Prima meegedacht, perfecte inmeting

We hadden twee horren nodig (woonkamer en schuifpui). Die laatste was wat ingewikkeld vanwege de bevestigingsmogelijkheden. Daarin is prima meegedacht (ook qua kleur) en perfect uitgemeten. Dat bleek bij de installatie: paste precies. Complimenten! Beide horren zaten er eigenlijk zo in. Laat de muggen maar komen ;-)

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prachtige witte velourse gordijnen geleverd. Echt vakwerk!

Met het uitzoeken van de gordijnen kregen wij advies op maat. Ze keek en dacht echt mee met ons huis en onze smaak. De monteur John gaat pas weg als alles perfect hangt en hij en wij tevreden zijn. En leuk om te zien dat ze zelf ook zo enthousiast zijn over het resultaat!

Helemaal goed

Vriendelijke mensen. Deskundig advies. Vriendelijke en vakkundige installateur!

test

test

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Prima adviezen,komen afspraken na.

Prima advies,zowel kamer slaapkamers , Raambekleding allemaal geweldige kwaliteit. Ik kan iedereen adviseren om naar Thuisin te gaan.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Buiten Zonwering

zeer goed

beste verf verkopers van nl

• Ervaring met: Verf/Behang, Buiten Zonwering

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.