Prima kantoor

Wij nemen pas een paar maanden de diensten af van dit kantoor. Als startende ondernemer goede adviezen gehad. De informatievoorziening is helder. Reactietijd op mails snel. Kortom alle lof voor dit kleine laagdrempelige kantoor!

• Betrokkenheid

Dankjewel Gemma voor deze mooie beoordeling. We gaan komend jaar zeker onze best doen om de betrokkenheid te vergroten, zodat we volgend jaar ook daar hoger scoren

zorgvuldig, deskundig en meedenkend

Voor mij was het een overstap naar administratiekantoor Klijn. Na een oriënterend gesprek was de klik uitstekend. Duidelijk in zijn vragen en antwoorden.

• Betrokkenheid

Super bedankt Aniel voor deze geweldige beoordeling, daar zijn we uiteraard heel blij mee.] op naar een prettige samenwerking voor komend jaar !

Korte lijnen en heel direct

Na een hele vervelende ervaring bij een andere accountant, hebben we de overstap gemaakt naar Klijn. Hier werden we direct verder geholpen. Overstap gemaakt naar een ander boekhoudpakket en ook daarbij goede instructies gekregen om snel weer verder te kunnen. Top !

• Betrokkenheid

Dankjewel voor deze mooie beoordeling. Fijn dat jullie ook tevreden zijn met de overgang naar ons kantoor. we gaan er alles aan doen om de administratie en fiscale zaken over 2023 zorgvuldig af te ronden.

Goed hoor

oke

• Betrokkenheid

Dankjewel Henry voor deze mooie beoordeling. fijn dat je ook "grotendeels" tevreden bent.

vriendelijk, deskundig en professioneel.

Als nieuwe klant en beginnend ondernemer uitstekend geholpen met het opzetten en inrichten van mijn administratie. op vragen wordt snel en accuraat gereageerd en de tips die periodiek geleverd worden zijn meer dan welkom.

• Betrokkenheid

beste Corné super bedankt voor dit mooie rapportcijfer ! fijn dat we jou goed op weg hebben kunnen helpen bij de opstart van je onderneming. We gaan uiteraard zo door, ook in het nieuwe jaar

Betrouwbaar kantoor met uitstekende service

Een kantoor wat met je meedenkt, snel antwoord op vragen geeft en uitstekende service geeft.

• Betrokkenheid

Beste Frits en Sandra, bedankt voor deze super beoordeling, fijn dat jullie zo tevreden zijn. We gaan zo door uiteraard !!

Toegankelijk

Ben heel erg fijn geholpen om allerlei moeilijke zaken te verwerken.

• Betrokkenheid

super bedankt Riet voor deze mooie beoordeling> fijn dat je ook zo tevreden bent

snel en behulpzaam

• Betrokkenheid

Super bedankt Luc voor deze beoordeling fijn dat je ook zo tevreden bent

Top uitleg en begeleiding

Als starter had ik veel begeleiding en uitleg nodig en die heb ik gekregen. Mijn administratie voer ik nu zelf in en deze wordt goed gecontroleerd. Hierdoor leer ik zelf en is mijn administratie geen last. Ik ben er trots op.

• Betrokkenheid

super bedankt Marie-José hele mooie rapportcijfers, daar zijn we heel blij mee

Prettige samenwerking, denken altijd mee

Wij zijn erg tevreden over administratiekantoor Klijn. Er wordt altijd meegedacht, qua communicatie wordt er altijd wel binnen 2 dagen, maar toch heel vaak dezelfde dag nog gereageerd met een onderbouwd en duidelijke reactie. Wij zouden niet anders willen.

• Betrokkenheid

zo Thijs, dat is een super beoordeling. heel fijn dat jullie ook zo tevreden zijn. uiteraard zijn wij ook heel bij met jullie als klant :-), zowel voor de VOF als de eenmanszaak

Je word altijd goed en snel geholpen.

Boekhouding altijd goed en snel op orde. Zaken die je zelf niet lukt worden zeer snel opgepakt en afgehandeld

• Betrokkenheid

Super bedankt Corné voor deze beoordeling. Daar zijn we super blij mee. wellicht dan volgend jaar een 11!

Behulpzaam, vriendelijk en duidelijk.

Ik ben zeer tevreden. Er wordt veel uitleg gegeven en met mij mee gekeken hoe we alles het beste kunnen aanpakken. Er zit vertrouwen omdat zij mij benaderen wanneer er wat mist maar ook om meer fiscale voordelen ect eruit te kunnen halen. Zeer prettige benaderingswijze en altijd vriendelijk.

• Betrokkenheid

Super bedankt Simone voor deze mooie beoordeling. fijn te lezen dat je zo tevreden bent. we streven ernaar om onze kwaliteit hoog te houden !

Betrouwbaar en professioneel

Administratiekantoor Klijn is behulpzaam en ze reageren snel op vragen. Ze denken met je mee over de unieke situatie van jouw bedrijf. Wanneer je op zoek bent naar een betrouwbare en professionele boekhouder, dan raad ik Administratiekantoor Klijn van harte aan!

• Betrokkenheid

Super bedank Roy fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening

Goede ervaring

Altijd bereikbaar. Top

• Betrokkenheid

super bedankt Bojan, voor deze mooie beoordeling !!

Top boekhouding kwaliteit is er zeker wel

Ben als zzp begonnen wist helemaal niet precies wat er allemaal bij komt kijken. Ben zo blij ik bij Edwin Klein ben terechtgekomen . Ze hebben mij heel goed gehoord en geholpen. Als ik daar niet was geweest zat ik nu zwaar in de problemen. Dankzij Edwin klein die mij nog steeds helpt. Voel ik we goed en rustig en vooral geen stress. Dank je wel,

• Betrokkenheid

Super bedankt Mellica voor deze mooie beoordeling. fijn dat je nu weer goed voelt en geen stress hebt

Snel en adequaat

Bijzonder vlot, aardig en adequaat. Alleen de structuur in boekhouden moet je grotendeels zelf uitvinden. Is soms lastig

• Betrokkenheid

In korte van samenwerking Klijn ervaren als effectief kantoor met directe communicatie !

Medewerkers ervaar ik als efficient en direct en zakelijk in hun communicatie en activiteiten.

• Betrokkenheid

dankjewel Jirko voor dit mooie rapport cijfers, zijn we erg blij mee! we gaan zo ook in het nieuwe jaar uiteraard verder !

persoonlijk

Ik voel me gezien, gehoord. Heb het idee dat Edwin mijn bedrijf kent en met mij meedenkt in wat er nodig is en wat de beste keuze is.

• Betrokkenheid

super bedankt Annemieke voor deze hele mooie beoordeling. fijn dat je zo tevreden bent. uiteraard gaan wij dit op dit niveau voortzetten !!

Goed advies, snelle service.

Goed advies, oplossingsgericht, zeer goed bereikbaar, snelle oplossingen.

• Betrokkenheid

dankjewel Sandra voor deze super beoordeling, zijn we heel blij mee fijn te horen dat jullie zo goed tevreden zijn !!

Verstand van zaken en komt afspraken na

Administratie en boekhouding is voor mij enkel ballast en daarin wil ik ontzorgd worden. Edwin en zijn medewerkers kennen hun vak. Er wordt gewerkt met heldere en duidelijke afspraken. Ik vraag uitleg over alles wat ik niet begrijp, Edwin is geduldig en legt het eenvoudig uit en indien nodig meerdere keren. Bedrijf heeft voor meerdere disciplines specialisten in huis en dat is precies wat ik nodig heb. De juiste vragen en werkzaamheden bij de juiste personen.

• Betrokkenheid

Nou Marco, dat is niet mis zo'n beoordeling. Super fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. we zijn ook super blij met jou als klant, waarmee fijn valt te sparren en communiceren

Fijne en betrokken samenwerking!

Kundig en eerlijk advies. Snelle reactie op vragen. Zeer prettig in de omgang.

• Betrokkenheid

super bedankt Audrey voor deze mooie beoordeling. zijn we super blij mee. die 10 kan komend jaar niet hoger, maar we streven er wel naar om de dienstverlening op een hoog mogelijk niveau te evenaren.

Mijn boekhouding en belastingzaken voelen in enorm vriendelijke en deskundige handen.

Enorm vriendelijk en behulpzaam. Zeer goed bereikbaar. Denkt mee. Deskundig. Voelt heel vertrouwd.

• Betrokkenheid

dankjewel Anne voor deze super mooie waardering. Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dat gaan we komend jaar zeker proberen te evenaren

Professioneel, snel en vriendelijk

Wanneer ik een vraag heb, heb ik altijd binnen 24 uur (doorgaans dezelfde dag binnen enkele uren) reactie. Ook in de aanloop naar een drukke periode was er nog steeds ruimte om een afspraak in te plannen voor een adviesgesprek omzetting van rechtsvorm. Men denkt altijd mee, is to the point en daarnaast erg vriendelijk en professioneel.

• Betrokkenheid

nou Thijs, dan zijn hele mooie woorden. fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze dienstverlening. cijfer een 10 kan ik niet nog meer verbeteren natuurlijk :-) we doen wel ons best om dit te evenaren !!

Goede service. Je wordt direct geholpen. Uitleg is goed.

• Betrokkenheid

Dankjewel Jurgen voor deze mooie beoordeling !! zijn we blij mee

Prima geholpen

Vragen worden meteen beantwoord, voor zover ik Jan beoordelen is de belasting goed verwerkt

• Betrokkenheid

dankjewel Jan voor deze mooie beoordeling !

Over Boekhouderscore.nl