Deskundig, betrokken en efficiënt

Door de manier van werken van Fiducia wordt snel inzichtelijk waar de eigen bedrijfsprocessen beter kunnen en leer ik ieder jaar bij.

• Advies N.v.t.

Uitstekend, effectief en doeltreffend

Snelle afhandeling van de cijfers, allemaal nauwkeurig en snel!

goede adviezen

Prettig contact, veel kennis en goede adviezen

deskundige en persoonlijke dienstverlening

Fiducia is een degelijk accountancykantoor dat gerichte service op maat biedt. Ik ben inmiddels enige jaren een zeer tevreden klant.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Een accountant uit duizenden!

Een accountant uit duizenden!

• Geholpen door: Erwin Gierman

Uitstekende accountant die met je meedenkt, goede service

Alweer wat jaren is Erwin mijn vertrouwde en kundige accountant. Een plezierige professional die met mij meedenkt, actuele financiële/fiscale kennis en precies te werk gaat. Hoewel ik fiscaal aangifte doen niet zie als een prettige activiteit, is het door de begeleiding van Erwin prettig en efficiënt!

• Geholpen door: Erwin Gierman

Gedegen advies en vakkundige dieenstverlening.

Prettige samenwerking.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Heb volledig vertrouwen in deskundigheid op fiscaal gebied

Het was weer een efficiente en plezierige sessie NB [email protected] is vervallen binnenkort ook [email protected]

Accountant als vriend

Natuurlijk zijn alle (saaie) standaard begrippen van toepassing. Accuraat, deskundig, betrouwbaar, respectvol Maar als ik naar m'n accountant ga praten we eerst een uur over het leven, onze kids, onze relaties, wie we zijn en hoe we er voor staan. daarna komen we dan tijd tekort voor al die saaie jaarverslagen. En voor mij is dat zoals de relatie moet zijn. Eeen accountant is als je huisarts, staat pal naast je, helpt als het nodig is, houdt de koers recht en waarschuwt op tijd en is er altijd.

Heel vakbekwaam accountant

Hele fijne ervaring met het hele team van Fiducia. Alles is altijd in orde en ze denken altijd tien stappen vooruit.

Deskundig, accuraat en ontzorgt

Bij Fiducia wordt de administratie voor mij ontzorgd, maar heb ik ook zelf invloed en inzicht in al mijn administratie. Zijn er onduidelijkheden, vragen of advies gewenst, dan wordt hierop accuraat gereageerd waardoor ik daarna weer weet welke mogelijkheden ik administratief en fiscaal heb. Al jaren erg tevreden over de deskundigheid.

Zeer positief

Snelle communicatie en prima contact. Blij hier mijn vertrouwens man te hebben gevonden

deskundig, zakelijk, helder

Daar waar emoties binnen persoonlijke relaties de overhand nemen en helder en zakelijk denken onmogelijk wordt, is Erwin Gierman een baken van rust en wijsheid om die broodnodige nuchterheid weer terug te krijgen. Die zakelijke insteek vanuit die emotie is absoluut wennen maar Erwin weet waar hij het over heeft en dat geeft vertrouwen. Erwin is zeer benaderbaar en wat mij betreft blijf ik nog lang gebruik maken van zijn capaciteiten.

• Geholpen door: Erwin Gierman

uitstekend met een luisterend oor

al mijn zaken worden bekwaam en tijdig afgehandeld en de medewerkers van accountant tot assistent staan indien nodig altijd voor je klaar. Ben dus uitermate tevreden

Fijne samenwerking!

Erwin is altijd zeer behulpzaam. Er is duidelijke communicatie en hij reageert snel.

doortastend, accuraat en betrouwbaar

Accountancy is echt een vak apart! Als kleine ondernemer voel ik me bij Fiducia altijd écht serieus genomen. Zaken worden goed geregeld en netjes uitgelegd. Vragen worden snel beantwoord. Hele fijne organisatie!

• Geholpen door: Erwin Gierman

Deskundig, efficiënt en vriendelijk.

Fiducia verzorgt mijn belastingaangifte zorgvuldig en met oog voor details. Doordat ik erbij zit, kunnen eventuele hiaten meteen opgevuld worden en gaat er geen tijd verloren met heen en weer gemail, enz. Dat werkt efficiënt en dus kosten besparend.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Altijd goede zin om zorgvuldig te werken en advies te geven!

Erwin heeft plezier in zijn werk en is er goed in. Daarom doe ik graag en met vertrouwen een beroep op hem.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Mijn administratie weer top in orde

Erwin komt één keer in het jaar om mijn administratie van het voorgaande jaar af te sluiten en de aangiftes te verzorgen. We bespreken dan de pijnpunten en de pluspunten en ik krijg daarvoor goede adviezen. Ook zorgt hij ervoor dat mijn aangifte IB en BTW en ZVW ingediend worden. Gelukkig mag ik ieder jaar betalen (anders zou ik niks verdienen) maar nooit teveel. Ik ben erg tevreden met de dienstverlening, een compleet pakket, ook de salarisadministratie (1 werknemer) wordt netjes verzorgd. Gelukkig maar, want met al die regelingen die er zijn zou mij dat veel te veel tijd kosten om het zelf goed te doen.

• Geholpen door: Erwin Gierman

De klantgerichte benadering geeft ons telkens weer veel vertrouwen in de dienstverlening

Afspraken zijn altijd afspraken. Grondige kennis mbt belasting aangelegenheden van zaken schept vertrouwen. Vriendelijk en terzake.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Deskundige en prettige behandeling van mijn belastingaangifte.

Zoals al jaren het geval is, was ook deze keer weer sprake van een in een prettige sfeer verlopende vlotte behandeling van mijn belastingaangifte.

Persoonlijke en deskundige kennis

De ondersteuning die ik bij Fiducia heb ontvangen is van hoge kwaliteit. Erwin heeft me altijd snel en goed geholpen met mijn belastingaangiftes en vragen. Het persoonlijke contact, het begrijpen van zowel mijn zakelijke als persoonlijke situatie, in combinatie met zijn deskundige expertise, is erg prettig en draagt bij aan een goede dienstverlening.

Prima samenwerking

Een fijne samenwerking waar ik ook elke keer weer meer van leer.

Great advice every time.

Erwin always gives me great advice. Every time we have a new situation or complex scenario, he listens, presents options, and assists us to find the best way forward. Highly recommend his services.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Goede service, snel antwoord op vragen.

Over Accountantscore.nl