Filters

10

Top

Behulpzaam helder overzichtelijk makkelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Een uitstekend totaal pakket!

Door dat alles op 1 plek kan en je een digitaal dashboard hebt kun je op elk moment van de maand zien hoe het er met je bedrijf voor staat. Dat is zeker handig om op bepaalde momenten bij te kunnen sturen of te schaven waar dat op dat moment nodig is. De begeleiding die je daarbij krijgt van de medewerker van IN Zaken is heel prettig en fijn. Ook niet in al te moeilijke taal wordt het uitgelegd zodat het voor iedereen te begrijpen is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een accountant die assertief met je meedenkt in oplossingen!

Voor een vast bedrag per maand wordt alles voor mij geregeld, zodat ik mijzelf zoveel mogelijk op mijn eigen klanten kan richten. Als er zaken zijn die aandacht nodig hebben bellen ze mij vanzelf op. Eens per jaar worden de cijfers doorgenomen en aandachtspunten aangestipt. Bij tussentijdse vragen van mij mijn kant kan ik altijd bij ze terecht en heb ik vrijwel altijd binnen 1 werkdag reactie. Dit gecombineerd met het realtime inzicht in mijn cijfers maakt dat ik dik tevreden ben over In Zaken en ik ze van harte bij iedereen kan aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Voldoet aan alle verwachtingen

Snelle actie en heldere antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP, in goede maar ook in slechte tijden!

Een aantal jaar terug, zijn wij klant geworden bij In Zaken! Hier waren wij zeer zeker over te spreken, qua kennis, meedenken en interactie van o.a. Barry (niet om de rest te kost te doen), maar Barry is ons aanspreekpunt. Uiteraard kan hij niet alles alleen doen, dus de hulp van zowel Melissa en Manon was ook TOP! Helaas, geen zaken niet altijd zoals je wilt, en zijn wij vorig jaar in zwaar weer gekomen. En dan leer je je partners kennen! Zo laten vele bedrijven/ondernemingen je vallen, en een enkeling waaronder In Zaken geven alleen maar gas bij om alles zo goed mogelijk op te lossen, om creatief mee te denken. Daarnaast blijft ook het menselijke aspect bij hen in het oog, op zijn tijd een goed gesprek en de bekende schouder. In Zaken is niet zoals je veelal hoort van andere Accountants Bureau's, een bedrijf dat werkt op basis van uurtje factuurtje. Integendeel, bij In Zaken gaan ze net zolang door tot alles is geregeld. Van een ritje naar Amsterdam tot een dag op het kantoor zitten brainstormen, "it is all in the price". Ben je op zoek naar een accountant, of ben je niet tevreden over de huidige accountant, mijn advies; praat eens met de mannen van In Zaken! Top gozers! Uiteraard ook de dames! Barry bedankt voor alles!

  • Aanbevelen? Ja
10

Meer inzicht, meer hulp en zelf minder tijd kwijt

Ook zit onze accountmanager Jeffrey overal heel kort bovenop. Ook is hij altijd bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik kan altijd terecht

Als net startende ondernemer weet ik helemaal niet wat ik allemaal moest regelen. Inzaken heeft me bij elke stap geduldig en zorgvuldig geholpen. Geen vraag is teveel. Ik ben heel blij dat ik met inzaken in zee ben gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Je word ontzorgd

Inzaken bespaart een hoop tijd, geld en zorgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima! Tot nu toe!👍

Ben zeker positief over het werk en over de medewerkers! Kundig, aardig en geduldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer kundige en prettige adviseurs

Het enthousiasme, de passie voor het vak, de ondernemersdrive en de eigenheid van In Zaken sluit naadloos aan bij onze bedrijfscultuur en ook wat ik nodig heb om te kunnen ondernemen. Met (on)gevraagd advies, meedenken, oplossingsgerichtheid, daadkracht en snelle reacties, ben ik ontzettend blij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Het gevoel van ontzorgen en meedenken is heel prettig.

We hebben hele goede ervaringen met INZaken. De samenwerking is fijn en prettig en niks is te gek. Ze denken mee en helpen je waar nodig en geven goede adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Schot in de roos

Inzaken ontzorgt me op een vlak waarin ik zelf niet goed ben. De kosten meer dan waard. Ik ben elke maand en kwartaal weer erg blij dat ik mijn energie niet in boekhouding en aangifte hoef te steken. Daarbij is het contact fijn en krijg ik bij vragen altijd snel een antwoord. Kortom: alles wat ik ervan verwachtte na een prettige kennismaking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Zeer tevreden met Jeffrey als onze boekhouder. Staat altijd voor ons klaar als we vragen hebben. Wij bevelen iedereen Inzaken aan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Boekhouding uit het stof gehaald

Bij boekhouding denk ik al snel aan stoffige kantoren, vol papierwerk en bijbehorend personeel. De mannen van Inzaken laten zien dat het tegendeel waar is, zeker gezien hun prachtige nieuwe werkruimte. Zoals hun kantoor is ook hun denkwijze, inzichtelijk, vlot en toegankelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over de geleverde diensten

Zeer goede communicatie en vlotte behandeling zijn sterke punten

  • Aanbevelen? Ja
9

Verfrissend, pro-actief, ontzorgend

Bij In Zaken zijn de medewerkers kundig, behulpzaam, pro-actief en snel. Al mijn vragen kan ik stellen en worden beantwoord in no-time. De systemen om mijn administratie in bij te houden zijn gebruikersvriendelijk, overzichtelijk en ontzorgen. Ik beveel In Zaken van harte aan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super sterk advies!

Snelle actie, input en sterke follow-up bij het opzetten van een onderneming.

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP!!!!

Kundig en geldbesparend advies. Wie wil dit nou niet??

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, hulpvaardig en kundig

Alle aspecten worden in open gesprekken doorgenomen en onduidelijkheden uitgelegd. Voor mij een hele goede ervaring met een fijn resultaat. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Less is more! Kort & krachtig!

Duidelijk en snel! Nog meer tijd over om te doen wat ik echt leuk vind...

  • Aanbevelen? Ja
10

Top.

Twee benen op de grond, geen poespas, gewoon goed en snel de boel regelen, en een perfecte dienstverlening leveren door alles online te doen! wat een gemak!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Veel accountantskantoren beloven jaarcijfers. Inzaken belooft vooral actuele sturingsinformatie. Maar naast beloven realiseren ze het ook. Qua prestaties gaan ze daar nog eens ver boven uit !!! Dat is “het centraal stellen van de klant” in optima forma

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
10

Innovatief, snel er zeer servicegericht!

Altijd bereikbaar, veel kennis en een zeer fijn team om mee samen te werken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede service en snelle verwerking! Staan zelfs na kantoor uren klaar voor de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben een blije klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn een aantal jaren geleden overgestapt en er is een wereld voor ons open gegaan. De tools die men gebruikt maken het leven een stuk makkelijker, snelle support, één prijs en geen extra kosten en altijd alles bij de hand via hun dashboards. Ik kan hen alleen maar aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben een blije klant

Bedrijfsgegevens

Verlengde van Steenbergenlaan 13

4537 BB Terneuzen

085-4019780

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.