Boekhouding uit het stof gehaald

Bij boekhouding denk ik al snel aan stoffige kantoren, vol papierwerk en bijbehorend personeel. De mannen van Inzaken laten zien dat het tegendeel waar is, zeker gezien hun prachtige nieuwe werkruimte. Zoals hun kantoor is ook hun denkwijze, inzichtelijk, vlot en toegankelijk!

Zeer tevreden over de geleverde diensten

Zeer goede communicatie en vlotte behandeling zijn sterke punten

Verfrissend, pro-actief, ontzorgend

Bij In Zaken zijn de medewerkers kundig, behulpzaam, pro-actief en snel. Al mijn vragen kan ik stellen en worden beantwoord in no-time. De systemen om mijn administratie in bij te houden zijn gebruikersvriendelijk, overzichtelijk en ontzorgen. Ik beveel In Zaken van harte aan!

Super sterk advies!

Snelle actie, input en sterke follow-up bij het opzetten van een onderneming.

Thnx voor deze review Virginie! Wij denken heel graag mee met ondernemers, óók in de opstartfase. Worden wij ook enthousiast van! ;-).

TOP!!!!

Kundig en geldbesparend advies. Wie wil dit nou niet??

Thanks voor je geweldige beoordeling Loes!

Vriendelijk, hulpvaardig en kundig

Alle aspecten worden in open gesprekken doorgenomen en onduidelijkheden uitgelegd. Voor mij een hele goede ervaring met een fijn resultaat. Een aanrader!

Thnx voor je review Rob :-). Bij ons is alles transparant; vaste abonnementen, open gesprekken en geen gedoe achteraf. Wij worden er ook blij van!

Less is more! Kort & krachtig!

Duidelijk en snel! Nog meer tijd over om te doen wat ik echt leuk vind...

Thnx voor je reactie Dominique! Onze Geluksvogels staan graag klaar om je snel en goed vooruit te helpen :-)

Top.

Twee benen op de grond, geen poespas, gewoon goed en snel de boel regelen, en een perfecte dienstverlening leveren door alles online te doen! wat een gemak!

Thnx Niels! Door de processen goed in te regelen heb je altijd online en real-time inzicht in je cijfers. Zo blijf je als ondernemer echt "in control"!

Veel accountantskantoren beloven jaarcijfers. Inzaken belooft vooral actuele sturingsinformatie. Maar naast beloven realiseren ze het ook. Qua prestaties gaan ze daar nog eens ver boven uit !!! Dat is “het centraal stellen van de klant” in optima forma

Wow, thnx voor deze prachtige review Frank! Ons team zet zich iedere dag met plezier in voor blije klanten :-)

Innovatief, snel er zeer servicegericht!

Altijd bereikbaar, veel kennis en een zeer fijn team om mee samen te werken!

Wow, thnx voor deze super mooie beoordeling Niek!

Zeer goede service en snelle verwerking! Staan zelfs na kantoor uren klaar voor de klant.
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor je positieve reactie Michel! We zijn (bijna ;-)) altijd bereikbaar via app, mail, telefoon of chat, zodat we je zo snel mogelijk verder kunnen helpen!

Wij zijn een aantal jaren geleden overgestapt en er is een wereld voor ons open gegaan. De tools die men gebruikt maken het leven een stuk makkelijker, snelle support, één prijs en geen extra kosten en altijd alles bij de hand via hun dashboards. Ik kan hen alleen maar aanbevelen!
  • Ik ben een blije klant

Wow, bedankt voor deze mooie review! Bij ons is alles erg transparant. Dus niet alleen real-time inzicht in je eigen cijfers, maar ook duidelijke abonnementstarieven. Simpel en geen gedoe achteraf. Wij zijn er ook blij mee!

Realtime inzicht in mijn cijfers, super tevreden!
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor je positieve review. :-) Door de processen goed in te regelen kun je veel tijd besparen en heb je altijd inzicht in je cijfers. Als ondernemer ben je dan echt "in control"!

InZaken heeft het ondernemen voor ons een stuk makkelijker gemaakt. Ze denken mee en de lijntjes zijn kort,dus snelle reactie op onze vragen.
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor deze mooie reactie Erika. Het onze klanten makkelijker maken en ontzorgen waar mogelijk; daar doen wij iedere dag weer ons best voor! :-)

Ze staan altijd voor je klaar
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor dit geweldige cijfer Henk! :-)

We worden op de meeste vlakken snel en deskundig geholpen, ze antwoorden vlot als we vragen hebben. Het administratiesysteem is even wennen maar werkt prima.
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor jullie reactie Jacob & Maartje! Onze geluksvogels doen hun altijd best om vragen zo snel en goed mogelijk te beantwoorden, of die nu over administratie, belasting óf de systemen gaan :-).

Als nieuwe klant heb ik al mogen ervaren dat er veel kennis van zaken aanwezig is, en je als klant goed geïnformeerd wordt. Hopelijk een begin van een lange samenwerking.
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor de mooie beoordeling Dirk! Ons team hoopt nog lang voor je klaar te mogen staan ;-).

Snel advies en contact met de mensen van In Zaken.
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor je positieve reactie Lisa! Je mag ons appen, chatten, mailen of bellen, zodat we je (bijna) altijd direct kunnen helpen of adviseren :-)

Een vooruitstrevend jong bedrijf waar je goed word ontvangen en ze me heel goed helpen met m’n nieuwe bedrijf.
  • Ik ben een blije klant

Thanks voor je review! We proberen er altijd te zijn voor onze klanten en deze in ieder stadia van de onderneming vooruit te helpen! :-)

super snel en goed geregeld.
  • Ik ben een blije klant

Thanks voor dit super goede cijfer Jolanda! :-)

In Zaken geeft mij 24 uur per dag inzicht in mijn cijfers en als ik hier vragen over heb vind ik het erg prettig deze te stellen via allerlei kanalen én dat ik er één vaste prijs voor betaal per maand. Zij werken namelijk obv abonnementstarieven. Ik krijg geen verrassingen achteraf en dat werkt heel prettig. De barrière om contact op te nemen met je accountant is daardoor helemaal weg. Ik ben een hele blije klant! Keep Up The Good Work In Zaken!
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor deze super mooie review Joëlle, we love to make our customers happy!! :-)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Proactief meekijken en denken met de klant, feedback krijgen, kortom : dikke plus
  • Ik ben een blije klant

Thanks voor deze mooie beoordeling! Wij doen er alles aan om onze klanten vooruit te helpen :-).

Inzaken is van deze tijd, vooruitstrevend, erg klantgericht en komt met slimme oplossingen.
  • Ik ben een blije klant

Thnx voor deze positieve beoordeling Tim! Daar worden wij blij van ;-)

Korte lijnen, altijd bereikbaar voor vragen en een duidelijke en makkelijke oplossing voor onze administratie!
  • Ik ben een blije klant

Bedankt voor deze mooie review Martijn. Ons team is ( bijna ;-) ) altijd bereikbaar via app, mail, chat of gewoon via de telefoon. Zo kunnen we je snel verder helpen!

Inzaken denkt graag met je mee, geven altijd op maat gemaakt advies en goede/prettige uitleg. Wat me ook erg aanspreekt is de digitale aanpak: standaard werkzaamheden worden geautomatiseerd, zodat er tijd en aandacht is voor de meer strategische zaken. Ik kan INzaken daarom van harte aanbevelen en doe dit ook regelmatig.
  • Ik ben een blije klant

Thanks voor deze positieve reactie en je aanbeveling! Door processen goed in te regelen heb je altijd real-time inzicht in je cijfers en kunnen wij pro-actief adviseren. Je bent als ondernemer helemaal in control! Daar worden wij ook blij van ;-).