Zeer tevreden over het team van Nemass de boer

Staan meteen paraat om te helpen. Zeer klantvriendelijk en denken goed met je mee. Ook helpen ze met alles waar nodig en zijn ze goed bereikbaar! Hebben ons erg geholpen met de keuzes en alles gereed te maken voor ons toekomstige huis! Ik raad Nemass de boer zeker aan!

• Geholpen door: Jan Tol

Altijd behulpzaam en goed bereikbaar zeer vriendelijk dus kortom zeer tevreden

Staan meteen paraat om te helpen heel klantvriendelijk en goed team. Zou het meteen aan iedereen aan raden

• Geholpen door: Jan de Boer

Goede uitleg

Blij verrast met de toelichting over de wijzigingen in mijn verzekeringen. Normaal loop je na zo'n gesprek met een vraagteken boven je hoofd de ruimte uit. Nu alles helder.

• Geholpen door: Anja Voordewind

Goed geholpen met de hypotheek

Gewoon super geregeld. Goed advies.

Professionele hypotheek aanvraag

Jan heeft voor mijn zoon Jim een hypotheek aangevraagd. Hij heeft alles zeer goed uitgelegd. Met alles bedoelen wij ook alles. Tot in detail. Wij kunnen met een goed gevoel hier op terug kijken en de hypotheek is inmiddels goed gekeurd. Jan bedankt namens Jim en Henk en bedankt voor het meedenken.

Heel behulpzaam

Dank voor jullie geduld en meedenken.

• Geholpen door: Anja Voordewind

Super vriendelijk en uitermate bekwaam. Een absolute aanrader voor hypotheek- en breder advies.

Complete en heldere advisering en bemiddeling op het gebied van hypotheken en aanverwante verzekeringen. Deskundig personeel zorgt voor heldere uitleg en toelichting van complexe materie, zodat een weloverwogen keuze kan worden gemaakt.

• Geholpen door: Jan Tol

Super geholpen om eindelijk mijn droom van een woning te realiseren

Een paar jaar geleden ben ik al door Jan Tol geholpen met plannen maken om mijn eigen stekkie te kopen. Helaas werd toen door corona mijn contract niet verlengd en kon het helaas niet doorgaan. Nu 3 jaar later is het wederom door zijn hulp toch gelukt om alleen een huis te kopen in een buurt waar ik dolgraag wilde wonen. Super geholpen door zijn onafhankelijke advies en brede netwerk.

• Geholpen door: Jan Tol

Alle acties correct en super snel opgevolgd. Aanrader.

• Geholpen door: Jack Tol

Zeer goede uitleg en hulp

Zeer tevreden en duidelijk ! Helpen zoveel mogelijk waar kan .

• Geholpen door: Dick Zwarthoed

Zeer kundige medewerkster

We werden prettig ontvangen en hebben onze verzekeringen doorgesproken met Anja Voordewind. Wat een kennis heeft zij. Alles is keurig omschreven in een verslag waarbij de aandachtspunten duidelijk omschreven zijn.

Helemaal super!

Hele duidelijke uitleg over hypotheken en verzekeringen bij het kopen van ons eerste huis. Snelle communicatie en altijd bereikbaar.

• Geholpen door: Jack Tol

In een lastige periode kon ik van ze op aan!

Ik kreeg de verantwoordelijkheid voor iemand waar het zelf niet meer lukte. Dit was allemaal nieuw voor mij, maar Anja van Nemassdeboer heeft me geweldig terzijde gestaan! Met deskundige ondersteuning op een menselijke manier ben ik telkens zeer goed geholpen. Top!

• Geholpen door: Anja Voordewind

Duidelijk en goed advies op maat

Duidelijk advies specifiek naar onze wensen met altijd als uitgangspunt dat alles vertaald en aangemeten is naar onze plannen. Prettig werken en professionele hulp door mensen die moeilijke keuzes zo makkelijk mogelijk willen maken.

• Geholpen door: Jan Tol

Wij zijn zeer deskundig en respectvol geholpen

De heer Jan Tol heeft ons als adviseur naar volle tevredenheid geholpen met het oversluiten van onze hypotheek in verband met onze situatie. De afspraken waren snel en erg duidelijk en voor ons goed te begrijpen. En zijn ook succesvol verlopen met een heel goed resultaat. Voor ons een rede deze goede ervaring met andere te delen.

Deskundig en vriendelijk

Er wordt goed geluisterd naar de klant. Op alle vragen wordt een duidelijk antwoord gegeven. Er is maatwerk geleverd. De gesprekken met Jan Tol hebben we als heel positief ervaren.

Fijne ervaring

Indien er onduidelijkheden zijn, legt Jan dit duidelijk uit. Hij geeft advies op maat en kijkt ook naar andere mogelijkheden.

• Geholpen door: Jan Tol

Goede service, staan altijd voor je klaar en advies op maat.

Ons contact persoon stond altijd voor ons klaar, ook als er haast of spoed achterstond. En dat ging nooit ten kosten van de service en kwaliteit. Waren altijd eerlijk in advies, in alle situaties.

• Geholpen door: Jan Tol

Vakkundig, consequent, heel vriendelijk en bovendien ook nog geduldig!

Heel prettig.

• Geholpen door: Jack Tol

Luisterend oor en zeer aansluitend advies

Onze eerste hypotheek hebben we afgesloten met Jan Tol. Jan wilde goed begrijpen wat precies ons doel was en hoe wij in het proces stonden. Daarop heeft Jan na het eerste gesprek een adviesrapport gemaakt en volledig met ons doorgelopen met het tweede gesprek. In de tussentijd werden we op de hoogte gehouden en wat er nog van ons verwacht werd. Op het advies mochten we zelf nog wat punten veranderen waar wij het niet mee eens waren. Het was fijn dat je geen 'foute' vragen kon stellen, maar dat Jan het alleen maar fijn vond dat je de vragen stelde. Dat gaf een betrokken gevoel. Ik zou nemassdeboer zeker aanraden. Ook kijkt hij niet alleen naar de hypotheek maar vraagt hij ook naar andere belangrijke verzekeringen. Oftewel een top ervaring gehad!

• Geholpen door: Jan Tol

Ik ben snel , goed en deskundig geholpen

Ik kon met alle vragen die ik had bij u terecht en kreeg daar naar tevredenheid antwoorden op.

• Geholpen door: Jack Tol

Klantvriendelijk en deskundig advies over het complete plaatje

Nemassdeboer heeft mij zowel tijdens mijn 1e hypotheek als in een hypotheekwijziging zeer deskundig en vriendelijk geholpen waarbij beide trajecten succesvol zijn verlopen en ik zeer tevreden ben met het resultaat. De communicatie gaat met korte lijntjes en de informatievoorziening is helder. Het advies is compleet van A tot Z waarbij Jan en zijn team mij volledige hebben ontzorgd.

• Geholpen door: Jan Tol

We hebben het aankopen van een woning als een leuk proces ervaren. Dit komt onderanderen zeker door de goede adviezen en hulp van zowel Marcel Roeleveld als Jan Tol. Alles wordt goed en helder uitgelegd en geen vraag is teveel!

• Geholpen door: Jan Tol

Professionele begeleiding bij het afsluiten van je hypotheek

Nemassdeboer heeft ons begeleid bij het afsluiten van onze 1e hypothecaire lening. Dit hebben zij op een vriendelijke en vakkundige manier gedaan. Zij wisten alle onduidelijkheden voor ons op te helderen en ons te adviseren naar de beste optie voor ons.

• Geholpen door: Jan Tol

Klantvriendelijk en zeer deskundig geholpen.

Klantvriendelijk en zeer deskundig geholpen zowel telefonisch als persoonlijk in een gesprek. Er wordt ook meegedacht in de klant zijn wensen.

Over Adviesscore.nl