met eerdere jaren.