Kennis van zaken, prima service en fijne mensen. kortom, adviseurs om aan te raden!
Jan was enorm betrokken en dacht altijd met ons mee (ook bij handelingen die verder gingen dan de hypotheekafronding, bijvoorbeeld bij het maken van een afspraak met de notaris aan het einde van het kalenderjaar). Het was ook fijn dat hij ons even de tijd gaf om documenten in te vullen (ondanks dat alles zsm moet). Advies was natuurlijk ook prima. Het cijfer is iets lager dan een 10 omdat ik mij wel ongemakkelijk voelde toen een collega van verzekeringen zonder aankondiging aanschoof om het totaalpakket aan verzekeringen van Nemass aan mij te presenteren. Als mij van tevoren was gevraagd of ik daar belangstelling voor had, had ik kunnen zeggen dat dit niet nodig was. De reden dat communicatie 'maar' een 7 heeft is omdat we genoodzaakt waren om tijdens werkuren af te spreken; Nemass is immers alleen op kantooruren open. Verder was het gezien ons eigen werk soms een beetje vervelend als een afspraak uitliep/kwartier later begon. Ik zou dan liever de mogelijkheid hebben om op een doordeweekse avond of op een zaterdag in alle rust met een kop koffie om tafel gaan.
Zeer duidelijk advies,normaal snap ik niets van hypotheken en verzekeringen maar voor het eerst was alles te begrijpen,maakte niet uit hoelaat het werdt.jan tol je bent een topper
Alles uitstekend. Kan mij geen betere tussenpersoon voorstellen
Heel Tevreden
We hebben er zelf heel lang over gedaan om alles rond te krijgen voor een huis. Jan heeft echter zeer veel geduld met ons gehad en steeds geïnformeerd hoe het ervoor stond. Nooit hebben we iets negatiefs gehoord terwijl we bijna anderhalf jaar gebruik hebben gemaakt van de diensten van Nemassdeboer. Uiteindelijk is alles gelukt en perfect afgehandeld. Hij heeft ons in contact gebracht met Dick Zwarthoed die ons uitstekend heeft geholpen met de verzekeringen.
We zijn goed en duidelijk geholpen.
We zijn heel goed geholpen!
Nadat wij vorig jaar al een vrijblijvend adviesgesprek hadden gevoerd met Jack Tol, was de keuze voor een hypotheekadviseur voor ons snel gemaakt. Jack heeft ons uitstekend geholpen en wij hebben de diensten van Nemassdeboer als zeer deskundig ervaren. Het hele proces omtrent het aanvragen van de hypotheek verliep heel snel en alle betrokken medewerkers waren zeer vriendelijk! Bedankt hiervoor!
Deskundig advies en prettig contact.
Heel betrokken bij het proces, deskundig en persoonlijk advies gekregen dat heel goed aansloot bij mijn situatie.
Zeer goed geholpen. Snel antwoord op e-mails, ook als update tussendoor. Betrokken in de communicatie, ook door de telefoon.
Heel prettig
Ik ben zeer tevreden over het klant gerichtheid , betrokkenheid.en zeer vriendelijk informatief gesprek met Elles
Het was een prettig gesprek. Mathilde heeft me goed voorgelicht en geholpen.
Het was een prettig gesprek en Mathilde heeft me goed voorgelicht en geholpen.
Deskundig advies en flexibel met afstemmen van de afspraak voor het persoonlijke gesprek.
Prettig contact. Goed meegedacht.
Zeer goede gesprekken gehad mbt ons hypotheek en overige verzekeringen en dit ook allemaal zeer netjes uitgewerkt in een eind advies. Ook door de makelaardij zijn wij geweldig geholpen met de aan en verkoop van ons huis!
Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.