Duidelijk!

Tijdens mijn adviesgesprek met Bianca hebben we in een uur tijd onze financiële situatie doorgenomen. Bianca wist in heldere taal uit te leggen hoe onze situatie is en wat er nu gedaan kan worden om onze lange termijn wensen uit te laten komen. Het was een zeer verhelderend gesprek. Ik zou het zeker aanraden!

Prettig en gedegen advies

Andrea heeft een goed inzicht in onze wensen. Ze stelt de juiste vragen en zet ons aan het denken. De vraagt gericht naar informatie en weet dit in een overzichtelijke en inzichtelijk vorm te presenteren. De uitleg is voor ons beiden helder. De kennis en kunde is gedegen. Wij zijn tevreden.

• Betrokkenheid

Prima uitleg en een verhelderend gesprek gehad.

Ik was op de hoogte van mijn situatie en zocht bevestiging of ik dit goed had uitgezocht. Dat is gebeurd.

• Betrokkenheid

Zeer prettig en deskundig advies

Wij werden geholpen door Bianca. Het was een zeer open gesprek. Bianca had zich goed voorbereid met de door ons aangeleverde stukken. Wij kregen een goed en helder beeld van onze financiële situatie in de komende jaren. Mochten wij later advies willen met betrekking tot de mogelijke erfenis, zullen wij zeker contact met jullie opnemen. Wil en Nel Peek

• Betrokkenheid

Fijn gesprek met output waar ik erg tevreden over ben.

Ik heb gesprek ervaren als erg prettig. Het advies wat jij hebt gegeven was kundig en persoonlijk. Het gespreksverslag is goed op maat en duidelijk

• Betrokkenheid

Goed, verhelderend en duidelijk uitgelegd pensioenadvies.

Met alle gegevens uit diverse pensioenverstrekkers krijg je een duidelijk overzicht van je situatie op einddatum. Dan een duidelijke uitleg wat de mogelijkheden zijn is om zoveel mogelijk rendement te halen uit je financiën, met als uitgangspunt je wensen om wat later volop te kunnen genieten van je pensioen.

• Betrokkenheid

Duidelijk en tot zover prima geholpen

Bij Andrea Middel zijn je financiële zaken in goede handen

Ik heb met Andrea prettige gesprekken gehad. Andrea is oprecht geïnteresseerd en denkt actief mee. Op basis van je mogelijkheden en wensen komt ze met een deskundig, onafhankelijk, financieel advies op maat. Ook als je later nog vragen hebt, maakt ze tijd voor je.

in 1 gesprek heb ik een goed overzicht gekregen van mijn pensioen situatie

ik heb het gesprek als zeer prettig ervaren; Bianca kwam zeer deskundig over; in korte tijd heeft ze mij een goed beeld gegeven over mijn toekomstige pensioen

Hele positieve ervaring

Had zelf al huiswerk gedaan. Ik ben zelf niet al te duidelijk geweest in het begin wat ik allemaal al dacht te weten. Hadden naar mijn mening iets sneller naar mijn keypoint gekund: hoe kan ik lijfrente nog optimaal benutten.

Helder, duidelijk en hartelijk

Bianca is to the point wat betreft de gewenste informatie. Verder gaf ze ons meer informatie dan we eigenlijk op hadden gerekend. respect. Paul & Carla van Kempen

Deskundig

Verstand van zaken

• Betrokkenheid

Ik heb het gesprek als zeer prettig en zinvol ervaren.

Alle contactmomenten, telefonisch, via mail en persoonlijk, waren vriendelijk en correct. Ik heb een goed, overzichtelijk, concreet antwoord gekregen om mijn hulpvraag.

• Betrokkenheid

probeert alles eruit te halen ten gunste van betrokkene

Legt uit waar je recht op hebt en zoekt dit ook voor je uit. Ze maakt zich waar

• Betrokkenheid

Veel tijd uitgetrokken voor een goede duidelijke uitleg.

We zijn erg fijn geholpen.Er werd veel tijd voor ons uitgetrokken. We kregen een goede uitleg, wat je kon volgen op de laptop. Bij vragen werd dit gelijk goed uitgelegd ,voor nu en voor de toekomst. Als we in de toekomst weer hulp nodig hebben zullen we graag weer bij u terug komen. Ook zullen we andere mensen die hulp nodig hebben bij het uitzoeken van hun pensioen ,het adres van u door geven.

• Betrokkenheid

De ondersteuning die ik zocht, snel, duidelijk en betrokken.

Bianca heeft mij op zeer korte termijn geholpen alles weer even op een rij te zetten en door te rekenen zodat wij een wel overwogen beslissing konden nemen voor een belangrijke stap in ons leven. Haar manier van zaken in kaart brengen en meedenken is zeer gewaardeerd.

• Advies N.v.t.

Deskundig advies

We hebben goede adviezen gehad, met een naderhand een duidelijke mail waar alle benodigde informatie staat gedocumenteerd. Alle vragen vanuit onze kant werden goed uitgelegd.

• Betrokkenheid

Zeer prettige ervaring en voor ieder aan te bevelen

Alles was zeer duidelijk en goed uit gelegd zeer prettig

• Betrokkenheid

Bianca is zeer betrokken en erg deskundig.

Een erg prettig 2de gesprek, over de mogelijkheden voor mijn pensionering. Na het veranderen van de AOW leeftijd moesten de getallen weer "even" opnieuw op een rij gezet worden. Dit heeft Bianca erg snel voor mij duidelijk gekregen. Als het een en ander definitief geregeld moet gaan worden, zal ik zeker haar hulp hierbij vragen.

• Betrokkenheid

Zeer goed deskundig en vriendelijk geholpen.

Mijn ervaring is daar ik er zelf weinig van wist het nu allemaal goed op de rit heb dank zij Bianca Wateler. Ben zeer tevreden!

• Betrokkenheid

Met haar kennis en deskundigheid heeft Bianca ons inzicht verschaft in onze financiële situatie.

In een bijzonder plezierig gesprek werd goed geluisterd naar onze wensen en vragen. We kregen al heel snel een uitgebreid rapport met informatie waarop we onze (financiële) beslissingen kunnen baseren. Ook het blikje met dropjes was van prima kwaliteit. Dus al met al bijzonder positief over de begeleiding door Bianca. Bedankt.

• Betrokkenheid

Tekst en uitleg was zeer goed

Duidelijk en begrijpelijk advies .

Goed geïnformeerd

Veel informatie gehad, en ook tips waar wij niet v wisten, maar ons voordeel mee kunnen doen

• Betrokkenheid

Mijn ervaring was zeer positief en erg duidelijk.

Na de hartelijke ontvangst, werd alles netjes uitgelegd. De verschillende opties zijn besproken, waarbij gebruik gemaakt werd van een beeldscherm waardoor het ook inzichtelijk was. Ook het pensioenfonds werd in ons bijzijn gebeld, dit getuigd van daadkracht. Kortom wij (mijn vrouw en ik) zijn zeer tevreden.

• Betrokkenheid

Een helder en duidelijk verhaal.

Een prettig en zeer verduidelijkend gesprek en nadien een goed gedocumenteerde E-mail.

Over DURF financieel planners

DURF geeft vertrouwen Financiële planning draagt bij aan het welbevinden van mensen. Wij helpen je daarbij. Plan well to live well is ons motto. Als je snapt wat je doet, durf je meer. Daarom geven wij mensen het vertrouwen om zelf keuzes te maken die financiële gevolgen hebben.