Beter dan verwacht

Zeker 1 om aan te raden! Vooral als je een startende ondernemer bent kunnen ze je hier heel goed mee helpen. Ze hebben de juiste kennis en weten dit ook op een goede manier uit te leggen. Zo had ik zelf toch nog een paar aftrekkingen die ik over het hoofd had gezien waardoor ik een stuk minder belasting hoefde te betalen. En zelfs nog BTW aangifte extra wat ik terug kan vragen.. Helemaal top dus! Boekhouding kosten dubbel en dwars uit :)

Deskundig, persoonlijk & betrokken

Sinds het moment dat ik fulltime als ZZP'er aan de slag ging, in 2013, heb ik mijn complete boekhouding uit handen gegeven aan Gerrit. En daar heb ik geen seconde spijt van gehad! Zowel Gerrit als Bianca reageren snel op vragen, zijn betrokken, denken mee en bovenal mega deskundig. Het geeft mij zoveel rust dat ik niet in die cijfertjes hoef te duiken en ik me er ook totaal geen zorgen om hoef te maken; ik weet dat het goed wordt gedaan. Het is zo fijn dat ik mijn tijd en energie kan gebruiken voor de dingen die ik leuk vind.

Absolute aanrader!

We werken nu twee jaar samen en ben erg tevreden over de gang van zaken. Er wordt op elk detail gelet en deskundig advies gegeven waardoor de boekhouding tip top op orde is.

• Betrokkenheid

Buro Freecon staat klaar voor mijn bedrijf!

Als beginnende ondernemer heb ik veel vragen, Buro Freecon staat klaar voor mij om deze deskundig te beantwoorden en te adviseren. Ook kunnen zij je doorverwijzen naar andere professionals en je zo weg wijs maken als starter. Een ander pluspunt is de snelle communicatie en persoonlijke aandacht. Ik vertrouw mijn administratie aan hun toe en zou het anderen zeker ook aanbevelen.

• Betrokkenheid

Uitstekend! Gerrit is meer dan een boekhouder, hij denkt met je mee! Fantastische boekhouder!

Ik raad Buro Freecon zeker aan! Als je op zoek bent naar een boekhouder die altijd voor je klaar staat en alles netjes voor je regelt, dan moet je bij Buro Freecon zijn. Meneer van der Scheer is vriendelijk, eerlijk, meedenkend en het is altijd prettig met hem te communiceren. Ik kan altijd terecht met vragen en alles wordt goed afgehandeld. Goede service en duidelijke communicatie. Helemaal top! Gerrit is de beste!!!

• Betrokkenheid

Buro Freecon behandeld je met respect en laat zien dat de klant koning is.

Wederom weer een nette, zeer snelle en accurate afhandeling en invulling van mijn aangifte belasting. 2020. Dank Buro Freecon en team.

Snel en betrouwbaar

Gerrit doet mijn belastingaangifte. Hij doet dit snel, is altijd bereikbaar voor vragen en is betrouwbaar. Absolute aanrader dus!

Heldere en snelle communicatie

Sinds een paar maanden maak ik gebruik als zzp-er van de diensten van Buro Freecon. Al vanaf het 1e introductiegesprek positief over de heldere en snelle communicatie. De apps (visma) zijn een leuke extra.

• Betrokkenheid

Super snelle service & behuplzaam personeel

Al 10 jaar lang doet Buro Freecon de administratie. Nog steeds enorm tevreden met hun snelle service en behuplzaamheid. Snelle reactie op vragen en altijd gepast advies.

Persoonlijk contact & snelle reactie

Uitstekend contact met Buro Freecon. Ze verzorgen alle nodige administratie voor Barista Bandits en reageren snel op vragen ed. Wat ik persoonlijk erg fijn vindt is dat ik contact heb met één vast persoon.

Verassend professioneel!

Sinds 2,5 jaar maakt EnTra Management gebruik van de diensten van Buro Freecon. Wij zijn een zeer tevreden klant, die op financieel gebied goed ondersteund worden door Buro Freecon. Bijzonder is de stap extra en de snelle service van Freecon. Uitzonderlijk zijn de stimulerende acties waarmee zij ons als ondernemer steeds weer een aangename en positieve verassing bezorgen. Een persoonlijke kalender, een kaartje, een advies per mail i.v.m. Corona maatregelen en een prijsvraag van Loonstrokie zijn daar voorbeelden van.

Volle tevredenheid!

Bij het eerste contact al direct een prettig gevoel. Zeer flexibele instelling, accuraat, meedenken, snelle afhandeling, modern, uitgebreid tijd voor je nemen, grote klantvriendelijk.....kortom, écht een aanrader!

Korte lijnen = snel schakelen

Dat werkt erg prettig! Meedenken en van jouw probleem hun uitdaging maken, dat zijn dé goede eigenschappen van medewerkers bij administratiekantoor Buro Freecon. Deze mensen kun je met vertrouwen met jouw cijfers aan de slag laten gaan!

• Betrokkenheid

Buro Freecon is uiterst klantgericht en werkt supervlot

• Betrokkenheid

Deskundig, goede service en zeer vriendelijk.

Op advies van mijn zoon heb ik een aantal jaren geleden contact opgenomen met Freecon. Een afspraak gemaakt met Gerrit en die heeft onze belastingaangifte helemaal tip top in orde gemaakt. Sindsdien wordt dat ieder jaar probleemloos gedaan. Is er iets niet duidelijk en heb je nog vragen, bel of stuur een mail en het wordt zsm in orde gemaakt!

• Betrokkenheid

Geweldig, vriendelijk en snel!

Het contact met Freecon is altijd vriendelijk geweest. Op werkdagen werd mijn mail nog dezelfde mail beantwoord. Ik ben nog startende en Gerrit heeft mij veel tips gegeven om mij nog verder op weg te helpen. Via Google gevonden en geen moment spijt van gehad. Super bedankt voor alles!!!

Deskundig & vertrouwd

Buro Freecon is sterk in zijn communicatie, is slagvaardig & geeft goed advies. Is attent & hulpvaardig in het zoeken naar oplossingen, maar heeft vooral een scherpe blik op de onderneming waardoor je alert blijft.

• Betrokkenheid

Ik, Wouter En Sander, zijn via internet bij buro freecon gekomen. Wij zijn een onderneming gestart 1 november 2019, dit was onze eerste onderneming. Buro freecon heeft ons helemaal begeleid alle boekhouding gedaan en ons goed op weg geholpen. Wij raden dan ook iedereen buro freecon aan!! Bedankt voor alles.

• Betrokkenheid

Freecon is toegewijd, ook de kleine ondernemer heeft hier volledige aandacht.

Uit mijn eigen ervaring kan ik Freecon zeker aanbevelen. Freecon is toegewijd en levert wat er wordt gevraagd. En heeft ook tijd om met de kleine ondernemer om tafel te zitten voor advies en de evt mogelijkheden. Naast de fiscale aspecten waar Freecon je volledig van ontzorgt is het prettig samenwerken

• Betrokkenheid

Duidelijk, professioneel en vriendelijk!

In eerste instantie twijfelde ik of ik een boekhouder nodig had als eenmanszaak. Na een prettig kennismakingsgesprek waren mijn twijfels weggenomen. Mijn ervaring is dat het veel beter is om samen te werken met Freecon. Ik word vriendelijk en professioneel geholpen. Het leven is een stuk makkelijker geworden.

Prima!

Prettige samenwerking, goede bereikbaarheid en goede ondersteuning en uitleg voor startende ondernemers

Vlotte en duidelijke hulp

Op advies van vrienden bij dit bedrijf terecht gekomen. Na aanlevering van spullen was mijn aangifte binnen een dag geregeld. Heel fijn en vooral erg snel.

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Betrokken bij jou en je bedrijf, en snel en duidelijk antwoord

Nadat ik in financieel in problemen was gekomen door mijn vorige boekhouder, hebben we een goed gesprek gehad waarbij wordt meegedacht. We zijn snel begonnen de problemen op te lossen en zijn nu mede door freecon halverwege. De communicatie en betrokkenheid is erg prettig.

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, accuraat snel, en to the point!

Heb de administratie van mijn pensioens BV al een aantal jaar ondergebracht bij Freecon. Voor vragen, tips, en uitleg staat Gerrit altijd paraat. Al jaren uiterst tevreden!

• Betrokkenheid

Snelle afhandeling van mijn vragen en kundig advies.

Als startende ZZP'er in de zorg heb ik veel gehad aan het advies van Gerrit. Ik heb veel vragen, welke hij snel en duidelijk beantwoord. Hij denkt met je mee en dat vind ik erg prettig.

Over Buro Freecon

Buro Freecon is een klein, maar uiterst efficiënt kantoor. Met ons vijven helpen we bijna 300 bedrijven en personen met hun administratie. De betrouwbaarheid van je administratie staat daarbij voorop. Wij letten scherp op de juiste toepassing van de fiscale wetgeving, de volledigheid van de administratie en de consistentie met eerdere jaren.

Over Boekhouderscore.nl