Fijn bedrijf met mooie producten!

Inmiddels in 6 verschillende ruimtes een ander behangetje, mede door het ruime assortiment aan behang bij de Kleurenkamer. Daarnaast hebben we gewerkt met goede kwaliteit verf, dat was erg prettig. En niet te vergeten de diverse gordijnen en een duette. Naast dat het allemaal mooi op elkaar aansluit, wordt er ook goed technisch mee gedacht in bijvoorbeeld systemen/welke plooi toe te passen. Er worden mooie adviezen gemaakt en goede producten geleverd. Ook de mannen die komen inmeten en monteren hebben echt verstand van het vak.

• Winkeluitstraling*
  • Persoonlijk advies*
  • Assortiment*
  • Vakmanschap*
  • Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Oranjestraat 9 5682CA Best

Over Thuisin De KleurenKamer

De KleurenKamer brengt je huis tot leven! Een winkel vol inspiratie waarin je heerlijk zelf kunt grasduinen door onze met zorg geselecteerde collecties maar ook een winkel waarin je de hulp van een van onze ervaren stylistes kunt inroepen die samen met jou je woonwensen tot een persoonlijk en stijlvol interieurplan samenbrengt. Onze expertise is het combineren van verschillende smaken, kleuren en materialen op het gebied van verf, behang, vloeren, raambekleding en kasten op maat. Heb je een mooie keuze gemaakt dan kunnen wij dit voor je uitvoeren, met een team van vakmensen ontzorgen we je geheel. Wil je liever zelf aan de slag dan helpen we je uiteraard graag op weg. Tot ziens in onze winkel in Best.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.