Persoonlijk en betrouwbaar!

Team van Hanzesteden zijn toppers. Persoonlijke benadering en heel erg betrouwbaar!

• Betrokkenheid

Geen omkijken naar onze verzekeringen

Hanzesteden geeft deskundig advies op maat en beheert proactief onze verzekeringen.

Altijd snel een antwoord

Al bijna 8 jaar altijd duidelijk en vooral snel advies. Daarnaast goede communicatie als niet direct een antwoord mogelijk is.

• Betrokkenheid

Snel, deskundig, eenvoud en zeer effectief

De wijze van oppakken, verwerken en zorgen dat het geregeld wordt is zeer goed. Er wordt snel gewerkt en de geautomatiseerde processen die via het portaal worden uitgevoerd maken dat ik mij kan focussen op de dingen waar ik goed in ben. Ieder zijn vak!

Super geholpen

Geholpen door Henri hele fijne snelle en duidelijke communicatie, daardoor voor onze firma een goede verzekering kunnen afsluiten

Super tevreden!

Als startend ondernemer hebben wij via Hanzesteden onze bedrijfsverzekeringen afgesloten. Vanaf het begin is de ervaring met Hanzesteden hartstikke goed. Wij kregen de bedrijfsbus eerder dan verwacht, op een zaterdag en konden via internet niet zo snel een verzekering afsluiten. Wij hebben toen Hanzesteden gebeld, werden netjes teruggebeld en er werd een tijdelijke verzekering afgesloten. Waardoor wij in ieder geval de bus die zaterdag konden ophalen. Alles was binnen één uur geregeld. Communicatie is uitstekend. Bij vragen of wijzigingen van de verzekering is een mailtje voldoende, waarna er snel wordt gereageerd. Ze denken met je mee en bieden diverse mogelijkheden. Al met al zijn wij super tevreden!

Behulpzaam, betrouwbaar, goede communicatie

Behulpzaam, betrouwbaar, goede communicatie

vriendelijk en hulpvaardig

Via internet Hanzesteden gevonden, mijn contactpersoon Henri Bril is vriendelijk, hulpvaardig en doet wat ie beloofd. Wij hadden een goede mailwisseling, vlot heen en weer gemaild. Ben erg blij met zijn advies en denk een goede keuze te hebben ge- maakt die mijn een mooie besparing heeft opgeleverd.

Super service!

Fijne snelle service, fijn telefoon gesprek gehad na aanvraag, van mijn kant uit waren en vragen maar die werden gouw en vriendelijk beantwoord. Daarna alles soepel geregeld!

• Betrokkenheid

Prettige en duidelijke service - geen vraag is teveel!

Na even rond zoeken op Internet ben ik bij Henri (hanzesteden) terecht gekomen. Ik had veel vragen na het starten van een eigen onderneming en aannemen van personeel en ik zag door de bomen het bos niet meer. Henri heeft mij goed geadviseerd en ook voorkomen dat ik ons oververzekerde. Omdat veel zaken veel tijd kosten/ ingewikkeld zijn/ veel leeswerk is heeft Henri de belangrijkste zaken uitgelegd en mij het vertrouwen gegeven dat ik nu alles goed verzekerd heb. Wanneer er onduidelijkheden zijn waarvoor ik (eigenlijk) niet heel veel tijd heb pakt hij het op en alle vragen worden in no-time behandeld. Met andere woorden - een enorm prettige partij met een gezonde dosis humor die duidelijk en prettig communiceren :)

Topservice

Hanzesteden verzekeringen heeft mij zeer goed geholpen bij het zoeken van de juiste AOV verzekering! Hele fijne communicatie en advies!

• Betrokkenheid

Erg prettig geholpen. uitleg is goed

Ik wil hierbij Henri Bril bedanken voor zijn advies en samenwerking afgelopen maand. Hij legt alles goed en begrijpelijk uit. Denkt mee stelt vragen waardoor hij de juiste informatie van ons kon krijgen.

Snel & goed meedenken!

Dankzij Henri en zijn oplettendheid ga ik met een gerust hart op vakantie! Last minute noodzakelijke verzekeringsaanpassing ging snel en soepel!

• Betrokkenheid

Snelle acties en goede communicatie

Ik ben via mijn broer in contact gekomen met Sander Jongsma voor het afsluiten van een beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering. Dit is zeer soepel verlopen, binnenkort een afspraak voor een AOV, gaat vast ook goed komen.

Zeer goede ontzorging

Juist advies, goede prijs en goede ontzorging.

• Betrokkenheid

Op iedere vraag of opmerking werd erg snel gereageerd. Prettig!

Op iedere vraag of opmerking werd erg snel gereageerd. Prettig!

• Betrokkenheid

Goede service en advies, korte lijnen.

Via internet gevonden en meteen een goede samenwerking om de gevraagde en betaalbare verzekering tot stand te brengen.

Goed en vakkundig geholpen

Het advies voor mijn nieuwe AOV was uitstekend, een aanrader

uitstekend

Snel en goed meegedacht

• Betrokkenheid

Zeer kundig en goed geholpen

De dienstverlening was helder, professioneel en persoonlijk.

Goed geregeld

Goed geregeld

Duidelijk en goed geregeld

We hebben een verzuimverzekering afgesloten via Hanzesteden. Snelle reactie, goede vergelijking en snel geregeld. Ik beveel Hanzesteden aan. Hartelijk dank

• Betrokkenheid

Perfecte service en waardevolle aanbiedingen

Dankzij Hanzesteden Bedrijfsverzekeringen heb ik nog net voor einde 2019 mijn autoverzekering kunnen onderbrengen tegen een gunstige premie met gelijkwaardige dekking. Dit had met met alle moeite zelf nooit kunnen realiseren en daarom is Hanzesteden Bedrijfsverzekeringen van grote toegevoegde waarde. Daarnaast zijn ze gedurende het proces van aanvraag tot en met afsluiten zeer volwassen en ondersteunend als organisatie. Ik raad Hanzesteden Bedrijfsverzekeringen zeker aan aan collega's en ik denk dat ik binnenkort daar meer onder ga brengen.

Top bemiddeling AOV

AOV zonder de hoofdprijs te betalen!

Transparant en betrouwbaar

Ik heb alleen telefonisch en per mail contact gehad vanwege de afstand en dit was door de goede (telefonische en online) bereikbaarheid, heldere en transparante uitleg en advisering goed te doen. Ik vind ze betrouwbaar in hun afspraken en een aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding.

Schonenvaardersstraat 1 7418CC Deventer

Over Adviesscore.nl