Altijd top!

Maudy regelt al jaren alles uitstekend, is zeer klantvriendelijk en deskundig. Wat wil je nog meer.

Reis Canada

Deze Campertour die we onlangs in Canada gemaakt hebben was voor ons een mooie ervaring. We houden deze reis al eerder gepland maar door Covid-19 was deze reis uitgesteld. De Camper en Campings waren gereserveerd we hebben daar verder geen problemen mee gehad. Verder hebben we zelf onze wensen ook weer gegeven. Ik moet zeggen dat WRC/Maudy dit perfect geregeld had. Aangaande WRC, Services en Communicatie/betrokkenheid hebben wij dit zeer goed ervaren. Vragen en opmerkingen snel en op correcte wijze beantwoordt.

• Afspraken nakomen

Ruimte voor je wensen, goed georganiseerd en persoonlijk contact

We zijn net weer terug van een mooie reis naar Maleisie. Wat hebben we genoten. In Taman Negara en op Perhentian besar. Mooier in het echt nog dan op de plaatjes. En vriendelijke mensen.Aan onze voorkeuren voor een bepaalde kamer bij een accomodatie was netjes voldaan. Ook onze voorkeuren voor de vlucht. Alle transfers waren goed geregeld. Overal stond op tijd en op de juiste plek een chauffeur klaar. Ook van de lokale reisagent kregen we nog de vraag of alles nog naar wens was. Zeer tevreden over alles. Geen vraag was teveel. Alles goed geregeld en ook toen we terug waren direct een mail met de vraag hoe het was.

• Afspraken nakomen

fijne reis, alles prima geregeld

WRC heeft voor ons een reis op maat in Atlantisch Canada gemaakt.Vrijwel al onze wensen konden worden vervuld en vrijwel alles was prima geregeld.Het was een erg mooie reis. De communicatie verliep doorgaans snel en helder. Enige minpuntjes is dat WRC en hun agent in Canada niet goed op de hoogte waren van alle vaarschema's van de ferries. Gelukkig kwamen we daar zelf achter en kon de reis daarop worden aangepast Ook een late aanpassing aan een gewijigd vluchtschema was geen probleem.

• Afspraken nakomen

een geweldige, maar intensieve rondreis door noord-west Spanje

De reis start in Bilbao en gaat dan ten zuiden van de bergrug in noord-west Spanje naar Santiago de Compostela. Hierna reis je via de noordkust weer richting Bilbao. Onderweg doe je zes Paradores aan en drie hotels. Doordat de onderlinge reisafstanden beperkt zijn kom je rond de middag weer aan bij de volgende stop en heb je ook nog wat aan de dag. Bovendien de kans om leuke bezienswaardigheden aan te doen zoals het Guggenheim, maar ook bv de "kathedralen" in de rotskust en het Oscar Niemeyer Centrum. Omdat de laatste stop in het mooi spa hotel te Puente Viesgo was konden we mooi nog even bij het zwembad onze indrukken verwerken zodat we weer uitgerust de terugreis konden aanvaarden. Alles prima geregeld met uitstekende hotels en de bekende Paradores; wordt "vriend van de Paradores" dan krijg je bij elke Parador een welkomstdrankje.

• Betrokkenheid N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.

Een onvergetelijke vakantie in Noord-Griekenland

Begin juni zijn wij via WRC twee weken naar Noord-Griekenland op vakantie geweest. Vanuit Thessaloniki was een route uitgestippeld waarbij wij om de dag naar een ander hotel gingen. Het is werkelijk een schitterende streek: Rijk aan cultuur en met een overweldigende natuur. Een paar hoogtepunten: De kloosters van Meteora, de watervallen van Edessa, de Vikoskloof. Maar het is vooral het geheel: de bergen, de bossen, de dorpen, de vriendelijke mensen. De tips in de reisbeschrijving van WRC waren bovendien een schot in de roos Kortom: een door velen nog onontdekte parel in Europa.

• Afspraken nakomen

snel, vriendelijk en persoonlijk!

Snel, vriendelijk en persoonlijk contact per mail en telefoon, wat heeft geholpen bij een vakantie op maat. Alle reserveringen worden prima geregeld en onze ervaring is dat je nauwelijks voor verrassingen komt te staan. Het reisboek helpt om de reis tot een succes te maken.

Alles klopte

We hebben jarenlang contact gehad met WRC over onze 6-weekse reis naar Canada. Al in 2019 geboekt, door omstandigheden (waarvan 2 jaren Covid 19) hebben we 3 keer moeten verplaatsen dus uiteindelijk pas in 2023 op reis geweest. WRC/Maudy heeft ons uitstekend begeleid tijdens alle wijzigingen, in 2023 een vlekkeloze uitvoering.

Prachtige ervaring weer...

Voor de derde maal hebben we weer een drie-weekse camperreis geboekt via WRC reizen en ook deze keer was het weer prima geregeld. ( vier volwassenen met twee campers ) Vorig jaar november de open dag West-Canada bezocht en dit was uitstekend verzorgd met filmpjes /foto's en uitgebreide uitleg. ( een aanrader om te bezoeken, zeker voor de mensen die voor het eerst gaan ) De reis zelf was weer prachtig met alleen maar mooi weer en alles zat mee. De voorbereiding met nuttige tips / reisinformatie door WRC, de tickets toezending, het boeken van hotelovernachting en de campers regelen ging ook allemaal vlekkeloos. Top ! We kunnen weer terugkijken op een zeer geslaagde vakantie..

Een super bijzondere reis, dwars door Canada, in mei 2023

Een camper wegbrengen van Vancouver naar Halifax was een geweldig mooi avontuur. Afwisselend, meestal heel relaxed, zowel het rijden in de camper zelf (C-medium) als het verkeer. Camper: C-medium: Tops: - De luxe en compleetheid van de uitrusting van de camper. - meer dan voldoende leef- en bergruimte voor 2 personen. - goeie verwarming - veel aansluitpunten voor usb, genoeg stopcontacten - cruise controle Tips: - Comfortabelere campingstoelen - De bestuurdersstoel kan niet verder naar achteren, waardoor de bestuurder met opgetrokken knieën achter het stuur zit. Erg oncomfortabel als je 4 weken en 7.500km moet rijden. Rijden: Meestal erg relaxed, zowel wb het bedienen van de camper als het verkeer. Vooraf de verkeersregels doornemen is een must. Kamperen: Veel parken en campings waren nog dicht in mei, ook vanwege de late start van de lente. Kamperen in Parken is fantastisch! In de vrije natuur staan is ook toegestaan, zolang je niemand tot last bent. In grote steden kun je bij een Walmart overnachten en vandaar met OV de stad in. Natuur: Heel afwisselend en vaak adembenemend mooi Cultuur: Veel musea en tentoonstellingen waren nog dicht, helaas. Contact met Fraserway: Zowel bij het ophalen als het wegbrengen werden we erg goed en geduldig geholpen. Onderweg hebben we 2 x de helpdesk moeten raadplegen en ook toen werden we uiterst prettig en deskundig geholpen. Chapeau. Contact met WRC: Fantastisch! Meedenken, zorgvuldig, prettig. TOP!

Een geweldige, avontuurlijke en culturele reis door Zuid Afrika

Outsight Travel (Corine) heeft goed gehoor gegeven aan onze reisplan. Samen met ons idee over hoe we de reis voor ons zagen heeft Corine een goed reisplan samengesteld waarbij nagenoeg alles klopte zoals bedacht. De reis van Johannesburg via Kruger en de Panoramaroute, eSwatini, St. Lucia, Lesotho en de Drakensbergen, de Wild Coast, Garden route naar Kaapstad, Clanwilliam en Paternoster was overweldigend qua natuur en cultuur, waar we veel mooie indrukken hebben opgedaan. De meeste lodges waren kleinschalig en goed met als hoogtepunt de verblijven in tentenlodges Rukiya Safari Camp in Hoedspruit, Buffelsdrift Game Lodge in Oudtshoorn en de Wigwamtent van Farr Out In Paternoster. We hebben voor deze reis 7 weken uitgetrokken, wat gezien de afstanden een prima balans opleverde om ervaringen tot je te nemen, excursies te doen en te reizen met de auto.

• Afspraken nakomen

Top vakantie "Reis van je leven"

Na een jaar uitstel door Corona hebben we een fantastische reis gemaakt door Nieuw-Zeeland, met wat dagen ervoor in Sydney en wat dagen erna op Bali. De reis was door ons samengesteld met hulp van Maudy; precies zoals wij het wilden. We konden een vrij rustig tempo aanhouden waardoor we niet iedere dag in de auto moesten zitten. Veel gezien en veel meegemaakt. Alles klopte; we hebben bijna nergens hoeven zoeken, moeten regelen of wachten. Ook veel excursies waren vooraf al geregeld. We hebben een super reis gehad!

Weer een heerlijke cruise gemaakt via WRC Reizen

Tijdens de jaarwisseling hebben we (weer) een mooie cruise gemaakt vanuit Fort Lauderdale met de Odyssey of the Seas. Het was weer heerlijk en goed verzorgd! Al meer dan 20 jaar zijn we liefhebbers van cruise vakanties. Deze boeken we via WRC. Reisspecialist Maudy Zuidema weet precies wat wij prettig vinden en zorgt er altijd voor dat onze reizen tot in de puntjes zijn geregeld. Ze is (des)kundig, betrokken en koppelt zaken snel terug.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat de reis zo goed is bevallen!

Redelijk

De Australische reisagent, heeft de hotel boekingen op verschillende achternamen of op voornamen geboekt. Soms erg lastig. Hotels werden soms van de eigen creditcard afgeschreven,. Moest er zelf achteraan om het geld terug te krijgen.

• Afspraken nakomen

Uitstekend behandeld en georganiseerd.

Via WRC onze reis naar Australië geboekt.Alles via mail, omdat dit mij beter uitkwam. Echter snel antwoord en alles uitstekend geregeld. Zowel de vluchten, als hotelovernachting, huur camper en huur auto gingen allemaal prima. In toekomst zullen we zeker vaker bij u een reis boeken.

• Afspraken nakomen

Fenomenale reis langs schitterende natuur en ontmoetingen met vriendelijke mensen

We reizen al sinds 2013 regelmatig met WRC en ze stellen nooit teleur. Er worden goede vragen gesteld over onze voorkeuren, de reis aangepast aan onze wensen en ook tijdens de vakantie krijg je snel antwoord op je vragen. We wilden natuurparken in de vier staten die we hebben bezocht en die hebben we gekregen! Welk park onze favoriet is? Niet te zeggen, want elk natuurgebied heeft zijn eigen karakter. Of het nu Canyon de Chelly of Zion National park was. Allemaal even prachtig. Ons 'toetje', een bezoek aan Washington DC op de terugweg was ook, mede door een zeer gastvrij team in het hotel en de ligging vlakbij Georgetown ook onvergetelijk. Onze reis was, zoals de Amerikaan zou zeggen in alle opzichten 'awesome'!

• Afspraken nakomen

Onze ervaring was in een woord top!

We vonden ons contact zeer prettig en ook was er gelijk actie betreffende eventuele schrappen van vluchten door de drukte op Schiphol. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Afspraken nakomen

Prima geregeld, goed meegedacht!

WRC heeft voor mij vluchten naar de VS en hotel in New York geregeld. Het hotel was prima en de vluchten waren ook goed geregeld!

Alles was prima geregeld

Fijn dat we de reis konden aanpassen aan onze wensen. De Paradorhotels waren uitstekend op goede locaties.

• Afspraken nakomen

Maudy Zuidema is altijd zeer zorgvuldig, vriendelijk en accuraat als ze voor ons een reis boekt.

• Afspraken nakomen

Zoals altijd alles super geregeld

Al jaren vaste klant bij WRC en wij kijken toch altijd wel ook naar de concurrentie! In al die jaren één keer naar een andere organisatie voor een top reis naar Indonesië en die organisatie zit nu ook bij Outsight Travel! Al met al TOP!

• Afspraken nakomen

Een geweldige ervaring die zeker navolging zal krijgen

Met dank aan mevr Zuidema is onze reis een geweldig avontuur geworden. Vanaf het begin af aan is zij zeer behulpzaam geweest, geen vraag was te veel, flexibele opstelling, snelle actie en reactie op onze vragen, altijd een persoonlijke noot die wij zeer op prijs hebben gesteld. De reis hebben we samengesteld voor Corona en kon daardoor niet doorgaan. Tijdens deze hele periode heeft zij via mail of telefonisch contact gehouden. Dit heeft ons er nog meer van overtuigd om na corona de reis via WRC te boeken. Goeie website met mooie voorbeeld reizen die naar persoonlijke behoefte kunnen worden aangepast, persoonlijke aandacht en creatief in oplossingen. Dit is zeker niet onze laatste reis via WRC

Fantastische, persoonlijke service.

Voor onze rondreis naar west canada hebben wij gekozen voor Corine van outsight travel/wrcreizen. Vanaf het eerste contact was er aandacht voor onze persoonlijke wensen en konden onze wensen altijd aangepast worden. De hotels, de auto, de route alles was met zorg geregeld. Toen bij ons vertrek er problemen ontstonden op schiphol was Mirja onze reddende engel ( Corine had vakantie). Mirja deed er alles aan om ons die dag toch te kunnen laten vertrekken, en dat is gelukt waar wij haar heel dankbaar voor zijn. Na thuiskomst hebben we nog telefonisch contact gehad met de vraag of de rondreis naar onze wens was verlopen, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Het bewijs maar dat erbij outsight travel/wrc reizen persoonlijke aandacht is voor de klant. Een dikke 10 voor dit bedrijf waar wij zeker een volgende keer terug komen.

Goede zorg

Ze weten goed de juiste dingen te boeken als je aangeeft wat je wilt, altijd bereid om te helpen. Een wijziging die we in de reis wilden aanbrengen na het boeken was ook geen probleem, regelden ze meteen.

• Afspraken nakomen

We hebben wederom een geweldige reis met WRC gemaakt. Het lukt jullie telkens weer onze wensen en verwachtingen te overtreffen. Na Zuid-Afrika en Indonesië nu weer in Costa Rica, Heel erg bedankt voor alle moeite die jullie hebben gestoken in het organiseren van onze reis. We hebben echt genoten van het land, de natuur en de dieren. De extra dagen die we in samenspraak met jullie op de verschillende locaties hebben bijgeboekt maakten dat we ontspannen en uitgerust deze ervaring hebben beleefd! Waarvoor dank! Mvgr, Fam. Pols

Bisonspoor 3002 3605 LT Maarssen

Over WRC Reizen

Al 40 jaar biedt WRC Reizen een inspirerend, origineel en afwisselend reisaanbod aan, met als doel uw eigen droomreis samen te stellen. Keuze uit tientallen bestemmingen in Noord- en Midden-Amerika, Zuidelijk Afrika, Azië, Australië & Nieuw-Zeeland en Zuid-Europa. Persoonlijk, creatief, flexibel en voor elk budget. Reizen met dat extra beetje meer. Een verrassend element, die onverwachte ervaring, die bijzondere ontmoeting. Een zeer ervaren team van reisspecialisten stelt in samenspraak met u graag uw ideale reis samen. Een totaalpakket van de beste vluchtmogelijkheden, originele combinatie mogelijkheden van vervoer en bestemming, sfeervolle accommodaties en interessante activiteiten.

Over Adviesscore.nl