Makkelijk

Sirius pakt een groot deel van je stress weg door hun hulp.

• Geholpen door: Sophie Vercraeye

Uitstekende & aangename service, met persoonlijke touch

Heel fijne ervaring. Mijn vraag werd grondig onderzocht en beantwoord met hele goede argumentering en advies. Er werd tijd genomen dit allemaal in zeer begrijpbare taal uit te leggen alsook vragen en antwoorden waren op elk moment mogelijk.

Aangename samenwerking

Zeer tevreden van het kwalitatieve advies en de werkpunten die uit de audit zijn gekomen. Ook een zeer goede opvolging na het project.

• Geholpen door: An Haenen

De perfecte begeleiding

Als starter vind ik het enorm belangrijk om met de juiste juridische omkadering aan de toekomst te werken. Jullie hebben mij prima begeleid met de nodige documenten om mijn zaak verder uit te bouwen.

Snel en efficiënt

Door Covid-19 werd onze vliegtuigreis van Parijs naar New York in augustus '20 voor ons gezin van 4 geannuleerd. Na zelf verschillende keren contact opgenomen te hebben met de Amerikaanse vliegtuigmaatschappij, die mij telkens antwoordde, maar geen concrete actie ondernam, besloten we begin juli '21 contact op te nemen met Sirius Legal via een mailtje naar 1 van hun advocaten. Onmiddellijk kregen we een antwoord terug met de mogelijkheden, en de kostprijs. Een aangetekend schrijven in het Engels werd verstuurd, en binnen de 5 dagen (vijf!) stortte de vliegtuigmaatschappij het volledig bedrag op de rekening van Sirius Legal die dit bedrag dan aan ons overmaakte. Eerlijk gezegd stonden we sceptisch om hiervoor een advocaat aan te schrijven. Maar ik sta versteld van de efficiëntie, snelle en adequate oplossing die Sirius ons aanreikte.

• Geholpen door: Sophie Vercraeye

Snel, to the point en waterdicht advies

Doorheen de jaren heb ik steeds kunnen rekenen op goed onderbouwd advies in uiteenlopende en moeilijke domeinen. Of de context nu de grootste online bank of het grootste mediabedrijf in België was, dan wel de ambitieuze startup die de markt gaat veroveren in online verzekeringen, steeds weer helpt Sirius Legal bij het uitwerken van (campagne)voorwaarden, een gdpr-framework, contracten, privacy-vraagstukken, merkbescherming, ... kortom, alle mogelijke legal vraagstukken waarmee je als professional te maken krijgt. Duidelijke afspraken, transparante prijszetting en een onwaarschijnlijk gedreven engagement om voor jou als klant het beste van zichzelf te geven, het maakt van Sirius Legal de meest betrouwbare partner die je voor juridische dienstverlening kan vinden.

• Geholpen door: Roeland Lembrechts

Zeer competent team !

Wij werken als start-up al meer dan anderhalf jaar samen met Sirius Legal. Wij hebben samen verscheidene projecten afgewerkt: verkoopcontracten opmaken, privacy policy opstellen, GDPR nakoming garanderen, en nog veel meer. Bij elk van deze projecten hebben wij een professionele dienstverlening gekregen met duidelijke communicatie en een hoge betrokkenheid. Alvast hartelijk bedankt aan het team van Sirius legal

• Geholpen door: N.v.t.

Denken steeds mee om onze business cases te rijmen met wettelijke verplichtingen

Wij werken sinds 2020 samen met Sirius legal, waar ze ons vooral voorzien van professioneel advies met betrekking tot GDPR compliance van data-gedreven projecten. Ze doen dit steeds op een heel toegankelijke manier waarbij ze onze operationele wensen én beperkingen mee in rekening nemen. Elke keer komen ze met een maatoplossing waar wij de wettelijke verplichtingen kunnen rijmen met onze business cases en ambities. Heel fijn om op deze manier te kunnen samenwerken!

• Geholpen door: N.v.t.

In 1 woord, top!

We kwamen in contact naar aanleiding van ons label bij Safeshops.be. Het contact met Matthias was persoonlijk, geen vraag was teveel en de service was top van begin tot eind! De extra videocall vond ik persoonlijk super want dat zorgt er voor dat er minder ping-pong is via mail en gaf meteen ook een antwoord op mijn vragen. In 1 woord, TOP! Nogmaals bedankt!

Prima!

Duidelijke communicatie.

• Geholpen door: Sophie Vercraye

Duidelijke, to-the-point en heldere samenwerking!

We werken reeds geruime tijd samen met de helden van Sirius Legal om onze eigen website(s) en die van onze klanten op punt te zetten. Door een constante, up-to-date feedback-loop spelen ze altijd kort op de bal. Hun team van experten zorgen voor naadloze dossiers. Zo wordt een samenwerking al snel een wisselwerking. Aanrader!

• Geholpen door: An Haenen

Sterke kennis van zaken!

Ik ben zeer goed geholpen geweest door Sirius Legal. Je merkt onmiddellijk bij het eerste contact dat ze inhoudelijk top zijn! Heel blij dat ik met hen in zee ben gegaan! Geschil is vrij snel beslecht geweest. 1 verbeterpuntje: eens het geschil beslecht, kan de communicatie omtrent de afhandeling wel beter. Hier tastte ik een beetje in het duister...

• Geholpen door: Michiel Beutels

Heel deskundig advies en snelle dienstverlening

Heel deskundig en snel geholpen met de algemene voorwaarden en privacy policy voor de Safeshops certificatie.

SUPER TEVREDEN

Sophie is zeer goed op de hoogte van haar werk , toffe communicatie ook , heel gericht en heel goede uitleg. Ik ben dus echt zeer content en tevreden over haar aanpak van mijn vraag en probleem. zeer veel dank hiervoor.

• Geholpen door: Sophie Vercraye

Goede, correcte en snelle service!

Zoals altijd een plezier om mee samen te werken. Mijn dossier is hier in goede handen.

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Valeska De Pauw

Duidelijke en correcte communicatie op een menselijke manier

Ik nam contact op met jullie bedrijf ivm GDPR van onze KMO. Ik kreeg duidelijke en correcte informatie. Mijn contactpersoon dacht mee en ging mee op zoek naar de beste oplossing voor ons bedrijf. Hij was ook zeer transparant qua prijzen en afspraken. Dat is iets waar wij ook veel belang aan hechten en dat soms (sorry voor de uitspraak), in advocatenmilieus minder het geval is. Dat is nochtans belangrijk voor mensen en bedrijven die beroep doen op een advocaat, aangezien zo'n factuur soms hoog kan oplopen. Het is fijn om vooraf te weten waaraan je je kan verwachten! Ik vond het een zeer aangenaam contact en kom zeker bij jullie terug als we daar nood aan hebben. Bedankt, Bart! Vriendelijke groeten Mie Demol

correct en goede opvolging

Goede en correcte opvolging

Zeer tevreden!

Wij hebben onze webshop aangemeld voor het SafeShops label, en hebben bij de eerste review een zeer uitvoerig document met uitleg gekregen. We waren in staat om met deze uitleg aan de slag te gaan en alle puntjes aan te pakken. Snelle en duidelijke communicatie!

• Geholpen door: Matthias Vandamme

Heel vlot geholpen, waarvoor bedankt!

Communicatie is vlot, duidelijk en vriendelijk.

• Geholpen door: Michiel Beutels

Een zeer positieve ervaring!

Op een heel aangename en correcte manier geholpen. Duidelijke en snelle communicatie. Toont veel begrip voor de situatie.

• Geholpen door: Michiel Beutels

Steeds uitstekend en nuttig advies.

Jaarlijkse check-up/screening van onze website.

1 adres voor juridisch advies inzake digital vragen

Ik heb reeds meerder malen samengewerkt met Sirius Legal en vooral met Bart Van den Brande en kan alleen maar bevestigen dat ik absoluut tevreden ben. Niet alleen met het professioneel advies, maar ook en zelfs vooral over de betrokkenheid en bereidwilligheid om oplossingen te zoeken. Bart (omdat ik vooral met hem al heb samengewerkt) is een absolute aanrader.

Vlotte, constructieve samenwerking

Veel waardering voor de snelle respons, het sterke meedenken binnen het culturele kader van Antwerp Management School, en de 'hands on' aanpak waarbij de zaken meteen concreet vorm krijgen en voortgang vinden. Hartelijk dank en voor het hele Sirius-team een mooie eindejaarsperiode gewenst! PS: ik duid hieronder Bart Van den Brande aan bij "Geholpen door", echter we mochten ook hele sterke support ondervinden van Matthias en Michiel, waarvoor dank.

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Zeer professionele en verrijkende ervaring

Sirius begrensde haar input niet tot de contouren van de opdracht maar gaf input waar nodig en stond ons steeds bij met bijkomende toelichtingen, zoals het benadrukken van bepaalde risico's. Dit benadrukt hun deskundigheid rond het onderwerp. Ze waren steeds correct en flexibel. De communicatie verliep steeds heel vlot. Sirius kent een hoge responsiviteit, want de samenwerking des te aangenamer maakt. Naar de toekomst toe zullen wij zeker nog beroep doen op hun diensten.

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Professioneel, deskundig, snel en correcte dienstverlening

Communicatie was zeer duidelijk en volledig. Emails werden snel beantwoord en de gevraagde diensten werden op het afgesproken tijdstip opgeleverd. Mijn vele vragen en opmerkingen werden steeds zeer duidelijk beantwoord met voldoende extra informatie.

• Geholpen door: Laura Walgraeve

Over Sirius Legal

Sirius Legal staat een zeer uiteenlopend cliënteel bij. Het maakt niet uit of je net een zaak start, meedraait in een bloeiende KMO of een positie bekleedt in een multinational. In een snel veranderend en complex ondernemingsklimaat is geïnformeerd beslissingen nemen cruciaal om overeind te blijven. We volgen niet enkel de juridische evolutie, we maken er deel van uit. Via blogs, whitepapers, webinars en opleidingen delen we onze jarenlang opgebouwde kennis en allernieuwste juridische ontwikkelingen. Met een actieve rol in sectorverenigingen en lobbywerk laten we gedreven onze stem horen. Technologische trends houden we nauwgezet in de gaten. We brengen in kaart wat dat specifiek voor jouw bedrijf betekent, met advies op maat, zonder veel franjes en precies goed. Ons team bestaat niet enkel uit advocaten maar ook uit professionals die hun sporen verdiend hebben in de media en technologiewereld. In 2010 bundelden we die verschillende achtergronden tot een sterk, jong, meertalig en open advocatenkantoor in Mechelen en Brussel. In onze aanpak zijn we uitermate transparant. Bij ons geen verrassingen in de uitwerking van ons advies en ook niet in jouw factuur. We maken er een punt van om je goed te leren kennen en als partner dicht bij jouw bedrijf te staan, altijd bereikbaar en flexibel inzetbaar om je met gepaste snelheid te adviseren.

Over Advocaatscore.be