Hele snelle service, adviseur schatte goed in waar wij naar op zoek waren.

Na de koop van onze nieuwe woning konden wij snel terecht voor een hypotheekgesprek. In het eerste gesprek werd meteen duidelijk wat onze opties waren. Mailcontact en telefonisch contact was vervolgens goed. Het kon niet sneller!

Klantvriendelijk en duidelijk

Vriendelijk geholpen met advies ook nog geld bespaard op verzekering

Prettige en deskundige begeleiding

Uitstekend geholpen door Jan Tol en het hypotheekteam, wel zo fijn als starter zijnde. Goede uitleg, duidelijke communicatie en geen zorgen. Dank!

• Geholpen door: Jan Tol

Fijne samenwerking. Nemass de boer neemt veel zorgen uithanden.

Wij als starters hadden geen idee wat er allemaal komt kijken bij een huis kopen, wij zijn super fijn begeleid in dit traject!

• Geholpen door: Jack Tol

Zeer deskundige begeleiding.

Er wordt goed meegedacht met de klant.

• Geholpen door: Jan Tol

Mijn hypotheek adviseur Jan Tol heb het allemaal super uitgelegd in jip en janneke taal en alles heel netjes voorgelegd. Groots respect naar nemesis de boer

Top advies

Anderhalf jaar terug advies gevraagd voor een toekomstige hypotheek. Nu ik een appartement heb gekocht heb ik een hypotheek kunnen regelen. Helemaal Top.

Helemaal top

Wij zijn echt super goed geholpen door Jan Tol! Het is een echte vakman!! Ik raad nemass de boer aan iedereen aan!!

hypotheek goed behandeld

goed geholpen

Wij zijn geweldig geholpen door Jan en Johan

Bij het kopen van ons eerste huis zijn wij super goed geholpen door Johan Visser tijdens de bezichtiging. Het huis beviel ons heel erg en we hebben toen ook gelijk een bod gedaan dat in de loop van de week geaccepteerd werd. Daarna kwamen wij tijdens onze hypotheekgesprekken terecht bij Jan Tol. Hij heeft ons duidelijk verteld wat wij konden verwachten en hield ons van al zijn plannen en stappen op de hoogte. Hij vertelde ons ook eerlijk hoe hij erover dacht en deed zijn uiterste best om met ons mee te denken over alle kosten. Tussendoor hebben wij nog een gesprek met Anja gehad, zij vertelde ook duidelijk wat wij wel en niet nodig hadden bij ons verzekeringspakket! Wij zouden Nemass de Boer zeker aanraden en willen hun ook bedanken voor de goede hulp.

• Geholpen door: Jan Tol

Geweldig no nonsens advies en kundige mensen!

Mijn echtgenote en ik hebben vorig jaar de service gebruikt van Jan Tol voor de aankoop van ons eerste huis. We zijn bij verschillende hypotheek adviseurs langs geweest maar Jan zijn reële en nuchtere kijk op de aankoop van een huis stond ons erg aan! Hij heeft ons uitstekend begeleid en alles goed voor ons geregeld en alles heel duidelijk uitgelegd en daarbij altijd de juiste informatie verschaft om een goede keuze te kunnen maken. Ik zou in de toekomst weer van zijn diensten gebruik maken als dat nodig is.

Zéér tevreden

Na een heel verkeerd begin (van mijn kant), zéér professioneel en vriendelijk geholpen door de 3 medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad (receptie, 1e klantcontact en de juiste medewerker). Mijn bestaande pakket doorgenomen en up-to-date gemaakt en zelfs nog iets goedkoper uit nu per maand.

Fijn en duidelijk

Het was een fijnen duidelijk gesprek. Advies was duidelijk en vooral niet dwingend. Goede adviezen Dank

• Geholpen door: Sandra Plat

Heel goede en zeer persoonlijke benadering

De persoonlijke benadering en de tijd die voor je wordt genomen om je financiele situatie te beoordelen beschouw ik als zeer positief. Ik ben zeer tevreden over het feit dat alles is uitgezocht om de scherpste hypotheekdeal te krijgen en dat daarna alles is keurig afgehandeld met het regelen van alle zaken die moeten worden opgeleverd naar de hypotheekverstrekker en de notaris.

Super meegedacht

Fijn gesprek telefonisch en zeker ook persoonlijk. Fijn meegedacht en net even extra kijken of alles wel klopt. Goed gevoel. Je bent absoluut geen nummer. Afspraak ver in de toekomst. Fijn om nog even een reminder te krijgen. Het was gewoon goed.

• Geholpen door: Elles Nieuweboer

Uitstekend advies.

Over verzekering, erg tevreden!

• Geholpen door: Anja Voordewind

wordt goed meegedacht

Jan Tol en ondersteuners denken mee en doen hun best om je goed te adviseren en zorgen ervoor dat de wens waarmee je bij hun komt wordt vervuld. Deskundigheid en zorgvuldigheid is prima.

Uitstekend geholpen!

Heel goed en duidelijk van advies voorzien en perfect geholpen!

Prettig gesprek

Fijn om weer eens een live gesprek te hebben. En alles weer eens door te lopen qua verzekeringen. Dank je wel Elles.

• Geholpen door: Elles Nieuweboer

Deskundig, betrokken en snel!

Toen wij ons huis hadden gekocht konden we direct terecht bij Jan Tol. Hij is vanaf het begin heel betrokken geweest en heeft vooral geluisterd naar onze wensen. Jan heeft er voor gezorgd dat alles heel snel geregeld is en de hypotheek perfect past bij onze situatie. Wij willen het hele hypotheekteam van nemassdeboer bedanken en we bevelen het iedereen aan!

Ervaren, meegaand, meedenkend, Vriendelijk

Debby heeft contact met mij gezocht om alle zaken weer even door te nemen. Ik ervaar Debby als iemand die weet waar ze het over heeft, meedenkt en erg vriendelijk is. Vaak had ik het gevoel bij andere partijen dat ze er alles aan deden om je ook maar iets "verkopen" maar dat is hier helemaal niet zo. Een zeer prettige medewerkster.

• Geholpen door: N.v.t.

Vakkundig

Zeer goed geinformeerd en daarin vrij gelaten in mijn keuze.

Prettig en verhelderend.

Prettig en verhelderend

• Geholpen door: Anja Voordewind

Onder de indruk van kennis en service

Door aankoop van woning in Edam via Nemassdeboer besloten ook het hypotheekadvies door hen laten verzorgen. Met Jan Tol als contactpersoon voelde dat vanaf het allereerste moment vertrouwd. Er is uitstekend naar onze wensen geluisterd en het uiteindelijke hypotheekadvies is echt op maat gemaakt. Dank hiervoor!

• Geholpen door: Jan Tol

Duidelijke communicatie en passend advies

Je wordt altijd vriendelijk geholpen door iedereen!

Over Adviesscore.nl