
In 2015 ben ik als ZZP-er gestart en kwam ik via, via bij Syfers uit. Ik ben goed geholpen als onervaren zelfstandige en voel me meer zeker met Syfers als mijn boekhouder en deskundig raadgever. Ik wordt goed geholpen bij het opstellen en controleren van contracten met opdrachtgevers i.r.t. wet DBA en voorheen de V.A.R. Het versturen van digitale facturen naar een mailadres waardoor mijn BTW-aangifte per kwartaal vanzelf wordt opgesteld is puur gemak, zeker nadat aan mijn afschriften wordt gecontroleerd of ik wel volledig ben geweest. Het volledig digitaal werken zonder mappen en papier waarbij alles online is opgeslagen is vooruitstrevend en helemaal van deze tijd. Bij elk jaargesprek nemen we door of ik nog zaken beter kan doen of verbeteren. Ik ben erg tevreden en kan mezelf geen betere boekhouder voorstellen.
Je voelt je bij Syfers geen nummer en daarbij zijn de lijnen kort. De app is zeer gebruiksvriendelijk en bespaart mij veel tijd. Iets meer proactiviteit zou mijn waardering voor Syfers verder verhogen.
Syfers helpt mij snel en ik kan er altijd voor mijn vragen terecht.
Onze ervaring met het bedrijf, is prima. Ze doen wat ze moeten doen, Maar het is niet het gemoedelijke bedrijf meer, waar ik bij begon, het is met de tijd meegegaan, het praatje met de klant is niet meer van deze tijd, dat is helaas jammer.
Korte lijnen en zeer betrokken adviseurs/professionals, maken dat ik al meer dan tien jaar een tevreden klant ben van Syfers. Hun advies is altijd kundig en snel. Vragen worden vaak dezelfde dag al beantwoord en ze denken ook goed met je mee. Daarmee voorziet Syfers precies in datgene waar ik naar op zoek was.
Ik ervaar de samenwerking met Syfers als fijn want ik krijg altijd snel en persoonlijk terugkoppeling.
Al jaren een prettige meedenkende accountant
Zijn goed bereikbaar, deskundig en denken goed met je mee.
Prettige communicatie, door efficiënt gebruik van software en deskundigheid van het team. Dit laatste maakt dat ik heldere uitleg op mijn vragen krijg en op deze wijze goed overwogen keuzes kan maken.
Fijne boekhouder die vooruit denkt en ontzorgd.
Syfers is een moderne dienstverlener met persoonlijke touch. De boekhouding invoeren, bijhouden en goedkeuren gaat makkelijk en snel. Als ik bel wordt er altijd opgenomen, ze zijn dus uitstekend bereikbaar.
Door de digitale accounting tools en de proactieve communicatie is mijn boekhouding altijd bijgewerkt waardoor ik een goed en actueel inzicht heb in de cijfers. Daarnaast heeft Syfers veel kennis en kunde in huis waardoor je als ondernemer met vrijwel alle Finance en HR/salaris thema's geholpen kan worden
Reeds 10 jaar klant bij Syfers en de groei meegemaakt zonder dat dit ten koste is gegaan van de benaderbaarheid en bereikbaarheid. Ieder administratiekantoor doet ongeveer hetzelfde werk. het zijn de details die het verschil maken. Voor mij betekent dit dat als ik ze nodig heb ze voor mij klaar staan. Dat is een prettig gevoel.
Betrokken en meedenkend, op een prettige manier kritisch. Hebben echt het gevoel met onze bedrijven op de juiste plaats te zitten bij Syfers.
De medewerkers van Syfers zijn kundig, goed bereikbaar en denken met je mee. Tevens zijn ze proactief!
Sinds ruim 10 jaar ben ik klant van Syfers, en ben in die tijd altijd uitstekend door de mensen van Syfers geholpen. Het werkt prettig wetende dat de adminstratie altijd op orde is. Ook kunnen de mensen van Syfers zich goed inleven in mijn situatie. Pro-actief komen zij met goede adviezen. Kortom: ik ben een zeer tevreden klant.
Ruim 10 jaar zeer tevreden klant betreffende (zakelijke) boekhouding en aangiften, altijd optimale service en zeer modern! Kortom: een echte aanrader..
Wij zijn tevreden met syfers. In het bijzonder Richard die alles voor ons regelt.
Ik ben nu 5 jaar klant bij Syfers naar volle tevredenheid. De boekhouding wordt efficient afgehandeld. De begeleiding bij de overstap naar een BV was ook soepel. Bij vragen altijd snel een goede reactie.
Zeer modern bedrijf
De continuïteit van de werkrelatie is belangrijk. Mijn accountant kent mijn bedrijfs en prive situatie al meer dan 20 jaar. Ondanks de groei van het bedrijf is er in het contact weinig verandert. Het blijft persoonlijk en zakelijk tegelijkertijd. Dat ervaar ik als de grootste winst van van de werkrelatie die evenwichtig en betrouwbaar is.
Betrouwbaar en voldoende kennis in huis om met collega's te kunnen schakelen wanneer nodig. Prima club!
Prettige ervaring, met deskundig advies, klare taal en er wordt gebruik gemaakt van eenvoudige en overzichtelijke software.
Ik ben zeer tevreden over de geleverde service en kwaliteit van het werk en advies van Syfers. Als ZZP-er kan ik al mijn advies vragen kwijt binnen het vaste maandbedrag wat mijns inziens zeer scherp is. Communicatie gaat altijd op een prettige en informele manier.
Mijn administratie moet goed zijn, maar wil er zo min mogelijk tijd aan kwijt zijn. Syfers helpt mij hierbij. Bij vragen geven ze goed advies, ze zorgen dat mijn boekhouding op orde is en voldoet aan wet- en regelgeving en hun (digitale) systemen maken het voor mij een stuk eenvoudiger. Ofwel met minimale moeite aan mijn kant is mijn administratie goed voor elkaar.
Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd