Vakkundig geholpen met een garantiekwestie

Wij hebben al enkele jaren ervaring met goede raambekleding via Pelgrim. De duettes van luxaflex ging stuk door loslaten van lijmdelen aan de zon kant. We hebben 3 duettes van hetzelfde type en kleur. Bekleding was 4 jaar oud maar nog binnen de garantietermijn van 5 jaar kunnen vervangen. Pelgrim heeft goed bemiddeld en garantie prima verwerkt en uitgevoerd. Luxaflex heeft in deze situatie ook goed afgehandeld.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

zeer goed advies gehad.

Zeer nette winkel met vakkundig personeel . Ik heb daar raamdecoratie en een nieuwe pvc vloer gekocht en heb daar prima advies en uitleg over gehad. tevens heb ik daar een prima advies gehad over buitenschilderwerk. Kortom voor een goed advies en een goede kwaliteit materiaal kun je daar goed terecht.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede service!

Goed advies gehad over pvc vloeren. Voor elke ruimte is wel een oplossing, er word meegedacht over de juiste keuzen. Met vakmanschap is de vloer gelegd. Zeker aan te bevelen!!!

• Ervaring met: Vloeren

Ik werd hartelijk ontvangen en werd ook heel goed geholpen.

Hallo allemaal, Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij het bedrijf Pelgrim Westervoort. Compliment aan het bedrijf hoe zij in al die jaren ons geadviseerd en geholpen hebben m.b.t. het kopen van verfmaterialen, luxaflex, reparatie van kozijnen etc. Ook vanmiddag toen ik twee liter verf verf ging halen, was de service niet anders: open, belangstellend, adviserend, meedenkend en heel warm. Ik kreeg advies en tips over o.a. : hoe de kozijnen te behandelen en hoe je om moet gaan met het verfmateriaal. En bij de twee liter verf kreeg ik een mooie verfkwast cadeau. Dus al met al een zeer positief gevoel aan het bezoek aan Pelgrim Westervoort overgehouden. Bedankt voor de fijne ontmoeting en tot de volgende keer.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Heel mooi vakwerk!

Kleur op de wanden is fantastisch! De pvc-vloer is top! Planning is gerealiseerd, wij kunnen er weer vele jaren plezier van hebben. Dank voor jullie vakwerk/inzet!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Geen goede kwaliteit geleverd

Je mag van uit gaan voor zo,n prijs. Ze vergeten stukken onder raam te schildren, ze hebben bijna 3 uur pauze. Je moet eerst boos worden voor ze aan werk gaan ik vind dit niet normaal wat ik voor zo hoge onkosten moet doen je moet concant boven op zitten.

• Ervaring met: Verf/Behang

Prima en duidelijk geholpen in de winkel. Bij het opnemen in huis heel goed geadviseerd v.w.b. kleurstelling verf. Het werk zelf was klasse. Heel netjes gedaan. We kunnen weer jaren vooruit.

• Ervaring met: Verf / Behang

Nadat bleek dat een blik verf klonten bevatte werd hierop heel service gericht en oplossingsgericht gehandeld. Laminaatvloer ziet er prachtig uit, netjes afgewerkt en qua planning werd alles klantgericht uitgevoerd.

• Ervaring met: Verf / Behang|Vloeren

Kort geleden besloten om de overloop en trap van ons huis te renoveren. Vloerbedekking er uit en muren verven. Na enig overleg toch besloten om te kijken wat er mogelijk was ten aanzien van de vloer. Ons idee was om er nieuwe planken overheen te leggen ipv vloerbedekking en de trap te opnieuw te schilderen. Wij besloten om bij Pelgrim te kijken naar eventuele vloeren en verf. Na advies van Dhr Maurits Pelgrim, besloten wij om de huidige ondervloer bestaande uit originele planken te renoveren, echter zaten er wat stukken tussen die er niet in hoorden. Na een goede offerte van Pelgrim, waarin werd beschreven om nieuwe planken op maat te maken en te installeren, besloten wij om dit uit te laten voeren. Dit kon snel gebeuren zodat wij minimale vertraging opliepen t.a.v. het kluswerk. D.m.v. afbijtmiddel op advies meegenomen was de klus redelijk snel geklaard en was de trap klaar voor grondverf en kleur. Wij hebben gekozen voor de kleur van Farrow&Ball Dimpse ook op advies van Pelgrim ivm de hardheid en de goede ervaringen met dit merk. De werkzaamheden die door Pelgrim zijn uitgevoerd zijn zeer netjes gedaan, de timmerman was op tijd en zeer kundig. Binnen de afgesproken tijd was alles geplaatst en zeer netjes gedaan zodat wij verder konden! Wij zijn er heel blij mee dat dit op zo'n korte termijn kon worden uitgevoerd! Nogmaals hartstikke bedankt voor de goede adviezen en het goed uitvoeren van al het werk. Mvg Justin Adamson en Maartje Wildenberg

• Kwaliteit
  • Service en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Verf / Behang|Vloeren

Erg tevreden over Pelgrim. Waarom geen 10? Er moet altijd nog een beetje ruimte zijn voor verbetering. Beveel Pelgrim van harte aan.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

Door mijn vriendin ben ik 12 jaar geleden op jullie zaak geattendeerd. Dit keer zijn wij weer met hetzelfde probleem naar u toegekomen. Het gehele appartement moest worden opgeknapt. De opname is door Maurits Pelgrim gedaan, hij heeft alle tijd genomen en de kosten inzichtelijk gemaakt. De uitvoering is in goed overleg gepland. Dik tevreden over alle producten te weten behang, sauzen, nieuw tapijt en raamdecoratie. Ook het ophangen van diverse items was geen probleem. Iedere werkdag was er overzicht en ordelijkheid. Klasse, dank!

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.