Deskundig, professioneel en medelevend.

Het luisterend oor dat Jan mij gegeven heeft in een voor mij aangrijpende fase van mijn leven heeft mij veel gemoedsrust en gevoel van geborgenheid gegeven. Ik wist meteen dat ik in goede handen was. Patrick

• Betrokkenheid

Professioneel, geruststellend, duidelijk, eerlijk en oprecht.

In eerste instantie had meester Dorine Vandersanden de zaak in handen. Ondanks dat ze niet ter plaatse was geweest, had ze het probleem zeer duidelijk en vakkundig omschreven. De heer Jan Vandersanden heeft verder onze zaak behartigt. Als “doorsnee” gezin hebben we Godzijdank nog nooit hulp van een advocaat nodig gehad. We vonden het dan ook heel spannend om een zaak te starten. Vanaf het begin hadden we een goed gevoel bij dit advocatenkantoor. De formuleringen waren zakelijk en “to the Point”, goede uitleg hoe het proces kon gaan lopen en geruststellende informatie. We hopen geen betwistingen meer mee te maken, maar mochten we ooit nog eens een advocaat nodig hebben, zullen we hen zeker weer contacteren.

• Betrokkenheid

uitmuntende bijstand tijdens het proces, altijd bereikbaar, sympathiek.

Tijdens het proces heeft Mvr Vandersanden ons uitmuntend en professioneel ondersteund. Ze was goed voorbereid om in debat te kunnen gaan met de tegen partij en wist waar ze het over had. We konden haar altijd contacteren voor vragen te stellen en kregen altijd een snel antwoord. Uitermate vriendelijke. Wij raden Vandersanden Advocaten zeker en vast aan.

• Betrokkenheid

Zeer deskundig, professioneel advies.

Wij hadden een zeer goede begeleiding en opvolging van ons dossier.

Friendly, open minded - familiar

A friendly service, open minded, great results - Thank you

• Betrokkenheid

alles geregeld via briefwisseling met tegenpartij correct juist factuur iets te duur

een goede behandeling correct

• Betrokkenheid

Vlotte behandeling van mijn dossier. Goed advies in duidelijke taal.

• Betrokkenheid

Moeilijke case uiteindelijk goed opgelost

Ondanks bizarre beslissing van de rechter in de eerste zitting, na beroep volledig gelijk gekregen

• Betrokkenheid

Zoals het altijd zou moeten!

Zeer goede begeleiding en opvolging van het dossier!

Goede advocaat

Heel vriendelijke advocaat

infraction grave

j ai commis une infraction et j ai été très bien défendue

• Nous recommanderiez-vous? Oui
  • Communication
  • Conseil
  • Expertise
  • Engagement

Fantastisch en altijd begrijpende uitleg

Top goed team

• Betrokkenheid

Professioneel advies van vader en dochters

Empathie en deskundigheid

Op aanraden van m'n verzekeringsagent had ik contact opgenomen met Vandersanden Advocaten. In mijn ervaring bestaat het uit een team die in zeer eenvoudige en begrijpelijke taal je helpen in het juridische doolhof dat België is geworden.

dankbaar voor de bijstand

dankbaar voor de bijstand voor mijn eerste ervaring met het gerecht.

Uitmuntend.

Zeer vakbekwaam en onze belangen zijn op een uitmuntende en betrokken manier behartigd.

• Betrokkenheid

Zeer persoonlijk en duidelijke taal

Op advies kwam ik terecht bij meester Jan Vandersanden. Aangezien ik geen ervaring heb met advocaten was dit voor mij even moeilijk. In een persoonlijk gesprek voelde ik meteen de betrokkenheid en uiteindelijk is alles verlopen zoals op voorhand besproken. Ik ben zeer tevreden en kan dit kantoor absoluut aanraden

• Betrokkenheid

Uitstekende eerste eerste ervaring met het advocantenkantoor

Mijn ervaring was zeer positief. De communicatie verliep vlot en de aanpak duidelijk. De advocaat straalt vertrouwen uit. Niet alleen de zaak zelf, maar ook de grote context werd behandeld.

Gewoonweg top

Luisterend oor ! Na ons verhaal een advies, met pro en contra’s al dan niet een rechtszaak op te starten. Een voorstel tot minnelijke schikking, op basis van onze visie in een klaar en heldere taal opgesteld. Tegenpartij snel akkoord en stopt de dreiging om te procederen. Vandersandenadvocaten.be meer dan aanraders als juristen !

• Betrokkenheid

Altijd werd ik correct en tijdig geinformeerd over m'n dossier en dit in verstaanbare taal voor de gewone man op de straat . Top .

• Betrokkenheid

Prima advocatenkantoor met zeer goede opvolging

Een zeer goed advocaten bureau met zeer veel ervaring en staan altijd klaar Voor hulp.

Bekwame persoon

Zaak verloren maar de advocate heeft haar uiterste best gedaan

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid

Heel vriendelijke en de communicatie was ook heel goed.alles samen goed overlopen voor dat we naar de rechtbank moesten. Heel goede advokaten en zal het zeker verder vertellen aan anderen Mvg ronny vaesen

• Betrokkenheid N.v.t.

Uitstekende opvolging van het dossier

Zeer goede en vriendelijke communicatie. Goed advies

Top! Zeker aan te raden!

Na enkele zaken verloren te hebben, die ik zeker had moeten winnen met een andere advocaat, gezocht naar een andere en bij Vandersanden terecht gekomen. Beste beslissing ooit!

Over Advocaatscore.be