Vriendelijk, hulpvaardig en kundig

Alle aspecten worden in open gesprekken doorgenomen en onduidelijkheden uitgelegd. Voor mij een hele goede ervaring met een fijn resultaat. Een aanrader!

Less is more! Kort & krachtig!

Duidelijk en snel! Nog meer tijd over om te doen wat ik echt leuk vind...

Top.

Twee benen op de grond, geen poespas, gewoon goed en snel de boel regelen, en een perfecte dienstverlening leveren door alles online te doen! wat een gemak!

Veel accountantskantoren beloven jaarcijfers. Inzaken belooft vooral actuele sturingsinformatie. Maar naast beloven realiseren ze het ook. Qua prestaties gaan ze daar nog eens ver boven uit !!! Dat is “het centraal stellen van de klant” in optima forma

Innovatief, snel er zeer servicegericht!

Altijd bereikbaar, veel kennis en een zeer fijn team om mee samen te werken!

Wow, thnx voor deze super mooie beoordeling Niek!

Zeer goede service en snelle verwerking! Staan zelfs na kantoor uren klaar voor de klant.
  • Ik ben een blije klant

Wij zijn een aantal jaren geleden overgestapt en er is een wereld voor ons open gegaan. De tools die men gebruikt maken het leven een stuk makkelijker, snelle support, één prijs en geen extra kosten en altijd alles bij de hand via hun dashboards. Ik kan hen alleen maar aanbevelen!
  • Ik ben een blije klant

Realtime inzicht in mijn cijfers, super tevreden!
  • Ik ben een blije klant

InZaken heeft het ondernemen voor ons een stuk makkelijker gemaakt. Ze denken mee en de lijntjes zijn kort,dus snelle reactie op onze vragen.
  • Ik ben een blije klant

Ze staan altijd voor je klaar
  • Ik ben een blije klant

We worden op de meeste vlakken snel en deskundig geholpen, ze antwoorden vlot als we vragen hebben. Het administratiesysteem is even wennen maar werkt prima.
  • Ik ben een blije klant

Als nieuwe klant heb ik al mogen ervaren dat er veel kennis van zaken aanwezig is, en je als klant goed geïnformeerd wordt. Hopelijk een begin van een lange samenwerking.
  • Ik ben een blije klant

Snel advies en contact met de mensen van In Zaken.
  • Ik ben een blije klant

Een vooruitstrevend jong bedrijf waar je goed word ontvangen en ze me heel goed helpen met m’n nieuwe bedrijf.
  • Ik ben een blije klant

super snel en goed geregeld.
  • Ik ben een blije klant

In Zaken geeft mij 24 uur per dag inzicht in mijn cijfers en als ik hier vragen over heb vind ik het erg prettig deze te stellen via allerlei kanalen én dat ik er één vaste prijs voor betaal per maand. Zij werken namelijk obv abonnementstarieven. Ik krijg geen verrassingen achteraf en dat werkt heel prettig. De barrière om contact op te nemen met je accountant is daardoor helemaal weg. Ik ben een hele blije klant! Keep Up The Good Work In Zaken!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Proactief meekijken en denken met de klant, feedback krijgen, kortom : dikke plus
  • Ik ben een blije klant

Inzaken is van deze tijd, vooruitstrevend, erg klantgericht en komt met slimme oplossingen.
  • Ik ben een blije klant

Korte lijnen, altijd bereikbaar voor vragen en een duidelijke en makkelijke oplossing voor onze administratie!
  • Ik ben een blije klant

Inzaken denkt graag met je mee, geven altijd op maat gemaakt advies en goede/prettige uitleg. Wat me ook erg aanspreekt is de digitale aanpak: standaard werkzaamheden worden geautomatiseerd, zodat er tijd en aandacht is voor de meer strategische zaken. Ik kan INzaken daarom van harte aanbevelen en doe dit ook regelmatig.
  • Ik ben een blije klant

Snelle en accurate service ! Vooral die Simonse ...
  • Ik ben een blije klant

Een laagdrempelig, vriendelijk en hip accountancy kantoor. Nog steeds erg blij met onze keuze!
  • Ik ben een blije klant

Onze belastingformulieren zijn met veel deskundigheid ingevuld. Wij zijn zeer tevreden over de professionele aanpak en de vriendelijke en behulpzame medewerkers. Het is een jong en enthousiast team die achter hun zaak staan met een vernieuwende, open blik!

Snelle duidelijke communicatie. Meedenkend
  • Ik ben een blije klant

Super samenwerking met In Zaken | Accountants & Adviseurs! Ik kan me 100% richten op de opstart & praktische uitvoering van de dienstverlening, omdat ik volledig (en digitaal ;-) ) financieel en administratief ontzorgd wordt!

Over In Zaken | Accountants & Adviseurs

Filter op Taal