Zeer goed persoonlijk financieel advies in complexe situatie

Ackoff (1977): "Those of us who are engaged in helping others improve their decision making have the opportunity to, and the responsibility for, bringing considerations of quality of life - style and a sense of progress - into their decision making. We should extend our concepts and theories to enable us to do so." Fred Ruwe is een vlotte, betrokken, en ervaren faciltator gebleken en heeft met veel gevoel en deskundigheid ons terzijde gestaan door ons een goed inzicht te geven in de voor en nadelen van de verschillende keuzes met een goede balans tussen de belangen van de verschillende betrokkenen (in ons geval kinderen en hun partners). Wat DURF over zichzelf zegt klopt: inzicht geeft vertrouwen in de eigen keuze. Zeer aanbevelingswaardig.

• Betrokkenheid

Heel goed en deskundig advies

Zonder deze hulp zou ik zeker niet zo'n goed inzicht hebben gekregen in mijn financiële situatie met het oog op planning voor de toekomst. De materie is te complex om als niet-expert te kunnen overzien. De pensioenplanner van het ABP leverde voor mijn geval een beduidend rooskleuriger beeld op dan werkelijk het geval is, zoals mij duidelijk is geworden dankzij het consult. Er wordt door DURF gebruik gemaakt van een indrukwekkend berekeningsprogramma.

Nuttig en waardevol

We kregen nuttige en waardevolle adviezen en heldere uitleg waarvoor dank

Betrokken en deskundig

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zeer goede voorlichting

Goed voorbereid en een helder advies.

Zeer de moeite waard.

Deskundig advies, ook als je denkt dat je het wel weet is het toch de moeite waard. Het gaat natuurlijk om een verstandige keuze.

Duidelijk, helder en professioneel

Duidelijke en heldere uitleg en een prettige samenwerking.

Overzicht en rust!

Fijn contact en oprechte interesse. Samen in gesprek over onze toekomst, inclusief kritische vragen. Alles inventariseren, het bespreken, de keuzes, t was best wel een klusje maar Fred heeft ons hier soepel doorheen geleid. We weten nu precies waar we staan financieel en wat te doen. Dit geeft overzicht nu en duidelijkheid naar de toekomst toe!

Duidelijk, helder en professioneel

Uitstekend advies

Uitstekend advies

Prima analyse gemaakt

Vriendelijk bij het eerste contact. Vervolg contact net zo vriendelijk. Goede uiteenzetting met betrekking tot maken analyse en presentatie is erg duidelijk naar ons toe gewoon duidelijke taal.

Prettig en deskundig

De gesprekken zijn persoonlijk, het advies is deskundig en de reactie snelheid is zeer goed.

Heel duidelijk.

Mijn ervaring met DURF financieel planners ,was overduidelijk en naar tevredenheid uitgelegd .

• Betrokkenheid

Samen hobbels nemen om eerlijk te zien wat er wel en niet kan

Onder de prettige begeleiding van Andrea hebben we n.a.v. haar opdrachten en tussentijdse analyses even echt uitgezocht hoe we er voor staan. Door het opgewekte vertrouwen dat Andrea aan de dag legt, kregen wij inzicht in de waarden en uitgangspunten die ieder van ons heeft bij het nemen van financiële beslissingen. Ons financiële plaatje is overzichtelijker geworden en bestand tegen tegenvallers. We weten nog beter waar we met ons geld en met elkaar aan toe zijn. En dat is allemaal super positief.

• Betrokkenheid

Alles wat wij ervan hadden verwacht, helder en voor ons begrijpbaar.

Van tevoren duidelijk meegekregen werkwijze. Duidelijk kennis van zaken. goed inzicht gekregen in de mogelijkheden en onmogelijkheden.

• Betrokkenheid

Onze ervaring was prima perfect.

Onze ervaring was prima perfect.

Prettig gesprek, volkomen duidelijk

Prettig gesprek met zeer ter zaken kundig persoon. Was heel verhelderend en volkomen duidelijk Prettige ervaring. Was voor ons begrijpelijk.

• Betrokkenheid

Vlot gewerkt, snel gereageerd, heldere rapporten, goeie service, zeer bruikbaar advies

• Betrokkenheid

Het motto van DURF wordt volledig waargemaakt.

De rustige, luisterende manier van het opstellen van een programma van eisen voor onze (financiele) toekomst is ons zeer goed bevallen. Een qua tijdschema, flexibel door ons zelf in te vullen advies, geeft ons inderdaad vertrouwen. De informatie die we zochten om de overgang van werk naar pensioen met een goed gevoel te maken. Durf heeft ons verrast met rust, creativiteit en een zeer geïnteresseerde, persoonlijke, benadering.. Een aanrader.

• Betrokkenheid

prettige gesprekspartner; inzicht in mogelijkheden gekregen.

Voor herhaling vatbaar mocht er een wijziging in de financiële situatie optreden.

• Betrokkenheid

Vrij helder overzicht over pensioensituatie

Ik heb nu een goed inzicht over mijn situatie op 64 t/m aow leeftijd

Goede uitleg gehad

Al mijn vragen zijn beantwoord. Het gesprek was helder in uitleg.

• Betrokkenheid

Creatieve meedenkers op financieel gebied

Realistisch beeld geschetst over onze financiële situatie. Denkt mee en waar mogelijk is bijsturing van de stappen die wij nemen. Advies van vorig jaar was uitmuntend. Volgend jaar weer evaluatie en kijken of de stappen die wij nemen bijgesteld moeten worden.

• Betrokkenheid

Het was een prettig, verhelderend, geruststellend gesprek.

Ik voel mij na het gesprek beter in staat een (goede)keus te gaan maken.

• Betrokkenheid

Geeft financieel inzicht en we kunnen met vertrouwen verder onze plannen maken

We hebben met DURF zicht op onze situatie gekregen en ze hebben samen met ons een heel gedegen voor de toekomst een vertrouwenwekkend financieel plan opgesteld. Eigenlijk zoude we iedereen die zo'n vijf jaar voor het pensioen zit een advies van DURF gunnen. Het zou mooi en verstandig zijn als werkgevers dit zouden stimuleren. Klaas & Marja

Over DURF financieel planners

DURF geeft vertrouwen Financiële planning draagt bij aan het welbevinden van mensen. Wij helpen je daarbij. Plan well to live well is ons motto. Als je snapt wat je doet, durf je meer. Daarom geven wij mensen het vertrouwen om zelf keuzes te maken die financiële gevolgen hebben.