Zeker een aanrader!

We zijn steeds heel vlot verder geholpen door Bart & zijn team. De communicatie is eerlijk, open en duidelijk. Ze begrijpen onze noden en voor ons een pluspunt dat eigenlijk alles digitaal kan verlopen. Dikke merci!

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Na een korte briefing wist het Sirius Legal team wat ik nodig had van contract. Naast het contract goed opleveren hebben ze ook nog extra advies gegeven dat me enorm geholpen heeft. Ik was onder de indruk van de snelheid en kwaliteit.

• Geholpen door: Anna Haesaert

Aangename samenwerking

Zeer tevreden van de samenwerking met Anna. Vriendelijk, vlotte communicatie, goede kennis van zaken en een hoge betrokkenheid. Een positieve ervaring.

• Geholpen door: Anna Haesaert

Super vriendelijk, professioneel en snel

Heel fijn contact met de mensen van Sirius Legal. We krijgen steeds op maat en uitgebreid advies. Goed gevoel qua vertrouwen dankzij hun professionaliteit en duidelijke communicatie.

• Geholpen door: An Haenen

Beloofde service tegen duidelijke afspraken

Onze eerste contactname met Sirius Legal is vlot verlopen. We kregen snel een afspraak, onze case is goed begrepen en afdoende beantwoord. En dit tegen duidelijke afspraken. Top!

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Goede opvolging en goed advies

De zaak is snel afgehandeld door de deskundigheid van Bart. En het is ook goed een oplossing te vinden via overleg.

Snel aan de juiste wettelijke info geraakt, efficiënt en vriendelijk

Snel aan de juiste wettelijke info geraakt, efficiënt en vriendelijk

Interessant gesprek

Dit straalt vertrouwen uit. Dank je wel!

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Een effectieve aanpak en onmiddellijke resultaten

Het team van Sirius Legal heeft me geholpen in een dossier van 'aanhaking'. Een andere ondernemer gebruikte mijn tagline om haarzelf te verkopen. Ik zat vast, en ik niet onmiddellijk de impact van dit voorval inschatten. Met het juiste advies van het team, hebben we de concurrent in gebreke gesteld voor deze oneerlijke marktpraktijken. Na het uitsturen van het aangetekend schrijven, was dit onmiddellijk uitgeklaard.

• Geholpen door: Bart Van den Brande

De diensten van Bart antwoordden volledig op mijn behoeften..

In het begin van de opdracht hebben we samen de doelen bepaald met de aanpak van een minnelijke schikking. Deze werden volledig bereikt. Natuurlijk moest ik enkele concessies aanvaarden, maar deze zijn minder ernstig dan de voordelen dat mijn bedrijf nadien kan verkrijgen. Daarom, bedankt voor de professionnalism van Bart.

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Super goed en snel geholpen!

Bart van Sirius Legal heeft me super snel en goed kunnen helpen met het doornemen van een belangrijk contract. Bart heeft er duidelijk veel verstand van. Hij heeft veel waardevolle verbeteringen voorgesteld die er echt voor zorgen dat yhet contract ook juridisch goed klopt en niet in mijn nadeel werkt ten opzichte van de tegenpartij. Kortom: ik ben helemaal tevreden en kom zeker nog eens terug!

Een opperbest gespendeerd budget

De input was to the point, gedetailleerd en uitermate interessant. Wij hadden de Algemene Voorwaarden al door een advocaat laten lezen en toch werden er nog een hele boel adviezen en to-do's gegeven. Werkelijk top. Een speciaal woordje van dank aan Meester Vercraeye die geen enkele van onze vragen te veel vond.

Hartelijk dank!

Zeer professioneel, snel en goed geholpen om oplossing te vinden voor mijn lastige situatie. Erg heel bedankt!

• Geholpen door: Sophie Vercraeye

Serius legal begrijpt onze business

Serius legal is het eerste advocatenkantoor dat onze business echt begrijpt zodat we geen uren meer verliezen door uit te moeten leggen wat we precies doen. Zowel Bart als Sophie zijn helemaal mee met het digitale landschap wat de samenwerking pragmatisch en fijn maakt.

• Geholpen door: Sophie Vercraeye

Correcte opvolging en aflevering van juridisch advies!

Vriendelijk onthaald door An en verder geholpen door Sophie. Exacte opvolging van wat er gevraagd werd. Bedankt voor de hulp!

Great

J'ai apprécié la réactivité, le côté "friendly", et surtout chaque fois que je travaille avec l'un des collaborateurs, quels qu'ils soient, c'est toujours très agréable.

• Nous recommanderiez-vous? Oui
  • Communication
  • Conseil
  • Expertise
  • Engagement
  • N/A

Top advies gekregen als startend freelancer

Als beginnend freelancer in de IT sector kwam ik al snel in aanraking met het opstellen van contracten en bijhorende onderhandelingen. Als complete starter en als leek in juridische vaktermen had ik al snel door dat ik enkel gebaat kon zijn door me te laten bijstaan door juridische professionals. Al snel kwam ik terecht bij Sirius Legal. Dankzij het deskundige advies van het team ga ik nu van start met een wel onderbouwd contract en een gevoel van vertrouwen tussen de betrokken partijen. Bedankt aan het hele team voor de snelle, grondige respons. Met goede experten aan je zij, heb je niet meer het gevoel er alleen voor te staan ;)

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Valeska De Pauw

Dank je Sophie Vercraeye. Voor al je energie

• Geholpen door: Sophie Vercraeye

Heel snel en duidelijk geholpen

Heel snel en duidelijk geholpen!

• Geholpen door: Isha Upadhyaya

Een direct duidelijk advies dat echt heeft geholpen.

Omwille van een klein dispuut heb ik Sirius gecontacteerd. Zij hebben direct gereageerd en geholpen.

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Snel, professioneel en zeer klantvriendelijk!

Serius Legal heeft in de afgelopen jaren al meerdere keren goed juridisch werk voor ons verricht. Altijd snel, professioneel en super klantvriendelijk.

• Geholpen door: Jenny Cheung

Fantastic advisors that exceeded my expectations!

I have had a great experience with Bart van den Brande and Sirius Legal. We received valuable advisory from Sirius, while not being overcharged nor being met with unpleasant surprises. Bart even took a meeting call while having covid, which showed me he deeply cared about my case. Sirius has professional experts who provide great legal advisory that exceed expectations.

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Ik ben enorm tevreden met de samenwerking. Heel vlotte response en de feedback is heel duidelijk. Echt top en een aanrader.

Zeer tevreden!

We hadden vragen rondom een contract Nederlands naar Belgisch recht. Zeer tevreden over de manier waarop we geholpen zijn. Kennis van zaken en zeer behulpzaam. Prettig contact en een prettige samenwerking.

• Geholpen door: Matthias Vandamme

Zeer vlotte en flexibele samenwerking

Ik heb Sirius Legal leren kennen via Agoria Techlancers. De indruk die Bart maakte was zeer professioneel en tegelijkertijd zeer toegankelijk. De samenwerking met Sophie (die mijn dossier behandelde) verliep zeer vlot. Sophie vertoonde een zeer goede kennis van de materie en kon deze ook duidelijk overbrengen aan een niet-jurist.

Over Sirius Legal

Sirius Legal staat een zeer uiteenlopend cliënteel bij. Het maakt niet uit of je net een zaak start, meedraait in een bloeiende KMO of een positie bekleedt in een multinational. In een snel veranderend en complex ondernemingsklimaat is geïnformeerd beslissingen nemen cruciaal om overeind te blijven. We volgen niet enkel de juridische evolutie, we maken er deel van uit. Via blogs, whitepapers, webinars en opleidingen delen we onze jarenlang opgebouwde kennis en allernieuwste juridische ontwikkelingen. Met een actieve rol in sectorverenigingen en lobbywerk laten we gedreven onze stem horen. Technologische trends houden we nauwgezet in de gaten. We brengen in kaart wat dat specifiek voor jouw bedrijf betekent, met advies op maat, zonder veel franjes en precies goed. Ons team bestaat niet enkel uit advocaten maar ook uit professionals die hun sporen verdiend hebben in de media en technologiewereld. In 2010 bundelden we die verschillende achtergronden tot een sterk, jong, meertalig en open advocatenkantoor in Mechelen en Brussel. In onze aanpak zijn we uitermate transparant. Bij ons geen verrassingen in de uitwerking van ons advies en ook niet in jouw factuur. We maken er een punt van om je goed te leren kennen en als partner dicht bij jouw bedrijf te staan, altijd bereikbaar en flexibel inzetbaar om je met gepaste snelheid te adviseren.

Over Advocaatscore.be