Wij zijn al vele jaren tot volle tevredenheid klant bij Syfers. Vooral de klantgerichtheid en persoonlijke benadering spreken ons aan.

• Betrokkenheid

Syfers is sinds de opstart van mijn bedrijf mijn accountant. Als leek zijnde op het gebied van boekhouding krijg ik veel en goede ondersteuning. Ze leggen mij alles duidelijk uit en geven ook aan wat er van mij verwacht wordt. Met vragen aangaande groei mogelijkheden krijg ik altijd duidelijk en vooral eerlijk advies.

• Betrokkenheid

Sinds medio 2015 behartigt Syfers voor mij de boekhouding, iets waar ik niet goed in thuis ben en eigenlijk ook niet in geïnteresseerd ben. Voor mij is het van enorm belang dat ik er geen omkijken naar heb, het mij weinig tijd kost én dat ik de mensen kan vertrouwen. Vooral het laatste is voor mij essentiëel. En alles wat voor mij belangrijk is, krijg ik bij Syfers.

• Betrokkenheid

prettig, snel en 'helder' contact, meedenkend. Geen minpunten ontdekt!

• Betrokkenheid

Heel fijn om als startend ondernemer professioneel en deskundig begeleid te worden door Ivo, Niels en Pim. Hun communicatie is steeds open en duidelijk en heel mooi dat er online zoveel boekhoudkundige tools beschikbaar zijn. Ik zou Syfers zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

• Betrokkenheid

Wij zijn met ons bedrijf al tientallen jaren klant. Syfers is vakkundig en betrokken, ook bij wisseling van medewerkers. De klant doet ertoe en wordt op een persoonlijke manier geholpen.

• Betrokkenheid

Fijne en duidelijke communicatie. Bij vragen krijg ik altijd snel een reactie.

• Betrokkenheid

Vanaf het begin van ons bedrijf verzorgd Syfers onze administratie. Het slaapt zo'n stuk rustiger te weten dat dat in goede handen is en dat we er eigenlijk geen omkijken naar hebben. Wij kunnen ons concentreren op wat voor ons belangrijk is. Dankzij slimme technologie is het een kleinigheidje om netjes bonnen en facturen in te dienen. Ben je er per ongeluk één vergeten, krijg je aan het einde van het kwartaal even een overzichtje van wat mist. Factuurtjes erbij zoeken en klaar. Voor ons niemand anders!

• Betrokkenheid

Top bedrijf, goede voorlichting, staan altijd voor je klaar

• Betrokkenheid

Vanaf het eerste moment denken ze met je mee, zeer betrouwbaar, goede communicatie, ik beveel dit bedrijf zeker aan

• Betrokkenheid

We hebben met onze overstap naar Syfers een enorme efficiency stap gemaakt! We zijn erg tevreden met de samenwerking met Fedor: snelle communicatie, professioneel en persoonlijk.

Professioneel en toegewijd

• Betrokkenheid

Wij zijn erg tevreden met Syfers! Ze zijn snel, deskundig, vriendelijk en niet duur.

• Betrokkenheid

Sinds Falco een aantal jaar geleden bij Syfers is komen werken zijn wij klant bij Syfers. Een erg prettige samenwerking en met name de band met Falco is super. Wij bevelen iedereen eenzelfde samenwerking aan.

• Betrokkenheid

Perfecte dienstverlening, worden altijd goed en snel geholpen!

• Betrokkenheid

Al 5 jaar een tevreden klant bij Syfers. Deskundige, klantvriendelijke en betrokken medewerkers. Ik kan een heel stuk tekst schrijven maar de 10 zegt genoeg.

• Betrokkenheid

Ben al jaren een tevreden klant bij Syfers: ze zijn deskundig, snel en erg klantvriendelijk.

• Betrokkenheid

Een betrouwbare partner voor zzp-ers. Kundig, vriendelijk en niet kostbaar.

• Betrokkenheid

Syfers levert een prima dienst met gebruiksvriendelijke tools tegen een redelijke vergoeding. Door de inzet van de tools is de administratie gemakkelijk up to date te houden wat de diverse aangiftes vergemakkelijkt.

• Betrokkenheid

Strakke dienstverlening, prima advies, goede visie en ondersteuning op automatisering van alle processen.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden klant bij Syfers en erg prettige samenwerking. Altijd behulpzaam, een goede en snelle communicatie. De mogelijkheid om digitaal de administratie te kunnen verwerken is ideaal.

• Betrokkenheid

No nonsense, vakkundig en compleet met alle vraagstukken.

Louis Braillelaan 6 2719 EJ Zoetermeer

088-1201200