Alles word uitstekend voor je geregeld!

We zijn heel goed geholpen en geadviseerd door Jan Tol & zijn team met het bemiddelen van onze hypotheekrente.

Vriendelijk en geduldig

Wij werden vriendelijk onvangen en te woord gestaan steeds als wij iets niet begrepen gaf Elles nog meer uitleg tot we het wel snapte

• Geholpen door: Elles Nieuweboer

goede service goed personeel

ervaren personeel , geen saaie uitleg,gewoon leuk.

Heel goed en betrokken

Wij hebben slecht ervaring mee gemaakt met ons vorige hypotheek adviseur en uiteindelijk hij verhuisde naar gemeente Zwolle zonder ons te vertellen ,doordat alles liep uit de hand met ons tot wij Jan Tol ontmoeten en de vershil tussen de twee zijn ernorm groot. Niet te vergelijken. Tijdens ons eerste orientatie gesprek , Jan Tol heeft ons meteen goed ontvangen en serieus genomen. Hij heeft ons stap voor stap meegenomen in het proces en alles goed uitgelegd , hij heeft gezocht voor de beste opties en meest voordeligste hypotheek voor ons en wij zij heel blij met hem en de hypotheek team van Nemassdeboer in algemeen.

Goed en deskundig geholpen

Ik heb afgelopen maand, samen met Nemass, mijn hypotheek overgesloten Deskundig advies en daarna goed verwerkt door achterliggend Hypotheekteam. Blij met resultaat

• Geholpen door: Jan Tol

uitstekend en buitengewoon vriendelijk/ luisterend oor

alle vele malen contact gehad en uitstekend geholpen. e.a. volkomen naar onze wensen kan in hoge mater aanbevelen

• Geholpen door: Jan Tol

Goed en gericht advies waarbij goed rekening werd gehouden met onze wensen.

Tijdens ons eerste oriëntatie gesprek bij Jan Tol werden wij meteen goed ontvangen. We werden serieus genomen, ook al wisten we dat we nog niet meteen een huis gingen kopen. Daarvoor was het voor ons nog te vroeg. Dit maakte geen verschil in de interesse en het luisterende oor van Jan. Na enige tijd kwamen wij weer in contact toen we wel een huis wilde gaan kopen. Aangezien wij een GPO woning lieten bouwen, zaten daar natuurlijk wel wat haken en ogen aan. Jan heeft ons stap voor stap meegenomen in het proces, waarbij hij alles goed heeft uitgelegd. Zelfs tijdens onze vakantie bleef hij doorzoeken naar de meest geschikte, voordeligste en beste optie voor ons. We waren zeer tevreden met ons hypotheek team.

• Geholpen door: Jan Tol

Vlot geholpen aan een voordelig schadeverzekeringspakket

Voor de verzekeringen die erbij komen kijken als je voor het eerst een huis koopt, heeft Anja voor mij de verzekeringen opgezocht met de voordeligste premies en de beste voorwaarden. Om dit vlot te kunnen doen had ze voor ons gesprek al wat informatie over de woning opgezocht en tijdens het gesprek stelde ze gerichte vragen (en luisterde ze goed naar de antwoorden) en legde ze uit voor welke risico's een bepaalde verzekering dekking geeft. Na ons gesprek ontving ik binnen twee dagen netjes een gespreksverslag met daarin een duidelijke samenvatting van alles wat we besproken hadden. Met het schadeverzekeringspakket dat ik via NemassDeBoer geadviseerd kreeg was ik voor mijn huis en auto samen zelfs goedkoper uit dan voor alleen mijn auto bij mijn vorige verzekeraar!

• Geholpen door: Anja Voordewind

Vriendelijk, duidelijk, transparant en advies op maat

Zoals hierboven weer gegeven

• Geholpen door: Anja Voordewind

De uitleg over de hypotheek en verzekeringen waren duidelijk en goed te begrijpen

Er werd goed geluisterd naar mij vragen en hierdoor werd er duidelijkheid geschept over wat mijn eisen waren voor de hypotheek. Hierdoor werd de keuze makkelijker gemaakt om te kiezen voor de juiste hypotheekvorm en bank. Dit geld ook voor de verzekeringen, die werden aangeboden. Een minpuntje was dat er niet altijd even goed gecommuniceerd/terug gekoppeld werd, waardoor het voor mij onduidelijk werd of er bepaalde dingen waren geregeld.

Vakkundig geholpen!

Heel vriendelijk, vakkundig en bekwaam. Meerdere gesprekken gehad die altijd heel duidelijk en vlot verliepen. Blij met deze keuze en de hulp die ik heb gekregen.

Deskundig uitgelegd.

Prima geholpen door Debby veerman (staat niet in de namen lijst)? Legde het goed uit nam daar de tijd voor, heel goed.

• Geholpen door: N.v.t.

Dikke 10 voor het hypotheek team

Diepe buiging voor het hypotheek team Alles erg goed en snel geregeld en alles in Jip en Janneke taal uitgelegd Jan, linda , gerie en Anneke jullie zijn toppers Duizend keer bedankt voor jullie hulp Liefs petra

Persoonlijk en vertrouwd

Ik heb de samenwerking met Jan Tol en Anneke Beemsterboer als heel fijn ervaren. De communicatie met elkaar was erg toegankelijk, persoonlijk, en zeer vertrouwd en meevoelend met mijn situatie. Ik dank jullie beide, Anny

• Geholpen door: Jack Tol

Zeer deskundig, duidelijk en betrokken

Onze ervaring met hypotheekadviseur Jan Tol hebben wij als zeer prettig ervaren. Jan is zeer betrokken, professioneel en kundig geweest tijdens het gehele proces. Zijn advies is persoonlijk en aangepast op onze voorkeuren en behoeften. Bij onduidelijkheden is hij vrijwel altijd bereikbaar en bereid om alles tot in de puntjes uit te leggen. Jan denkt actief mee en stelt kritische vragen om ons uiteindelijk de juiste keuzes te laten maken. Wij hebben een zeer goede samenwerking gehad met Jan Tol en zijn hypotheekondersteuners waardoor de aanvraag voor ons nieuwbouw huis soepel is verlopen.

Bekwaam en geduldig

Ik ervaar Anja als een gesprekspartner waar ik op basis van kennis, kunde en geduld vertrouwen in kan hebben.

• Geholpen door: Anja Voordewind

Goed begeleid in het hele proces!

Duidelijke uitleg, veel aandacht en tijd. Prettige ervaring in het voor mij onbekende hypothekenland.

Zeer goede service

Bijzonder fijne gesprekken aangaande de onderwerpen gehad .Goede en snelle service bij het afhandelen van onze aanvraag.Zeker een aanrader voor ieder die iets wilt regelen op het gebied van hypotheken en rekeningen .

• Geholpen door: Jack Tol

Wij vonden het zeer prettig bij Nemass, alles word voor je geregeld. Wel vonden we dat er wat vaker contact gemaakt moest worden om te vertellen wat de stand van zaken was. Verder is alles goed verlopen, en zijn we erg blij dat alles gelukt is!! Alle medewerkers hebben mee gedacht. Hartelijk bedankt!

Prettig gesprek

Prettig

Klantvriendelijk, professioneel en snel

Bij Nemassdeboer ben ik heel goed geholpen met het verkrijgen van een hypotheek en verzekeringen. De adviseur heeft ons prima op de hoogte gebracht van alle ins-en-outs in kwestie, hierdoor wisten we precies waar we aan toe waren. Bij vragen kon ik meteen bij hen terecht en ik werd (en word) altijd netjes op de hoogte gebracht de ontwikkelingen van het traject.

Goed, duidelijk en betrokken

We zijn goed en duidelijk geholpen. Er was veel ruimte voor uitleg en vragen, personeel is erg betrokken!

goed gedaan.

het was een leuke ervaring goed gedaan wij waren tevreden.

• Geholpen door: Anita Veerman

Ect professioneel mensen met veel ervaren. Je wordt goed geholpen

Echt professioneel mensen met veel ervaren. Je wordt goed geholpen wat mij betreft.

Super goed geholpen!

Alle zorgen uit handen en alles snel en goed geregeld!

Julianaweg 208 B

1131DL Volendam