Pro-actieve en professionele samenwerking!

De diensten van Mint Advocaten hebben onze verwachtingen overtroffen. Ze stelden niet alleen samenwerkingscontracten, algemene voorwaarden, privacy policy en car policy op, maar wisten ook met succes achterstallige facturen te innen van slechte betalers. Hun professionaliteit en proactieve aanpak hebben onze volledige tevredenheid verzekerd. Een uitstekend team om mee samen te werken!

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Het pro-actieve advies
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja
  • Opmerkingen Het is heel aagenaam om samen te werken met Mint Advocaten.

Vergetelheid

Het laatste dossier dat is behandeld lijkt me in de vergetelheid te zijn beland. Hierdoor vooral cash out maar geen cash in...

• Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Nee

Correct

Wij werken samen met Karel en zijn team voor meerdere zaken. Ik waardeer hun eerlijkheid en transparantie. Verder ook hun no nonsense approach en toegankelijkheid. De toekomst moet uitwijzen of wij met hun als business partner de juiste keuze hebben gemaakt maar alles is aanwezig om samen een mooi verhaal neer te schrijven!

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • Transparantie
  • Yes

tot nu toe een zeer goede en vlotte communicatie en beschikbaarheid van de advocaten

dossier is nog niet afgesloten, maar ben tot nu toe zeer tevreden over de opvolging, en de betrokkenheid van dit kantoor

• Voldeed het advies aan uw verwachtingen? N.v.t.
  • Opmerkingen nog te vroeg om te oordelen

Hele professionele samenwerking

We mochten een fijne samenwerking ervaren met Mint Advocaten. Vlot bereikbaar, duidelijk advies en heel erg vriendelijk. Een mooie combinatie! :)

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Duidelijk, mensentaal
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

jullie hebben een goed team en gaan voor de 100 percent ervoor !

we werken nog niet zolang met jullie , maar jullie doen het super goed ! dikke dankuwel !

• Wat vond u de meerwaarde van het advies? goed

Tevreden

Ganse lijn Tevreden

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Zeer betrokken met de zaak
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Prima opvolging, én voldoende expertise in huis!

Na een grondige analyse van de situatie, wordt er snel en correct advies verleent.

• Opmerkingen N.v.t.

Alles verloopt goed qua communicatie en afspraken. Er wordt rekening gehouden met je professionele en persoonlijke situatie.

• Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Zeer sterk in één op één begeleiding van de cliënten

Als start-up werden werden we het voorbije jaar geconfronteerd met enkele juridische uitdagingen. Dankzij een sterke, persoonlijke en efficiënte opvolging van Mint, zijn we erin geslaagd om onze onderneming correct te laten groeien. Van GDPR-vraagstukken over bestuurdersovereenkomsten tot kapitaalverhoging: Mint begeleidde ons succesvol op alle gebieden.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Absolute meerwaarde
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Goed kantoor! pragmatisch en snel!

Heel snelle en vlotte aanpak van raadman Valerie!

• Wat vond u de meerwaarde van het advies? goed
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Een vraag stellen en een duidelijk antwoord terug

Al enkele malen mogen ervaren dat Mint Advocaten voor professionele vragen een goed oplossing. Dus met plezier maak ik gebruik van hun kennis. Een aanrader.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? To the point

Uitstekende hulp.

Voor ons geval is alles vlot verlopen. Goede opvolging, altijd snel antwoord bij vragen. Als er zich problemen voordeden werd er altijd snel naar een oplossing gezocht. Zeker aan te raden!

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Snel duidelijkheid

Prima verdediger van klantendossiers

Als verzekeringsmakelaar doe ik regelmatig beroep op vermeld kantoor ; ik krijg er steevast een prima advies op de slaagkansen van een dossier. Een dossier dat bovendien prima wordt opgevolgd.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Kon direct toegepast worden
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

De beste advocaten die je kan hebben in sociaal recht

Na zeer slechte ervaringen te hebben gehad met zogenaamde grotere advocatenkantoren, was dit een verademing. Correct , deskundig en eerlijk

Top service!

Op aanraden van een vriendin terecht gekomen bij Mint advocaten. Nog geen moment spijt van gehad. Nu wachten op de positieve uitkomst maar daar twijfel ik niet aan. Bedankt voor de ondersteuning en begeleiding.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Klaar en duidelijk

deskundig advies

deskundig advies + heel klantvriendelijke medewerkers

Goede ervaring

Correct responsive

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Het was eerlijk en to the point
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

We zijn nog steeds in afwachting van een uitspraak.

We zijn nog steeds in afwachting van een uitspraak.

• Voldeed het advies aan uw verwachtingen? N.v.t.
  • Opmerkingen Advocaten zijn heel duur! ;-)

Advies en ondersteuning direct to the point

Het advies en de ondersteuning die wij verkrijgen bij vragen is correct en onmiddellijk praktisch implementeerbaar.

• Wat vond u de meerwaarde van het advies? Toepasbaar

Vlotte correcte service!

Als sociaal secretariaat doen wij beroep op de diensten van MINT Advocaten. Zij behandelen onze vragen omtrent arbeidsrecht vrij snel. Hun advies en begeleiding biedt zowel voor ons kantoor als onze klant zeker een meerwaarde.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Duidelijk advies

uitstekende dossierkennis en advies

Door de goede opvolging van ons dossier weet Mint Advocaten perfect waar we naartoe willen. Bij de regelmatige contacten werd naar ons geluisterd, doch gaf Mint Advocaten ook steeds hun advies, eerder naar oplossing op lange termijn gericht en aan alle mogelijke uitkomsten gedacht.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? realistisch

correct en eerlijk

In personeelszaken speelt hoogdringendheid zijn rol. Karel reageert snel en gericht, hij is recht doorzee en spreekt klare taal zodat je weet als klant waar je aan toe bent.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Een goede steun
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Eerlijk en oprecht je kennis van zaken

Duidelijk

Het was in eerste instantie mijn bedoeling om bevestiging te krijgen van een aantal zaken die ik zelf al had proberen uitvissen inzake mijn hr situatie. Daarnaast was ook alle advies welkom over hoe mijn probleem verder te behandelen.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Het bevestigde voorzal wat ik al dacht + het verstrekte advies zal in de toekomst zeker nuttig zijn bij het aankaarten van bepaalde zaken bij de werkgever

Over Mint Advocaten

Mint advocaten is een kantoor in Zuid-Oost-Vlaanderen gespecialiseerd in arbeidsrecht, vennootschapsrecht en privacy wetgeving. Wij richten ons voornamelijk naar de ondernemers die actief zijn in Zuid-Oost- en Zuid-West-Vlaanderen. Wij, ondernemers/advocaten, ontmoeten heel wat andere ondernemers zoals u. Uiteraard wenst u correct advies tegen een betaalbare prijs. Laat dit nu net zijn waar Mint advocaten voor staat. Wij staan u als ondernemer bij in diverse facetten van uw ondernemingsleven. Dit is uiteraard heel ruim en behelst zowel uw personeel, leveranciers, klanten en uw interne huishouding. Wij komen aan al uw noden als ondernemer tegemoet. Wij helpen u ook met allerhande contracten en informeren u aangaande de wetgeving die van toepassing is op uw vennootschap. Tenslotte zijn wij geboeid door alles wat te maken heeft met technologische vernieuwingen. Wij treden graag hierover met u in gesprek.

Over Advocaatscore.be