Vanaf het eerste moment voelde het goed.

Via een aantal gesprekken heeft Andrea ons inzicht gegeven en ons geholpen met ons vraagstuk. Helder, inlevend, met verstand van zaken en gericht op onze situatie. Het gevoel wat in het allereerste oriënterende telefoongesprek is ontstaan heeft ze meer dan waargemaakt.

Prima geholpen

In april 2022 een orienterend gesprek gehad met Bianca Wateler over de mogelijkheden om met 62 jr te stoppen. Op basis van de gegevens die ik vooraf had aangeleverd is m.i. snel en vakkundig een 'praatplaatje' in de vorm van een keurig overzicht gepresenteerd. Het resultaat is gunstig en ik ben onder de indruk van de duidelijkheid van het overzicht zeker omdat het een moeilijke materie betreft. Dank aan Bianca voor de snelle en professionele hulp. Er is gewoon niks op aan te merken.

• Betrokkenheid

Goede interactie, duidelijk en prettig.

De planner geeft duidelijk aan wat ze nodig heeft voor haar onderzoek. Prettig zoals ze interactie heeft met onze vragen en dromen. Fijn om in duidelijke grafieken te zien hoe de financiën er in de toekomst uit zien. Duidelijk rapport, adviezen en tips.

• Betrokkenheid

Een duidelijke uiteenzetting van de mogelijkheden.

Prettig contact.

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid

Goede uitleg over het pensioen

Ik vond een nadeel dat er een bedrag uitkomt waar je hypotheek af is , ik denk dat dat verwarrend is voor veel mensen

Deskundig en communicatief

Vanaf het eerste telefonische contact t/m de afronding van de opdracht hebben we DURF als een prettige en professionele organisatie ervaren. Het uitgebrachte financiële advies is mondeling duidelijk toegelicht en daarna begrijpelijk opgeschreven. Dit kunnen we direct gebruiken voor onze plannen in de toekomst. De enige kanttekening is dat hier wel een pittig prijskaartje aan hangt, maar dan krijg je ook waar voor je geld. Dit was het ons waard.

Deskundig en persoonlijk

Met DURF financieel planners bieden wij onze medewerkers deskundig en persoonlijk advies over een hun financiële toekomst. De samenwerking is plezierig en een echte meerwaarde voor onze medewerkers en daarmee ook voor onze organisatie. Namens AV Werving & Selectie

• Betrokkenheid

DURF geeft onze mensen het advies waarmee ze echt de stap naar het pensioen durven te zetten.

DURF werkt sinds 2018 voor Smurfit Kappa Parenco. Zij geven inzicht aan onze collega's. Deze collega's maken op basis van dit advies keuzes voor de toekomst. Het advies brengt ons dat wij in een heel vroeg stadium weten wat de plannen van de collega's zijn. Hiermee kunnen wij vervolgens in onze lange termijn personeelsplanning rekening mee houden. De Smurfit Kappa Parenco waarderen het advies bijzonder en gaan zo met een veilig gevoel de laatste jaren van hun dienstverband in.

• Betrokkenheid

Er wordt echt op maat meegedacht!

Niet alleen de vragen die we in eerste instantie hadden, worden beantwoord aan de hand van een helder advies, er wordt ook breder gekeken wat bij ons past. Dat alles in een prettige sfeer waardoor we de score uitstekend hebben gegeven.

• Betrokkenheid

Vol vertrouwen in de uitvoering van ons plan dankzij een helder inzicht in de mogelijkheden

Na enkele maanden proberen zelfstandig de meest geschikte bestemming te vinden voor ons vermogen hebben we Durf ingeschakeld om met ons mee te denken over een solide invulling. Allereerst zijn we na een intake gesprek aan de slag gegaan met het bepalen van een aantal doelen, Fred heeft ons aan het denken gezet. Daarna is gewerkt aan de gedetailleerde invulling om zo die doelen haalbaar te maken. We kunnen nu met vertrouwen de volgende stappen nemen om het plan ten uitvoer te brengen.

Goed en duidelijk gesprek

We hebben een duidelijk uitleg gehad en met het beeldscherm erbij waar alles op te zien was hebben we een goed beeld gekregen over onze situatie

Vakkundig advies

Het was prettig helderheid te krijgen in de financiële situatie na pensionering

• Betrokkenheid

Betrouwbare en vriendelijke financiële planners

Ben ontzettend leuk en vriendelijk te woord gestaan en prima geholpen tijdens de uitleg van alle financiële aspecten betreffende het aankomend pensioen. Kreeg direct de indruk dat ik de coach al jaren kende, waardoor het vertrouwd voelde om alle financiële details te delen.ook werd na afloop via mijn mail de besproken details netjes en duidelijk weergegeven. Zekers een aanrader voor een ieder die graag iets wil weten over financieen.

• Betrokkenheid

Prettig gesprek en duidelijk verslag

Bianca is een prettige- en kundige gesprekspartner. Heb nog een goede tip gekregen; een onderdeel waar ik zelf nog niet zo erg over had nagedacht m.b.t. mijn/ons pensioen en mogelijke risico's.

• Betrokkenheid

Fijn wat duidelijkheid in de financiële zaken.

Nuttig om met iemand te praten /vragen die verstand van zaken heeft.

Zeer goed en deskundig!

Was een prettig en zeer informatief gesprek. kreeg een mooi gedetailleerd uitgewerkt overzicht van de mogelijkheden die we besproken hebben

• Betrokkenheid

Durf helpt onze medewerkers bij het maken van de juiste keuze rondom werk/pensioen!

Durf denkt op een heel prettige wijze mee met Scholen in de Kunst en haar medewerkers rondom de financiële keuzes en pensioenen. Naast het geven van algemene voorlichting aan onze medewerkers bieden we samen met durf ook een individueel financieel planningsgesprek aan. Zij werken altijd snel en adequaat! Durf geeft de medewerker het vertrouwen om belangrijke beslissingen te DURVEN nemen die financiële impact hebben. Dat bevordert voor onze organisatie de duurzame inzetbaarheid en mobiliteit.

• Betrokkenheid

Andrea is deskundig, gaat zeer zorgvuldig te werk en communiceert snel, duidelijk en prettig.

Andrea heeft ons geholpen om meer inzicht te krijgen in onze financiële situatie en dat geeft rust en vertrouwen.

PRIMA

dikke prima

• Betrokkenheid

Snelle, adequate, heldere en vriendelijke uitleg

Goed contact. Ingegaan op de vraag verschillende scenario's voor te leggen. Snelle verslaggeving.

• Betrokkenheid

Zeer kundig en heel duidelijke uitleg

Wordt goed geholpen en via verschillende wegen wordt duidelijk verteld wat voor jou de beste opties zijn, zodat je een weloverwogen beslissing kan nemen.

• Betrokkenheid

Eindelijk inzicht in onze financiële positie

De meerdere gesprekken en documentatie hebben ons enorm geholpen met het vaststellen van onze toekomstige doelen en daarbij direct inzicht gekregen in hoeverre wensen realistisch blijken te zijn. Kan dit iedereen aanbevelen die niet exact weet in hoeverre zijn huidige pensioenopbouw aansluit op toekomstige wensen.

• Betrokkenheid

DURF hielp ons op weg naar waar we naartoe willen

Gedegen en deskundig advies gekregen van Andrea en Laurens. Wij wisten waar we financieel staan en waar we naartoe willen. Maar nog niet hoe daar te komen. Nu wel. Het contact met DURF hebben wij als buitengewoon prettig en persoonlijk ervaren. Zowel inhoudelijk als voor wat betreft de communicatie. DURF nam echt de tijd om onze situatie en wensen in kaart te brengen. Dit heeft geleid tot een advies dat bij ons past en waar we ons comfortabel bij voelen.

goede uitleg was duidelijk

mijn ervaring dat alles werd behandeld en de vragen die had kon ze goed uitleggen hoe het zat.

DURF helpt keuzes maken

In een prettig, open gesprek heb ik meer inzicht gekregen in mijn persoonlijke, financiële situatie en mogelijkheden in de toekomst. DURF heeft me zodanig op weg geholpen, dat ik vanaf nu betere keuzes kan maken.

Over DURF financieel planners

DURF geeft vertrouwen Financiële planning draagt bij aan het welbevinden van mensen. Wij helpen je daarbij. Plan well to live well is ons motto. Als je snapt wat je doet, durf je meer. Daarom geven wij mensen het vertrouwen om zelf keuzes te maken die financiële gevolgen hebben.