Eerste ervaringen zijn zeer positief

Door een overname van onze eerdere boekhoudkantoor zijn we bij In Zaken terecht gekomen. Vanaf het eerste moment een open, eerlijke en niet enkel zakelijke communicatie. Als ik een vraag stel is er snel en adequaat een antwoord. Afronden van de IB is nu voor de eerste keer ook netjes gedaan, ze denken goed mee.

Thanks voor deze mooie review Kathleen. Ons team staat iedere dag vol enthousiasme klaar voor al jouw vragen! 24/7 bereikbaar via app, chat, telefoon, mail en zelfs per post! ;-)

je word uitstekend begeleid

super

Thnx voor dit mooie cijfer Karina!

Persoonlijk en goede service!

Een erg fijne samenwerking, altijd behulpzaam en kennis van zaken.

Thnx voor je aanbeveling Abel, daar worden wij blij van! ;-)

Aangename en zeer vlotte samenwerking.

Vriendelijk, efficiënt en professioneel.

Thanks voor deze mooie beoordeling Bob! :-)

Zeer tevreden!

Ik ben erg tevreden! Je wordt snel geholpen en met goed resultaat. Een echte aanrader!!!

Thanks voor je mooie aanbeveling Marion! Naast ons mooie vak houden wij het allermeest van blije klanten ;-)

Super service van deze tijd!

InZaken is écht van deze tijd; korte lijntjes voor snelle communicatie en schakeling, alles gedigitaliseerd wat echt super werkt (een kind kan de was doen) en daarnaast erg fijne mensen. Ze denken reuze met je mee en geven echt passend advies!! Ik ben helemaal blij met mijn overstap naar InZaken, een échte aanrader!

Super bedankt voor je mooie review Roy! Ons team is (bijna ;-)) 24/7 bereikbaar via app, mail, telefoon en zelfs postduif, zodat we je zo snel mogelijk verder kunnen helpen! Of het nu over administratie, belasting of de systemen gaat :-).

Deskundig en vriendelijk

Zeer deskundig, behulpzaam, meedenkend, vriendelijk!

Thnx voor je mooie review, daar worden wij blij van! :-)

Fijne korte lijntjes zodat snel schakelen makkelijk en flexibel gaat. Je wordt niet alleen als bedrijf behandeld maar juist als persoon achter het bedrijf en geadviseerd op wat bij jouw bedrijf, en vooral ook leven, past. Ik kan In Zaken van harte aanbevelen!

Thnx voor je mooie aanbeveling Rosalie! Ons team staat iedere dag met plezier klaar om jou zo veel mogelijk administratief te ontzorgen en snel verder te helpen als je vragen hebt. Zo houd jij meer tijd over om te doen wat je echt leuk vind!

Kort en krachtig

Op de momenten dat je ze nodig hebt staan ze voor je klaar! Altijd bereikbaar voor de juiste oplossing.

Thanks voor deze mooie review Dennis. Bij In Zaken staan we graag klaar voor onze klanten; in goede en in slechte tijden. Voor ons niet meer dan "normaal"!

Inzaken is snel, betrouwbaar en weten precies wat wij nodig hebben!!!

De overstap naar inzaken was eenvoudig en zo geregeld. Nu na 3 jaar bij inzaken weten ze met een half woord wat je nodig hebt en dat is fantastisch. Persoonlijk en zeer betrokken bij de onderneming. En dat alles met de meest actuele software oplossing wat een verademing is voor ondernemers.

Wow, thanks voor deze aanbeveling Ronald. Door slimme digitale oplossingen ben je als ondernemer altijd 'in control'. Up-to-date je cijfers inzien op het digitale dashboard, terwijl wij je pro-actief kunnen adviseren. Wij worden er ook blij van!

Helemaal goed!

De samenwerking met In Zaken is prima, we zijn heel tevreden. Er wordt echt meegedacht met je persoonlijke situatie en ze hebben heel vaak goede tips en goede adviezen. Alles werkt heel vlot en snel en de maandelijkse betaling van je totale factuur vooraf is ideaal.

Thnx voor dit mooie cijfer Patrick!

Zoeken alles tot op de puntjes uit wat vooral in het voordeel van de klant is

Doordat ze erg op de hoogte zijn van iedere bedrijfstak weten ze perfect wat ze moeten doen om te adviseren en te handelen. Hierdoor kwam dit voor mijn bedrijf erg positief uit, zeker in deze corona tijden.

Thanks voor jouw mooie review Jenna, daar doen we het voor! :-)

Helder!

Duidelijk advies, gemakkelijk te bereiken via verschillende kanalen. Denken met je mee. Voor ons een dikke 10!

Wow, thanks voor deze positieve feedback! Ons team is (bijna;-)) 24/7 bereikbaar, via app, mail, chat, of gewoon via de telefoon. Zo kunnen we je altijd snel verder helpen!

Zeer snelle en adequate service met verstand van zaken

Zeer snelle en adequate service met verstand van zaken

Thnx voor deze mooie aanbeveling! Daar worden wij blij van :-)

Met Inzaken is boekhouding Simpel, Snel en Duidelijk!

Je wordt volledig ontzorgt! Alles digitaal en helder in beeld. Op elk moment van de dag, kan je de up-to-date cijfers inzien. Zo weet je altijd waar je aan toe bent en kunnen er weloverwogen beslissingen genomen worden. Groot voordeel, vaste contactpersonen die op basis van hun specialiteit aan het bedrijf gekoppeld worden. Er wordt snel en vriendelijk gereageerd en van extra advies voorzien.

Thnx voor deze mooie review Laura! Door de processen goed in te regelen kun je veel tijd en geld besparen en heb je altijd inzicht in je cijfers. Als ondernemer ben je dan echt "in control"!

Snel en deskundig en prettig.

Ik ben snel prettig en deskundig geholpen. De prijs/kwaliteit is perfect als je dat afzet tegen grote fiscale organisaties. Een aanbeveling.

Wauw, thanks voor dit mooie cijfer Caspar!

Een erg prettige manier van samen werken

Mijn ervaring met In Zaken is zeer positief. Het is een zeer kundig accountants -en adviesbureau. Er werken zeer kundige mensen, met ieder hun eigen sterke kanten en daar samen een zeer bekwaam bedrijf van maken

Thnx voor deze toffe review Edwin! Onze Geluksvogels houden van teamwork, zodat we samen onze klanten zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Worden wij ook blij van! :-)

erg behulpzaam, fijne service & adviezen, toffe mensen!

erg behulpzaam, fijne service & adviezen, toffe mensen!

Thanks voor deze mooie review Michel! We hopen dat we nog lang voor je klaar mogen staan :-)

prettig, direct contact, snel en ter zake kundig!

Ik heb aan het bovenstaande niets meer toe te voegen.

Wow, thnx voor dit mooie cijfer Herman!

Snel en doeltreffend

Mijn ervaring met In zaken was snel en doeltreffend, precies wat ik op dat moment nodig had als ZZPér die een officiële verklaring voor een werkprognose van een accountant nodig had. Het was allemaal een beetje last minute, maar dat was no problemo, TOP. Raymond ELisabeth Rayworks.

Hier worden wij blij van, thanks voor je review! :-)

gewoon goed geregeld en duidelijke taal.

Prettig gesprek gehad, en denken met je mee.

Thnx voor dit mooie cijfer Alex!

Accountants. Anno nu.

In een tijd waar alles in 1 klik te regelen is wil je dat zeker ook voor je financiën van je bedrijf. En daar staat Inzaken zeker voor. Veel ruimte voor service, sneller reacties en slim meedenken. Blije klant sinds dag 1 :)

Wow thanks voor deze héle mooie review Tim. Onze klanten blij maken is één van de (vele) leuke dingen die we doen ;-)

Positieve en kundige ondersteuning

In de korte tijd dat we met In Zaken gewerkt hebben, zijn we steeds positief en kundig ondersteund. Vragen werden snel opgevolgd met een antwoord of actie. En... geen extra rekening voor de extra hulp!

Thanks Michiel! Bij ons is alles erg transparant, dus ook onze abonnementstarieven. Simpel en geen gedoe achteraf :-)

Staan altijd klaar en denken creatief mee!

Inzaken is zeer behulpzaam, geeft heldere uitleg bij vragen en denkt creatief en vol enthousiasme mee.

Thnx voor je review Ellen. Ons team staat iedere dag vol enthousiasme klaar voor al jouw vragen! 24/7 bereikbaar via app, chat, telefoon, mail en zelfs per post! ;-)

Het eerste accountantskantoor die écht ontzorgd!

Na diverse accountantskantoren te hebben gehad voelde ik me meteen erg thuis bij Inzaken. Het relatief jonge kantoor met vlotte mensen merk je gelijk terug in de pro actieve houding vanaf hun kant. Ze denken echt met alles met je mee en geven duidelijk aan wat er binnen jouw boekhouding verbeterd kan worden. Ook met prangende vragen staan ze altijd voor je klaar.

Thanks voor deze mooie feedback Niels. We hopen dat we nog lang voor je klaar mogen staan! ;-)