Vakkundig vriendelijke begeleiding.

Na een aantal jaren geleden al goed geholpen te zijn ging ik ook deze keer vol vertrouwen op goede hulp weer naar Nemassdeboer. Vakkundig, vooral duidelijk voor een financiële leek als ik ben, geduldig, en vriendelijk werd ik begeleid bij het oversluiten van mijn hypotheek. En ze schenken ook een heerlijke kop koffie.

goed en duidelijk

Onze ervaring met Nemass is tot nu toe altijd heel goed , of het nou een schade of een probleem met reizen is , altijd alles snel en goed geregeld. Ook het helpen met het oversluiten van onze hypotheek is heel goed gegaan en we zijn daar heel duidelijk en goed bij geholpen.

Heel duidelijk

Goed.

Zeer releax

Deskundigheid heel hoog. Uitleg heel duidelijk en vol begrip, wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Kort samengevat echt een Top team wat ook naast Jan werkzaam is.

Goede service!

Wij zijn heel goed geholpen bij het afsluiten van onze hypotheek. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd en geen vraag is te veel. Wij zijn heel tevreden met onze keuze om ons te laten adviseren bij nemassdeboer.

• Geholpen door: Jack Tol

Goed advies alles prima gregeld

Prima advies, afhandeling van alles verliep heel soepel. Alle mail en telefoon is goed afgehandeld. Wij zijn erg tevreden.

• Geholpen door: Jack Tol

Zeer deskundig, professioneel en leuk team.

Ik heb altijd al goeie ervaringen gehad bij Nemass de Boer met zowel mijn verzekeringen als hypotheek. Dit keer hebben ze zich weer overtroffen met het oversluiten van mijn hypotheek. Snelle afhandelingen en duidelijke communicatie zowel persoonlijk als digitaal. Ik kan weer jaren vooruit!

Super goed geholpen

Jan tol en zijn collega's hebben os heel goed geholpen met alles Ze verdienen een 10

• Geholpen door: Jan Tol

Gedegen advies bij aankoop nieuw huis.

Cordaat en passend advies gekregen naar aanleiding van de door ons gevoerde gesprekken met Nemass De Boer

Wij zijn zeer tevreden

We zijn heel professioneel geholpen. De betrokkenheid, oprechte interesse en heldere uitleg gaven ons veel vertrouwen. We zijn dan ook meer dan tevreden.

Ongekend goede service

Bij het binnenstappen van Nemassdeboer gelijk een warm gevoel. De receptionistes zijn zeer vriendelijk. Mijn hypotheekadviseur werd Jan Tol. Vakbekwaam, gemotiveerd en altijd stipt. Kortom, een vakman. Alles binnen een korte periode geregeld. Ik zou het bedrijf daarom ook iedereen aanraden.

• Geholpen door: Jan Tol

Uitstekende hulp met ruime keuze aan mogelijkheden

Nemass deboer heeft mij na een lang traject met verkoop en lening geholpen de juiste keuze te maken mbt advies omtrent keuze hypotheekverstrekker en de juiste verzekeringen!

• Geholpen door: Jan Tol

Hele snelle service, adviseur schatte goed in waar wij naar op zoek waren.

Na de koop van onze nieuwe woning konden wij snel terecht voor een hypotheekgesprek. In het eerste gesprek werd meteen duidelijk wat onze opties waren. Mailcontact en telefonisch contact was vervolgens goed. Het kon niet sneller!

Klantvriendelijk en duidelijk

Vriendelijk geholpen met advies ook nog geld bespaard op verzekering

Prettige en deskundige begeleiding

Uitstekend geholpen door Jan Tol en het hypotheekteam, wel zo fijn als starter zijnde. Goede uitleg, duidelijke communicatie en geen zorgen. Dank!

• Geholpen door: Jan Tol

Fijne samenwerking. Nemass de boer neemt veel zorgen uithanden.

Wij als starters hadden geen idee wat er allemaal komt kijken bij een huis kopen, wij zijn super fijn begeleid in dit traject!

Zeer deskundige begeleiding.

Er wordt goed meegedacht met de klant.

• Geholpen door: Jan Tol

Mijn hypotheek adviseur Jan Tol heb het allemaal super uitgelegd in jip en janneke taal en alles heel netjes voorgelegd. Groots respect naar nemesis de boer

Top advies

Anderhalf jaar terug advies gevraagd voor een toekomstige hypotheek. Nu ik een appartement heb gekocht heb ik een hypotheek kunnen regelen. Helemaal Top.

Helemaal top

Wij zijn echt super goed geholpen door Jan Tol! Het is een echte vakman!! Ik raad nemass de boer aan iedereen aan!!

hypotheek goed behandeld

goed geholpen

Wij zijn geweldig geholpen door Jan en Johan

Bij het kopen van ons eerste huis zijn wij super goed geholpen door Johan Visser tijdens de bezichtiging. Het huis beviel ons heel erg en we hebben toen ook gelijk een bod gedaan dat in de loop van de week geaccepteerd werd. Daarna kwamen wij tijdens onze hypotheekgesprekken terecht bij Jan Tol. Hij heeft ons duidelijk verteld wat wij konden verwachten en hield ons van al zijn plannen en stappen op de hoogte. Hij vertelde ons ook eerlijk hoe hij erover dacht en deed zijn uiterste best om met ons mee te denken over alle kosten. Tussendoor hebben wij nog een gesprek met Anja gehad, zij vertelde ook duidelijk wat wij wel en niet nodig hadden bij ons verzekeringspakket! Wij zouden Nemass de Boer zeker aanraden en willen hun ook bedanken voor de goede hulp.

• Geholpen door: Jan Tol

Geweldig no nonsens advies en kundige mensen!

Mijn echtgenote en ik hebben vorig jaar de service gebruikt van Jan Tol voor de aankoop van ons eerste huis. We zijn bij verschillende hypotheek adviseurs langs geweest maar Jan zijn reële en nuchtere kijk op de aankoop van een huis stond ons erg aan! Hij heeft ons uitstekend begeleid en alles goed voor ons geregeld en alles heel duidelijk uitgelegd en daarbij altijd de juiste informatie verschaft om een goede keuze te kunnen maken. Ik zou in de toekomst weer van zijn diensten gebruik maken als dat nodig is.

Zéér tevreden

Na een heel verkeerd begin (van mijn kant), zéér professioneel en vriendelijk geholpen door de 3 medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad (receptie, 1e klantcontact en de juiste medewerker). Mijn bestaande pakket doorgenomen en up-to-date gemaakt en zelfs nog iets goedkoper uit nu per maand.

Fijn en duidelijk

Het was een fijnen duidelijk gesprek. Advies was duidelijk en vooral niet dwingend. Goede adviezen Dank