Top service en advies

Bij oriëntatie naar nieuwe gordijnen en kleur op muren en deuren in onze woonkamer zeer goed advies gekregen. Er wordt volop meegedacht en ideeën aangedragen. Van advies, inmeten tot montage , is top verlopen. Dank je wel team Cor Paint !!

Geweldig geholpen

Wij hebben een top advies gekregen voor onze muren. Door het enthousiasme en de deskundigheid van Meggie, lag er al snel een heel mooi kleurenplan op tafel. Een te gek behangetje en hele toffe bijpassende kleuren voor op de muur...alles is echt 1 geheel geworden. Wij zijn heel blij met dit fantastische resultaat! Het huis heeft weer een hele nieuwe hippe uitstraling!

• Ervaring met: Verf/Behang

We werden zeer welkom ontvangen.

Het kennismakingsgesprek was al heel fijn, over het een en ander gesproken en natuurlijk ook wat wij mooi vinden, en al heel snel lagen er mooie voorbeelden op tafel, waar wij ook de keuze uit hebben gemaakt. Nu het klaar is weten we dat het een hele goede keuze is geweest om daar heen te gaan. Wij zijn zeer tevreden

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Mooie winkel, kundige medewerkers. Goed advies, men neemt alle tijd om alles door te spreken en opties te bekijken. Geweldig goede service. Misschien ietsje duurder dan de bouwsuper maar het is het meer dan waard! Hier staat de klant nog op nummer 1.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Experise in het vertalen van wensen en behoeftes!

Bijzonder hoe Corpaint middels een huisbezoek en een gesprekje met de bewoners de behoeftes weet om te zetten in een unieke en persoonlijke sfeer!

Fantastisch kleuren advies voor 2 verdiepingen in ons huis

Wij wisten het niet meer, wat past nu eigenlijk bij ons en vooral ook in ons huis en bij onze inrichting. Binnen 2 dagen kwam Noortje al bij ons op bezoek. Persoonlijk, meedenkend met een creatieve kijk. Binnen 2 uur lag het kleuren plan al op tafel. Heel erg fijn dat er aan de grote hoeveelheid keuze mogelijkheden door Noortje richting gegeven werd. De keuzestress werd hierdoor tot een minimum beperkt. Het resultaat mag er zijn. Ook met het advies over de plissé gordijnen zijn we erg tevreden (de uiteindelijke kleurbepaling aan huis was van toegevoegde waarde). Wat een vakmanschap. We krijgen alleen maar complimenten.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies, goede monteurs en een prachtig resultaat.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Super service en mooie producten.

Super goed geholpen door Noortje met het een geheel maken van ons huis. Top tips gekregen tijdens het inmeten van de raamdecoratie. En wat is het mooi geworden, zo onwijs blij.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Netjes en ze zijn zeer vriendelijk

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Na geweldig advies hebben we zelf de handen uit de mouwen gestoken. De verf was perfect op kleur en de combinatie van de kleuren kwam super tot zijn recht. Vandaag zijn als laatste de gordijnen geleverd en gehangen. Wij zijn super tevreden over de diensten van CorPaint!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Geweldig advies en goede service

Voor de opknapbeurt van onze woonkamer behang, verf en gordijnen gekocht. Super fijne en goede advisering waardoor onze woonkamer nu echt prachtig is.

Uitstekend!

We zijn heel goed geholpen bij Corpaint. We hebben advies gekregen over behang, verf en gordijnen. Ze geven vakkundig advies, hebben mooie producten en de service is uitstekend. Alles past perfect bij elkaar. De verf, behang en gordijnen zorgen meteen voor een sfeervol huis - het ziet er prachtig uit! Tevens dachten ze mee in onze planning en hierdoor was alles klaar voordat we gingen verhuizen. Zeker aan te bevelen! Dankjewel Noortje en team!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Perfecte service en vakkundige montage

We hadden een aangenaam eerste gesprek waarbij goede uitgeleg gegeven werd over shutters. Er werd een kleur geadviseerd waar we nu erg blij mee zijn. Bij het inmeten werd er met details, zoals lastige hoekjes, rekening gehouden. Eenmaal gemonteerd klopt alles perfect, met een schitterend resultaat.

Fantastisch,

Wij hebben van Noortje (mede eigenaar) zeer goede adviezen gekregen mbt de vloer, de muren (verf en behang), gordijnen de kleuren enzovoorts. Dit heeft geresulteerd in een prachtige compositie van ons nieuwe appartement.wij hadden foto’s van onze meubels en alles is op elkaar afgestemd. Wij hebben alles bij Cor Paint gekocht, ook alles door hun laten uitvoeren. Er was een strakke planning, deze planning is tot in detail uitgevoerd. Mede daardoor was ons appartement klaar toen wij er introkken. Wij zijn meer dan, zeer tevreden over Cor Paint in Venray en kunnen dit bedrijf aanraden.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Deuren

Topbedrijf.

we gingen naar Thuisin Corpaint voor raambekleding in ons nieuwe huis. Wisten nog niet precies wat maar werden uitstekend geadviseerd, zowel qua stijl, kleur alsook materiaal. Inmiddels is alles vakkundig gemonteerd en het resultaat is nog mooier dan verwacht. Ga je voor goed advies, service en vakmanschap dan kunnen we Thuisin Cor Paint van harte aanbevelen.

Super.

Super goed geholpen door Lissy. Goed advies. Mooi, vakkundig gelegde vloer op de trap en de hal boven. Ziet er sjek uit. Dankjewel.

• Ervaring met: Vloeren

Heel klantvriendelijk Veel keus

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prima werk geleverd binnen plan en zeer goede kwaliteit

De medewerkers werkten volgens een goed en efficiënt schema. Ieder wist zijn taken binnen het leggen van de vloer. Duidelijk overleg met wat wel en niet gewenst was door ons.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Goed. Goed en Snel geholpen

Goed. Winkel ervaring was goed. Snel en goed geholpen. In meten was ook positief. Plaatsen ook.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Complimenten aan jullie! Wij zijn ontzettend blij met de gemaakte keuzes die wij samen met jullie hebben gemaakt. Het was ontzettend fijn om met jullie te samenwerken. Na een bezoek aan de winkel was het erg fijn dat adviseur Noor een huisbezoek heeft gedaan. Zo fijn dat gemaakte afspraken goed zijn nagekomen en jullie goed en secuur werk hebben afgeleverd. Over een gordijn hadden wij twijfels, zo fijn dat je meteen kwam kijken Noor en zag wat wij ook zagen. Dit hebben jullie opgepakt en kosteloos veranderd, super! Al bij al blij met jullie en met het resultaat. Veel dank en tot weer groetjes Jan en Corryxx

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Een winkel die echt met je meedenkt!

Vakkundig advies en een mooie winkel met een ruime keuze!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Super advies en top service

Monique heeft ons super geadviseerd voor onze nieuwbouwwoning. Ze nam de tijd en niets was teveel. Kleuren op de muur, behang en raambekleding alles klopt. Het inmeten en plaatsen verliep ook goed en vakkundig. Het resultaat mag er zijn. We zijn dik tevreden!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies en top service

Er wordt uitgebreid tijd genomen voor advies. Wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Aan de hand hiervan maken hun een top samenstelling. De service van het plaatsen wordt vakkundig gedaan. Wij zijn erg blij met het resultaat.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies, duidelijkheid en snelle service

Voor onze nieuwbouw hebben we bij Corpaint de raambekleding, gordijnen en verf afgenomen. Bij het advies over de raambekleding en gordijnen werd ruim de tijd genomen, zodat het matchend werd met ons interieur. Het inmeten en plaatsen verliep ook vlotjes met een mooi resultaat. De verf konden we zonder afspraak op kleur afnemen met daarbij advies welke verf en voorstrijk we nodig hebben.

Top advies!

Er kwam iemand vrijblijvend bij me thuis voor kleuradvies en advies voor gordijnen. Samen mogelijkheden bekijken. Daarna namen ze in de winkel alle tijd voor de keuze van de gordijnen. Het resultaat is prachtig geworden!

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.