goed gevoel

Door te kunnen sparren met Andrea heeft dit enorm geholpen met de juiste keuzes maken voor onze toekomst.

Duidelijk en helder verhaal

Weet nu wat ik te besteden heb als ik met pensioen ga.

Professionele adviezen

Fijn gesprek en gehad en kreeg het idee dat ze het goed hadden voorbereid. Kon alle vragen stellen en krijg een helder en duidelijk antwoord.

• Betrokkenheid

ben goed op de hoogte gebracht

Uitstekende dienstverlening

De gesprekken zijn erg plezierig ervaren, met een goede mix tussen formeel/informeel. De kennis over financiële producten en diensten is erg goed. Het gegeven advies sluit naadloos aan bij onze persoonlijke wensen.

• Betrokkenheid

Zeer goed advies en uitgebreide informatie.

Een prettig en persoonlijke gesprek zorgde voor een deskundig advies op maat. Bianca heeft ons een goed inzicht gegeven in de financiële situatie na mijn pensioen.

• Betrokkenheid

Zeer persoonlijk maatwerk van topniveau

Als echtpaar met een beperkt financieel inzicht zijn wij uitstekend geholpen om alles helder te krijgen rondom onze financiële situatie. DURF toonde veel oog voor de mens in relatie tot de financiën en respect voor onze wensen. Alles werd met veel geduld uitgelegd, op mails werd direct gereageerd, de benadering was altijd correct; kortom, wij hebben dit adviestraject met plezier doorlopen. Wij gaan met veel vertrouwen onze (financiële) toekomst tegemoet en weten dat we op cruciale momenten altijd een beroep kunnen doen op dit betrouwbare financieel adviesbureau.

• Betrokkenheid

Zeer prettig en deskundig advies

Andrea is een zeer prettige en betrokken gesprekspartner. Ze is in staat om een grote hoeveelheid financiële informatie tot de kern samen te vatten en te vertalen in concrete adviezen waar je mee verder kunt. Nogmaals veel dank!

goed en duidelijke uitleg gehad

goed en duidelijke uitleg gehad

Goede ervaring

Duidelijk en overzichtelijk uitgelegd.

• Betrokkenheid

Financiële rust door persoonlijk en begrijpelijk advies

Prettige persoonlijke gesprekken zorgen voor een deskundig advies op maat. Andrea heeft mij goed inzicht gegeven in mijn financiële situatie. Haar advies geeft mij vertrouwen en financiële rust geeft.

• Betrokkenheid

Advies door een zeer kundig adviseur

Bianca gaf mijn mogelijke pensioenscenario's duidelijk weer. Je maakt zelf de keuzes, kunt vragen stellen over de gevolgen van een andere keuze en je ziet gelijk de resultaten voor jouw persoonlijke situatie. Een onmisbaar advies in de wazige wereld van het pensioengebeuren en voor jouw financiële toekomst.

Helder, duidelijk en professioneel

Wij zijn goed en op prettige en persoonlijke wijze geholpen bij het verkrijgen van inzicht in onze financiële situatie en pensioensituatie. Wij hebben ook waardevolle adviezen gekregen.

Goed en deskundig advies

Bianca heeft voor mij perfect berekend wat mij finacieel te wachten staat wanneer ik, al dan niet vervroegd, met pensioen ga.

Perfect maatwerk

Fred is een mens, mens persoon waarbij je je direct thuisvoelt, iets wat vertrouwen schept als je financiële zaken gaat bespreken. Luistert goed naar je wensen, neemt de tijd en vervolgens krijg je een mooi inzicht van je financiële situatie incl een uitgebreid advies waarmee je aan de slag kunt gaan.

• Betrokkenheid

De financiele planning en zeker ook de gesprekken daarover gaven inzicht!

De opgestelde financiele planning en de gesprekken daarover hebben mij inzicht gegeven en aangezet tot herstructurering.

• Betrokkenheid

Durf, precies waar ik behoefte aan had.

Heerlijk, luisterend oor, rust ,overzicht in het financiële plaatje ,vriendelijkheid, professionaliteit, wat wil je nog maar als je onrust ervaart omdat je het gevoel hebt geen overzicht te hebben in je financiële administratie. Blijkt het allemaal mee te vallen en is het vertrouwen terug om het zelfstandig weer voort te zetten.

• Betrokkenheid

Uitermate prettig, kundig en persoonlijk

Van kennismaking tot definitief advies: het hele traject is uitstekend bevallen. Ten eerste omdat Durf de tijd neemt om hun klanten te leren kennen, actief op zoek gaat naar persoonlijke motivatie en prioriteiten en daar goed op aan weet te sluiten. Daarnaast omdat ze grondig te werk gaan en ook op eigen initiatief komen met advies onderwerpen die belangrijk zijn en dus de moeite van het meenemen meer dan waard. Ik kon meteen met de adviezen aan de slag en heb daardoor meer ruimte gekregen voor m’n persoonlijke wensen. Dit had ik veel eerder moeten doen.

• Betrokkenheid

DURF zorgt voor financieel inzicht en dat geeft rust

DURF geeft mij helder inzicht in mijn financiële situatie dmv uitgebreide deskundige informatie en advies. Ik ervaar betrokkenheid en dat creëert vertrouwen en rust.

• Betrokkenheid

Heel erg positief: deskundig en op een heel prettige manier.

We zijn zeer goed geholpen door Andrea, met een duidelijk overzicht met actiepunten als uitkomst. Gesprekken verliepen zeer prettig.

Door de bomen het bos weer zien

DURF is goed in meedenken, vragen stellen, luisteren, meerekenen, advies geven en de essentie op papier stellen.

Door de bomen het bos weer zien

• Betrokkenheid

Heel prettig en goed uitgebreid advies

Ik heb een heel goed gesprek gehad, waarbij ik alle aspecten van mijn vraag uitgebreid kon toelichten. Tijdens het gesprek al direct goed advies gekregen. Een aantal dagen na het gesprek een uitgewerkt advies gekregen, op basis waarvan ik een beslissing kon nemen.

Duidelijk en vriendelijk

Was leerzaam en duidelijk . Goed onderbouwd en ook het gevoel van gelijkheid.

• Betrokkenheid

Ik heb echt professionele advies gehad.

Ik ben heel tevreden met het ontvangst, uitleg, hulp en advies. Jullie geven genoeg tijd, goede sfeer voor het gesprek. Mijn vragen zijn duidelijk beantwoord. Mijn pension is goed geregeld.

Over DURF financieel planners

DURF geeft vertrouwen Financiële planning draagt bij aan het welbevinden van mensen. Wij helpen je daarbij. Plan well to live well is ons motto. Als je snapt wat je doet, durf je meer. Daarom geven wij mensen het vertrouwen om zelf keuzes te maken die financiële gevolgen hebben.

Over Adviesscore.nl