10 zijnde UITSTEKEND

Zeer professionele en aangename ervaring.

Fijne samenwerking, geruststellende professionaliteit

Bij onze verbouwing hadden wij een dispuut met een van onze aannemers. Onze eerste ervaring met een dergelijke situatie. Viavia kwamen we terecht bij Vandersanden, die ons in de eerste plaats kon geruststellen en door het -voor een leek- ingewikkelde systeem kon loodsen. De rustige en heldere communicatie maakte dat we hier vrij van stress zijn door geraakt.

• Betrokkenheid

Betrouwbare hulp wanneer je het nodig hebt.

Ik had oproepingsbrief misgelopen door verhuis, met als gevolg een brief met resultaat van de rechtbank. Ik had geluk dat de boete nog wel xat meeviel maar met de gerechtkosten was het het best een grote hap uit de portemonnee, de kosten alsnog kunnen vermijden met de hulp van zakenkantoor vandersanden.

Goede communicatie

Xx

• Betrokkenheid

Strategisch en met veel daadkracht.

Heel geduldig, betrokken en oprecht. Geeft goede, heldere en duidelijke adviezen. Zeer goede communicatie. Echt een aanrader!

Zeer goed geholpen!

Heel vriendelijk en correct geholpen waarvoor dank!

• Betrokkenheid

Professioneel verder geholpen met het nodige advies en duidelijke communicatie

Op een correcte en duidelijke manier verder geholpen door Annelies, waarvoor dank!

Aanrader

Top advocaat om zeker en vast aan te raden. Tijdje terug heb ik in ongeluk gehad waardoor ik in mijn recht was, maar de verzekeraar van de tegenpartij beweerde dat ik helft in fout was door in kleine misfout op de aanrijding formulier. Dus mijn verzekeraar is daarmee verder gegaan met Advocaat Vandersanden, en hij heeft mijn zaak vlot en vlekkeloos laten verlopen. Voor alle zaken wat dan ook raad ik je zeker deze Advocaat aan en ben daar heel erg dankbaar voor.

• Betrokkenheid

Goed advies en begeleiding gekregen

Wij werden steeds van elke correspondentie tussen de verschillende partijen per mail op de hoogte gehouden.

Goed advies en communicatie

Ik ben snel geholpen geweest en het juiste advies ontvangen. De communicatie verliep vlekkeloos en was altijd goed omschreven.

Service zoals het hoort 👍🏻

Al meerdere keren goed geholpen! Zeker een aanrader!

Vlotte communicatie en stipt

Zij heb en mij goed geholpen, op korte tijd zeer snelle reactie en aan gezien ik op kortetermijn iemand nodig had is dit zeer goed gegaan

• Betrokkenheid

direct een antwoord op de gestelde vragen

Een goed vertrouwen bij het eerste contact en een goede opvolging van het dossier.

zeer goede service

Bij vragen via mail werd er heel snel een antwoord gegeven. Mij indruk van Dorien zelf toen ik de eerste maal op haar kantoor kwam was zeer vriendelijk en geruststellend.

• Betrokkenheid

Super goede en snelle service.

Duidelijk, eerlijk en vriendelijke hulp.

• Betrokkenheid

Vriendelijk ontvangst en prima verder geholpen

Dit was mijn eerste ervaring met een advocaat en ik denk dat ik niet beter was kunnen terecht komen. Vriendelijk ontvangen en een goed gesprek gehad met duidelijke uitleg van 2 toffe advocates Dorien en Annelies. Op de politierechtbank evenzeer veel steun aan hun gehad en alles is vlotjes verlopen. Nadien nog goed advies gehad naar de toekomst toe. Dus zeer tevreden van Vandersanden Advocaten!

Goed contact, duidelijke communicatie

De advocate was zeer betrokken en deed haar best.

zeer goed

goede ontvangst en uitleg

zeer goede advocate

ik was vergeten op mijn voorgaande afspraak te komen , doch heeft mijn advocate grondig geïmproviseerd , Top met vriendelijke groeten Jordy

Duidelijk

Duidelijk

• Betrokkenheid

Super goede afhandeling van mijn dossier

tevreden

Altijd correct op de hoogte gehouden en ook telefonisch goed verder geholpen.

zeer tevreden

ik werd correct behandeld,er werd voldoende uitleg gegeven. Er werd gekeken naar de best mogelijke oplossing. Ik werd tijdig en voldoende geinformeerd. Zeer tevreden.

• Betrokkenheid

Deskundig advies en opvolging.

Goede opvolging van de dossiers met voldoende coördinatie tussen alle betrokken partijen.

Over Advocaatscore.be