Tom is een top advocaat

Goed ontvangen en mijn dossier werd uitgebreid besproken bij intake van case (verkeersongeval, ontkenning schuld van de tegenpartij) Tom stippelt duidelijk en eerlijk uit wat de verwachte mogelijkheden en uitkomsten gaan zijn. Dossier werd zeer professioneel opgevolgd en ik werd ook steeds goed en duidelijk op de hoogte gehouden van elke ondernomen stap in het dossier. Mijn case werd met een zeer positief resultaat afgesloten! Top werk van het team van Advocaten kantoor Stappers !! Bedankt.

Professioneel en goede communicatie

Ik ben tevreden over het afhandelen van mijn zaak.

Nieuwe inzichten

Hele vriendelijke service van Tom. Heb nieuwe inzichten gekregen. Bedankt!

correct

Correcte informatie, snelle antwoorden, vriendelijk

Toppers!!!

Tijdens mijn allereerste gesprek voelde ik me onmiddellijk op mijn gemak, alsof ik in een vertrouwde omgeving was beland. De mate van ondersteuning die ik ontving, overtrof mijn verwachtingen, en de uitleg die werd verstrekt was niet alleen grondig, maar ook op een manier gepresenteerd die gemakkelijk te begrijpen was. Het was verfrissend om te ervaren dat er aandacht werd besteed aan mijn behoeften en vragen zonder dat ik er actief achteraan hoefde te gaan. Wat mijn ervaring nog positiever maakte, was het feit dat ik altijd op de hoogte werd gehouden van de voortgang. Het gevoel van constante communicatie creëerde een gevoel van geruststelling; ik hoefde nooit in het duister te tasten of me af te vragen hoe bepaalde zaken ervoor stonden. Dit aspect van proactieve informatieverstrekking toonde een toewijding aan transparantie en klantgerichtheid, waardoor mijn vertrouwen in het hele proces alleen maar groeide. Al met al kan ik zeggen dat deze combinatie van gastvrijheid, doeltreffende hulpverlening, duidelijke communicatie en het feit dat deze advocaat altijd paraat staat, mijn initiële gesprekservaring transformeerde tot een positieve en vertrouwenwekkende kennismaking. Deze advocaat kan ik je zeker aanraden, gezien de buitengewone service en toewijding aan de cliënt.

Excellent

He his the best lawyers whom I have spoken to him belgium I can recommend him 5 stars

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers N/A
  • Involvement

Zeer goede uitleg

• Betrokkenheid

Goed advies en uitleg gegeven

Meneer Stappers heeft mij goed uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en wat de gevolgen zijn. Ook een duidelijke uitleg qua regeling/wetten.

• Betrokkenheid N.v.t.

efficiënt en zorgvuldig

mijn telefonisch consult heeft me erg geholpen, was verduidelijkend en efficiënt. U stelde gerichte vragen en kon me adequaat antwoorden op mijn vragen en bedenkingen

• Betrokkenheid

Heel goeie ervaring mt de advocaat

K heb Echt een goeie ervaring met Tom tappers.

• Betrokkenheid

alles duidelijk verteld. goede samenwerking en uiteindelijk hebben wij onze doel bereikt :-)

Top advocaat

Mr Stappers heeft is ons begeleid ivm gezinshereniging, waar we echt heel tevreden over zijn. Hij heeft veel kennis over dit onderwerp en ik raad hem dan ook zeker aan!

• Betrokkenheid

Wij zijn duidelijk, correct, professionele en vriendelijk geholpen

Een heel correct duidelijke to the point kantoor

Responsive, responsible and reliable

What I extremely like about this office is how Mr. Stappers generously offers a meet and greet session where you get to ask enough questions to know and decide what to do next. I went back for another appointment and he was very patient and helpful. Answered all of my questions and offerd some very useful tips. 100% recommended!

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Alles top geregeld

Situatie met werkongeval . Steeds up to date gehouden . Alles goed geregeld .

Deskundig advies

Ik heb een zeer prettig gesprek gehad met een deskundig advies. Geen standaard advies maar echt op maat op mijn situatie. Zeer aan te bevelen.

Zeer behulpzaam

Zeer duidelijk, deskundig en nuttig advies

Zeer positief, proffesioneel.

Je voelt je geruggesteund door een Gedreven vakman.

Uitstekend advies in 15 minuten

During our first 15 minute appointment we got confirmation that we could not proceed with our immigration/citizenship expectations. Disappointing outcome for us, but it was good to get confirmation from a professional and to be pointed to the correct online information sources.

Goed geholpen.

Prima advocaat, helpt je goed!

• Betrokkenheid

Professionele maar 'dure' jongens.

In eerste instantie behoorlijk positieve en professionele ervaring. Ik wacht nog op echt en finaal advies. Dus nog te vroeg om een zinvolle evaluatie te maken. Kleine 'tip' toch aan de zaakvoerder(s): 2 Porsches voor de deur waar de cliënten binnen gaan is best imposant, maar niet echt aanmoedigend en nogal opzichtig. Geen probleem dat de mensen met een dure wagen rijden, maar deze zouden misschien iets discreter kunnen opgesteld worden om clienteel niet te erg af te schrikken van het prijskaartje dat ze mogen verwachten na een 'advies'.

• Betrokkenheid

Het is jammer dat u aanstoot neemt aan toevallig 2 Porsches op onze parking. 1 van de Porsches was bovendien van een bezoekende cliënt. We hopen van harte dat u ons beoordeelt op ons werk en niet op de wagens die op onze parking staan. Onze tarieven zijn volledig conform de gebruiken in en rond Turnhout en worden steeds voorafgaand meegedeeld aan de cliënten zodat één en ander volledig transparant is.

Mijn ervaring met u was super voor mijn zaak.

Mijn ervaring is dat uw specaliteit en correcte inzet voor mijn zaak mij voldoening heeft gegeven en tot een goede afloop is gekomen. Wij danken u hiervoor. Mvg Tonny en Hermien

Vriendelijk en bekwaam

Vriendelijke ontvangst: hij neemt de tijd om een eenvoudig dossier nauwkeurig voor te bereiden en de nodige uitleg te verschaffen. Zeer bekwaam: hij analyseert het dossier grondig en probeert zoveel mogelijk argumenten in het voordeel van zijn cliënt te zoeken. Perfect resultaat: hij heeft een milde uitspraak kunnen bekomen.

Very positive experience

I had a brief consultation session on family reunification matters with Mr Verstappers, which he provided free of charge. The session was very informative and professional.

• Betrokkenheid N.v.t.

Zeer deskundig advies en bijstand in vreemdelingenrecht.

Ik ben ontzettend blij met de dienstverlening van advocaat Stappers. Hij heeft mij in zeer korte tijd voorzien van deskundig advies en begeleiding. Zonder zijn expertise was het niet gelukt!

Over Advocaatscore.be