Alle lof voor dhr A. Groeneveld

Goed.

Mijn ervaring met de hypotheek adviseur is heel prettig.

Prima geholpen

Wij waren best onzeker met alles wat op ons afkwam, maar Joyce bleef ons even zo geduldig geruststellen. En uiteindelijk hebben we ons droomhuis kunnen kopen. Joyce dankjewel.

Betrokken en goede communicatie

Mevrouw Van Ochten is een betrokken hypotheekadviseur. Gedurende het traject was mevrouw Van Ochten goed bereikbaar en reageerde snel.

• Betrokkenheid

uitstekede service kwaliteit en kennis in praktijk gebracht.

in alle opzichten advies op maat en kwaliteit in het uitvoeren van de totale traject. zeer vakkundig geholpen.

• Betrokkenheid

Kundig, betrouwbaar, flexibel, betrokken, vriendelijk en zeer goed bereikbaar

Wij hebben zeer goede ervaringen met onze adviseur Ad Groeneveld. Wat een ontzettend lieve, kundige en betrokken persoon is dat! Hij was altijd vrijwel direct bereikbaar, kwam zelfs indien nodig in de avond langs om dingen te regelen, gaf zeer kundig, verstandig en betrokken advies waarbij hij zich goed inleefde in onze persoonlijke situatie. Wij zouden Ad aan iedereen aanbevelen. Hartelijk dank voor de goede zorgen!

Deskundig en snel. No nonsense

Al meerdere keren heeft Van Ochten de afgelopen jaren mijn hypotheek aangepast. Altijd naar volle tevredenheid. Je bent geen nummer bij Van Ochten! Ouderwets goede service.

Super Duidelijk en goed

Adviseur was heel duidelijk . En heeft veel verstand van zaken . Heel erg bedankt p. Gewoon goed .

• Betrokkenheid

Zeer verrassend dat ik hogere hypotheek kon krijgen.

• Betrokkenheid

Joyce en haar team ontzorgen, adviseren en nemen je problemen uit handen.

Joyce en Sandra zijn heel menselijk en regelen alles goed! Reageren snel en doen hard hun best voor je.

• Betrokkenheid

Onwijs deskundig advies dat verder gaat dan de standaard

Tijdens mijn scheiding heeft Joyce mij geadviseerd omtrent hypotheek en woningen. Ze ging verder dan de twee andere adviseurs die ik al bezocht had en zag ook meer mogelijkheden. Met haar heb ik een onwijs leuke woning kunnen kopen en heeft ze me voorzien van deskundig en betrokken advies. Gaat de uitdaging niet uit de weg ook al kost dat veel tijd en inzet. Kortom heel blij en dankbaar voor de samenwerking!

• Betrokkenheid

Kennis van zaken en objectief!

Werd goed geholpen en werd me gedacht met het hele traject.

Uitstekend geholpen

Ze helpen uitstekend. Niks is teveel. Nemen overal netjes de tijd voor en zoeken alles perfect uit. Wij zijn meer dan tevreden

Snelle service

Doen tot nu toe wat beloofd wordt en er wordt snel gehandeld. Fijn

• Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid

Deskundig en persoonlijk aanpak!

Wij zijn heel goed geholpen door de geweldige team (Joyce en Sandra) van Van Ochten Hypotheekadvies.

Behulp- en raadzaam

In 2018 kocht ik een huis, hier werd is fantastisch geholpen met een passende hypotheek. Vorig jaar hebben mijn man en ik samen een huis gekocht, ook hier kregen wij goede hulp en een passende hypotheek. Ook werden wij geholpen bij het aanvragen van verzekeringen. Ook voor vragen tussendoor staan ze altijd paraat voor een antwoord of advies.

• Betrokkenheid

Duidelijk, prettig en to the point

In een heel moeilijke tijd contact gezocht en meteen goed, adequaat geholpen. Vooral de empathie was erg fijn.

• Betrokkenheid

Hele fijne ervaring van beging tot eind

Vanaf het moment dat ik in contact was met jullie heb ik een fijn en begrepen gevoel gehad. De communicatie en het schakelen gaat erg snel en prettig. Bij vragen was er altijd iemand die deze voor mij kon beantwoorden zowel telefonisch als per mail.

• Betrokkenheid

Vriendelijk, Correct, behulpzam en denk ook echt mee!

Van Ochten Hypotheekadvies is naar onze mening het beste advies bureau voor hypotheken en andere zaken welke met hypotheken te maken heeft. Altijd staat het vriendelijke team voor je klaar. Het voelt alsof je familie bent en dat geeft rust. Ze denken met je mee. Ze (her)kennen de situaties dat maakt het fijn om met ze te praten. Voor hypotheken en gerelateerde zaken kunnen wij alleen maar zeggen: "Ga naar Van Ochten Hypotheekadvies"! Daar krijg je geen spijt van.

• Betrokkenheid

Duidelijk en snel en vriendelujk

Betrokken medewerkers!

Het team van Van Ochten gaat nét dat stapje verder om je te helpen. Denken goed mee in het vinden van de juiste oplossing. Hartelijk dank!

• Betrokkenheid

Joyce en haar team zijn top!

Al jarenlang is Joyce mijn adviseur en helpt haar team mij op het gebied van financieel advies. Dit naar volle tevredenheid.

• Betrokkenheid

Je wordt heel goed geholpen.

Uitstekend advies op maat

Deskundig, maatwerk, snel, betrouwbaar, en hele korte lijntjes! Kortom ook nu weer uitstekend bijgestaan door Joyce en haar team bij het regelen van de financiering van mijn nieuwe woning!

• Betrokkenheid

Van Ochtend hypotheekadvies, ze doen wat ze beloven!

goed en duidelijk

Over Van Ochten Hypotheekadvies

Van Ochten Hypotheekadvies. Een modern kantoor met ouderwetse dienstverlening.

Over Adviesscore.nl