Filters

10

Meer inzicht, meer hulp en zelf minder tijd kwijt

Ook zit onze accountmanager Jeffrey overal heel kort bovenop. Ook is hij altijd bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik kan altijd terecht

Als net startende ondernemer weet ik helemaal niet wat ik allemaal moest regelen. Inzaken heeft me bij elke stap geduldig en zorgvuldig geholpen. Geen vraag is teveel. Ik ben heel blij dat ik met inzaken in zee ben gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Je word ontzorgd

Inzaken bespaart een hoop tijd, geld en zorgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima! Tot nu toe!👍

Ben zeker positief over het werk en over de medewerkers! Kundig, aardig en geduldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer kundige en prettige adviseurs

Het enthousiasme, de passie voor het vak, de ondernemersdrive en de eigenheid van In Zaken sluit naadloos aan bij onze bedrijfscultuur en ook wat ik nodig heb om te kunnen ondernemen. Met (on)gevraagd advies, meedenken, oplossingsgerichtheid, daadkracht en snelle reacties, ben ik ontzettend blij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Het gevoel van ontzorgen en meedenken is heel prettig.

We hebben hele goede ervaringen met INZaken. De samenwerking is fijn en prettig en niks is te gek. Ze denken mee en helpen je waar nodig en geven goede adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Schot in de roos

Inzaken ontzorgt me op een vlak waarin ik zelf niet goed ben. De kosten meer dan waard. Ik ben elke maand en kwartaal weer erg blij dat ik mijn energie niet in boekhouding en aangifte hoef te steken. Daarbij is het contact fijn en krijg ik bij vragen altijd snel een antwoord. Kortom: alles wat ik ervan verwachtte na een prettige kennismaking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Zeer tevreden met Jeffrey als onze boekhouder. Staat altijd voor ons klaar als we vragen hebben. Wij bevelen iedereen Inzaken aan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Boekhouding uit het stof gehaald

Bij boekhouding denk ik al snel aan stoffige kantoren, vol papierwerk en bijbehorend personeel. De mannen van Inzaken laten zien dat het tegendeel waar is, zeker gezien hun prachtige nieuwe werkruimte. Zoals hun kantoor is ook hun denkwijze, inzichtelijk, vlot en toegankelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over de geleverde diensten

Zeer goede communicatie en vlotte behandeling zijn sterke punten

  • Aanbevelen? Ja
9

Verfrissend, pro-actief, ontzorgend

Bij In Zaken zijn de medewerkers kundig, behulpzaam, pro-actief en snel. Al mijn vragen kan ik stellen en worden beantwoord in no-time. De systemen om mijn administratie in bij te houden zijn gebruikersvriendelijk, overzichtelijk en ontzorgen. Ik beveel In Zaken van harte aan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super sterk advies!

Snelle actie, input en sterke follow-up bij het opzetten van een onderneming.

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP!!!!

Kundig en geldbesparend advies. Wie wil dit nou niet??

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, hulpvaardig en kundig

Alle aspecten worden in open gesprekken doorgenomen en onduidelijkheden uitgelegd. Voor mij een hele goede ervaring met een fijn resultaat. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Less is more! Kort & krachtig!

Duidelijk en snel! Nog meer tijd over om te doen wat ik echt leuk vind...

  • Aanbevelen? Ja
10

Top.

Twee benen op de grond, geen poespas, gewoon goed en snel de boel regelen, en een perfecte dienstverlening leveren door alles online te doen! wat een gemak!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Veel accountantskantoren beloven jaarcijfers. Inzaken belooft vooral actuele sturingsinformatie. Maar naast beloven realiseren ze het ook. Qua prestaties gaan ze daar nog eens ver boven uit !!! Dat is “het centraal stellen van de klant” in optima forma

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
10

Innovatief, snel er zeer servicegericht!

Altijd bereikbaar, veel kennis en een zeer fijn team om mee samen te werken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede service en snelle verwerking! Staan zelfs na kantoor uren klaar voor de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben een blije klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn een aantal jaren geleden overgestapt en er is een wereld voor ons open gegaan. De tools die men gebruikt maken het leven een stuk makkelijker, snelle support, één prijs en geen extra kosten en altijd alles bij de hand via hun dashboards. Ik kan hen alleen maar aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben een blije klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Realtime inzicht in mijn cijfers, super tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben een blije klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

InZaken heeft het ondernemen voor ons een stuk makkelijker gemaakt. Ze denken mee en de lijntjes zijn kort,dus snelle reactie op onze vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben een blije klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ze staan altijd voor je klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben een blije klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We worden op de meeste vlakken snel en deskundig geholpen, ze antwoorden vlot als we vragen hebben. Het administratiesysteem is even wennen maar werkt prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben een blije klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als nieuwe klant heb ik al mogen ervaren dat er veel kennis van zaken aanwezig is, en je als klant goed geïnformeerd wordt. Hopelijk een begin van een lange samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben een blije klant

Bedrijfsgegevens

Verlengde van Steenbergenlaan 13

4537 BB Terneuzen

085-4019780

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.