Goed en duidelijk advies

Heel tevreden

Tevreden

Tevreden over service

perfect

Ik kan alleen maar zeer tevreden zijn over de professionaliteit en openheid waarmee deze zaak behandeld werd door mevrouw Vandersanden en de medewerkers van het advocatenbureau.

• Betrokkenheid

Totaal plaatje helemaal in orde

Geachte, Zeer duidelijke en gemakkelijk verstaanbare taal Vaak en vlug op de hoogte en zeker in tijd Vlot bereikbaar met antwoord zowel telefonisch als email. Betrokkenheid bij dossier ok en zeer tevreden over de uitspraak. Totaal plaatje zeer ok. Met vriendelijke groeten

Alle verwachtingen overtroffen

Betere hulp had ik echt niet kunnen wensen!

• Betrokkenheid

Zeer correct, integer en deskundig!

Hele prettige ervaring met kantoor Vandersanden. Heel deskundig, betrokken en empathisch. Werden steeds heel goed op de hoogte gehouden.

A Legal Hero

During the covid lockdowns the English part of our Belgian family experienced some serious and quite shocking problems over in Belgium, made even more difficult and stressful by a language and geographic barrier. However we found a legal hero in Dorien Vandersanden, she managed to protect a vulnerable elderly family member in Belgium and find a solution to what had become a very complicated situation. Dorien replied to emails and phone calls immediately, she was kind, caring and went way beyond what we expected of a lawyer. We could not have coped without her input. Our only problem is that we have never had dealings with any lawyer so wonderful here in the UK. She is nothing less than a hero, and one we are all be eternally grateful to have found. Our heartfelt thanks to this fabulous woman! We cannot recommend her enough

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Vlotte uitleg over PV, en hoe het verder zou aflopen.

Vlotte en begrijpbare uitleg over het PV. en verdere verloop van de procedure. Na afloop tevreden over informatie die gegeven werd over de uitspraak.

• Betrokkenheid

Zeer professioneel, vlot, en vriendelijke

Heel goede kennis van ons dossier, we werden regelmatig op de hoogte gebracht van de stand van zaken. Men is steeds vriendelijk en bij vragen kregen we steeds snel een antwoord. Het hele team Vandersanden is heel deskundig, zeker aan te raden, men doet alles om je te helpen. Oprechte dank voor de geleverde prestaties en het bekomen resultaat.

100% score t.o.v. zeer weerbarstige tegenpartij

Betreffende aankoop auto die enkele lekkages had en als technisch ten top en hoogwaardig afgeleverd zou worden. Consumentenrecht van toepassing.

• Betrokkenheid

Zeer vriendelijk en behulpzaam!

Advocaat Danny Lavreysen, top advocaat, zeer vriendelijk, behulpzaam, etc... Ik kan geen min of negatieve punten benoemen.

goede bijstand

goede bijstand

Goed geholpen.

Duidelijke communicatie en relatief goede uitkomst.

• Betrokkenheid

Vlot beleefd en goed eindresultaat

• Betrokkenheid

Annelies is een heel competente raadsvrouw - echt aan te raden !

Vriendelijk, doelgericht, en kordaat werden mijn belangen behartigd en ik kan Meester Vandersanden Annelies alleen maar aanraden als raadsvrouw. Zij zorgde voor een adequate oplossing van het probleem !

• Betrokkenheid

Juridisch advies in een duidelijke, vriendelijke en open communicatie

Uw geruststellende en ondersteunende woorden hielpen mij om mijn dossier nu definitief af te sluiten, waarvoor dank.

• Betrokkenheid

Zeer professioneel, vlot, en vriendelijke service

Ik ben zeer tevreden van de geleverde prestaties. Ze maken duidelijke afspraken en komen die ook na. De vonnis was ons gunstig en we zijn dus tevreden over de afloop. Ik kan dit kantoor zeker aanbevelen aan anderen.

Excellente, klantgerichte service.

Het team bij Vandersanden advocaten is perfect op elkaar ingespeeld. Je belt, wie de telefoon ook opneemt heeft een notie van je dossier en wie dit beheert. Dorien Vandersanden en Jan Vandersanden hebben aan mijn laatste dossier gewerkt met een schitterend resultaat tot gevolg. Je merkt dat ze zelfs de, kleinere, dossiers met alle overtuiging en know how behandelen met enkel het allerbeste resultaat als doel. In het verleden werd ik ook al geholpen door meester Lavreysen en ook hier enkel lof over. Bij Vandersanden Advocaten ben je een mens, geen nummer. Van begin tot het einde. Hier leer je je advocaat kennen voor je zaak (eventueel) in de rechtbank komt, en moet je niet als kneusje afwachten tot iemand je aanspreekt als “Ben jij mevr./mr. X/Y/Z). Kortom enkel positiefs over het kantoor van Vandersanden. Als ik in de toekomst nood heb aan de expertise van een advocatenkantoor zal ik zeker niet twijfelen om weer op hun beroep te doen. LR.

Inlichtingen i.v.m. familierecht.

Het persoonlijk contact vond ik zeer goed en behulpzaam maar er kwam geen verrassing naar voor,daar ik het meeste al wist.Maar een professioneel advies is altijd welkom.

• Betrokkenheid

Uitstekend bijgestaan en altijd bereikbaar indien er vragen waren van mij.

Alles heel duidelijk ivm mijn fossier uitgelegd en geen loze belofte's gemaakt met de mogelijke uitspraken.

• Betrokkenheid

TOP: duidelijke afspraken en zeer goede feedback.

Desondanks onze situatie, ben ik super blij dat we deze zaak met jullie hebben gedaan, Alles werd zeer goed opgevolgd. Nogmaals bedankt voor alles. en veel succes in de toekomst. mvg Secci sandra en familie

• Betrokkenheid

Word naar je geluisterd, en geven goede raad en zijn toppleiters.

Heel deskundige ,vriendelijke advocaten,word geluisterd en je krijgt het juiste advies.ze doen alles om je te helpen

Zeer klantgerichte ervaring

Meester Lavreysen was zeer vriendelijk en heeft het hele proces goed uitgelegd. Wij hebben uiteindelijk enkel van zijn diensten gebruik moeten maken om een aangetekende brief te schrijven maar zijn draft was zeer to the point en helemaal in lijn met onze verwachtingen. Hij had goed gecapteerd waar onze vraag lag en hoe wij dit graag opgelost zagen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid

Goede opvolging na correcte afspraken en zeer gunstig resultaat

Ik ben ontzettend tevreden dat Vandersanden Advocaten eigenlijk het akkoord met het Advocatenkantoor GEUKENS is nagekomen; In de toekomst zal de nieuwe syndicus het dossier overnemen en kunnen wij het dossier zonder meer gunstig afsluiten. Met de meeste achting, Erik Vancrabeekx

Professioneel advocatenkantoor

zeer vlotte behandeling van het dossier, goed advies en duidelijke communicatie

Over Advocaatscore.be