Goed geholpen.

Via mijn ouders zijn we bij Braas & partners terecht gekomen. Omdat ik een eigen bedrijf ga beginnen en mijn vrouw ook eigen ondernemer is willen we ons graag laten adviseren. Alles werd duidelijk uitgelegd en laten zien. We weten nu precies welke verzekeringen we willen afsluiten. Bedankt!

• Geholpen door: Donny de Vos

Fijn bedrijf, met professioneel personeel met verstand van zaken.

Dit was voor ons een kennismaking gesprek en een beoordeling van ons huidige verzekeringspakket. We kregen een luisterend oor, een medewerkster die ook de tijd nam en waarin we ook onze vragen konden stellen. Daar in tegen kwamen er ook adviezen op tafel die zijn doorgenomen. Hierdoor is ons pakket gewijzigd. Wij zien een mooie toekomst tegemoet met deze samenwerking.

Het gesprek was helder

Wij zijn tevreden hoe het gegaan is .

• Geholpen door: Cindy de Haan

Keurig en duidelijk informatie ontvangen.

Cindy was goed voorbereid en heeft alles duidelijk toegelicht. Meteen akkoord kunnen geven.

• Geholpen door: Cindy de Haan

Duidelijke uitleg, geen tijdsdruk, en bovendien beter verzekerd tegen een lagere premie.

Een geslaagd resultaat

Dat wij nu getrouwd zijn is het handig alles onder een dak te hebben, en dat is heel goed gelukt door de goede adviezen en kundige hulp.

Goed organisatie

Een positief gesprek en goed voorbereid

Fantastisch

Goede inzichten gekregen in de huidige verzekeringen, kritische vragen gesteld over huidige verzekeringen, goede aanbevelingen met juiste argumentatie

• Geholpen door: Gijs Laan

ze helpen je gelijk

ben er blij mee

• Geholpen door: Alex Hulst

geïnteresseerd en meedenkend

Een verhelderend gesprek waaruit blijkt dat ze precies weten waar ze over praten. Vanuit hun ervaring worden er meerdere opties voorgelegd en daarbij de voor- en nadelen aangegeven. Tevens zijn ze met extra adviezen gekomen op punten waar wij zelf niet aan gedacht hadden.

Alles duidelijk uitgelegd

Keurig ontvangen, perfect op tijd. Alles duidelijk en zichtbaar uitgelegd en na het samenvoegen van twee pakketten naar een pakket, nog goedkoper uit.

Duidelijk

Prima uitgelegd, gezellig en ook nog eens goedkoper, goed naar gekeken..

Geweldig geholpen door Braas en Partners

Goede service en duidelijke communicatie. Altijd goed bereikbaar en klantvriendelijk.

Uitstekend geholpen

Duidelijke uitleg ontvangen, meedenkend en goed advies

• Geholpen door: Pim Koning

Mooi bedrijf, Cindy is een kordate dame die goede kennis van zaken heeft en goed is voorbereid.

Braas is een mooi bedrijf, we zijn door het vakkundige gesprek met Cindy verwezen naar Ellie die ons een hypotheek advies kon geven. Kordaat, meedenkend, goede service, top!

• Geholpen door: Cindy de Haan

Snel gereageerd en zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Snel gereageerd op onze hulpvraag en vriendelijk en warm ontvangen op kantoor waar alle tijd voor ons werd genomen.

• Geholpen door: Donny de Vos

Duidelijk en een luchtig en fijn gesprek gehad.

Niet alleen bij Pim maar ook bij maar ook bij de andere mensen van Braas & Partners zijn ze duidelijk in hun uitleg en advies. en mocht je nog vragen hebben over iets zijn ze erg toegankelijk en goed te bereiken.

Prettig gesprek gevoerc

Op een duidelijke manier alles doorgenomen

• Geholpen door: Pim Koning

Altijd duidelijk en je weet waar je aan toe bent.

Alles wordt snel en adequaat afgehandeld. Deskundigheid qua verzekeringen is top.

Goed en duidelijk.

Bij de vraag hoe een deel van huis te verzilveren kwamen we samen tot een goede passende oplossing. Het vervolg traject ging voorspoedig en werden via mail of telefonisch op de hoogte gehouden en bij vragen kregen we snel antwoord.

• Geholpen door: Elly Appelman

Fijn en duidelijk gesprek.

Er werd rustig en duidelijk uitgelegd en de tijd voor ons genomen. Er werd mee gedacht aan onze wensen, huidige en toekomstige situatie.

• Geholpen door: Cindy de Haan

Goed geholpen, ik ben echt heel erg blij

Goed duidelijk gesprek

Wij hebben met Donny een duidelijk en goed gesprek gehad. Alles doorgenomen. Wij konden ons ei kwijt in elke zin van t woord Meedenkend Duidelijke afspraken. Gezellig ook. Wat voor ons een fijn gevoel gaf. Heerlijke koffie.

Goed en uitgebreid geholpen

Wij zijn goed begeleid bij de aankoop van een nieuwe woning. Het hypotheekstuk is een ingewikkeld gebeuren, waar we door Elly en het hele team goed doorheen zijn geloodst.

• Geholpen door: Elly Appelman

Prima, duidelijk en helder gesprek

Heel fijn en duidelijk gesprek.

• Geholpen door: Alex Hulst

Over Adviesscore.nl