Snelle en accurate service ! Vooral die Simonse ...
  • Ik ben een blije klant

Bedankt voor deze positieve review! We proberen er altijd te zijn voor onze klanten en de response-tijd zo laag mogelijk te houden :-)

Een laagdrempelig, vriendelijk en hip accountancy kantoor. Nog steeds erg blij met onze keuze!
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor dit geweldige cijfer Nicky. We love to make our customers happy! :-)

Onze belastingformulieren zijn met veel deskundigheid ingevuld. Wij zijn zeer tevreden over de professionele aanpak en de vriendelijke en behulpzame medewerkers. Het is een jong en enthousiast team die achter hun zaak staan met een vernieuwende, open blik!
  • Ik ben een blije klant

Thanks voor deze mooie beoordeling Karel! Wij geloven in de kracht van gelukkige medewerkers, die zich iedere dag vol enthousiasme inzetten voor tevreden klanten. Dat maakt ons echte 'geluksvogels'! ;-)

Snelle duidelijke communicatie. Meedenkend
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor je mooie cijfer Freek!

Super samenwerking met In Zaken | Accountants & Adviseurs! Ik kan me 100% richten op de opstart & praktische uitvoering van de dienstverlening, omdat ik volledig (en digitaal ;-) ) financieel en administratief ontzorgd wordt!
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor deze mooie review Manon! Ons team staat graag klaar om de administratieve last van je schouders te nemen, en door de processen goed in te regelen heb je altijd real-time inzicht in je cijfers. Zo blijf je als ondernemer echt "in control"!

Makkelijk in contact en deskundig
  • Ik ben een blije klant

Thanks Maikel! Ons team staat (bijna ;-)) altijd voor je klaar, zodat we je snel en gericht vooruit kunnen helpen.

InZaken vinden wij een fris, jong bedrijf met de juiste instelling. Kenmerkend is hun werkwijze waarbij verbinden, samenwerking stimuleren en pro-actief te werk gaan aan de orde van de dag is. Wij zijn zeer tevreden over het dienstverlenende karakter van de organisatie en de persoonlijke benadering.
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor deze review mannen! We zorgen dat we niet alleen in onze processen vooruitstrevend zijn, maar óók in onze adviezen. Zo werken we samen aan succesverhalen! ;-)

Afspraak worden nagekomen. Vragen worden beantwoord.
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor dit mooie cijfer! Daar worden wij blij van :-)

Actief in oplossingen denkend en vooruitstrevend accountantskantoor met een top service en een vernieuwende bedrijfsuitstraling.
  • Ik ben een blije klant

Thnx Menno! We doen er elke dag weer alles aan om geen 'gewoon' accountantskantoor te zijn ;-).

Erg mooi en vooral innovatief bedrijf met kundige mensen in dienst. Niet zo stoffig als mijn vorige accountant. Gewoon van deze tijd, zoals het hoort.
  • Ik ben een blije klant

Wow, thnx voor dit mooie cijfer Tim! We laten graag wat stof opwaaien in de Accountancy wereld ;-)

Goede adviseurs, met een klantgerichte en innovatieve aanpak!
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor je beoordeling Niek, van blije klanten worden wij blij! :-)

Zeer makkelijk in omgang en altijd bereikbaar zowel op Whatsapp als telefonisch! Top!
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor dit top cijfer Niels! Ons team hoopt nog lang voor je klaar te kunnen staan :-).

Prettig samen werken met de mannen van Inzaken. Als er problemen zijn denken ze mee en komen met een oplossing. Je betaald een vast bedrag per maand en niet meer per telefoontje of jaarrekening.
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor dit top cijfer Sven! We doen er alles aan om onze klanten blij te maken, dus geen uurtje-factuurtje, snel klaarstaan met advies en altijd real-time inzicht. Simpel en geen gedoe achteraf, wij worden er ook blij van ;-).

Inzaken is Klantgericht, klantvriendelijk, efficiënt, gebruikmakend van de digitale mogelijkheden die er zijn.
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor je beoordeling! Onze klanten blij maken is één van de (vele) leukste dingen die we doen ;-)

Prima service en altijd snel van dienst.
  • Ik ben een blije klant

Wow, wat een top cijfer, thnx Mark! Ons team staat iedere dag weer klaar om onze klanten snel en met een glimlach vooruit te helpen :-)

Altijd bereikbaar en snel in handelen. Minpuntje is het moment dat een investeerder een belang heeft. Dan ontstaan er onduidelijk lijnen. Maar is besproken en verwacht ik verbetering in.
  • Ik ben een blije klant

Hoi Patricia, we proberen altijd snel en full-focus onze klanten te helpen. We geloven namelijk in de kracht van tevreden klanten. Feedback horen we daarom graag, zodat we samen onze processen en dienstverlening kunnen verbeteren. Bedankt voor je aanbeveling en dit mooie cijfer!

InZaken heeft ons geadviseerd en geholpen met het opstarten van onze onderneming. Eerlijk zaken doen, op een innovatieve wijze en met een gedreven team. Wij zijn zeer tevreden over de huidige samenwerking en hopen nog jaren met elkaar op te trekken.
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor jullie beoordeling Bauke en Dennis! Happy customers is what makes us happy :-)

Vernieuwend!
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor jullie mooie cijfer!

De dagelijkse financiële gang van zaken wordt goed begeleid en uit handen genomen, voorzover je dat wilt. Zo is de boekhouding doen niets meer om tegenop te zien, maar iets wat vanzelf gaat en erbij hoort. Gewoon bijkletsen op kantoor met een bak koffie, zonder dat je dan meteen een factuur doorberekend krijgt. Meer dan een dikke pluim voor InZaken!
  • Ik ben een blije klant

Bedankt voor dit mooie cijfer, Jan! Door de processen goed in te regelen kun je veel tijd en moeite besparen, als ondernemer ben je dan echt "in control"! Maar ons team staat graag klaar om waar nodig te ondersteunen en uit handen te nemen :-)

InZaken staat altijd, op korte termijn, voor mij klaar. Alles werkt digitaal waardoor je zonder stapels papier op je bureau of in een archiefkast je werk kunt doen. De lijnen met InZaken zijn lekker kort waardoor ik snel met ze kan schakelen. Indien nodig zetten zij een stapje extra zonder verrassende extra rekeningen te sturen. Je weet vooraf precies waar je aan toe bent. Wat mij betreft dus een dikke duim voor de jongens en meisjes van InZaken!
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor je mooie beoordeling Melvin! We proberen er ECHT alles aan te doen om geen "gewoon" accountantskantoor te zijn. Dus geen uurtje-factuurtje, real-time inzicht en (bijna) altijd bereikbaar ;-)

Erg tevreden over het team van inzaken. Handig boekhoud systeem en altijd snel antwoord als ik ergens vragen over heb. Ik zou inzaken bij iedereen aanbevelen.
  • Ik ben een blije klant

Wow, thanks voor dit mooie cijfer Jordy! Daar worden wij blij van :-)

Ik word altijd goed geholpen en het is altijd gezellig, vriendelijke mensen. Ze staan altijd voor je klaar.
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor je mooie cijfer Marco! Met vaste abonnementstarieven kunnen onze klanten zo vaak als ze willen bellen of binnen vallen met vragen. Geen uurtje factuurtje, maar simpel en geen gedoe achteraf.

We werken al 8 jaar samen met In Zaken en zijn heel tevreden. Met name over het persoonlijke contact en het snelle beantwoorden van vragen. Inmiddels gegroeid en een goed team gevormd.
  • Ik ben een blije klant

Wow, time flies having fun :-) Thnx voor de beoordeling, we hopen dat ons team nog veel jaren voor jullie klaar mag staan!

Zeer tevreden over de samenwerking, vriendelijk, snelle professionele aanpak met uitstekende kennis van zaken.
  • Ik ben een blije klant

Dat is een beoordeling waar wij héél bij van worden :-) Thnx Viviane!

Klantvriendelijk
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor je review, Kevin. Onze geluksvogels doen iedere dag weer hun best om te zorgen voor blije klanten :-)