Inzaken ontzorgt en bespaart ons heel veel kostbare tijd!

Uitstekende service met mensen met kennis van zaken. Inzaken ontzorgt en bespaart ons heel veel kostbare tijd! Aanrader als je op zoek bent naar betrouwbare accountants en adviseurs.

Thnx voor je mooie aanbeveling Mo! Door samen de processen goed in te regelen kan je veel tijd en geld besparen, heb je altijd inzicht in je cijfers en ben je als ondernemer dus helemaal 'in control'! :-)

Top service, met aandacht voor de klant

In Zaken denkt graag mee, er is makkelijk contact te houden en gaan graag een stapje verder. Heel professioneel bedrijf.

Thanks voor deze beoordeling Jim. Ons team is (bijna ;-)) 24/7 bereikbaar via app, chat, telefoon, mail en zelfs per post! Zo kunnen we je altijd snel verder helpen. Wij worden er ook blij van!

Fokking goed!!!!

Mijn dream team!!!

Thnx Martijn! Happy customers make us HAPPY! :-)

Enthausiast, professioneel en behulpzaam.

Recent nieuwe klant geworden bij inzaken. Bij het kennismaking gesprek was ik al ver overtuigd van hun professionaliteit. Nadien hebben ze mij binnen een week geholpen om alles draaiende te krijgen. Dikke 10, met zicht op een goede samenwerking.

Thanks voor deze super mooie beoordeling Giovanni! Bij ons staat de klant altijd op één. Je mag ons dus wanneer je wilt en zo vaak als je wilt appen, chatten, mailen of bellen, zodat we je (bijna) altijd direct kunnen helpen of adviseren! We kijken uit naar een toffe samenwerking :-)

Top bedrijf!

Deskundig, snel en fijne mensen!

Thnx voor je mooie beoordeling Annelie!

Professioneel en persoonlijk!

Ik nam contact op met In Zaken omdat ik meer informatie wilde over de boekhouding van mijn te starten eigen praktijk. Helaas veranderde er eea in mijn persoonlijke situatie waardoor niet alleen mijn plannen moesten worden aangepast, maar ook mijn financiële situatie wijzigde. Ik ben door de vriendelijke mensen van In Zaken heel professioneel geholpen, zonder dat het zakelijk verliep. Deze mensen hebben hart voor hun werk, maar ook voor de mens achter de cijfers. Een persoonlijke benadering, met oog voor details die ik zelf als leek over het hoofd heb gezien. Ze kijken verder dan de zakelijke kant en ik heb absoluut 100% vertrouwen in dit bedrijf!

Thnx voor je aanbeveling Maartje! Blije klanten en cijfers, daar worden we écht gelukkig van :-)

Vriendelijk, extreem goed bereikbaar, en je bent zéker geen nummertje !

Altijd goed bereikbaar (ja, zelfs in het weekend !). Ze doen nét dat stapje extra, wat ze bij de "normale" accountant vaak niet doen. Je hebt een vaste contactpersoon die je dagelijkse administratie voert, heel fijn dat je vrijwel dagelijks met dezelfde persoon spreekt ! Ook heel blij met de abbonementsvorm, een mooi maandelijks bedrag waarvoor je zo vaak kunt bellen / appen / mailen en zelfs facetimen :-) Zeer te spreken over de samenwerking en daarom een dikke 10 !

Thanks voor deze héle mooie review Stijn! Bij In Zaken doen we er alles aan om geen 'gewoon' accountantskantoor te zijn, dus geen uurtje-factuurtje, (bijna ;-)) altijd bereikbaar en real-time inzicht in je cijfers. Wij worden er ook blij van!

Modern, persoonlijk en deskundig

Alles zoveel mogelijk automatiseren en bij vragen direct persoonlijk contact en deskundig advies.

Thnx voor dit mooie cijfer Wes :-) Door de processen goed in te regelen kun je veel tijd en moeite besparen, als ondernemer ben je dan echt "in control"! Daarnaast staat ons team graag klaar om pro-actief te adviseren en vragen snel te beantwoorden. Wij worden er ook blij van!

super begeleiding en goede adviezen

We zijn super blij met onze overstap naar jullie. Hele goede begeleiding en goede adviezen waardoor we nu minder tijd aan de administratie kwijt zijn.

Thnx voor je beoordeling Corine! Onze klanten blij maken is één van de (vele) leuke dingen die we doen ;-)

Eindelijk een partij die het snapt.

Inzaken begrijpt ons. Ze maken het allemaal een stuk makkelijker en prettiger voor de ondernemer/klant. Je mag zoveel en zo vaak hulp vragen als je wil zonder dat je telkens een factuur krijgt. De complete boekhouding is gedigitaliseerd en werkt super fijn. Daarnaast staat er een team klaar om ons van tips en advies te voorzien. Kortom fantastisch en vernieuwend.

Wow, thnx voor dit mooie cijfer en je aanbeveling Bjørn! Daar worden wij blij van :-)

Erg prettige samenwerking

Ik ervaar In Zaken als een partij waarmee je samenwerkt. Vragen worden snel opgepakt en ook uitgelegd in taal die iedereen snapt. Mijn beeld van accountants was altijd dat het mensen waren die altijd strak in pak verschijnen en een taal spreken die je lang niet altijd begrijpt. Dit is bij In Zaken compleet het tegenovergestelde en wordt door mij als zeer positief ervaren. Lekker casual en toch professioneel.

Thnx voor deze mooie review Steffie! Bij In Zaken doen we er alles aan om geen 'gewoon' accountantskantoor te zijn, dus geen uurtje-factuurtje, snel klaarstaan met advies en altijd real-time inzicht. Simpel en geen gedoe achteraf, wij worden er ook blij van ;-).

Uitstekend!

Goede begeleiding en een heel goed advies. Persoonlijk en betrokken en makkelijk te bereiken. Snelle reacties en duidelijke antwoorden.

Wat worden wij blij van deze beoordeling, thanks! Ons team staat iedere dag met veel plezier klaar om jou als ondernemer vooruit te helpen. Via app, chat, mail, telefoon.. en zelfs per post zijn we te bereiken ;-).

Zo enorm betrokken en behulpzaam.

Inlevend, veel geduld, scherpe inzichten.... steeds word je bijgestaan waar nodig. Heel tevreden... Bedankt Jeffrey!

Thnx voor dit mooie cijfer Ineke!

Ik ben hartstikke tevreden!

Aardige mensen. Begripvol met klanten die niet zo handig zijn met internet enz. Dus.... wij zijn tevreden klanten! Ga zo door!

Thnx voor jullie review Annie en Franco. Ons team staat graag voor jullie klaar, of het nu gaat om financieel advies, de administratieve processen, of andere vragen! :-).

Zeer tevreden over de samenwerking met Jeffrey van Inzaken

De werkwijze en samenwerking van Jeffrey - Inzaken is zeer naar tevredenheid. Zeker in deze tijd waarin allerlei zaken op ons afkomen, worden we enorm ondersteund door Inzaken. Fijn kantoor en zeker het mooiste in de regio.

Wow, thanks voor dit super mooie cijfer Barbara. Daar worden wij blij van!

Geweldig!

Wat dit bedrijf voor ons heeft gedaan in de laatste jaren op het gebied van besparen op accountantkosten, inzicht in je boekhouding en financieel advies is werkelijk fantastisch. Ook de laatste weken tijdens de Corona crisis hebben ze ons enorm gesteund op het gebied van adviseren, mogelijkheden aanreiken en het supporteren en begeleiden van alle processen rondom deze crisis. Doe zo voort!

Thnx voor deze mooie beoordeling Erika. Wij houden van onze blije klanten en zetten dan ook graag een stapje extra. In goede, maar zeker ook in moeilijke tijden. Juist dan!

Gewoon toppers!!

Geweldige en kundige mensen. Je kunt er altijd op rekenen en staan altijd voor je klaar. In 1 woord GEWELDIG !!

Thnx voor dit top cijfer Marianne. Ons team staat iedere dag met plezier klaar om vragen te beantwoorden, zodat je altijd snel weer vooruit kunt!

rechterhand

helpen je met alles, erg prettig!

Wow, thanks voor deze mooie beoordeling Saar!

I am super satisfied!

I got big help from them for my end year accounting. They are friendly, interested and well informed. I would like to thank them for their professional support. My previous rating was by mistake 4,5 star (or 9). Hereby I am correcting that. Wish their ongoing success. Mediworld EU

We are very happy with this review! Thank you very much.

Alles loopt op rolletjes en als het moet is er een zevende versnelling!

Barry weet als relatiebeheerder niet alleen te zorgen dat je het gevoel hebt dat je zijn beste klant bent, maar denk ook graag (al dan niet gevraagd) met je mee. Voor mij resulteert dat in een goed gevoel, een administratie waar ik zelf weinig tot niks aan hoef te doen en ik zie ook elk jaar het resultaat van de onderneming groeien..

Bedankt Berry voor je mooie review. Momenteel zijn we de 8ste versnelling ook aan het ontwikkelen ;-)

Behulpzaam helder overzichtelijk makkelijk

Bedankt Nicole voor je aanbeveling!

Een uitstekend totaal pakket!

Door dat alles op 1 plek kan en je een digitaal dashboard hebt kun je op elk moment van de maand zien hoe het er met je bedrijf voor staat. Dat is zeker handig om op bepaalde momenten bij te kunnen sturen of te schaven waar dat op dat moment nodig is. De begeleiding die je daarbij krijgt van de medewerker van IN Zaken is heel prettig en fijn. Ook niet in al te moeilijke taal wordt het uitgelegd zodat het voor iedereen te begrijpen is.

Wow, thanks voor dit mooie cijfer Christa! Door real-time inzicht ben je altijd op de hoogte van hoe je bedrijf er voor staat en kunnen wij pro-actief adviseren. Geen gedoe achteraf, zo ben je als ondernemer helemaal 'in control'!

Een accountant die assertief met je meedenkt in oplossingen!

Voor een vast bedrag per maand wordt alles voor mij geregeld, zodat ik mijzelf zoveel mogelijk op mijn eigen klanten kan richten. Als er zaken zijn die aandacht nodig hebben bellen ze mij vanzelf op. Eens per jaar worden de cijfers doorgenomen en aandachtspunten aangestipt. Bij tussentijdse vragen van mij mijn kant kan ik altijd bij ze terecht en heb ik vrijwel altijd binnen 1 werkdag reactie. Dit gecombineerd met het realtime inzicht in mijn cijfers maakt dat ik dik tevreden ben over In Zaken en ik ze van harte bij iedereen kan aanbevelen!

Thnx voor deze mooie review Melvin! We proberen er alles aan te doen om geen "gewoon" accountantskantoor te zijn. Dus geen uurtje-factuurtje, realtime inzicht en (bijna) altijd bereikbaar ;-). Wij worden er ook blij van!

Voldoet aan alle verwachtingen

Snelle actie en heldere antwoorden

Thanks voor dit mooie cijfer Dennis. Daar worden wij blij van :-)

TOP, in goede maar ook in slechte tijden!

Een aantal jaar terug, zijn wij klant geworden bij In Zaken! Hier waren wij zeer zeker over te spreken, qua kennis, meedenken en interactie van o.a. Barry (niet om de rest te kost te doen), maar Barry is ons aanspreekpunt. Uiteraard kan hij niet alles alleen doen, dus de hulp van zowel Melissa en Manon was ook TOP! Helaas, geen zaken niet altijd zoals je wilt, en zijn wij vorig jaar in zwaar weer gekomen. En dan leer je je partners kennen! Zo laten vele bedrijven/ondernemingen je vallen, en een enkeling waaronder In Zaken geven alleen maar gas bij om alles zo goed mogelijk op te lossen, om creatief mee te denken. Daarnaast blijft ook het menselijke aspect bij hen in het oog, op zijn tijd een goed gesprek en de bekende schouder. In Zaken is niet zoals je veelal hoort van andere Accountants Bureau's, een bedrijf dat werkt op basis van uurtje factuurtje. Integendeel, bij In Zaken gaan ze net zolang door tot alles is geregeld. Van een ritje naar Amsterdam tot een dag op het kantoor zitten brainstormen, "it is all in the price". Ben je op zoek naar een accountant, of ben je niet tevreden over de huidige accountant, mijn advies; praat eens met de mannen van In Zaken! Top gozers! Uiteraard ook de dames! Barry bedankt voor alles!

Bedankt voor deze mooie review Ruud. Bij In Zaken vinden we dat we er moeten zijn voor onze klanten; in goede en in slechte tijden. Voor ons niet meer dan "normaal"!