Vriendelijke bediening en fijn en prima advies op maat gekregen

Uitgebreid en vakkundig advies gekregen en ook alles prima naar wens opgeleverd.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Snelle en correcte afhandeling en installatien van onze rolluiken

Goede keuze in de winkel en helder advies over de aankoop van onze rolluiken. Efficiënte en verrassend snelle levering en installatie.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Wij kijken terug op een prettige en deskundige behandeling.

Voor ons nieuwe appartement zochten wij passende raamdecoratie, horren en gordijnen. Vanwege de veelheid van nieuwe stoffen en materialen gingen we een kijkje nemen bij Thuisin Pelgrim. Behalve de prettige ontvangst viel ons daar direct al de vakkundige begeleiding door Rick Menting op. Deze verkoopmedewerker en stylist verstaat zijn vak als geen ander. Zonder dat we werden overladen met informatie zorgde hij er voor dat wij weloverwogen keuzes konden maken. Inmiddels is onze nieuwe woning klaar en heeft Rick’s collega David de raamdecoratie, horren en gordijnen aangebracht. Dat gebeurde vakkundig, zorgvuldig en zonder achterlating van de vele lege dozen en verpakkingen. Kortom, wij kijken met plezier terug op onze eerste kennismaking met Thuisin Pelgrim.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Perfecte raamhor, snelle levering en aansluiting!

Ben tevreden hoor! Binnen twee weken afgeleverd en binnen 2 seconden geplaatst. Er hoeft niet geschroefd worden aan de kozijn voor aansluiten. Daarom kan je de raamhor ook alweer binnen 2 seconden eraf halen bijvoorbeeld als je het na een tijdje moet wassen. Ik wens alleen dat het goedkoper kon zijn zodat het bij de budget van meerdere mensen past vooral dat je eigelijk meerdere ramen ervan wilt voorzien.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Ik heb een goede service ervaren.

Er was sprake van een persoonlijke en prettige benadering.

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk, correct en deskundig bedrijf

Raamdecoratie duo plissé: Vakkundig voorgelicht, na bestelling snel geleverd en geplaatst. Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Voor 1 raam was niet de juiste geleverd. Is direct teruggenomen en vervangen. Herinrichting slaapkamer: In de winkel uitgebreid toegelicht met alle mogelijkheden voor vloerbedekking, behang en raamafwerking. Alles prima aangelegd. Dit bedrijf is een regelrechte aanrader.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Na goed advies e.e.a. goed gemonteerd en eindresultaat als gewenst.

Ik werd goed geholpen en kreeg goed advies. Bij de montage was er sprake van een steiger in huis. Deze werd zorgvuldig opgebouwd. De medewerkers zijn telefonisch goed te bereiken en door vakmanschap werd enige tegenslag snel opgelost. Het eindresultaat is heel mooi!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Deskundig, meedenkend en betrouwbaar bedrijf.

Wij zijn in de begeleiding en aanschaf van onze vloeren zeer deskundig geholpen. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Na de positieve ervaring van de aanschaf van de PVC vloer over de gehele benedenverdieping ook onze beide trappen met PVC laten renoveren door Pelgrim.

• Ervaring met: Vloeren

COREtec Zo'n fijne mooie vloer!

COREtec laminaat aanbevolen door Pelgrim bv Geluidsisolerend, wat heerlijk dat je jezelf niet hoort lopen en vooral dat de onderburen van ons appartement geen klagen hebben. Even licht dweilen en hij is weer als nieuw na een dagje kindjes oppassen.

Deskundig advies

Ik heb heel fijn met Maurits samengewerkt en Thuisin Pelgrim heeft een hele mooie loper afgeleverd. Door verschillende stalen te vergelijken met elkaar konden we de beste optie kiezen die perfect aansluit op het huidige tapijt. Snelle levering en fijne communicatie. Ik zal zeker in de toekomst vaker met jullie gaan samenwerken om nog mooiere interieuradviezen te kunnen geven aan mijn klanten.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Topkwaliteit, aandacht en service!

Toen wij in de zaak binnenkwamen, werden wij keurig ontvangen en ze hadden aandacht en tijd voor ons. We kregen in de prachtige winkel een goed advies en later bij ons thuis, werd alles ingemeten. Wij hebben voor Luxaflex elektrisch bedienbare duettes gekozen: wat super goed bevalt. De beloofde levertijd werd netjes nagekomen en alles is prima gemonteerd. Het eindresultaat is heel erg mooi. Kortom, wij zijn meer dan tevreden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

100% tevreden

Mijn vrouw en ik hebben kortgeleden een appartement gekocht in Velp waar best het een en ander aan moest gebeuren. Nieuwe vloer door het hele appartement, raam decoratie, en het plaatsen van horren. Wij zijn door een toevallige ontmoeting met de heer M.Pelgrim terechtgekomen bij het gelijknamige bedrijf in Westervoort. De heer M.Pelgrim directeur van dit bedrijf heeft alle kennis in huis om je uitvoerig en kundig te informeren over de te leveren producten. Over de kennis van de medewerker/sters in de winkel en de vakmannen in dit bedrijf die de werkzaamheden bij ons hebben verricht zijn wij 100% tevreden. Niets maar dan ook niets is fout gegaan. Nog echte ouderwetse vakkundige mannen die verstand van zaken hebben en dat anno 2021 dat is echt een verademing. Wij zijn blij en raden iedereen aan indien nodig van dit vakkundige bedrijf gebruik te maken. Met vriendelijke groet, Rita en Jack Koster

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Betrouwbaar en vakkundig

Ons huis was toe aan een opknapbeurt v.w.b. vloeren, wanden en plafonds. Via de site van Quickstep vloeren zijn wij terecht gekomen bij Pelgrim in Westervoort. Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop wij zijn geadviseerd door Wilma m.b.t. de PVC vloer en hoe Maurits Pelgrim met ons mee heeft gedacht over het schilderwerk op de muren en plafonds. Alle medewerkers die bij ons het werk hebben uitgevoerd zijn echte vakmensen, vriendelijk, netjes en komen keurig op tijd. Ook toen er in februari een pak sneeuw lag. Wij zijn met het eindresultaat zeer tevreden en genieten er elke dag van. We zijn blij dat we voor Maurits Pelgrim hebben gekozen.

heel sterk persoonlijk advies

Ik leerde Maurits van Pelgrim kennen in crisis: ik had net mijn eerste huis gekocht, een nauw window door mijn drukke baan voor verhuizen inclusief vloer leggen en tot overmaat van ramp was de vloer die ik bij een ander besteld had vertraagd! En dan ben ik ook nog een twijfelaar die 5x van keuze kan veranderen. Maurits heeft me geholpen om in sneltempo een vloer uit te kiezen die helemaal bij mij past en waar ik nu, een jaar later, nog steeds ontzettend blij mee ben. Maurits paste zijn advies aan op mijn leefsituatie met hond en modderschoenen, mijn beperkte kluservaring, mijn budget en uiteraard de enorme spoed;). De maanden erna kwam ik graag terug voor mijn raambekleding, verf.. zo'n beetje alles, haha.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Alles bij elkaar een uitstekende advies, service en klantvriendelijkheid.

Onlangs hebben wij besloten ons huis van binnen op te knappen. Omdat wij het belangrijk vinden dat er lokale winkels blijven bestaan zijn we rond gaan kijken in de buurt en zijn dan ook bij Pelgrim naar binnen gegaan. We zijn daar geweldig geholpen door Wilma die ons adviseerde over het behang, verf, muurverf en PVC vloer zonder opdringerig te zijn. Het advies wat we kregen over de kleuren konden we thuis eerst testen met A4 kleurvoorbeelden en het waren precies de kleuren die we graag wilden. Onze ( geplastificeerde) kasten moesten dezelfde kleuren krijgen als de muren en we kregen een uitstekende primer mee en de verf en muurverf werden op juiste kleuren gemengd. De PVC vloer hebben we zelf gelegd en omdat we geen voldoende ruimte hadden voor de vele dozen kon de voorraad bij Pelgrim worden opslagen en deze in delen weer ophalen. Uiteraard hebben we ook op internet gekeken maar dit advies, service en klantvriendelijkheid krijg je absoluut niet bij Online bedrijven en daarom zijn we blij met Pelgrim.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

We maken al sinds 2016 gebruik van Woon-, Project- en Verfwinkel Pelgrim BV en zijn er nog steeds zeer tevreden over. Het personeel is betrokken en deskundig, zowel bij advisering als ook bij uitvoering.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Deuren

Vakkundig geholpen met een garantiekwestie

Wij hebben al enkele jaren ervaring met goede raambekleding via Pelgrim. De duettes van luxaflex ging stuk door loslaten van lijmdelen aan de zon kant. We hebben 3 duettes van hetzelfde type en kleur. Bekleding was 4 jaar oud maar nog binnen de garantietermijn van 5 jaar kunnen vervangen. Pelgrim heeft goed bemiddeld en garantie prima verwerkt en uitgevoerd. Luxaflex heeft in deze situatie ook goed afgehandeld.

zeer goed advies gehad.

Zeer nette winkel met vakkundig personeel . Ik heb daar raamdecoratie en een nieuwe pvc vloer gekocht en heb daar prima advies en uitleg over gehad. tevens heb ik daar een prima advies gehad over buitenschilderwerk. Kortom voor een goed advies en een goede kwaliteit materiaal kun je daar goed terecht.

Goede service!

Goed advies gehad over pvc vloeren. Voor elke ruimte is wel een oplossing, er word meegedacht over de juiste keuzen. Met vakmanschap is de vloer gelegd. Zeker aan te bevelen!!!

• Ervaring met: Vloeren

Ik werd hartelijk ontvangen en werd ook heel goed geholpen.

Hallo allemaal, Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij het bedrijf Pelgrim Westervoort. Compliment aan het bedrijf hoe zij in al die jaren ons geadviseerd en geholpen hebben m.b.t. het kopen van verfmaterialen, luxaflex, reparatie van kozijnen etc. Ook vanmiddag toen ik twee liter verf verf ging halen, was de service niet anders: open, belangstellend, adviserend, meedenkend en heel warm. Ik kreeg advies en tips over o.a. : hoe de kozijnen te behandelen en hoe je om moet gaan met het verfmateriaal. En bij de twee liter verf kreeg ik een mooie verfkwast cadeau. Dus al met al een zeer positief gevoel aan het bezoek aan Pelgrim Westervoort overgehouden. Bedankt voor de fijne ontmoeting en tot de volgende keer.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Heel mooi vakwerk!

Kleur op de wanden is fantastisch! De pvc-vloer is top! Planning is gerealiseerd, wij kunnen er weer vele jaren plezier van hebben. Dank voor jullie vakwerk/inzet!

Geen goede kwaliteit geleverd

Je mag van uit gaan voor zo,n prijs. Ze vergeten stukken onder raam te schildren, ze hebben bijna 3 uur pauze. Je moet eerst boos worden voor ze aan werk gaan ik vind dit niet normaal wat ik voor zo hoge onkosten moet doen je moet concant boven op zitten.

• Ervaring met: Verf/Behang

Prima en duidelijk geholpen in de winkel. Bij het opnemen in huis heel goed geadviseerd v.w.b. kleurstelling verf. Het werk zelf was klasse. Heel netjes gedaan. We kunnen weer jaren vooruit.

• Service en garantie
  • Ervaring met: Verf / Behang

Nadat bleek dat een blik verf klonten bevatte werd hierop heel service gericht en oplossingsgericht gehandeld. Laminaatvloer ziet er prachtig uit, netjes afgewerkt en qua planning werd alles klantgericht uitgevoerd.

• Service en garantie
  • Ervaring met: Verf / Behang|Vloeren

Kort geleden besloten om de overloop en trap van ons huis te renoveren. Vloerbedekking er uit en muren verven. Na enig overleg toch besloten om te kijken wat er mogelijk was ten aanzien van de vloer. Ons idee was om er nieuwe planken overheen te leggen ipv vloerbedekking en de trap te opnieuw te schilderen. Wij besloten om bij Pelgrim te kijken naar eventuele vloeren en verf. Na advies van Dhr Maurits Pelgrim, besloten wij om de huidige ondervloer bestaande uit originele planken te renoveren, echter zaten er wat stukken tussen die er niet in hoorden. Na een goede offerte van Pelgrim, waarin werd beschreven om nieuwe planken op maat te maken en te installeren, besloten wij om dit uit te laten voeren. Dit kon snel gebeuren zodat wij minimale vertraging opliepen t.a.v. het kluswerk. D.m.v. afbijtmiddel op advies meegenomen was de klus redelijk snel geklaard en was de trap klaar voor grondverf en kleur. Wij hebben gekozen voor de kleur van Farrow&Ball Dimpse ook op advies van Pelgrim ivm de hardheid en de goede ervaringen met dit merk. De werkzaamheden die door Pelgrim zijn uitgevoerd zijn zeer netjes gedaan, de timmerman was op tijd en zeer kundig. Binnen de afgesproken tijd was alles geplaatst en zeer netjes gedaan zodat wij verder konden! Wij zijn er heel blij mee dat dit op zo'n korte termijn kon worden uitgevoerd! Nogmaals hartstikke bedankt voor de goede adviezen en het goed uitvoeren van al het werk. Mvg Justin Adamson en Maartje Wildenberg

• Kwaliteit
  • Service en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Verf / Behang|Vloeren

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.