Fijn proffesioneel bedrijf dat ik iedereen zou aanbevelen.

Fijn bedrijf dat meedenkt en oplossingen biedt in hun vakgebied. Heeft kennis van zaken, vriendelijke medewerkers en hebben een goede service. Ook wanneer zij het druk hebben laten ze van zich horen wat ik prettig vind. Leuk dat ze prijsvragen hebben voor de ontvangers van de loonstroken. Ik beveel ze van harte aan.

Duidelijk en benaderbaar

Gerrit geeft goede adviezen en reageert snel en duidelijk op vragen of onduidelijkheden. Prettige communicatie is juist de reden waarom wij voor hem hebben gekozen en niet voor ander!

• Betrokkenheid

Klantvriendelijk, duidelijk en nette afhandeling van de belasting aangifte. Zeker een aanrader!

• Betrokkenheid

Vriendelijke medewerkers met een goede en snelle service. Echt een aanrader!

Vriendelijk, persoonlijk en betrokken. Dat zijn mijn ervaringen met de medewerkers van Freecon. En dat ze dan ook nog eens met je meedenken.. Voor mij absoluut een echte aanrader!

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Snelle en persoonlijke service

Wat ons betreft een hele dikke aanrader! Dank aan Jelle & Gerrit voor de persoonlijke adviezen en snelle vakkundige hulp.

Betrouwbare en goede service

Ik ben erg tevreden met de diensten van Buro Freecon. Ik ontvang altijd goed advies en een snelle en betrouwbare service. De communicatie verloopt ook altijd op een duidelijke en fijne manier.

• Betrokkenheid

Ik vind dat ik heel prettig en overzichtelijk met al mijn vragen en opdrachten terecht kan met mijn bedrijfje, dus ik ben dik tevreden!
  • Betrokkenheid

Persoonlijk en ongedwongen contact. Geeft advies en tips precies waarnaar je zoekt!
  • Betrokkenheid

Reeds 10 jaar prettige samenwerking. Proactief, betrokken en nauwkeurig.

• Betrokkenheid

Al jaren meer dan tevreden klant bij Buro Freecon, zowel zakelijk als privé. Snelle en deskundige afhandeling en er wordt goed meegedacht. Communicatie is netjes en snel.
  • Betrokkenheid

Kom al jaren, tot mijn grote tevredenheid, bij deze firma
  • Betrokkenheid

Gerrit heeft mij super goed geholpen met de inkomstenbelasting!
  • Betrokkenheid

Fijne samenwerking met goed advies.
  • Betrokkenheid

Al jaren goede samenwerking zowel als zakelijk en voor privé zaken. Met een goede service.

• Betrokkenheid

Via Linked-In ben ik door Gerrit benadert. Na een leuk ondernemersportret wat ze gratis en voor niets voor mij gemaakt hebben en fijn gesprek besloten om Buro Freecon als boekhouder te gaan nemen. Ze denken echt mee, heel leuk!
  • Betrokkenheid

Vragen hoe klein ook worden snel en accuraat beantwoord, prettig bedrijf om mee te communiceren.
  • Betrokkenheid

Ik kan niet anders dan overal een 10 scoren. Ik ken Buro Freecon al een aantal jaren voor zowel mijn bedrijfsmatige als prive belastingzaken en advies. Mijn ervaring is dat er altijd de bereidheid en deskundigheid is om te helpen bij alle vragen, bedrijfsadvies en belastingzaken. Er wordt niet niet moeilijk gedaan over even een extra vraagje tussendoor en altijd vriendelijk en correct behandeld.
  • Betrokkenheid

Administratiekantoor met kennis van zaken. Reageert snel op vragen en geeft goed advies
  • Betrokkenheid

Buro Freecon is qua techniek hun tijd ver vooruit. Ze maken gebruik van handige apps en functionaliteiten waarbij het doen van mijn administratie mij geen zorgen meer geeft. Advies is helder en duidelijk en ze denken graag met je mee. Van harte aan te bevelen!
  • Betrokkenheid

Als sinds de start van mijn bedrijf (2010) is Gerrit mijn adviseur en verzorgt hij de administratie en mijn aangiften. Tijdig, compleet en denkt pro-actief mee. Begin dit jaar een urgent vraagstuk dat hij direct heeft opgepakt en binnen 24 uur afgehandeld. Dus zoek je een betrokken en deskundig administratiekantoor dan kan ik Buro Freecon van harte aanbevelen!

• Betrokkenheid

Al ruim 12 jaar uiterst tevreden over Buro Freecon. Belastingaangiften zijn altijd in orde en op tijd. Telefonisch altijd zeer deskundig en vriendelijk.
  • Betrokkenheid

Toen ik stap voor stap de beoordeling invulde, toen dacht ik: hmmm, overal 10. Is dat echt zo? Ja. Is echt zo. Als DGA van een 4M omzet bedrijf helpt Bureau Freecon mij zowel met de administratie van mijn bedrijf als met onze werkmaatschappij. Qua communicatie kun je altijd even een emailtje sturen en krijg je binnen een paar uur een persoonlijke reactie, met advies en deskunidgheid. En de betrokkenheid? Dik in orde. Ik kan Freecon dus van hartte aanbevelen.

Over Boekhouderscore

Over Buro Freecon

Buro Freecon is een klein, maar uiterst efficiënt kantoor. Met ons vijven helpen we bijna 300 bedrijven en personen met hun administratie. De betrouwbaarheid van je administratie staat daarbij voorop. Wij letten scherp op de juiste toepassing van de fiscale wetgeving, de volledigheid van de administratie en de consistentie met eerdere jaren.

Filter op Taal