Uitstekend advies op maat

Deskundig, maatwerk, snel, betrouwbaar, en hele korte lijntjes! Kortom ook nu weer uitstekend bijgestaan door Joyce en haar team bij het regelen van de financiering van mijn nieuwe woning!

• Betrokkenheid

Van Ochtend hypotheekadvies, ze doen wat ze beloven!

goed en duidelijk

Goede en duidelijke begeleiding

Onze adviseur heeft ons goed geholpen tijdens de aankoop van ons eerste huis. Doordat dit onze eerste keer was, heeft onze adviseur extra aandacht geschonken om alles zo simpel mogelijk uit te liggen. Dit maakte het voor ons begrijpelijk.

Snel, deskundig

Aardige meneer die wist waar hij het over had .dacht met je mee

• Betrokkenheid

Zeer snel geregeld! De beste opties en prima service

Uitstekend zou er de volgende keer ook zeker weer heen gaan.

• Betrokkenheid

Zeer goed,duidelijk en snel geholpen met mijn hypotheek

Goede berekeningen en duidelijke uitleg. Alles was snel voor elkaar!

• Betrokkenheid

Nét even wat verder gaan bij een bijzondere situatie

In overleg met Van Ochten Hypotheekadvies hebben we op een huis geboden zonder voorbehoud van financiering. Dat was de sleutel om ons droomhuis te kopen, maar wél spannend. Er waren nogal wat bijzondere voorwaarden en we wilden onze gunstige hypotheekrente meenemen. Met persoonlijke aandacht, deskundigheid én doorzettingsvermogen van Van Ochten durfden we het aan, én met succes!

Uitstejend

Directe aanpak. Uitstekende opvolging. Aan te bevelen.

Vriendelijke en vlotte communicatie

Zeer tevreden over de snelle reacties Vriendelijk goed advies en snel handelen!

Deskundig advies

Je krijgt waarvoor je betaald bij van ochten. Ze zoeken naar de mogelijkheden en wat het beste bij je past en kijken verder dan de standaard oplossingen. Tot het laatste moment bereikbaar voor vragen! Ik ben buitengewoon tevreden en raad ze dus ook van harte aan.

• Betrokkenheid

Heel direct in het geven van advies is zeer persoonlijk betrokken.

Klant vriendelijk met goede uitleg en bekijkt je persoonlijke situatie om samen tot een goed eindresultaat te komen.

Prima geholpen

Ben goed geholpen door de dames

• Betrokkenheid

duidelijk totaal overzicht en inzicht

Goed advies gekregen over de verschillende hypothecaire mogelijkheden en financiële consequenties daarvan.

Super. Snel afgehandeld.

Ik had een korte tijd om alles te regelen. (hypotheek én starterslening). Met ruim voldoende inzet is het allemaal voor de tijd geregeld, Top!

Perfect en snel geholpen

Onze adviseur(pascal Smit) heeft ons perfect alles uitgelegd en onze zaak perfect afgerond als ik een bekende moet adviseren zal ik hem zeker aanbevelen

professional

a service of excellence. very professional. always available. Best service I've been given to date. I recommend. Granted

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Advice
  • Expertise
  • Involvement

We zijn erg goed geholpen bij het oversluiten van onze hypotheek

Persoonlijke advies / begeleiding

Snelle reactie / meedenkend in meerdere opties

Zeer tevreden!

Als starter was alles vrij nieuw voor mij en mijn partner. We zijn heel goed geholpen met al onze vragen en wensen. Kortom zeker een aanrader!

• Betrokkenheid

Uitdagende aanvraag en toch gelukt.

Hypotheken voor ondernemers is toch een vak apart. Gelukkig heeft van Ochten hypotheek hier ervaring mee. En werd een uitdagende aanvraag voor een hypotheek toch succesvol. De aanhouder wint ! Bedankt !

Attente begeleiding

Goede ervaring

Meer dan uitstekend

Deskundig geholpen en bij problemen zijn ze zeer volhardend om alles tot een goed einde te brengen (niets dan lof voor Joys /Sandra en Ilona). (ps eet niet te veel kom donderdag gebak brengen)

• Betrokkenheid

Zeer gedegen kennis en kunde die gebruikt wordt ten gunste van de klant

Zeer goed advies waarbij de klant op nr. 1 staat en ook niet geschuwd wordt om beslissingen NIET te nemen. Hiervoor wordt uitgebreid de tijd genomen en een vertrouwensband opgebouwd. Aangenaam verrast dat de adviseur na het bezoek aan de notaris ons opwachtte met een kleine attentie. Hieruit blijkt dat de mens centraal staan en niet de financiën.

• Betrokkenheid

Mijn hypotheekadviseur Pascal Smit heeft alles tot in de puntjes geregeld en alles super uitgezocht hij heeft ons begeleid van A tot Z echt die man is een vakman geeft deskundig advies.Super,super ,super.

• Betrokkenheid

Goed advies en duidelijke uitleg

Mijn vragen zijn deskundig en goed beantwoord Er volgde een duidelijk en bruikbaar advies uit

Stockholm 11 2993 LM Barendrecht

Over Van Ochten Hypotheekadvies

Van Ochten Hypotheekadvies. Een modern kantoor met ouderwetse dienstverlening.

Over Adviesscore.nl