Inzicht in onze financiën in begrijpelijke taal

Toen we begonnen met onze zoektocht naar hulp bij financiële planning, realiseerden we ons hoe complex deze materie eigenlijk is. Het is niet iets waar je dagelijks mee bezig bent, en zonder de juiste kennis en inzicht kun je gemakkelijk verdwalen in alle mogelijkheden en risico's. Fred heeft vanaf het begin indruk op ons gemaakt met zijn vermogen om alles op een begrijpelijke en heldere wijze uit te leggen. Financiële planning zit vol met jargon en ingewikkelde concepten, maar Fred slaagde erin deze te vertalen naar eenvoudige en begrijpelijke taal. Dit alleen al maakte hem onmisbaar voor ons. Als persoon is Fred uitermate prettig om mee samen te werken. Hij straalt niet alleen professionaliteit uit, maar toont ook een oprechte betrokkenheid bij onze situatie. Hij was er echt voor ons, luisterde naar onze specifieke behoeften en vragen, vooral met betrekking tot onze woonsituatie en het feit dat we ondernemers zijn. Zijn bereidheid om altijd klaar te staan voor vragen, zelfs lang na onze initiële afspraken, was erg prettig. Deze toegankelijkheid en ondersteuning hebben enorm bijgedragen aan onze gemoedsrust. Het meest waardevolle aspect van onze ervaring met Fred was het gevoel van rust en vertrouwen dat hij ons gaf voor onze financiële toekomst. Het is één ding om een plan op papier te hebben, maar iets heel anders om echt te voelen dat je financiële basis solide is. Met Fred's hulp hebben we nu dat vertrouwen. Voor iedereen die op zoek is naar begeleiding bij financiële planning, kan ik Fred ten zeerste aanbevelen. Zijn deskundigheid, persoonlijke benadering en betrokkenheid maken hem tot een uitstekende keuze voor iedereen die zijn financiën serieus neemt.

• Betrokkenheid

Waardevolle informatie, die rust geeft.

De vragen die wij hadden zijn goed beantwoord. Prettig gesprek waarbij je het gevoel kreeg dat er goed voorwerk is gedaan. Mooi inzicht en advies gekregen.

Wij zijn zeer tevreden!

We konden ons verhaal doen, er werd goed naar ons geluisterd zo nodig vragen gesteld. Het advies is zeer duidelijk, rustig en begrijpelijk aan ons uitgelegd.

• Betrokkenheid

Goede voorbereiding en helder advies

Prettig en ontspannen sfeer om met prima advies de pensioen situatie te duiden

• Betrokkenheid

Inzicht geeft rust en sturing aan onze financiën

De reden voor ons om met een financiële planning aan de slag te gaan komt voor uit het gegeven dat wij beiden zzp'ers zijn en voor ons pensioen wilden weten hoe we dit financieel kunnen regelen. Daarnaast was ook van belang voor ons om te weten hoe we nu financieel leven oké is of dat we daarin iets kunnen bijsturen en hoe we onze financiële middelen het beste in kunnen zetten. Via onze boekhouder kwamen we bij Andrea terecht. Andrea heeft een zeer prettige persoonlijkheid en heeft veel kennis. We kregen snel het gevoel van vertrouwen, waardoor we over en weer open het gesprek aan konden gaan. In het vrijblijvende gesprek voelden we al snel de klik, waarna we het traject met elkaar aan zijn gegaan. Andrea heeft ons getriggerd in het denken over geld en hoe dat in te zetten. Vanuit bijv. opvoeding krijg je dingen mee en vanuit daar gaat Andrea je 'challengen'. Hierdoor is onze blik zeker verruimd. Andrea stelt uiteindelijk een advies op waarvan je zeker weet dat het passend is bij je, omdat ze niet alleen naar de cijfers kijkt, maar ook vraagt wie je bent en hoe je tegen geld aan kijkt. Al met al voor ons een zeer positieve ervaring welke veel toegevoegde waarde heeft opgeleverd. Wij kunnen zeker iedereen een Andrea in je leven aanraden :) die je advies geeft en weer kan bijsturen indien nodig. Dank Andrea!

Helder en overzichtelijk!

Ik kreeg goed inzicht in mijn financiële stand van zaken en de mogelijkheden.

• Betrokkenheid

Het was een goed en leuk gesprek

Ik had een gesprek met Fred en heb dit als prettig ervaren. Het was een goed en leuk gesprek met nieuwe inzichten.

• Betrokkenheid

Prettig gesprek, waardevol inzicht!

Voor mij was de financiële planning erg waardevol. Fijn om in te kunnen zoomen op mijn vragen. Aanlevering van informatie was eenvoudig via de app. Het contact met Bianca vond ik erg prettig. Een mooie benefit om als werkgever aan te bieden, evt periodiek.

Gedeeltelijk nuttig

Fijn dat het vanuit de werkgever gefaciliteerd wordt, zelfstandig had ik dit advies niet op deze manier opgezocht. Het is fijn om meer inzicht te krijgen in hoe mijn situatie er later uit komt te zien. Maar het is ook lastig, omdat mijn situatie nog met zekerheid veel zal veranderen, dus een echt inzicht geeft het niet.

Professioneel en deskundig.

De kennis van Bianca op financieel gebied om de juiste beslissingen en tools aan te leveren is meer dan goed.

Duidelijk overzichten

Weet waar ik aan toe bent.

overzichtelijk

Het is prettig om je eigen inzichten te kunnen staven aan die van een expert. Hetgeen helpt bij het bijsturen van de planning waar nodig, en vertrouwen geeft voor het gekozen pad. Wel in de wetenschap dat dat niemand een kristallen bol heeft.

Zeer deskundig

Zeer deskundige en vriendelijke persoon met wie wij een plezierig gesprek gevoerd hebben

• Betrokkenheid

goed om het proces van plannen te doorlopen

DURF financieel planners dook diep in alle gegevens en nam ons mee. Het geeft een goed beeld en ook een stuk vertrouwen. Wel had ik graag ook wat meer naar alternatieve scenario's of keuzes gekeken.

Fijn gesprek gehad

Wij hebben een goed en duidelijke uitleg gehad in een gemoedelijke sfeer, wij zijn zeer tevreden groetjes Kees en Karin

• Betrokkenheid

We hebben een goed onderbouwd en gedegen financieel advies ontvangen.

Bianca is oprecht geïnteresseerd om je te leren kennen, je toekomstwensen te doorgronden en daarna een advies op maat te maken. Pas als ze werkelijk begrijpt wat voor jou belangrijk is, werkt ze haar advies uit. Ze heeft kennis van zaken en neemt (verandering van) wet- en regelgeving mee in haar advies. Daarmee is haar advies van toegevoegde waarde ten opzichte van de berekeningen die je ook zelf kunt maken met de daarvoor beschikbare tools.

Uitstekend geholpen

Ik was bezig in mijn hoofd met een belangrijke beslissing in mijn leven waarvan ik niet zeker wist "doe ik hier goed aan" kan ik deze stap nemen. Durf heeft mij goed begrepen en verder geholpen en uiteindelijk ga ik deze stap over een paar jaar zetten, en ga eerder stoppen met werken. Dus de slogan "als je snapt wat je doet, durf je meer" ......is hier zeker van toepassing geweest.

Transparantie

Wij willen graag onze oprechte waardering uitspreken voor het geweldige werk dat DURF financieel planners, en specifiek Fred Ruwe, heeft geleverd. Als klant zijn wij enorm tevreden met hun diensten en hun toewijding aan het helpen van mensen bij het bereiken van financiële stabiliteit, inzicht en een welvarende toekomst. Vanaf het allereerste moment dat we contact opnamen met DURF financieel planners, voelden we ons op ons gemak. Het team is professioneel, deskundig en zeer vriendelijk. Fred nam de tijd om naar onze financiële doelen en zorgen te luisteren, en hij werkte samen met ons om een op maat gemaakt financieel plan te ontwikkelen dat perfect aansloot op onze behoeften. Wat we vooral waardeerden aan DURF was hun transparantie. Ze legden alle aspecten van onze financiële situatie duidelijk uit en gaven ons inzicht in hoe we onze financiële toekomst kunnen gaan verbeteren. Dit gaf ons een gevoel van controle en vertrouwen. Dankzij DURF financieel planners/Fred Ruwe hebben wij onze financiële toekomstplan op orde gekregen en zijn onze stappen daar nu voor aan het zetten. We kunnen ze niet genoeg bedanken voor hun hulp en bevelen hen van harte aan aan iedereen die op zoek is naar professionele financiële planning. Nogmaals bedankt, Fred!

• Betrokkenheid

Duidelijkheid en rust voor de toekomst.

Een duidelijk inzicht in de financiele toekomst op een ongedwongen manier.

Goed voorbereid

Bianca snapte direct welke kant ik op wilde met mijn vragen.

• Betrokkenheid

In één goed voorbereid gesprek over mijn pensioenplanning is mij veel duidelijk geworden

I

• Betrokkenheid

Antwoord op mijn vragen en gezellig

Vond het een gezellig en duidelijk gesprek mijn vragen die ik had werden duidelijk beantwoord ik kan hier wat mee

Heel fijn geholpen.

Dit was mijn 2e ontmoeting met Bianca die in zijn geheel fijn is verlopen. De gesprekken waren duidelijk.

Verhelderend gesprek.

In het gesprek is mijn situatie vanuit verschillende senario’s geschetst. Ik ben nu beter in staat om op basis van deze informatie de juiste en verantwoorde keuzes te maken voor de (nabije) toekomst.

• Betrokkenheid

Very pleasant to work with and great advices

Fred did a perfect job collecting and analysing all the information and providing me with great step forward in my planning. Super good in communication and understanding all our needs.

Over DURF financieel planners

DURF geeft vertrouwen Financiële planning draagt bij aan het welbevinden van mensen. Wij helpen je daarbij. Plan well to live well is ons motto. Als je snapt wat je doet, durf je meer. Daarom geven wij mensen het vertrouwen om zelf keuzes te maken die financiële gevolgen hebben.

Over Adviesscore.nl