Goede diensten en bereikbaarheid

Fijne mensen, goede diensten, goed bereikbaar en snelle reactie altijd.

• Betrokkenheid

Zeer professionele en klantvriendelijke boekhouder

Mijn boekhouding en financiële administratie heb ik al bijna twee jaar uitbesteed aan Syfers. Ik kan met overtuiging zeggen dat Syfers een zeer bekwame partij is. De werkwijze en processen zijn duidelijk en de medewerkers zijn bereid je te helpen met allerlei vraagstukken. Dat geeft veel rust en zekerheid. Daarnaast zorgen de digitale hulpmiddelen voor een simpele financiële administratie. Al met al zeer tevreden over Syfers!

Pro-actief, Meedenken en Persoonlijk

Bijna 10 jaar klant en heb Syfers altijd als heel erg pro-actief en persoonlijk ervaren. Buiten dat er kundige mensen achter de knoppen zitten, is het gehele digitale proces van administratie een gemak. Er zit een gevoel van efficiëntie in, waardoor je je onbezorgd kan bezighouden met ondernemen. En ondanks dat het voor een groot gedeelte digitaal gaat, is er bij Syfers een betrokken persoonlijke relatie.

• Betrokkenheid

Altijd bereikbaar, meedenkend en nemen initiatief.

Ivo en Casper bedankt, gun alle ondernemers financiële alleskunners zoals jullie

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Heel tevreden over de samenwerking met Syfers!

Al enkele jaren tevreden klant van Syfers. Het advies is duidelijk, op tijd, en ze staan altijd paraat.

• Betrokkenheid

Altijd alles snel en duidelijk geregeld.

Hele goede ervaringen met syfers. Zowel in de boekhouden als ik de service. Een belletje en alles is zo voor je geregeld!

• Betrokkenheid

Juiste expertise, op tijd en meedenkend

De medewerkers bij Syfers hebben werken zeer gemotiveerd en nemen de tijd voor je als klant. Ze komen altijd met goede suggesties en altijd met antwoord

Geweldig support!

By Syfers denkt men graag met ons mee en dat waarderen wij enorm!

Vanaf 2010 al tevreden klant

Na 1 jaar zelf de boekhouding te hebben gedaan was ik er al snel uit. Practise what you preach: Outsourcing dus alleen wel van mijn boekhouding. In 2010 heb ik vergelijking opgesteld met andere partijen die soortgelijke diensten hadden. Daar kwam (toen genaamd Confidum) als beste uit de bus. De keuze was snel gemaakt en tot op heden geen dag spijt. Naast boekhouding en aangifte voor eenmanszaak en ondertussen ook aantal BV's advisert Syfers me ook qua financiele planning en leveren ze prive en zakelijk al mijn verzekeringen.

• Betrokkenheid

Hele prettige en deskundige samenwerking

Mijn jaaropgave en BTW-aangifte als freelancer en de inkomstenbelasting worden iedere keer weer naar volle tevredenheid verwerkt. Indien van toepassing worden adviezen gegeven voor mijn bedrijf en gezin.

Hele fijne partij!

Fijne partij om mee samen te werken, Syfers werkt duidelijk, snel en maakt een van de minst leuke aspecten van deze wereld toch een stuk gezelliger. Dank allen!

• Betrokkenheid

Innovatief kantoor met geweldige prijs-kwaliteitverhouding

Voor een vaste prijs per maand word ik volledig ontzorgd op administratief en fiscaal gebied. Syfers biedt handige innovatieve oplossingen, waardoor veel data automatisch verwerkt wordt in de boekhouding en ik met de app alleen maar de bonnen aan hoeft te leveren. Vervolgens heb ik maandelijks online inzicht in mijn resultaten. Daarnaast wordt er of financieel en fiscaal gebied ook deskundig meegedacht en geadviseerd. Syfers kan ik dus iedereen aanbevelen!

Happy client the last 6 years

Agile company with reasonable tariffs. Always quick and to the point. Thanks guys!

• Betrokkenheid

Hoogwaardige en attente dienstverlening!

Nu enkele maanden klant bij Syfers. Eerste ervaringen zijn heel positief.

• Betrokkenheid

Waardevol persoonlijke en pro-actieve sparringpartner

Ik wordt administratief en fiscaal ontzorgd, waarbij ook altijd ruimte is voor persoonlijk contact om te sparren. Al jarenlang een fijne samenwerking waar ik het gevoel heb op Syfers te kunnen bouwen door de pro-actieve rol die zij innemen.

• Betrokkenheid

Meedenkend, persoonlijk, professioneel en vriendelijk

Heel fijn dat we altijd terecht kunnen met onze vragen en dat deze in normale, begrijpelijke taal worden beantwoord.

• Betrokkenheid

Een goede aanpak bedacht en uitgevoerd.

In onze jarenlange relatie heeft Syfers voor ons een goede fiscaal aantrekkelijke aanpak bedacht. Onze stamrecht-BV is goed ingezet, en wordt nu richting ons pensioen keurig afgewikkeld. Dit hadden we zelf nooit kunnen bedenken. Syfers voert het werk ook netjes uit.

Syfers levert goed werk.

Ik ben tevreden met de diensten van Syfers. Ze leveren kwalitatief goed werk en hebben voldoende expertise.

Vriendelijk en deskundig

Fijn bedrijf en geven in duidelijke gewone mensen taal uitleg en advies bij je boekhoudingen aangiftes. Ze reageren ook snel op mail en als je belt.

Persoonlijke en prettige samenwerking

De samenwerking met Syfers is erg prettig. Ik heb zowel in ZZP-vorm als in bedrijfsvorm met hen gewerkt en voor beide kan ik hun aanraden. Altijd snel bereikbaar en ik word erg vriendelijk geholpen en ondersteund. Dank Ivo en Casper.

Wordt altijd goed geholpen

Zijn al jaren klant bij jullie en bevalt nog steeds goed

Uitstekende dienstverlening

Syfers ontzorgt je als ondernemer. Je boekhouding bijhouden kost je nauwelijks tijd meer en jaarverslagen en belastingaangiften worden ook verzorgd. Dit alles voor een vast maandelijks tarief zonder verrassingen achteraf.

Ontzorgen

Als zorgverlener is het fijn dat Syfers het financiële deel van mijn praktijk ontzorgt.

• Betrokkenheid

Innovatief met een grote betrokkenheid

Een club van betrokken mensen met een no-nonsense mentaliteit waar zaken snel worden opgepakt en goed worden afgehandeld.

• Betrokkenheid

Modern, innovatief en een goede service

Sinds 2016 ben ik naar grote tevredenheid klant bij Syfers. Ze maken gebruik van moderne technologie, waardoor het financiële proces efficiënter en meer gebruiksvriendelijk wordt. Maar ondertussen is er ook nog ruimte voor een persoonlijke benadering. Deze combinatie bevalt me uitstekend. Ik heb Syfers al aan verschillende contacten aanbevolen en zal dat ook in de toekomst blijven doen.

Louis Braillelaan 6

2719 EJ Zoetermeer